-
Ποια η γνωμη σας για punto sporting 195/50R15 μεταξυ των toyo proxes t1R και conti premium contact 2 ; Τιμες 220 και 250 Ευρω αντιστοιχα. Ο φιλος μου διαλεξε τα toyo, πριν ειχε τα conti με τα οποια ηταν ευχαριστημενος αλλα ειπε να δοκιμασει κατι αλλο, ισως πιο σπορ
Τα toyo θα κρατησουν οσο κρατησαν και τα conti ; Τα conti μετα τα 45-50κ παρεδωσαν πνευμα.
-
Τα τογιο μπορεί και να μην βγάλουν 20-25k αν το 'πάει' το αμάξι...
-
Δεν θα ελεγα οτι το παει, αλλωστε δεν απενεργοποιει ποτε το esp οποτε δυσκολο να φαγωθουν τα λαστιχα. Εμφανισιακα μου αρεσαν παρα πολυ τα toyo και τα σκεφτομαι και εγω αλλα σε 205/55/16 βγαινουν σε δεικτη W
-
ξεφυλλίζοντας το σιτε της KUMHO .... έχει ενδιαφέρον να δούμε τι λέει για το ίδιο λάστιχο, με μόνη διαφορά τον δείκτη ταχύτητας ....
http://www.kumho-tyres.gr/tires/kh11.php
.........Tread Wear Traction Temperature
.......HR VR WR HR VR WR HR VR WR
15' 340 320 280 A AA AA A A A
16' 340 320 280 A AA AA A A Aόσο πιο πολύ ανεβαίνει ο δείκτης ταχύτητας, τόσο πιο μαλακό είναι το λάστιχο Tread Wear
και έχει καλύτερη πρόσφυση Traction AA .... σύμφωνα πάντα με την Kumho -
δλδ ενα με δεικτη Η ειναι πιο σκληρο η μαλακο σε σχεση με ενα V;
-
για τα KUMHO τουλάχιστον http://www.kumho-tyres.gr/tires/kh11.php .... το
Η έχει Tread Wear 340
και το
V έχει Tread Wear 320
το Η θα βγάλει περισσότερα χλμ ζωής ... το V λιγότερα, άρα μάλλον θα είναι και πιο μαλακό. Υπάρχει όμως και όργανο, που μπορείς να μετρήσεις την σκληρότητα των ελαστικών. Το έχω δει σε αγωνιστικές ομάδες, να τα μετρήσουμε για να είμαστε σίγουροι ....
-
Ψιλοάσχετο λίγο παιδιά αλλά θυμήθηκα τώρα στο polo που είχα κάτι yokohama σε 13άρες και δεν έλεγαν να λιώσουν με τπτ. Πολύ καλά αποδείχθηκαν.
-
εγω απαυτα που λεει η κουμο δεν βγαζω νοημα .
για μενα ενα με δεικτη V ειναι πιο σκληρο και γιαυτο θελει και περισσοτερο ζεσταμα.
απο κει και περα αν πιασουν θερμοκρασια δεν ξερω τι παιζει αλλα ειναι προφανες οτι αν ηταν μαλακα οσο ενα με δεικτη Η θα ελιωναν πολυ πιο γρηγορα καθοτι χρησιμοποιουνται σε αυτοκινητα πιο υψηλων επιδοσεων συνηθως.
φαντασου ενα με δεικτη Η σε μια φεραρι τι θα παθαινε σε εναν γυρο μονο θα ειχε σκορπισει. -
στο 106 τα Σεμι σλίκ που είχα .... ήταν V και είχαν Tread Wear 80.
προσωπικά, πριν κάνω αγορές, προσπαθώ ανάλογα με τις απαιτήσεις μου, να διαλέξω το λάστιχο
κρίνοντας το από μετρήσεις, που είναι ίδιες για όλους τους κατασκευαστές πχ UTQG (Uniform Tire Quality Grade), μετά από περιοδικά και αν είχα προγενέστερη προσωπική εμπειρία από κάποιο.Αυτό που βέβαια δεν μας λένε με το Tread Wear είναι αν η ζωή του ελαστικού, έφτασε στο τέλος της λόγο της φθοράς του τακουνιού ή λόγο του ότι έχει ξεραθεί ....
Tread Wear The measure of the life of a tire tread. The treadwear grade is a comparative rating based on the wear rate of the tire when tested under controlled conditions on a specified government test course. For example, a tire graded 150 would wear one and one-half times as well on the government course as a tire graded 100. The relative performance of tires depends upon the actual conditions of their use, however, and may depart significantly from the norm due to variations in driving habits, service practices and differences in road characteristics and climate.
