Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παμε Μεγαρα;
    1. Home
    2. Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
    3. Παμε Μεγαρα;
    • 1
    • 2
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 98
    • 99
    • 66 / 99
    Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
    196
    1962
    5467
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
      Θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με την πιστα των μεγαρων:
      Ποτε ειναι ελευθερη για το κοινο?

      Για να το μάθεις αυτό πρέπει να επικοινωνήσεις με την πίστα στο 2296 025 099.
      Αλλά, συνήθως, σε αυτό το θέμα όλο και κάποιος θα γράψει πότε η πίστα είναι ελεύθερη. Αυτό το Σ/Κ, π.χ., είναι!

      Ποσα λεφτα πρεπει να δωσεις και για ποση ωρα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tm last edited by

        παιζει να κανονιστει τιποτα για το σ/κ που ειναι η πιστα φρι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Ο χρήστης kouk έγραψε:

          Ποσα λεφτα πρεπει να δωσεις και για ποση ωρα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ratanplan last edited by

            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
            to Κρανος και ολα τα μετρα ασφαλειας τα παιρνουμε για τον εαυτο μας.
            δεν ειμαστε μικρα παιιδια να μας κανει ντα ενας πανουργιας.
            κακο του κεφαλιου τους αν μπαινουν πιστα χωρις κρανος.

            τον μονο που λυπαμαι ειναι το πανουργια που αν τυχει κατι θα τον τρεχουν και αυτον που τους επετρεψε να μπουν ετσι μεσα.

            +00

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              maxmara last edited by

              Aς βάλουν τουλάχιστον μια τεράστια πινακίδα στην εξοδο των 'pits' που να λέει 'Η είσοδος στην πίστα αποκλειστικά με κράνος και ζώνη ασφαλείας'. Μπάς και φιλοτιμιθοούν κάποιοι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazio last edited by

                Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                Aς βάλουν τουλάχιστον μια τεράστια πινακίδα στην εξοδο των 'pits' που να λέει 'Η είσοδος στην πίστα αποκλειστικά με κράνος και ζώνη ασφαλείας'. Μπάς και φιλοτιμηθούν κάποιοι.

                Φιλότιμο. Λέξη που συναντάται μόνο στη γλώσσα μας αλλά που σιγά σιγά τείνει προς εξαφάνιση σαν έννοια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  freediver last edited by

                  Ο χρήστης Evgenios έγραψε:

                  Το αυτοκινητο καταπονειται αρκετα στην πιστα? (με λιγα λογια υπαρχει περιπτωση να παρουσιασει προβλημα μετα?)
                  Τα λαστιχα θα ειναι αχρηστα μετα?

                  Οι καταπονήσεις είναι λίγες αν είσαι smooth οδηγός. Αν πας για drift ή είσαι απότομος φθείρεις περισσότερο τα ελαστικά σου. Είναι και θέμα αυτοκινήτου και ρυθμίσεων camber.

                  Και αν μπορειτε πειτε καποια tips, μιας και θα ειναι η πρωτη φορα που θα παω(αν παω...)

                  Πάντα με κράνος. Κάνουμε δεξιά όταν μας πλησιάσει αυτοκίνητο που κινείται πιο γρήγορα.
                  Τσέκαρε όλα τα υγρά του αυτοκινήτου, και έλεγξε τακάκια.
                  Για να μάθεις την πίστα καλύτερα θα πρότεινα να κινείσαι αρχικά με μία ταχύτητα επάνω. Η εκμετάλλευση του πλαισίου και όχι του κινητήρα σε κάνει να επικεντρώνεσαι καλύτερα στις γραμμές.
                  Αν θες διάβασε εδώ
                  έχει πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για την αγωνιστική οδήγηση. Από τη σωστή θέση οδήγησης, μέχρι την επιλογή σημαδιών και το heel&toe.
                  Έναν οδηγό της πίστας μπορείς να δεις και εδώ
                  μία δύο στροφές χωρούν ίσως διαπραγμάτευση αλλά εσένα δεν σε απασχολεί αυτό προς το παρόν, και μπορείς να ακολουθήσεις την αγωνιστική γραμμή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    FreeDiver πολύ καλό ποστ!

