Γι' αυτό θα βγάλουν το Τονάλε, για πιο ευπώλητο.
Best posts made by dstou
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Toyota C-HR 2016
Aυτό είναι ένα τυπικό διάγραμμα της ειδικής κατανάλωσης ενός βενζινοκινητήρα. Δεν έχει σημασία το ποιός είναι, αν και αυτόν τον διάλεξα επίτηδες γιατί έχει πολύ υψηλή συμπίεση, όπως τα περισσότερα υβριδικά. Όλοι όμως οι βενζινοκινητήρες από καταβολής αυτοκίνησης έχουν παρόμοιο διάγραμμα. Ήτοι, υπάρχει μια περιοχή βέλτιστης λειτουργίας, εδώ ο εσωτερικός κύκλος των 230g, δηλαδή εκεί ο εν λόγω κινητήρας στατικά καίει 230 γραμμάρια καύσιμο ανά παραγόμενο Kw ανά ώρα λειτουργίας, στο παράδειγμά μας είναι η περιοχή που αποδίσει 70-100 kw χοντρικά και σε συγκεκριμένες σαλ. Υπάρχουν και οι περιοχές έξω από αυτό τον κύκλο, όλες με χειρότερες καταναλώσεις.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η περιοχή κάτω από τον κύκλο των 230. Όσο το φορτίο του κινητήρα μειώνεται, τόσο η ειδική κατανάλωση αυξάνεται!
Π.χ., αν από τον εν λόγω κινητήρα που έχει μέγιστη ισχύ 120kw ζητήσεις π.χ. 30kw, τότε σε αυτή την ζώνη θα κάψει 300-350 γραμμάρια ανά παραγόμενο Kw ανά ώρα λειτουργίας ! (προσέξτε το ανά kw).
Εκεί είναι που τα υβριδικά 'θερίζουν'. Στην περιοχή αυτή είτε σταματούν τον κεκ και δουλεύουν μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (= μέγιστη οικονομία), είτε στέλνουν μέρος της ισχύος του κεκ στις μπαταρίες για να τις φορτίσουν και να αποδόσουν αργότερα την ενέργεια αυτή, μετακινώντας παράλληλα τον κύκλο λειτουργίας του κεκ σε καλύτερη (οικονομικότερη) ζώνη συν ότι κερδίσουν από φρεναρίσματα.
Αντίστοιχα και στα υψηλά φορτία. Π.χ. στα 120 kw, την μέγιστη ισχύ, ο εν λόγω καίει περί τα 260 γραμμάρια, αν και αυτό είναι απόλυτα αναμενόμενο. Πάντα να πούμε ότι ο κινητήρας είναι στην πέδη. Στην πράξη, αν το όχημα εκείνη την στιγμή τρέχει με πολλά χλμ. καίει ακόμη παραπάνω λόγω αεροδυναμικών απωλειών.
Εκεί λοιπόν στα 120kw, αν έχει περιθώριο το εν λόγω ιχ και είναι υβριδικό θα κατέβαζε τον κεκ π.χ. στα 90 kw, άρα στην ζώνη των 230 γραμμαρίων (ανά kw ανά ώρα) αντί για 260, και θα έδινε τα υπόλοιπα kw που του λείπουν για να κινηθεί όπως πρέπει μέσω του ηλεκτροκινητήρα και των μπαταριών.
Έτσι κερδίζουν κατανάλωση τα υβρίδια, οι πόλεις από ρύπανση, και τα αυτιά μας από θόρυβο.
Το πόσο θα κερδίσεις είναι θέμα υλοποίησης, όπως και η συνδυασμένη ισχύς/ροπή, καθώς και η αυτονομία. Εμένα π.χ. το Πρίους ΜΚ2 δεν μπορεί να κινηθεί αυτόνομα παραπάνω από μερικές εκατοντάδες μέτρα και αυτά με χαμηλή ταχύτητα, ένα πιο καινούργιο κάνει 1-2 χλμ. με τις μπαταρίες του κι ας είναι 1100Watt και αυτές, ένα φευ μερικές δεκάδες χλμ. και με πιο ζωηρή οδήγηση, αλλά με 10πλάσια μπαταρία από την άλλη.