φίλε italakia, ανακατεύεις πολλά μέσα σε μια πρόταση
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ψιλοάσχετο λίγο παιδιά αλλά θυμήθηκα τώρα στο polo που είχα κάτι yokohama σε 13άρες και δεν έλεγαν να λιώσουν με τπτ. Πολύ καλά αποδείχθηκαν.Το ότι δεν έλιωναν δεν σημαίνει ότι είναι καλά. Αν είχαν ξεραθεί δεν λιώνουν αλλά δεν κρατάνε....
Θυμάμαι είχα σε παλιό ιαπωνικό πισωκίνητο Daihatsu Charade κάτι αρχαία ξεχασμένα λάστιχα που είχαν τελείως πετρώσει... δεν φθειρόντουσαν καθόλου αλλά και δεν κρατάγανε, σε ελαφριά ανηφόρα με βροχή ανέβαινα με δυσκολία φιδιάζοντας... Οπότε ήταν πολύ καλά σε διάρκεια αλλά καθόλου καλά σε πρόσφυση. Ευχαριστήθηκα πολύ περισσότερο κάτι Marangoni Trio που ήταν πολύ κακά σε διάρκεια αλλά πολύ καλά σε πρόσφυση και έλεγχο.Όπως φαίνεται από το treadwear τα πιο υψηλής ταχύτητας έχουν πέλμα που θα κρατήσει λιγότερο άρα πιο μαλακό. Το αν θα ζεσταθεί πιο γρήγορα όμως εξαρτάται από πιο πολλά πράματα και ο πιο σκληρός σκελετός του πιο 'γρήγορου' ελαστικού νομίζω ότι θα καθυστερήσει το ζέσταμα του ελαστικού.
-
Εκείνα ήταν καινούργια και έπιαναν και πολύ καλά. Μου είχε κάνει εντύπωση. Σε αντίθεση με κάτι pirelli που είχα και σπίναραν. Σκέψου ότι το αμάξι είχε και κιητήρα 45 hp
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ψιλοάσχετο λίγο παιδιά αλλά θυμήθηκα τώρα στο polo που είχα κάτι yokohama σε 13άρες και δεν έλεγαν να λιώσουν με τπτ. Πολύ καλά αποδείχθηκαν.
Το ότι δεν έλιωναν δεν σημαίνει ότι είναι καλά. Αν είχαν ξεραθεί δεν λιώνουν αλλά δεν κρατάνε....
Θυμάμαι είχα σε παλιό ιαπωνικό πισωκίνητο Daihatsu Charade κάτι αρχαία ξεχασμένα λάστιχα που είχαν τελείως πετρώσει... δεν φθειρόντουσαν καθόλου αλλά και δεν κρατάγανε, σε ελαφριά ανηφόρα με βροχή ανέβαινα με δυσκολία φιδιάζοντας... Οπότε ήταν πολύ καλά σε διάρκεια αλλά καθόλου καλά σε πρόσφυση. Ευχαριστήθηκα πολύ περισσότερο κάτι Marangoni Trio που ήταν πολύ κακά σε διάρκεια αλλά πολύ καλά σε πρόσφυση και έλεγχο.Όπως φαίνεται από το treadwear τα πιο υψηλής ταχύτητας έχουν πέλμα που θα κρατήσει λιγότερο άρα πιο μαλακό. Το αν θα ζεσταθεί πιο γρήγορα όμως εξαρτάται από πιο πολλά πράματα και ο πιο σκληρός σκελετός του πιο 'γρήγορου' ελαστικού νομίζω ότι θα καθυστερήσει το ζέσταμα του ελαστικού.
δεν ειναι μονο ο σκελετος πιο σκληρος αλλα και το πελμα.
-
Εχουμε και λεμε, για golf tsi 122 που κανει ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα (σε 9 μηνες εχω 22k) κυριως σε αυτοκινητοδρομους αλλα και σε πολη, μου προτειναν τα εξης:
Toyo proxest1-r 205/55/16W τιμη 320 Ευρω
Conti premium contact 2 205/55/16 H ή V τιμη 360 ΕυρωΠοιο απο τα δυο; Ή μηπως καποιο αλλο; Το toyo σου δινει την αισθηση οτι θα το κανει τρενο το γκολφακι, ενω το conti οτι ειναι μια πιο all round λυση.
