-
Με αφορμή αυτό http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=12822
ανοίγω νέο θέμα που θα έχει σίγουρα κίνηση από εδώ και μπρος. -
Με αφορμή αυτό http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=12822
ανοίγω νέο θέμα που θα έχει σίγουρα κίνηση από εδώ και μπρος. -
Με αφορμή αυτό http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=12822
ανοίγω νέο θέμα που θα έχει σίγουρα κίνηση από εδώ και μπρος. -
Μακάρι να φύγει ο Solberg από τη Subaru...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Μακάρι να φύγει ο Solberg από τη Subaru...Έχω την αίσθηση ότι το πρόβλημα στην ομάδα δεν είναι ο Solberg, αλλά οι Άγγλοι της SWRT. Όποιος δει το περσινό ντοκιμαντέρ του discovery για τη Subaru, θα πάρει μια ιδέα.
Από κει και πέρα, ούτε ο Loeb ούτε ο Solberg πιστεύω ότι θέλουν να βρίσκονται στην ίδια ομάδα
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
[
Από κει και πέρα, ούτε ο Loeb ούτε ο Solberg πιστεύω ότι θέλουν να βρίσκονται στην ίδια ομάδαΚαλύτερα για εμάς να μην είναι. Έχουν μείνει ελάχιστοι πρωτοκλασάτοι οδηγοί για να ανήκουν, δυο από αυτούς, στην ίδια ομάδα.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Μακάρι να φύγει ο Solberg από τη Subaru...
Έχω την αίσθηση ότι το πρόβλημα στην ομάδα δεν είναι ο Solberg, αλλά οι Άγγλοι της SWRT. Όποιος δει το περσινό ντοκιμαντέρ του discovery για τη Subaru, θα πάρει μια ιδέα.
Από κει και πέρα, ούτε ο Loeb ούτε ο Solberg πιστεύω ότι θέλουν να βρίσκονται στην ίδια ομάδα
οντως στο εν λογω ντοκυμαντερ φαινεται ενας solberg να ειναι στα ορια της παραφροσυνης με την ομαδα και το αυτοκινητο (και την pirelli) κατι που ανποφευκτα οδηγει και αυτον στο να κανει λαθη με τα γνωστα...αναποτελεσματα....
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Έχω την αίσθηση ότι το πρόβλημα στην ομάδα δεν είναι ο Solberg, αλλά οι Άγγλοι της SWRT.Το ίδιο κάνει, η Subaru εδώ και καιρό δεν είναι μία ομάδα αντάξια του Solberg (όποιος και να φταίει)...
_
-
Συμφωνω απολυτα σ αυτο που λες καθως ουτε ο solberg ξεχασε ξαφνικα να οδηγει ουτε νομιζω μια μαρκα της οποιας η αναγνωρισιμοτητα οφειλεται κατα ενα μεγαλο ποσοστο στους αγωνες και επενδυει πολλα σ αυτο φταινε για την σημερινη κατασταση...η prodrive εχει κανει τιποτα ουσιαστικο εδω και 2 χρονια??μαλλον πολυ λιγα καθως ακομα και τωρα με προβληματα αξιοπιστιας ασχολουνται....με ιδιωτικη ομαδα να ετρεχε ο solberg περισσοτερους βαθμους θα μαζευε..
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
η prodrive εχει κανει τιποτα ουσιαστικο εδω και 2 χρονια??Ναι αμε, μαζευει λεφτα Και μονο το γεγονος οτι το κιβωτιο των Σουμπ ειναι απο τον καιρο του Νωε δειχνει οτι ειτε οι Ιαπωνες εχουν κοψει το παχος του τσεκ, ειτε οτι η Προ τσεπωνει διχως αυριο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
ειτε οτι η Προ τσεπωνει διχως αυριο.Καθόλου απίθανο σενάριο, αν λάβουμε υπόψη το ποιόν του Richards.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
ειτε οτι η Προ τσεπωνει διχως αυριο.
Καθόλου απίθανο σενάριο, αν λάβουμε υπόψη το ποιόν του Richards.
Χρειάζεται κομπόδεμα για την f1 ο άνθρωπος.
Μάλλον οι Ιάπωνες πρέπει να τραβήξουν κάνα αυτί, γιατί αυτοί βγαίνουν ζημιωμένοι απ' την κακή εικόνα της ομάδας.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
ειτε οτι η Προ τσεπωνει διχως αυριο.
Καθόλου απίθανο σενάριο, αν λάβουμε υπόψη το ποιόν του Richards.
Χρειάζεται κομπόδεμα για την f1 ο άνθρωπος.
Μάλλον οι Ιάπωνες πρέπει να τραβήξουν κάνα αυτί, γιατί αυτοί βγαίνουν ζημιωμένοι απ' την κακή εικόνα της ομάδας.
Μαλλον πρεπει να κοψουν κανα αυτι πλεον οχι να τραβηξουν...
-
Και τώρα που ο Gronholm εγκαταλείπει την ενεργό δράση να δούμε πως θα συμπληρωθεί η θέση του που μένει κενή...
Σενάρια φέρνουν τον Latvala στην 1η ομάδα της Ford ενώ κάποια άλλα μιλάνε για 'τράμπα' Solberg P.- Latvala με τον πρώτο παρτενέρ του Hirvonen στο Focus και τον 2ο στους Ιάπωνες.Ανοίγει το μεταγραφικό παζάρι με όλα τα ενδεχόμενα πιθανά και με 2 θέσεις στη Suzuki ανοικτές.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
...Σενάρια φέρνουν τον Latvala στην 1η ομάδα της Ford ενώ κάποια άλλα...Τα σεναρια αυτα ηρθε να υποστηριξει και ο Gronholm με δηλωσεις του, οπου εχρισε τον Latvala διαδοχο του.
«Δεν ξέρω ακριβώς ποιον σκέφτεται ο Malcolm Wilson για οδηγό στο δεύτερο Focus, όμως ναι, νομίζω πως ο Jari Matti έχει την ταχύτητα και ίσως χρησιμοποιηθεί εκ περιτροπής με κάποιον άλλον. Όμως πιστεύω πως μπορεί να τα καταφέρει. Όπως είπα έχει την ταχύτητα για αυτό».
Όλο το αρθρο: http://www.msfree.gr/core/details.php?id=3312
-
Τελευταία σενάρια:
Ο Gardemeister θα είναι ο πρώτος οδηγός της Suzuki και θα τρέξει και στους 15 αγώνες.
Το 2ο SX4 θα μοιραστούν αρκετοί οδηγοί. Andersson, Baldacci, Wilks και Aava είναι υποψήφιοι.
-
Όλο το JWRC στην Suzuki!!
-
Τελευταία Νέα
M Sport Ford WRC
Yποψήφιοι:
Francois Duval, Gianluigi Galli και Jari Matti Latvala.
Ο Malcolm Wilson δήλωσε ήδη : „Jari Matti είναι σε πολύ καλή θέση. «
Ο Francois Duval θα ήταν για τα ασφάλτινα μια καλή επιλογή αλλά ο Βέλγος θα έπρεπε να φέρει χρημάτα σύμφωνα με τον Wilson όπως και ο Gigi Galli.
Ο οποίος τηλεφώνησε τον Wilson στην Koρσική, προκειμένου να του προσφερει τις υπηρεσίες του. -
Ο Gigi Galli θα ήταν επίσης υποψήφιος στην Suzuki, αλλά σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του κύριου Tajima ο μελλοντικός οδηγός του πρέπει σε κάθε περίπτωση να φέρει την Ευρω- προίκα των 2 εκατομμυρίων!
Η λογική επιλογή για την Suzuki θα ήταν ο Francois Duval ή ο Toni Gardemeister.
Ο τελευταίος έκανε εντυπωσιακά χαλαρά βόλτες στην Κορσική.
Κάτι που σημαίνει ότι ίσως ο μάνατζερ του, Timo Jouhki κατέθεσε ήδη την βαλίτσα με τα χρημάτα!Ο Jouhki αρνήθηκε ότι πρέπει να πληρώσει,για να τρέξει ο Garde κάτι που άφησε έκληκτο τον Manfred Stohl!
-
ΤΟ ΩΡΑΙΟ:
Stohl, Galli και Duval συμφώνησαν μεταξύ τους να μήν πληρώσει κανένας για να τρέξει!
Ο αυστριακός-ιταλικός-βελγικός άξονας είναι θυμωμένος με την 'φινλανδική μαφία' που εμφανίζεται να μήν δίνει οικονομικές εισφορές.
Οι 2 πρώτοι μάλλον δέν βρήκαν χρήματα!
Δεδομένης της αναγγελθείσας εξόδου της OMV από τα ράλυ, μετά βίας κάποιος αναφέρει τον Stohl,
μπήκε μόνος του στο παιχνίδι δηλώνοντας:
„Θα ήμουν για την Suzuki η καλύτερη επιλογή. Κανένας δεν ξέρει τους όλους τους WRC αγώνες καλύτερα. Επιπλέον είμαι καλός στις δοκιμές. « Εντούτοις μέχρι τώρα ο Αυστριακός περίμενε μάταια μια κλήση από την Ιαπωνία.
Μεταγραφές 2008