-
subaru impreza T555 (gc8) κατασκευάστηκε το 2002.
μοτερ spec-c με πολύ λίγους αγώνες.
μεγάλο intercooler και μεγάλη τουρμπίνα ρουλεμανάτη με 5 αγώνες.
Σασμάν dog-box(αλλάζεις ταχύτητες χωρις συμπλέκτη) με μπλοκέ μεσαίο και μπροστινο prodrive.μπλοκέ πισω. (απο re-build)εγκέφαλος motec m48 pro με anti-lag , lunch control* και water sprey
συνεμπλόκ-βάσεις μηχανής ψαλίδια κτλ όλα ενισχυμένα και σε άριστη κατασταση
full ραμένο για χώμα.
ποδιά κεβλάρινη πολύ ελαφριά για χωμα-άσφαλτο και προστατευμένα πίσω ψαξίδια διαφορικό κτλ.
ρεζερβουάρ βενζίνης ασφαλείας.
καίει 100άρα βενζίνη με ενισχυτικό proboost και αποδίνει περίπου 260 άλογα και 43 κιλά ροπή.
αυτή τη στιγμή είναι κατηγορεία Ν/4 αλλα γίνεται με άλλο στομιο τούρμπο και πρόγραμμα Α/8.
είναι πολύ ελαφρύ και ζυγίζει 1210 κιλά.
έχει χαμηλό κόστος συντήρησης και με την προίκα που διαθέτει δεν θα χρειαστεί άλλα ανταλακτικά για καιρό.
έτοιμο για αγωνα.(στην Ε περνάει σε 5 χρόνια)προίκα:
2η μηχανη
2ο σασμάν
2ο και πίσω διαφορικό κομπλέ
2-3 σετ ψαλίδια μπρός πίσω
ημίμπαρα με ακρόμπαρα
τουρμπίνα
ιντερκουλερ
ψυγείο νερού
4 ημιαξόνια
1 κεντρικό άξονα
δισκόπλακες
βάσεις μηχανής
ανάρτηση ασφάλτινη και χωμάτινη
20 ζάντες ασφάλτινες(12 17'' και 8 16'')
11 ζάντες χωμάτινες speedline 15'' χρυσές4 17αρια pirelli καινούρια (2 rs7 + 2 rs5)
4 17αρια pirelli που κάνανε 1 σπρίντ και το ράλλυ δεθ (2 rs7 + 2 rs5)
7 17αρια pirelli βρόχινα χαραγμένα (N3 & re7)
όλα είναι 225 625 178 16αρια μτχ bridgestone στεγνα + silverstone βρόχινα.
8 silverstone χωμάτινα.
4 pirelli χωμάτινα μτχ.κάθισμα οδηγού sparco circuit pro
τιμή για το αυτοκίνητο με όλα τα πράγματα 18.000ε
μπορεί να δωθεί και χωρις πράγματα περίπου 16.000ε
μπορεί να συμφωνηθεί και ενδιάμεση τιμή. -
subaru impreza T555 (gc8) κατασκευάστηκε το 2002.
μοτερ spec-c με πολύ λίγους αγώνες.
μεγάλο intercooler και μεγάλη τουρμπίνα ρουλεμανάτη με 5 αγώνες.
Σασμάν dog-box(αλλάζεις ταχύτητες χωρις συμπλέκτη) με μπλοκέ μεσαίο και μπροστινο prodrive.μπλοκέ πισω. (απο re-build)εγκέφαλος motec m48 pro με anti-lag , lunch control* και water sprey
συνεμπλόκ-βάσεις μηχανής ψαλίδια κτλ όλα ενισχυμένα και σε άριστη κατασταση
full ραμένο για χώμα.
ποδιά κεβλάρινη πολύ ελαφριά για χωμα-άσφαλτο και προστατευμένα πίσω ψαξίδια διαφορικό κτλ.
ρεζερβουάρ βενζίνης ασφαλείας.
καίει 100άρα βενζίνη με ενισχυτικό proboost και αποδίνει περίπου 260 άλογα και 43 κιλά ροπή.
αυτή τη στιγμή είναι κατηγορεία Ν/4 αλλα γίνεται με άλλο στομιο τούρμπο και πρόγραμμα Α/8.
είναι πολύ ελαφρύ και ζυγίζει 1210 κιλά.
έχει χαμηλό κόστος συντήρησης και με την προίκα που διαθέτει δεν θα χρειαστεί άλλα ανταλακτικά για καιρό.