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      freediver last edited by

                      Don't mention it.
                      Όλοι ήμασταν πρωτάρηδες κάποια στιγμή, και ορισμένα καλά αναγνώσματα, προπόνηση και όρεξη κάνουν θαύματα στην πίστα και σώζουν στο δρόμο.
                      Σημασία έχει να γίνει η αρχή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pskarm last edited by

                        mia παρατηρηση...οταν μας πλησιαζει καποιος μεσα στη πιστα βγαζουμε φλας και μετακινουμαστε στη μερια της πιστας που δε χαλαμε τη γραμμη στον αλλο αφηνοντας τον ετσι να περασει γρηγορα και καθαρα...

                        το να παμε δεξια δεν εχει πολυ νοημα αν π.χ ακολουθει αριστερη γρηγορη στροφη ( κ8 ) και ανθρωπος ερχεται με οσα απο πισω και αναγκαστει και χαλασει γραμμες,γυρο του,αυτοσυγκεντρωση του για να μη πεσει πανω μας που πηγαμε δεξια με ολη τη καλη διαθεση να τον αφησουμε να περασει...

                        γενικοτερα οταν εχει πολυ κοσμο η πιστα οπως συνηθως τις κυριακες το καλυτερο ειναι να μπειτε πρωτα με καποιον εμπειρο που εχει ξαναπαει στη πιστα και να δειτε 2-3πραματα και σε γραμμες και σε συμπεριφορα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chemic last edited by

                          όταν πλησιάζει κάποιος κάνεις δεξιά για να μη δημιουργείται μπέρδεμα, ανεξάρτητα απο γραμμές κτλ. Το λένε και οι οδηγίες της πίστας.
                          Ακόμα και στο νίρμπουριγνκ αυτο ισχύει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            αλλαζεις λωριδα προς τα εκει που εχεις βγαλει φλας.

                            Σε οργανομενο τρακ ντέι αυτο ειναι ευκολο, αν πας πιστα και εισαι αγνωστος μεταξυ αγνωστων, πιο ασφαλες ειναι οντως να κανεις δεξια οτι στροφη και να ερχεται, ΠΑΝΤΑ με φλας, ειναι σα να δινεις το οκ στον απο πισω οτι τον εχεις δει και τον αφηνεις να περασει...λεω τον αφηνεις γιατι εχουμε δει και κατι ινδιανους κατα καιρους που φοβουντε μην χασουν την κουπα και δεν κανουν ακρη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Ο χρήστης chemic έγραψε:
                              όταν πλησιάζει κάποιος κάνεις δεξιά για να μη δημιουργείται μπέρδεμα, ανεξάρτητα απο γραμμές κτλ. Το λένε και οι οδηγίες της πίστας.
                              Ακόμα και στο νίρμπουριγνκ αυτο ισχύει

                              Το Ρινγκ είναι δημόσιος δρόμος, όπου ισχύει ο ΚΟΚ πλην ορίων ταχύτητας.
                              Γι' αυτό είσαι υποχρεωμένος να κάνεις δεξιά.
                              Προσωπικά στα Μέγαρα πάω αντιστρόφως ανάλογα με την ιδανική γραμμή, αν έχω κάποιον πίσω μου, αν απλά κάνω δεξιά παίζει και να του χαλάσω το γύρο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Οντως το ring ειναι δημοσιος δρομος οποτε ισχυει ο ΚΟΚ. Τα Μεγαρα ομως δεν ειναι, συνεπως δεν ειναι το θεμα να πας δεξια, απλως καλο ειναι να φυγεις απο την ιδανικη γραμμη οσο πιο γρηγορα γινεται.
                                Αν εισαι πχ μεταξυ 4 και 5 που ειναι γενικως ενα δυσκολο σημειο για να κανεις στην ακρη, καλυτερα να κατσεις δεξια, να σιγουρευτεις οτι ο αλλος ειναι αριστερα σου, αλλα και να προσεξεις να μην φτασεις κοντα στην 5 οταν ο αλλος σε περναει και αναγκαστικα κλεινει πανω στην κορυφη της 5.
                                (το παραπανω παραδειγμα ειναι περισσοτερο γι αυτους που εχουν δει την πιστα και ενδεχομενως γνωριζουν τι ειναι αυτα τα 4 και 5 που λεω)