Μην ψάχνετε για το ποιό είναι οικονομικότερο, ένα υβριδικό βενζίνης ή ένα σκέτο πετρέλαιο. Πιθανόν το δεύτερο στις υψηλές ταχύτητες ή στην ρυμούλκηση, μάλλον το πρώτο στην πόλη και σε διαδρομές με μικρομεσαίες ταχύτητες και φορτία, με την προαίρεση ότι όλα τα άλλα πάνω τους είναι ισοδύναμα, αλλά το ζητούμενο δεν είναι αυτό μόνο. Είναι και πως τα κάνεις τα χλμ αυτά, με τι άνεση, με τι ρύπανση, με τι κατανάλωση (σε όρους όγκου, άρα ανάγκης εισαγόμενου αργού πετρέλαιου) και με τι εξάρτηση σε υποδομές φόρτισης. -
RE: Toyota Corolla Cross
To τμήμα μάρκετιγκ του μαγαζιού δεν έχει επαφή με δύο - τρεις θεμελιώδεις άγραφους νόμους της αγοράς. Ο πολύς κοζμάκης θέλει :
α. χοντρά ζαντολάστιχα, 5 νούμερα πάνω, και βάλε, από αυτά που χρειάζεται κανονικά το αμάξι
βου. μεγάλη ιπποδύναμη, κι ας καίει
γου. διπλοσύμπλεκτα κιβώτια, κι ας χαλάνε
Όταν κάποτε ξυπνήσει και τα προσφέρει αυτά, ο ήλιος θα έχει ανατείλει από τη δύση.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Άμα είναι κουβάς το ψψ, κάτι Ντάτσια, Πάντα, πούντο, ίγκνις τι είναι?
Το βασικότερο προσόν του ψψ το έγραψα στο αμέσως προηγούμενο ποστ και το προσπερνάτε : 'δεν έχει αντίπαλο αυτή τη στιγμή' με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Οπότε ο οικογενειάρχης που ψάχνει για ένα ψ-σουβ γενικής χρήσης, μοιραία θα περάσει να το δει. Δεν σημαίνει ότι θα το αγοράσει, δεν σημαίνει ότι είναι τέλειο, δεν σημαίνει ότι δεν θα δει άλλα, αλλά μάλλον θα το ζυγίσει.Ότι αντιπροτάσεις έχουν γίνει στις τελευταίες σελίδες, είναι συνήθως σημειακές, ήτοι απομονώνουν ένα χαρακτηριστικό του υπό πρόταση αντιπάλου, και ποντάρουν ΜΟΝΟ σε αυτό. Π.χ. μπορείς να διαβάσεις : 'γιατί δεν παίρνεις το 3008, που έχει ανώτερο σαλόνι?', 'το Σκροσς σου δίνει ότι σου δίνει το ψψ σε χώρους, και είναι φθηνότερο', 'γιατί δεν παίρνεις ένα Τονάλε που είναι πιο οδηγοκεντρικό?', 'ρε το 2008 με το ταμπιλώ το ηλεκτρονικό εγώ δεν το αλλάζω', 'πάρε το Στιτροέν το ψ4 ψ-κροσς, έχει και αυτό 2,67 μεταξόνιο και είναι καλύτερο μέσα', 'έβγαλε προσφορά το Καρόκ που είναι πραγματικό αμάξι, όχι κουβάς, και βγαίνει και φθηνότερα', άμα θες να πάρεις γιαπωνέζικο, και λουστείς και τα 2.000 κυβικά, γιατί δεν κοιτάς το CX-30 που είναι καλύτερο μέσα?', κ.ο.κ.
Ναι, ισχύουν όλα αυτά, αλλά μόνο μέχρι εκεί.
Ποιό από τα προαναφερθέντα σου δίνει όλο το πακέτο του ψψ? 'Ητοι, σε τιμή μην το πεις πουθενά, και υβρίδιο, και μηδενικά τέλη, και αυξημένες λογιστικές αποσβέσεις, και 200 αλόγατα, και αυτοματίκλα, και χαμηλές καταναλώσεις, και τοπ εγγυήσεις, και πανεύκολη μεταπώληση?
Υπάρχει μόνο μία απάντηση αυτή τη στιμγή : Κανένα εκτός τουότα. Γιατί εντός υπάρχει και το chr που πάει ντέρμπι το ψψ σε μερικά από αυτά.
Και μόνο ένας σοβαρός ενδοιασμός : τα 2.000 κυβικά του. Μέχρι να έρθουν τα 1800 και γίνει ο νέος τρωικός πόλεμος στις εκθέσεις του μαγαζιού.Πείτε μου έναν λογικό συνολικό αντίπαλό του, όχι Τονάλε και πίπες. Ένα ντέρμπι ζητάω, κάτι που να είναι κοντά του ΤΩΡΑ. Πως λέγαμε παλιά Σάνυ ή Κορόλα?, Α4 ή C κλάσε?, Γκόλφ ή Άστρα, Έβο ή Ιμπρέζα?, Βάρτμπουργκ ή Ντάτσια?, Λίντα Εβαγκελίστα ή Σίντυ Κρώφορντ?
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Οι τωρινές δυσκολίες είναι μικρότερες των μελλοντικών. Έκανα ένα τσεκ στους λογαριασμούς ΟΚΩ χθες λόγω της αργίας.
Λοιπόν 'έκαψα΄ 2.700 kwh ρεύμα το 2021, 2.100 ημερήσιο και 600 νυκτερινό Γ1Ν της ΔΕΗ. Πρόκειται για σπίτι 108 τ.μ., μεσαία κατασκευή 30 ετών στην Αττική, με καλό ηλιακό, με θέρμανση από φυσικό αέριο, με ελάχιστη χρήση ερκοντίσιο, και που κατοικείται 10 μηνάκια το χρόνο από 4 άτομα, (το καλοκαίρι πάμε στο εξοχικό διότι βρήκαμε προίκα αφάγωτη).
Αν πάρω ένα μέσο ηλεκτρικό ιχ, και κάνω π.χ. 12.000 το χρόνο, και το φορτίζω αποκλειστικά στο σπίτι, θα πάω +3.000 kwh το χρόνο ρεύμα. Αν πάρω και δεύτερο για την πόλη κυρίως και του κάνω π.χ. 6.000χλμ. το χρόνο, θα πάω άλλα +1.500 το χρόνο.
Αν μπω στο Εξοικονομώ κατ' οίκο και βάλω αντλία θερμότητας αέρος νερού σε όλο το σπίτι, καταργώντας το λέβητα αερίου (δεν θα το κάνω, δεν μουρλάθηκα ακόμη, αλλά κάποιοι άλλοι θα τσιμπήσουν σαν τα μελανούρια και θα το κάνουν), θα πάω για πλάκα άλλα π.χ. +3.500 Kwh ρεύμα το χρόνο.
Δηλαδή, σε βάθος 5-10ετίας που μπορούν να υλοποιηθούν λογικά οι μεταβάσεις αυτές, η ετήσιά μου κατανάλωση ρεύματος θεωρητικά μπορεί να ανέβει στις ...10.700 kwh το χρόνο από 2.700 τα τελευταία 30 χρόνια σταθερά (= 4x το αρχικό νούμερο!).
Που θα βρεθεί μέσα σε 10 χρόνια αυτό το τετραπλάσιο ρεύμα για μένα και για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες άλλους σαν και μένα που θα αναγκαστούν να αλλάξουν τα ιχ τους και να τα κάνουν ηλεκτρικά και να 'αναβαθμίσουν' με αντλίες θερμότητας τις παλιές οικοδομές τους? Οέο?
Με άλλα λόγια διακρίνω σε όλα τα μέσα, έντυπα και σιτε, μια αφόρητη χαζοχαρουμενίαση για τα ηλεκτρικά και τον νέο κόζμο που έρχεται γρήγορα γρήγορα (εσείς να διαβάζετε σιγά σιγά), και αναρωτιέμαι: πότε θα προλάβουμε να γίνουμε Νορβηγία και πως? -
RE: Toyota Corolla Cross
3.000 ποστ για ένα υβριδικό μπαούλο! Ούτε σε νήματα για Τζουλιέτα, γκόλφω, κοκ τέτοιο σουξέ. Ε ρε και έρθει με 1.800, θα χαλάσει ο κόζμος...
-
RE: Toyota Corolla 2019
Αλήστου μνήμης το σκετσάκι του χάρη κλυν με το σαπούνι camay από τα έιτις!