Υπ'οψη οτι τωρα φοραει hankook ventus prime σε δεικτη V τα οποια δεν ζεστενονται στη πολη με τιποτα (εκτος αν σβησεις asr), οποτε μακρια απο το toyo λογω W ή παιζει να ζεστενεται γρηγοροτερα λογω καλυτερου πελματος;
-
εφ όσον θέλει κάτι sport ......όπως λες σε προηγούμενο πόστ ....
να επιλέξει το λάστιχο με το μικρότερο tread wear και το πιο σποτ μοντέλο, από κάποιον μεγάλο
κατασκευαστή και με traction AA.px
Continental SportContact 2
Michelin Pilot EXALTO PE 2
bridgestone Potenza RE 040
bridgestone Potenza RE 050
pirelli P ZERO NERO
goodyear EAGLE F1 GS-D3 -
Οφφ-τοπικ ελαφρώς, αλλά στο autobild διαβάσατε το boxακι για τα goodyear efficientgrip;
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Εχουμε και λεμε, για golf tsi 122 που κανει ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα (σε 9 μηνες εχω 22k) κυριως σε αυτοκινητοδρομους αλλα και σε πολη, μου προτειναν τα εξης:Toyo proxest1-r 205/55/16W τιμη 320 Ευρω
Conti premium contact 2 205/55/16 H ή V τιμη 360 ΕυρωΠοιο απο τα δυο; Ή μηπως καποιο αλλο; Το toyo σου δινει την αισθηση οτι θα το κανει τρενο το γκολφακι, ενω το conti οτι ειναι μια πιο all round λυση.
Υπ'οψη οτι τωρα φοραει hankook ventus prime σε δεικτη V τα οποια δεν ζεστενονται στη πολη με τιποτα (εκτος αν σβησεις asr), οποτε μακρια απο το toyo λογω W ή παιζει να ζεστενεται γρηγοροτερα λογω καλυτερου πελματος;
πολύ καλές τιμές....καλά το πρώτο λόγω ηλίθιου δείκτη ταχύτητας (άκου W) δικαιολογείται, ποιος να το πάρει.
το Κόντι όμως είναι σε τιμή ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Εγώ κάτω από 420 δεν τα έχω δει. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οφφ-τοπικ ελαφρώς, αλλά στο autobild διαβάσατε το boxακι για τα goodyear efficientgrip;η ECO ... λογική, έχει και το κόστος της ...
-
Ποια λογική, εδώ μιλάμε ότι έστειλαν ελαστικό που ξεφτιλίστηκε.
-
δεν μας έγραψαν τι αντίσταση κύλισης πέτυχε ......
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εχουμε και λεμε, για golf tsi 122 που κανει ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα (σε 9 μηνες εχω 22k) κυριως σε αυτοκινητοδρομους αλλα και σε πολη, μου προτειναν τα εξης:
Toyo proxest1-r 205/55/16W τιμη 320 Ευρω
Conti premium contact 2 205/55/16 H ή V τιμη 360 ΕυρωΠοιο απο τα δυο; Ή μηπως καποιο αλλο; Το toyo σου δινει την αισθηση οτι θα το κανει τρενο το γκολφακι, ενω το conti οτι ειναι μια πιο all round λυση.
Υπ'οψη οτι τωρα φοραει hankook ventus prime σε δεικτη V τα οποια δεν ζεστενονται στη πολη με τιποτα (εκτος αν σβησεις asr), οποτε μακρια απο το toyo λογω W ή παιζει να ζεστενεται γρηγοροτερα λογω καλυτερου πελματος;
πολύ καλές τιμές....καλά το πρώτο λόγω ηλίθιου δείκτη ταχύτητας (άκου W) δικαιολογείται, ποιος να το πάρει.
το Κόντι όμως είναι σε τιμή ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Εγώ κάτω από 420 δεν τα έχω δει.Βασικα ειναι απο σχετικα 'γνωστο' γι'αυτο μαλλον αυτες οι τιμες, γενικα οτι εχω βαλει σε αυτον (αμορτισερ, λαστιχα κτλ) παντα γλυτωνω 50-100 Ευρω. Μπορει βεβαια να ειναι και γενικα φθηνος. Τα toyo παντως τα ερωτευτηκα και μονο που τα ειδα Αλλα W??????? Τα εβαλε ενας φιλος οπως ειπα πιο πανω σε 195/50/15(Η ή V δε θυμαμαι) με 220Ευρω, θα περιμενω απο αυτον εντυπωσεις (κ απο εσας σχολια ) και θα πραξω αναλογως...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....