                                Ειναι ομως πολυ καλη επιλογη το να σε παει βολτα καποιος εμπειρος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  govus last edited by

                                  Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                                  Οντως το ring ειναι δημοσιος δρομος οποτε ισχυει ο ΚΟΚ. Τα Μεγαρα ομως δεν ειναι, συνεπως δεν ειναι το θεμα να πας δεξια, απλως καλο ειναι να φυγεις απο την ιδανικη γραμμη οσο πιο γρηγορα γινεται.
                                  Αν εισαι πχ μεταξυ 4 και 5 που ειναι γενικως ενα δυσκολο σημειο για να κανεις στην ακρη, καλυτερα να κατσεις δεξια, να σιγουρευτεις οτι ο αλλος ειναι αριστερα σου, αλλα και να προσεξεις να μην φτασεις κοντα στην 5 οταν ο αλλος σε περναει και αναγκαστικα κλεινει πανω στην κορυφη της 5.
                                  (το παραπανω παραδειγμα ειναι περισσοτερο γι αυτους που εχουν δει την πιστα και ενδεχομενως γνωριζουν τι ειναι αυτα τα 4 και 5 που λεω)

                                  Ειναι ομως πολυ καλη επιλογη το να σε παει βολτα καποιος εμπειρος.

                                  Επαυξάνω για το τελευταίο. Προσωπικά πιστεύω, πως αφού οι περισσότεροι που μπαίνουν είναι χομπίστες και δεν κυνηγάνε 'γύρους' (τουλάχιστον δεν το 'χουν σαν αυτοσκοπό ), ψυχολογικά και μόνον θα κάνουν δεξιά. Προσωπικά, θυμάμαι μια περίπτωση, που ανάμεσα στην 7 και στην 8 κρατήθηκα αριστερά (ποιώντας ορθά άραγε ; ), προκαλώντας εμφανώς αμηχανία σ' αυτόν που μ' ακολουθούσε (αλλά τελικά με προσπέρασε)...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Αν δεν ησουν κοντα στην 8, λογικα καλα εκανες, ετσι δεν ειναι?
                                    Σιγουρα, οταν καποιος μπαινει σε ενα ξενο αυτοκινητο, με οδηγο που δεν γνωριζει και με δεδομενο οτι αυτο ο οδηγος θα παει γρηγορα, ε ειναι απολυτως λογικο να νοιωσει ανασφαλεια. Θελει προσοχη, και δεν πρεπει αυτος που 'δειχνει' να κανει επιδειξη. Τωρα τι να πω, να κρινεις ποιον θα επιλεξεις να σε παει βολτα? Ειναι δυσκολο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pskarm last edited by

                                      τιμο την αλλη βδομαδα λεω να παω μια βολτα για να τσεκαρω καποια πραγματα...θα ερθεις/?
                                      αλλα ξεχασα θα αγχωνεσαι τι να κανεις .... να πας δεξια ή αριστερα για να σε προσπερασω???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ratanplan last edited by

                                        Ο Τιμος στρωνει τον καινουριο του βηματοδοτη....ο γιατρος του ειπε κομενες οι αδρεναλινες κλπ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pskarm last edited by

                                          οπου βηματοδοτης βλεπε βερες??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ratanplan last edited by

                                            Ρε ειπαμε να του κανουμε μια πλακα αλλα εσυ το παρατραβηξες!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 66 / 99
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr