-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Ωραία τότε τι ορίζει το κάθε ένα
Εννοώ γιατί κάποιος να βάλει 44 Ah μπαταρία και όχι 54.
Τι κερδίζει?
Επίσης τι αλλάζει αν έχουμε 28 Α δυναμό ή 38...
Και τέλος το πόσο γρήγορα γεμίζει η μπαταρία δεν έχει σχέση με το πόσα Α βγάζει το δυναμό?Δεν είμαι ηλεκτρολόγος και δεν τα ξέρω όλα.....(για να μην παρεξηγούμαστε!)
Πιο μεγάλη μπαταρία σημαίνει περισσότερα λεφτά και περισσότερο βάρος. Αν δεν τα χρειάζεσαι σπατάλη. Επίσης καλύτερα μικρότερη μπαταρία και να είναι φορτισμένη παρά μεγαλύτερη που δεν προλαβαίνει να φορτιστεί.
Μεγαλύτερο δυναμό πάλι περισσότερο βάρος, περισσότερο έξοδο, πιάνει ίσως και περισσότερο χώρο δυσκολεύοντας τη συντήρηση και παίρνει περισσότερη ενέργεια δυσκολεύοντας περισσότερο τη μηχανή (ρίχνει τις διαθέσιμες ροπές όπως το aircondition). Μπορεί να γεμίσει όμως πιο γρήγορα μια πιο μεγάλη μπαταρία. (ή την μικρή μπαταρία ακόμα πιο γρήγορα αλλά ίσως δεν είναι ο σωστός τρόπος φόρτισης τα υπερβολικά πολλά αμπέρ)
Η εξυπνάδα λοιπόν δεν είναι να βάλεις μεγάλη μπαταρία που θέλει και μεγάλο δυναμό κλπ αλλά να βάλεις τα μικρότερα δυνατά που όμως επαρκούν για κανονική χρήση του οχήματος.
Εδώ φαντάζομαι μπαίνουν οι υπολογισμοί. Τι σημαίνει κανονική χρήση, σε πόση ώρα θα πρέπει να γεμίζει η μπαταρία σε κίνηση σε πόλη τι ποσοστό της ροπής θα παίρνει το δυναμό κλπ.
Σε εκδρομικά αυτοκίνητα ή τζιπ συχνά μπαίνει μεγαλύτερο δυναμό και επιπλέον μπαταρία για τροφοδοσία ψυγείων τηλεοράσεων κλπ. Αποτελεί όμως ειδική περίπτωση μη κανονικής χρήσης και δεν είναι κάτι που θέλει να το κάνει ο καθένας. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ωραία τότε τι ορίζει το κάθε ένα
Εννοώ γιατί κάποιος να βάλει 44 Ah μπαταρία και όχι 54.
Τι κερδίζει?
Επίσης τι αλλάζει αν έχουμε 28 Α δυναμό ή 38...
Και τέλος το πόσο γρήγορα γεμίζει η μπαταρία δεν έχει σχέση με το πόσα Α βγάζει το δυναμό?Δεν είμαι ηλεκτρολόγος και δεν τα ξέρω όλα.....(για να μην παρεξηγούμαστε!)
Πιο μεγάλη μπαταρία σημαίνει περισσότερα λεφτά και περισσότερο βάρος. Αν δεν τα χρειάζεσαι σπατάλη. Επίσης καλύτερα μικρότερη μπαταρία και να είναι φορτισμένη παρά μεγαλύτερη που δεν προλαβαίνει να φορτιστεί.
Μεγαλύτερο δυναμό πάλι περισσότερο βάρος, περισσότερο έξοδο, πιάνει ίσως και περισσότερο χώρο δυσκολεύοντας τη συντήρηση και παίρνει περισσότερη ενέργεια δυσκολεύοντας περισσότερο τη μηχανή (ρίχνει τις διαθέσιμες ροπές όπως το aircondition). Μπορεί να γεμίσει όμως πιο γρήγορα μια πιο μεγάλη μπαταρία. (ή την μικρή μπαταρία ακόμα πιο γρήγορα αλλά ίσως δεν είναι ο σωστός τρόπος φόρτισης τα υπερβολικά πολλά αμπέρ)
Η εξυπνάδα λοιπόν δεν είναι να βάλεις μεγάλη μπαταρία που θέλει και μεγάλο δυναμό κλπ αλλά να βάλεις τα μικρότερα δυνατά που όμως επαρκούν για κανονική χρήση του οχήματος.
Εδώ φαντάζομαι μπαίνουν οι υπολογισμοί. Τι σημαίνει κανονική χρήση, σε πόση ώρα θα πρέπει να γεμίζει η μπαταρία σε κίνηση σε πόλη τι ποσοστό της ροπής θα παίρνει το δυναμό κλπ.
Σε εκδρομικά αυτοκίνητα ή τζιπ συχνά μπαίνει μεγαλύτερο δυναμό και επιπλέον μπαταρία για τροφοδοσία ψυγείων τηλεοράσεων κλπ. Αποτελεί όμως ειδική περίπτωση μη κανονικής χρήσης και δεν είναι κάτι που θέλει να το κάνει ο καθένας.Νομίζω ότι έχεις δίκιο σε όσα λες...
Σε ένα εγκαταλελειμμένο PONY είχα πάρει πριν από 2 χρόνια το δυναμό του...
Πάνω λέει 14V 30A
Γιατί λέει 14V και όχι 12V ?!?!?
-
Απλά μια μπαταρία για να φορτιστει οταν έχει σε ουδετερη φάση (χωρις τιποτα συνδεδεμένο ) 12.8 V περιπου πρεπει να δώσεις μεγαλυτερη ταση για να φορτισει ,εκει κολαει το 14 V που βλέπεις στο δυναμό.
Οσο για να βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας οταν δουλεύει δεν στο συνειστώ εκτο εαν εχεις συνδέσει απερόμετρο αλλίως ο αυτόματος του δυναμου κάνει υπερφόρτιση και υπάρχει περίπτοση να καεί...Το μέγεθος της μπαταρίας εχει ώς εξής Ah συμένει Α= Αμπέρ ανα H =ώρα το επονομαζόμενο αμπερόριο. Για το ποσα αμπερόρια πρέπει να ειναι η μπαταρία σου λέει ο κατασκευαστης εαν δεν θες να πάς σε ηλεκτρολόγο αν και εγω θα στο προτείνα .
Σαν ηλέκτρολόγος αυτο που μπορώ να σου πω να δοκιμάσεις είναι :
το πρωί πριν βάλεις μπροστα μετρας ταση μπαταρίας .
Δοκιμάζεις μιζα .
Εάν δεν πατάει καλά πάρε ενα καλώδιο (απο αυτα που βαζουμε μπροστα )και ένωσε το ΑΡΝΗΤΙΚΟ πόλο της μπαταρίας σου με ένα μεταλικο σημέιο του κινητήρα. κατα προτημηση κορμο ή χελώνα. Αν σου πατήσει καλυτερα πιο ζωντανα ετσι μιζα πηγενε σε εναν συνάδελφο ηλεκτρολογο να σου βάλει ένα σώμα πλεκτο απο την μπαταρία στην μηχάνη..
Αν παλι δεν δεις διαφόρα τωτε σίγουρα είναι η μίζα.
Ολά αυτα μονο εάν η τάση της μπάταρίας το πρωϊ είναι σε καλά επίπεδα δηλ. όχι κάτω απο 11,0V.Electrikal Power..........
-
Οναμαστικες τιμες ειναι αυτες που διαβασες.
Και οι μπαταρια 'λεει' οτι ειναι 12 βολτ αλλα το μινιμουμ ειναι 12.5(χωρις να δουλευει η μηχανη,και χωρις καταναλωσεις ετσι?)Για το δυναμο τωρα, πρεπει να βγαζει περισσοτερα απο τα 12 βολτ προκειμενου να φορτιζεται η μπαταρια,αλλα και ταυτοχρονα να τροφοδοτει το ηλεκτρικο συστημα.
Και 14.4 βολτ αν δεις δυναμο(εναλλακτης σωστοτερα) να βγαζει μην σου φανει παραξενο!Εdit
Με προλαβε ο Asconas(και πιο αναλυτικα) -
Ευχαριστώ παιδιά!
Πάντως έκανα ένα πείραμα (ίσως λίγο επικίνδυνο μάλλον)
Άλλαξα το δυναμό και έβαλα αυτό που είχα από το PONY που σας είπα!
Όταν έβγαλα τον πόλο της μπαταρίας ενώ δούλευε ΔΕΝ έσβησε η μηχανή ενώ με το παλιό δυναμό έσβηνε
Άρα με το παλιό στο ρελαντί μάλλον έδινε πολύ λίγο ρεύμα το παλιό!
-
Ένα τρομερό site που ίσως το ξέρετε και εσείς :
http://uuhome.de/william.darden/index.htmστο http://uuhome.de/william.darden/carfaq14.htm λέει! :
'14.6. Test the alternator by disconnecting the battery with the engine running.
A battery acts like a voltage stabilizer or filter to the pulsating DC produced by the alternator. Disconnecting a battery while the engine is running can destroy the sensitive electronic components connected to the electrical system such as the emission computer, radio, audio system, cell phone, alarm system, etc., or the charging system because the peak voltage can rise to 40 volts or more. In the 1970s, removing a battery terminal was an accepted practice to test charging systems of that era. That is not the case today.'
Οπότε για εμένα μάλλον θα ισχύει το κόλπο
-
Να ρωτησω λοιπον και γω κάτι ελπιζοντας σε απαντηση απο τους ηλεκτρολογους του?φορουμ!
Εχω ενα δυναμο απο golf 2 και θελω να τον κανω να βγαλει περισσοτερα αμπερ.
Εχω αλλαξει δυο φορες 'αυτοματο' για να ξεπερασει τα 13.8 βολτ αλλα τιποτα.
Συγκεκριμενα ο τελευταιος ενω εγραφε 14.7,δεν αλλαξε το βολταζ στο ελαχιστο.Γινεται να κερδισω 20 αμπερ εστω,αλλαζοντας την περιελιξη η πρεπει οπωσδηποτε να τον αλλαξω?
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Να ρωτησω λοιπον και γω κάτι ελπιζοντας σε απαντηση απο τους ηλεκτρολογους του?φορουμ!Εχω ενα δυναμο απο golf 2 και θελω να τον κανω να βγαλει περισσοτερα αμπερ.
Εχω αλλαξει δυο φορες 'αυτοματο' για να ξεπερασει τα 13.8 βολτ αλλα τιποτα.
Συγκεκριμενα ο τελευταιος ενω εγραφε 14.7,δεν αλλαξε το βολταζ στο ελαχιστο.Γινεται να κερδισω 20 αμπερ εστω,αλλαζοντας την περιελιξη η πρεπει οπωσδηποτε να τον αλλαξω?
Ψάξε στα μεταχειρισμένα για δυναμό απο Golf DIESEL η ποιο ευκολη και πιο φθηνη λυση για να έχεις περισοτερα αμπερ!!
Στο υπάρχον δυναμό οποια προσπάθεια για να βγαλει περισότερα αμπέρ ειναι πεταμενα λεφτα -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Να ρωτησω λοιπον και γω κάτι ελπιζοντας σε απαντηση απο τους ηλεκτρολογους του?φορουμ!Εχω ενα δυναμο απο golf 2 και θελω να τον κανω να βγαλει περισσοτερα αμπερ.
Εχω αλλαξει δυο φορες 'αυτοματο' για να ξεπερασει τα 13.8 βολτ αλλα τιποτα.
Συγκεκριμενα ο τελευταιος ενω εγραφε 14.7,δεν αλλαξε το βολταζ στο ελαχιστο.Γινεται να κερδισω 20 αμπερ εστω,αλλαζοντας την περιελιξη η πρεπει οπωσδηποτε να τον αλλαξω?
Δεν ρυθμίζεται ο αυτόματος??
-
Απο Diesel ε?..θα το ψαξω.
Sirgus δυστυχως οχι...
Πρόβλημα μίζας-μπαταρίας-δυναμό?Αναζήτηση καλού ηλεκτρολόγου