-
RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai
Διλήμματα τέλος, η κάλπη έβγαλε νικητή το Χιουντάι το Τουσόν.
-
RE: TESLA FORUM
Τι έκανε η Τέζλα στην αυτοκίνηση:
Έβαλε στο χάρτη τα ηλεκτρικά
Ξαναέβαλε μετά από 1 αιώνα (?) τα Made in USA αυτοκίνητα και έκανε γκλαμ την κατοχή τους, όταν αυτό ήταν ανέκδοτο για τουλάχιστον 60-70 χρόνια
Πούλησε αυτόνομη οδήγηση, άσχετα αν δεν ήταν τέτοια
Άλλαξε τη λιανική, με τις ονλινε πωλήσεις
Έδωσε επιδόσεις πανάκριβου υπεράμαξου σε τιμή Πεμβέ Μ3
Έφτιαξε το πιο γλήγορο, συνεπές και σταθερό δίκτυο πραγματικής ταχυφόρτισης, όταν οι άλλοι κοιμόντουσαν ακόμη και φιλονικούσαν πιο πρότυπο θα υποστηρίξουν
Και εν συνεχεία έκανε πελάτες όλους τους άλλοι, όταν κατάλαβαν ότι ήταν άσσετ η συμβατότητα με τους σούπερτσάρτζερς της
Τέλος, έκανε κάποιους πλούσιους με τη μετοχή τηςΝομίζω, ήταν η αλλαξοπαιχνιδιά του αιώνα, ζούμε ιστορικές εποχές. Ποτέ δεν έχουμε δει κάτι ανάλογο. Ότι συνταρακτικό έχουμε ζήσει στην αυτοκίνηση, ήταν ένα τίποτα μπροστά σε αυτά στο σύνολό τους.
-
RE: Που θα περασετε το Πασχα ; Ακολουθειτε τα εθιμα;
Τουμπάνιασα στο φαί και φέτο, από αύριο δίαιτα. Φχαριστήθηκα και συζήτηση εφ' όλης της ύλης, ξεκινώντας από τις επιβεβλημένες φιλοφρονήσεις προς τον οικοδεσπότη-ψήστη για τον οβελία (κι ας βγήκε ανάλατος), τις τιμές στο σούπερ μάρκετ, τα νέα ιχ που αφίχθησαν στα σόγια και τι λέει ο Κασελας και ο μητσοτακουλίνος. Μετά, και με λογικά άλματα Αλέφαντου, πιάσαμε τα ποδοσφαιρικά και τα μπασκετικά, είπαμε ολίγα για το αν συμφέρουν τα φ/β με μπαταρία και τι σχολές θα δηλώσουμε στις πανελλήνιες.
Τέλος, με τον καφέ και με αφετηρία τ' αντάρτικα και τα χίτικα και πως το δικό μας χωριό έγινε κομμάτια ενώ τα δίπλα τη γλίτωσαν, την πολιορκία των Καλαμών υπό τον Μαγγανά, περάσαμε στις νόθες εκλογές του '61 όπου ψήφισαν και τα δέντρα, καταλήγοντας στο μηδενικό χρέος που παρέδωσε η χούντα και στα γλυκά που σερβιρίστηκαν (δίπλες και ένα ταψί με άγλυκη σαντιγύ και φράουλες, που αμφότερα τα έσπαγαν και δεν έμεινε λέπι).
Και του χρόνου!
Latest posts made by dstou
-
RE: MG (SAIC) forum
Όταν τα έλεγαν αυτά οι Αμερικάνοι(2000-2010) δεν υπήρχε τίποτα ούτε Τέσλα. Μετά προέκυψαν όλα. Και ο μασκ και τα chevrolet volt και bolt τα ρίβιαν τα λούσιντ. Και τελευταία και η Φορντ.Απλά αγόραζαν χρόνο τα αμερικανάκια και μέχρι στιγμής τους βγήκε. Η κίτρινη φυλή σήκωσε το γάντι και τώρα είναι έτοιμοι όπως και κάποιοι Αμερικάνοι. Η εε τον έπαιζε και για πολλά χρόνια μετά. Η Ευρώπη χαχάνιζε με τα υβριδίά της Τουότα και με το chevrolet volt υπάρχουν δηλώσεις του τσέου της άουντι για το θέμα...
Όπως επίσης για το πρώτο ηλεκτρικό Φίατ 500 που όλο απο κάτω είναι Μπος δεν είχε τεχνογνωσία η Φίατ να το φτιάξει. Ο Μαρκιόνες βγήκε και είπε μην το αγοράζετε μπαίνουμε μέσα. Το έφτιαξε γιατί ήταν μέρος της συμφωνίας για την κράισλερ.
Το ντιζελογκέιτ έσκασε το 2015. Το μήνυμα προς όλους του πετρελαιοφόρους ήταν πλέον σαφές: αλλάξτε Ρότα.+_ -
RE: MG (SAIC) forum
Τα ευρωπαικά πετρέλαια έπιασαν 3% στο αμέρικα πριν από καμιά 15αριά χρόνια. Έχω διαβάσει έρευνα του Jato dynamics που μιλούσε για 12% τρία χρόνια μετά. Έγινε 0% μέσα σε 6 μήνες λόγω του ντιζελογκέιτ..
Και μετά άρχισε ο κατήφορος του ντίζελ στην εε αλλά και παγκοζμίως.
Έχει δίκιο ο λαπ που λέει ότι οι Αμερικάνοι φόρεσαν τα ηλεκτρικά σε όλους. Πριν από καμιά 15-20αριά χρόνια όταν τους κατηγορούσαν ότι είναι οι μεγαλύτεροι ρυπαντές του πλανήτη αυτοί για να μην κάνουν επενδύσεις ή φρενάρουν την βιομηχανία τους έλεγαν : ναι αλλά σε μερικά χρονάκια θα είναι η κίνα στη θέση μας. Και αφού η Κίνα τότε είχε 1% ιχ στον πληθυσμό της άμα πάει στην αυτοκίνηση να πάει στα ηλεκτρικά από την αρχή για να μην ρυπαίνει μας ...έλεγαν. Η εε τον έπαιζε ανέκαθεν και τώρα τρέχει.
Πάντως δεν θα εκπλαγώ αν κάποια μέρα το ντιζελογκέιτ αντί για ταφόπλακα του πετρελαίου επαινείται από τους ευρωπαίοι ως θείο δώρο το οποίο τους έκανε να ξυπνήσουν από τον μέγα ύπνο που ζούσαν. Ο καιρός γαρ εγγύς... -
RE: MG (SAIC) forum
Στους βενζινοκινητήρες τώρα, έχουν κάποιο προβάδιζμα τα ευρωπαικά μοτέρ έναντι των ιαπωνικών ή ακόμη και των κορεάτικων τα τελευταία χρόνια? Ή μήπως θα περίμενε κανείς να είχαν σε π.χ. 8-10 χρόνια έναντι των ταχύτατα προσαρμοζόμενων κινέζοι?
Μη βγει κάποιος και συγκρίνει το μοτέρ μιας Φερράρι 800 αλόγων με το 1500 του Άξξεντ ούτε να πεταχτεί κάποιος άλλος συγκρίνοντας το σχετικά καινούργιο 1.2t της πσα με το 1.0t Νταιχάτσου Sharade του 1990, μιλάμε για συγκρίσεις επί ίσοις όροις κόστους-ισχύος-χρονολογίας-φιλοσοφίας.
Κανένα πλεονέκτημα δεν υπάρχει πλέον που να σε κάνει να διαλέξεις το ευρωπαικό μοτέρ έναντι ενός άλλου (νταξ' όχι αμερικάνικου, εκεί το ευρωπαικό παραμένει καλύτερο). Στη γενική περίπτωση πάντα, και on all others equal basis. Άσε που θα βρεις πάρα πολλούς που θα διαλέξουν τον σαμουράι μόνο για το μοτέρ.
Να μιλήσουμε για το φιάσκο του cng, όπου υποδομές παραγωγής, μεταφοράς και διάθεσης είναι στον αέρα σε χρόνο (σχεδόν) μηδέν? Άλλη πρωτοβουλία που πήγε άπατη, λες και δεν ήξεραν ότι το φ.α. είναι ο μεγαλύτερος συνδρομητής στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Το υγραέριο, άλλη ευρωπαική εφεύρεση που δε λέει να ξεκολήσσει από μονοψήφιο ποσοστό διείσδυσης στην αγορά, και συνήθως είναι εκ μετατροπής και όχι εργοστασιακό?
Τα υβρίδια, άλλη πονεμένη ιστορία, όπου οι ευρωπαίοι σπεύδουν βραδέως?Που παραμένουν ηγέτες τα ευρωπαικά ιχ μαζικής παραγωγής, πάντα στη γενική περίπτωση, και πάντα on all other equal basis?
Σε θέματα μούρης, ΜΟΝΟ. Εκεί τους έχουν όλους τους άλλοι για πρωινό. Κυριολεκτικά. Όχι όλοι βέβαια, σιγά τη μούρη που έχουν η Φίατ, η Σκόντα, ή η Ντάτσια, κοκ. Π.χ. σήμερα διαλέγεις Φίατ έναντι ενός ΚΙΛ για θέματα (ψιλο)μούρης? Ή μήπως κρατημάτων? Το 1990 όμως το έκανες...
Έτερος παράγοντας: το μέγεθος της αγοράς. Η ευρωπαική αγορά ήταν κάποτε η δεύτερη μεγαλύτερη στον κόζμο μετά την αμερικάνικη, για κάποιους δε ήταν ακόμη και τότε πρώτη σε μεγέθη. Γιατί? Γιατί τις ευρωπαικές προδιαγραφές ακολουθουθούσαν και η Ωκεανία, και η Μέση Ανατολή (πλην μικρών εξαιρέσεων) και σε κάποιο βαθμό και η Νότια Αμερική, καθώς και σύσωμο και το πρώην σιδηρούν αμέσως μετά την πτώση του τείχους.
Η εε πλέον είναι τρίτη μετά την κινέζικη και την αμερικάνικη, και σε 10 χρόνια πιθανόν 4η μετά και την Ινδία. Και με δεδομένο ότι αμερική και Κίνα ηγούνται της ηλεκτρικής μετάβασης των ιχ εδώ και μια δεκαετία, ακολουθούμενοι από μερικούς σαμουράιδες και κορεάτες (όχι όλους προς το παρόν), ήταν θέμα χρόνου να ηχήσουν και εδώ τα νταούλια που έλεγαν ρυθμικά : 'που πάμε ρε?, θα μείνουμε με τον μουτζούρη στο τέλος'.
Άρα, πιθανόν η εε να σύρθηκε άρον άρον σε υιοθέτηση των ηλεκτρικών ιχ, τώρα που είναι ακόμη το πράμα στην αρχή του, για να μην βρεθεί χωρίς επιστροφή στα 4 σε 10-15 χρόνια.
Σε λίγα χρόνια θα ξέρουμε με ακρίβεια. -
RE: MG (SAIC) forum
Όταν η εε αποφάσισε να πάμε σε φουλ ηλεκτρικά το 2035 γνώριζε ότι η περιλάλητη κληρονομιά των ευρωπαίοι σε θέματα κεκ και κλασσικών συστημάτων μετάδοσης η οποία κρατάει πάνω από 1 αιώνα θα πήγαινε περίπατο. Γνώριζε επίσης ότι τότε δεν υπήρχε κανένα ηλεκτρικό ούτε καν σοβαρό υβρίδιο από ευρωπαικό εργοστάσιο. Επίσης γνώριζε ότι τα πιο καλά ηλεκτρικά ιχ τω καιρώ εκείνο ήτο αμερικάνικα . Επίσης γνώριζε ότι το λίκνο των μπαταριών και ηλεκτρονικών ήτο η Ασία χωρίς καμία πιθανότητα αυτά να αλλάξουν για τα επόμενα πολλά χρόνια.
Είναι αστείο λοιπόν να υποστηρίζουμε ότι πήρε την απόφαση να πάει φουλ ηλεκτρικά επειδής δεν γνώριζε ή εκτίμησε λάθος ή επηρεάστηκε από το λομπάριζμα των κινέζοι. Δηλαδής κάτι γάλλοι και γερμανοί οι οποίοι αλωνίζουν στα κέντρα λήψης αποφάσεων εντός εε τι έκαναν την ίδια στιγμή; κοιμόντουσαν με τα άρβυλα;
Ίσως να είναι άλλοι οι λόγοι θα βγουν στην πορεία ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον.
Πχ η πιθανότητα να προχωρήσαμε άρον άρον μπροστά με άνωθεν αποφάσεις γιατί η επιμονή των κατασκευαστών σε παρωχημένες λύσεις ήταν ένα αδιέξοδο. Προς επίρρωσιν του ανωτέρω: σε θέματα κεκ η εε είχε ακόμη κόλλημα με τα πετρέλαια τα οποία ήτο σε συγκεκαλυμμένο καθεστώς προστατευτισμού εδώ και δεκαετίες. Μετά το σπάσιμο των μούτρων των γερμανοι στην αμερικάνικη αγορά όπου απέτυχαν να επιβάλλουν για δεύτερη και καθοριστική φορά το πετρέλαιο ( η πρώτη ήτο στα σέβεντις σε μικρότερη κλίμακα) το ξέσπαζμα του ντιζελογκέιτ και την παράλληλη επέλαση των ιαπωνικών υβριδίων το ξήλωμα του ντιζελοπουλόβερ ήταν πλέον προ των πυλών. Δεν μπορούσε πλέον η εε να το υποστηρίζει τόσο ξεδιάντροπα είχε ξεφτιλιστεί. -
RE: Που θα περασετε το Πασχα ; Ακολουθειτε τα εθιμα;
Γιατί είμαστε δεσμώτες του μεροκάματου. Να γιατί ξαναγυρνάμε.
-
RE: MG (SAIC) forum
Έπρεπε να κάνεις κοινοπραξία με ντόπιο επενδυτή, και η κατασκευή να γίνεται επί % αξίας από ένα όριο και πάνω στην Κίνα. Όχι απλή συναρμολόγηση έτοιμων υποσυστημάτων που θα κατέφθαναν με το καράβι, αλλά θα είχαν κατασκευαστεί αλλού. Τώρα η υποχρέωση σύσταση κοινοπραξίας με ντόπιο δεν υπάρχει.
-
RE: MG (SAIC) forum
Βγήκε προηγουμένως στο χαζοκούτι η Ούρσουλα Φαν ντερ Λάινεν μετά τη συνάντηση με τους Μακρόν και Σι και είπε επιλέξει 'ότι η ΕΕ δεν θα επιτρέψει την αποβιομηχάνισή της λόγω των αθρόων εισαγωγών κινέζικων προιόντων στην αγορά της σε τιμές ντάμπινγκ'. Μυρίζομαι επιβολή δασμών εισαγωγής στο κοντινό μέλλον, πόσο % δεν μπορώ να εικάσω βέβαια.
Που σημαίνει πάμφθηνα κινέζικα ιχ, οσονούπω γιόκ.Eδω από τις χθεσινές συνομιλίες:
The EU's 27 members - in particular France and Germany - are not unified in their attitude towards China. While Paris advocates a tougher line on the EV probe, Berlin wants to proceed with more caution, sources say.
Some French government officials privately expressed concern that Berlin will try to undermine the electric vehicle probe, which has zeroed in on Chinese carmakers BYD (002594.SZ), opens new tab, Geely (0175.HK), opens new tab and SAIC (600104.SS), opens new tab. China is a key market for Germany's export-led economy and its carmakers such as BMW (BMWG.DE), opens new tab and Mercedez-Benz (MBGn.DE), opens new tab.
France is also pushing China to open its market to French agricultural exports and resolve issues around the French cosmetic industry's concerns about intellectual property rights. -
RE: B-SUV Και όχι Μόνο
Έχει ο Σ στη βιτρίνα ένα HRV καραφούλ εξτρά, πήγαινε δες το οπωσδήποτε. Είναι ανέκδοτο ο Γιώρις δίπλα του.
-
RE: MG (SAIC) forum
Eγώ θα ξαναπώ ότι για ένα κινέζο νιούμπι, η 15η θέση στην αγορά μετά από σκάρτο χρόνο είναι εντυπωσιακή επίδοση. Και το MG3 θα της διευρύνει τη γκάμα, οπότε θα έχει κι άλλες φρέσκες πωλήσεις εκεί όπου δεν πούλαγε. Άρα θα βρεθεί ακόμη ψηλότερα.