έτοιμο για αγωνα.(στην Ε περνάει σε 5 χρόνια)προίκα:
2η μηχανη
2ο σασμάν
2ο και πίσω διαφορικό κομπλέ
2-3 σετ ψαλίδια μπρός πίσω
ημίμπαρα με ακρόμπαρα
τουρμπίνα
ιντερκουλερ
ψυγείο νερού
4 ημιαξόνια
1 κεντρικό άξονα
δισκόπλακες
βάσεις μηχανής
ανάρτηση ασφάλτινη και χωμάτινη
20 ζάντες ασφάλτινες(12 17'' και 8 16'')
11 ζάντες χωμάτινες speedline 15'' χρυσές4 17αρια pirelli καινούρια (2 rs7 + 2 rs5)
4 17αρια pirelli που κάνανε 1 σπρίντ και το ράλλυ δεθ (2 rs7 + 2 rs5)
7 17αρια pirelli βρόχινα χαραγμένα (N3 & re7)
όλα είναι 225 625 178 16αρια μτχ bridgestone στεγνα + silverstone βρόχινα.
8 silverstone χωμάτινα.
4 pirelli χωμάτινα μτχ.κάθισμα οδηγού sparco circuit pro
τιμή για το αυτοκίνητο με όλα τα πράγματα 18.000ε
μπορεί να δωθεί και χωρις πράγματα περίπου 16.000ε
μπορεί να συμφωνηθεί και ενδιάμεση τιμή. -
subaru impreza T555 (gc8) κατασκευάστηκε το 2002.
μοτερ spec-c με πολύ λίγους αγώνες.
μεγάλο intercooler και μεγάλη τουρμπίνα ρουλεμανάτη με 5 αγώνες.
Σασμάν dog-box(αλλάζεις ταχύτητες χωρις συμπλέκτη) με μπλοκέ μεσαίο και μπροστινο prodrive.μπλοκέ πισω. (απο re-build)εγκέφαλος motec m48 pro με anti-lag , lunch control* και water sprey
συνεμπλόκ-βάσεις μηχανής ψαλίδια κτλ όλα ενισχυμένα και σε άριστη κατασταση
full ραμένο για χώμα.
ποδιά κεβλάρινη πολύ ελαφριά για χωμα-άσφαλτο και προστατευμένα πίσω ψαξίδια διαφορικό κτλ.
ρεζερβουάρ βενζίνης ασφαλείας.
καίει 100άρα βενζίνη με ενισχυτικό proboost και αποδίνει περίπου 260 άλογα και 43 κιλά ροπή.
αυτή τη στιγμή είναι κατηγορεία Ν/4 αλλα γίνεται με άλλο στομιο τούρμπο και πρόγραμμα Α/8.
είναι πολύ ελαφρύ και ζυγίζει 1210 κιλά.
έχει χαμηλό κόστος συντήρησης και με την προίκα που διαθέτει δεν θα χρειαστεί άλλα ανταλακτικά για καιρό.
έτοιμο για αγωνα.(στην Ε περνάει σε 5 χρόνια)προίκα:
2η μηχανη
2ο σασμάν
2ο και πίσω διαφορικό κομπλέ
2-3 σετ ψαλίδια μπρός πίσω
ημίμπαρα με ακρόμπαρα
τουρμπίνα
ιντερκουλερ
ψυγείο νερού
4 ημιαξόνια
1 κεντρικό άξονα
δισκόπλακες
βάσεις μηχανής
ανάρτηση ασφάλτινη και χωμάτινη
20 ζάντες ασφάλτινες(12 17'' και 8 16'')
11 ζάντες χωμάτινες speedline 15'' χρυσές4 17αρια pirelli καινούρια (2 rs7 + 2 rs5)
4 17αρια pirelli που κάνανε 1 σπρίντ και το ράλλυ δεθ (2 rs7 + 2 rs5)
7 17αρια pirelli βρόχινα χαραγμένα (N3 & re7)
όλα είναι 225 625 178 16αρια μτχ bridgestone στεγνα + silverstone βρόχινα.
8 silverstone χωμάτινα.
4 pirelli χωμάτινα μτχ.κάθισμα οδηγού sparco circuit pro
τιμή για το αυτοκίνητο με όλα τα πράγματα 18.000ε
μπορεί να δωθεί και χωρις πράγματα περίπου 16.000ε
μπορεί να συμφωνηθεί και ενδιάμεση τιμή. -
up
-
ξέχασα να γράψω οτι έχει και υδραυλικό χειρόφρενο και οτι έδωσα τα 4 μτχ πιρέλι και τα 4 βρόχινα Ν3 οπότε η τιμούλα έχει πέσει στα 24000
-
νεα τιμή 18.000 συζητήσιμη...λόγο κρίσης!
ευκαιρία να το τρέξει κάποιος ώς Α/8 γιατί φέτος θα παίρνει και βαθμούς σε όλους τους αγώνες
(νόου τάιμ γουέστερς που λέει και το ραλι κάρς φόρ σέιλ!)
-
-
up
SUBARU IMPREZA ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ NEA TIMH