-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
το τετακε του χιρβο δεν ηταν επειδη ειχε πισω κλαταρισμενο λαστιχο?ποση ωρα το κραταγε με αναποδα! -
Τετοιες τακτικες πρωτη φορα βλεπω και τις ξεκινησε η ford
Aλλαγες οδηγων στη μεση του πρωταθληματος,
που....τιες με την σειρα εκκινησης κ.α.
προσπαθοντας να νικησουν τον απιαστο και οχι τυχερο loeb
γιατι τυχη που επαναλαμβανεται παβει να ειναι τυχη και ξερουμε πολλη
καλα τις νικες του loeb καθαρες χωρις που...τιες σε ολα τα εδαφη
και παντως καιρου....
θα δειται και τον duval τι θα κανει με ford
κοιταχτε με ποσες ροδες ειχαι φτασει ο loeb στο service park στο ακροπολις... -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Τετοιες τακτικες πρωτη φορα βλεπω και τις ξεκινησε η ford
Aλλαγες οδηγων στη μεση του πρωταθληματος,
που....τιες με την σειρα εκκινησης κ.α.
προσπαθοντας να νικησουν τον απιαστο και οχι τυχερο loeb
γιατι τυχη που επαναλαμβανεται παβει να ειναι τυχη και ξερουμε πολλη
καλα τις νικες του loeb καθαρες χωρις που...τιες σε ολα τα εδαφη
και παντως καιρου....
θα δειται και τον duval τι θα κανει με ford
κοιταχτε με ποσες ροδες ειχαι φτασει ο loeb στο service park στο ακροπολις...http://www.youtube.com/watch?v=CwYwK0-47H0' target='_blank' target='_blank
Γι'αυτον ακριβως τον λογο λεμε οτι ειναι τυχερος ο γυμναστης.Σε οποιαδηποτε αλλη χωρα (για Γαλλια δεν ξερω,ισως ναι, ισως οχι) η τροχαια δεν θα τον αφηνε να κανει ουτε πεντε ποντους ,οχι να διασχισει τη μιση Αττικη. Βλεπεις Ξενιος Ζευς.......
-
Nομίζω οτι το να αποκαλούμε τυχερό τον Λοεμπ μετά την πορεία που έχει διαγράψει τόσα χρόνια στον χώρο του WRC είναι μάλλον υβριστικό...Σαν να λέμε οτι ο Σουμάχερ κατα τύχη έκανε όσα έκανε, ο Σάινθ ήταν ένας μεγάλος κωλόφαρδος, ο Κάνκουνεν είχε κάνει συμφωνία με τον Βελζεβούλη κλπ.
-
Τον συγκεκριμενο αγωνα δεν τον ειχε παρει απο οτι θυμαμαι....
αρα τυχερος ηταν αλλος....
και λεω τυχερος γιατι για να ακολουθησεις τον κοντο πρεπει να εχεις και χερια
και να μην φευγεις στις στροφες.
οι οδηγοι τις ford τα παιζουν ολα για ολα ή θα τρεξουμε και θα περασουμε τον loeb
ή θα φυγουμε εκτος....
αρα τυχεροι ειναι αυτοι που εχουν παρει κατι λιγες νικες.... -
Έχω ξαναγράψει στο παρελθόν ότι δεν μπορεί να τα ρίχνουμε όλα στην τύχη σχετικά με τον τρομερό γάλλο. Όπως γράφει και ο Mirage παραπάνω μάλλον κάτι τέτοιο είναι υβριστικό..
Απλός όταν παίρνεις πολλά ρίσκα και δεν έχεις την απαραίτητη εμπειρία είναι μαθηματικός σίγουρο ότι έχεις πολλές πιθανότητες για έξοδο. Και τελειώνοντας θα προσθέσω ότι η θέση του Hirvonen στο πρωτάθλημα είναι πλασματική. Αν παιζοντουσαν όλα στα ΙΣΑ πρέπει να ήταν ακόμα καμία δεκάρια βαθμούς στο πρωτάθλημα πίσω .Αλλά με τις δολοπλοκίες του le Chef Wilson, ορίστε και τα αποτελέσματα. Ας είναι όμως γιατί τουλάχιστον έχει περισσότερο ενδιαφέρον έτσι.
Όσο για του χρόνου αν δεν αλλάξουν οι κανονισμοί, με τις δορυφορικές που θα έχουν οι Subaru και Citroen ( τουλάχιστον 3 με 4 wrc επιπλέον) σαφώς και o Wilson δεν θα έχει της ίδιες ευκαιρίες όπως φέτος. -
Υπαρχει ενα αξιωμα που λεει οτι η αξια του νικητου φαινεται απο τους νικημενους.Και απο τα δικα σας λεγομενα οι νικημενοι ειναι για τα μπαζα....
Και φυσικα δεν φταιει ο Λεμπ για αυτο.
Αλλα για μια ακομα φορα ειμαι οποτε -
Ποτέ μια συζήτηση δεν είναι off topic...Απλα να θυμίσω οτι στους αντιπάλους του Λοέμπ ήταν και ο πολύς Σανίδας...
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Υπαρχει ενα αξιωμα που λεει οτι η αξια του νικητου φαινεται απο τους νικημενους.Και απο τα δικα σας λεγομενα οι νικημενοι ειναι για τα μπαζα....
Και φυσικα δεν φταιει ο Λεμπ για αυτο.
Αλλα για μια ακομα φορα ειμαι οποτεΣαφώς και δεν είσαι εκτός θέματος Dap.Απλώς για το ότι έχει να κάνει με τον συναγωνισμό και το έλλειμμα του, πιστεύω ότι σημαντικός παράγοντας είναι η έλευση του αυστριακού κολοσσού RED-Bull. Τα χρήματα που έπεσαν στην Citroen είναι πολλά , οπότε και η εξέλιξη των Γάλλων στην C4 πανάκριβη .Εκ των αποτελεσμάτων φαίνετε ότι η C4 είναι σχεδόν ταχύτερη σε όλο το θεσμό από τα Ford, και αυτό δεν αντικατοπτρίζεται από τις επιδόσεις του Loeb αλλά σαφώς από του Sordo. Και δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο Ισπανός κάλυψε τόσο μεγάλο κενό από την κορυφή λόγο μόνο των βελτιωμένων επιδόσεων του, αλλά κύριος από το γεγονός ότι η c4 του ισπανού δείχνει να είναι κατά πολύ καλύτερη από το αυτοκίνητο που είχε πέρσι.
-
Παρατηρώντας προσεκτικά την ανασκόπηση από την Νέα Ζηλανδία( Eurosport), διαπίστωσα ότι στην προ-τελευταια και πιο κρίσιμη από ότι αποδείχτηκε 17η ειδική , το κλατάρισμα στο πίσω δεξί λάστιχο του Φιλανδού δεν προκλήθηκε από αστοχία αυτού, η από κάποια διάσπαρτη πέτρα μέσα στην ειδική, Αλλά από δικό του λάθος αφού είχε έρθει σε επαφή με ανάχωμα και πολλά χιλιόμετρα.
WRC 2008 - 11ος Γύρος Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας