-
exw ena 307 1.6. me aerotomi(mama)kai ola ta extra omws prepei na beltiwsw me kathe kostos ipodinami kai kata sinepia tis ropes tou skeutomai ena elafro tourmpisma sta o.5 to poli 1 bar ti exete na mou protinete???an alaksw lastixa disko i akomi kai eksatmisi me ena filtro skoupa pisteute na dw diafora???stin teleutaia metrisi ebgale 109 aloga ta xartia tou grafoun 110 exw 30.000 xiliometra
euxaristw -
exw ena 307 1.6. me aerotomi(mama)kai ola ta extra omws prepei na beltiwsw me kathe kostos ipodinami kai kata sinepia tis ropes tou skeutomai ena elafro tourmpisma sta o.5 to poli 1 bar ti exete na mou protinete???an alaksw lastixa disko i akomi kai eksatmisi me ena filtro skoupa pisteute na dw diafora???stin teleutaia metrisi ebgale 109 aloga ta xartia tou grafoun 110 exw 30.000 xiliometra
euxaristw -
exw ena 307 1.6. me aerotomi(mama)kai ola ta extra omws prepei na beltiwsw me kathe kostos ipodinami kai kata sinepia tis ropes tou skeutomai ena elafro tourmpisma sta o.5 to poli 1 bar ti exete na mou protinete???an alaksw lastixa disko i akomi kai eksatmisi me ena filtro skoupa pisteute na dw diafora???stin teleutaia metrisi ebgale 109 aloga ta xartia tou grafoun 110 exw 30.000 xiliometra
euxaristw -
Να αλλάξεις αμάξι δεν παίζει, ε; Πόσα λεφτά διαθέτεις;
Επίσης, σε παρακαλώ να γράφεις με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες.
-
Ποσα λεφτα δινεις;Τι χρωμα ειναι το αμαξι;Η αεροτομη ειναι σιγουρα μαμα;
-
Καλέ μου άνθρωπε
Θα σε συμβούλευα να πουλήσεις το αμαξάκι σου αν δεν σε καλυπτουν τα αλογάκια του κ να παρεις ενα νέο με μεγάλυτερο στάβλο.
Μικροβελτιώσεις του στυλ φιλτράκια σκατακια κτλ δεν κανουν τίποτα το turbo πραγματι κάνει την μεγάλη διαφορά ..ΑΛΛΑ!
Μια μετατροπή Τurbo για να είναι ολοκληρομένη θέλει πολλά πράγματα (ειδικά στο 307) και για να είμαι πιο σαφής δεν ειναι δύσκολο να του πεταξεις μια πολλαπλή εισαγωγης μια εξαγωγής μια Garret 26 ιντερκουλερ κτλ ,το δύσκολο κ το πιο συμαντικό ειναι η διαχείρηση καυσίμου που ειδίκα στο 307 είναι ....
Λύσεις του στυλ 5ο μπεκ παράλληλο εγκεφαλάκι κτλ ειναι αποδεδειγμένο θα σου χρειαστει η exress service.
Εχο σπάσει ενα μοτερ 307 1.6 κ ξέρω.
Το κόστος συνολικα μαζι με την μετατροπή κ την αντικατάσταση του σπασμένου έφτασε τα 10.000 euro (χοντρικα)
Πούλα το κ πάρε αλλο αν δεν σε καλύπτει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ποσα λεφτα δινεις;Τι χρωμα ειναι το αμαξι;Η αεροτομη ειναι σιγουρα μαμα;έλιωσα...
-
Φίλε οδηγέ του 307, εγώ σε κόβω έτοιμο να το κάνεις το βήμα...
μάλλον κατά λάθος βράθηκε το 307 στα χέρια σου...εσύ είσαι για σαξοραλλο-καταστάσεις...
μη κάνεις ρε τέτοια πράγματα! Χίλιες φορές ν αλλάξεις αυτοκίνητο, να βάλεις έστω μεγαλύτερο μοτέρ...
Αλλά τι σου λέω κι εγώ...
καλή τύχη... -
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Ποσα λεφτα δινεις;Τι χρωμα ειναι το αμαξι;Η αεροτομη ειναι σιγουρα μαμα;
έλιωσα...
Δεν σε πιανω
-
Ο χρήστης Fotigos έγραψε:
Καλέ μου άνθρωπε
Θα σε συμβούλευα να πουλήσεις το αμαξάκι σου αν δεν σε καλυπτουν τα αλογάκια του κ να παρεις ενα νέο με μεγάλυτερο στάβλο.
Μικροβελτιώσεις του στυλ φιλτράκια σκατακια κτλ δεν κανουν τίποτα το turbo πραγματι κάνει την μεγάλη διαφορά ..ΑΛΛΑ!
Μια μετατροπή Τurbo για να είναι ολοκληρομένη θέλει πολλά πράγματα (ειδικά στο 307) και για να είμαι πιο σαφής δεν ειναι δύσκολο να του πεταξεις μια πολλαπλή εισαγωγης μια εξαγωγής μια Garret 26 ιντερκουλερ κτλ ,το δύσκολο κ το πιο συμαντικό ειναι η διαχείρηση καυσίμου που ειδίκα στο 307 είναι ....
Λύσεις του στυλ 5ο μπεκ παράλληλο εγκεφαλάκι κτλ ειναι αποδεδειγμένο θα σου χρειαστει η exress service.
Εχο σπάσει ενα μοτερ 307 1.6 κ ξέρω.
Το κόστος συνολικα μαζι με την μετατροπή κ την αντικατάσταση του σπασμένου έφτασε τα 10.000 euro (χοντρικα)
Πούλα το κ πάρε αλλο αν δεν σε καλύπτει.Kαλά, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα στο θέμα διαχείρισης, αν γίνει προσεκτική δουλειά. Ο 7.4.4 είναι λίγο σφιχτός, αλλά δεν είναι ακατόρθωτο.
-
ειναι χρωμματος μαυρο η αεροτομη ειναι μαμα την εβαλα οταν το πηρα
ο μονος λογος που με οδηγησε στο να παρω peugeot ειναι γιατι ειμαι απο κρητη και οι δρομοι εδω ειναι χαλια ετσι ενα γαλλικο αμαξι θα ειχε και κρατιματα στα γκαζια και αντοχι στις λακουβες και οντοσ ετσι ειναι το θεμα ειναι το μοτερ κατα τα αλλα ειμαι υπερευχαριστιμενος...
αλλα αν αποφασισω να το αλλαξω τι λετε να παρω δινω μεχρι 30χιλιαρικα -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kαλά, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα στο θέμα διαχείρισης, αν γίνει προσεκτική δουλειά. Ο 7.4.4 είναι λίγο σφιχτός, αλλά δεν είναι ακατόρθωτο.
Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.Το τίμημα για μια προσεκτική δουλειά άγραφος εγκέφαλος,μεγαλύτερα μπέκ κ διαδικασία ρύθμισης πάνω σε δυναμόμετρο νομίζω ξεφεύγει απο τον προυπολογισμό του κατόχου 307.
Πέρα απο την διαχείρηση όμως του καυσίμου υπάρχουν κ άλλα πράγματα που θα πρέπει να αλλαχτούν πέρα απο το κομμάτι του κινητήρα.Νομίζω ότι παρόμοια θέματα έχουν ξανασυζητηθεί κ το συμπέρασμα είναι πάντα το ίδιο αν έχεις λεφτα κάνεις 'παπάδες'
την καλημέρα μου
-
Ο χρήστης peugeot 307 driver έγραψε:
ειναι χρωμματος μαυρο η αεροτομη ειναι μαμα την εβαλα οταν το πηρα
ο μονος λογος που με οδηγησε στο να παρω peugeot ειναι γιατι ειμαι απο κρητη και οι δρομοι εδω ειναι χαλια ετσι ενα γαλλικο αμαξι θα ειχε και κρατιματα στα γκαζια και αντοχι στις λακουβες και οντοσ ετσι ειναι το θεμα ειναι το μοτερ κατα τα αλλα ειμαι υπερευχαριστιμενος...
αλλα αν αποφασισω να το αλλαξω τι λετε να παρω δινω μεχρι 30χιλιαρικαΠριν 2 μέρες το πούλησα το 307 έχω κάνει ήδη την παραγγελία του 308 GT.
Να μια επιλογή που δεν ξεπερναει τα 26000 euro. -
φιλε μου αν επιτρεπεται ποσο το πουλησες?με ποσα χιλιομετρα?
-
Ο χρήστης peugeot 307 driver έγραψε:
φιλε μου αν επιτρεπεται ποσο το πουλησες?με ποσα χιλιομετρα?Πούλησα το 307CC 1.6 του 2005 με 27000 χλμ (το μοτέρ ειναι με 4000 χλμ ολοκαίνουργιο) με λίγα λόγια καθαρό αμάξι χωρις στούκα κτλ. στην τιμή των 14500 euro.Έχασα πολλά χρήματα απο την αγορά περίπου 12000 + τα 11000 που δίνω τορα ..
Δυσκολεύτηκα πολύ να το δώσω καθώς η κρίση έχει επιρεάσει τους πάντες.
Ο λόγος που το έδωσα βέβαια δεν είναι τα γκάζια αλλά ο περιορισμένος χώρος του CC μας δυσκόλευε πολυ με τα δύο μωράκια που έχω.
-
aaa κατσε εχεις το cc που εχει μεγιστο κινιτηρα τα 2000cc εγω εχω το κανονικο 307 και εχει τον μεγιστο κινιτηρα που μπορει να φορεσει.....αλλα αν επιτρεπεται γιατι το μοτερ εχει τοσα κιγα χιλιομετρα σε σχεση με το αμαξι???
-
Ο χρήστης peugeot 307 driver έγραψε:
aaa κατσε εχεις το cc που εχει μεγιστο κινιτηρα τα 2000cc εγω εχω το κανονικο 307 και εχει τον μεγιστο κινιτηρα που μπορει να φορεσει.....αλλα αν επιτρεπεται γιατι το μοτερ εχει τοσα κιγα χιλιομετρα σε σχεση με το αμαξι???Δεν σε καταλαβα τι εννοείς μέγιστο κινητηρα ολα τα 307 φοράνε όποιο μοτερ επιλέξεις απο 1.4 75hp μέχρι κ 2.0 150hp απλα το CC δεν βγείκε ποτέ σε έκδοση λιγότερο απο 1.6 λόγο βάρους.
Το μοτέρ έχει λιγότερα απο την καρότσα γιατί το πρώτο βρίσκεται σε τόπο χλοερό μετά απο την μετατροπή TURBO.
Τι κινητήρα έχει το δικό σου 307;
-
αυτο ακιβως σου λεω και εγω εσενα ξεκινει απο 1.6 και φτανει 2.0cc εμενα το μοντελο ξεκιναει απο 1.4.και φοραει το μεγιστο 1.6 που εχει και το δικο μου αυτη ειναι ι διαφορα μας....το δικο μου ειναι πολυ πιο ελαφρι απο το δικο σου λογο οροφης με αποτελεσμα να μην του βαζουν τον 2000cc καταλαβες?
-
Mια χαρά έμπαινε και ο 2λιτρος.
-
Ο χρήστης peugeot 307 driver έγραψε:
αυτο ακιβως σου λεω και εγω εσενα ξεκινει απο 1.6 και φτανει 2.0cc εμενα το μοντελο ξεκιναει απο 1.4.και φοραει το μεγιστο 1.6 που εχει και το δικο μου αυτη ειναι ι διαφορα μας....το δικο μου ειναι πολυ πιο ελαφρι απο το δικο σου λογο οροφης με αποτελεσμα να μην του βαζουν τον 2000cc καταλαβες?Που σου είπαν ότι δεν βγάζει 307 με 2λιτρο μοτερ;
Ο γαμπρός μου εχει 307 5θυρο με 2.0 και αν θυμαμαι καλα βγαζει 150 αλογα.Το κακό είναι οτι για να βάλεις τόρα εσύ 2.0 θες κ αλλη μεταδοση καλυτερα να ψάξεις τροπετο αν και η αρχικη μου συμβουλή είναι να πάρεις αλλο αμάξι.
Συγγνώμη ίσως δεν έχω καταλάβει τι εννοείς.
307 sosssssssss