Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2
    • Best 0
    • Groups 0

    theo

    @theo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    theo Unfollow Follow

    Latest posts made by theo

    • RE: Toyota Corolla - Κριτς, Μπαμπ, ντουκ, κλουκ, τσικ

      Ο χρήστης kilo έγραψε:
      Εγώ φίλοι μου, ήδη έκανα την πρώτη μου επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για το ίδιο θέμα. Θα έλεγα ότι κάπου περιορίστηκαν τα πράγματα αλλά όχι ότι λύθηκαν. Ο συντονισμός που ακούγεται μπροστά και δεξιά του ταμπλώ επιμένει ακόμα. Περιμένοντας δε στο σαλόνι γνωρίστηκα και με κάποιον που είχε ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Πάντως απο ότι ακούγεται στα Αγγλικής συναρμολόγησης δεν παρατηρούνται τέτοια πράγματα. Αντίθετα τα Ιαπωνικής συναρμολόγησης έχουν τριγμούς. Αντε λοιπόν να δούμε πόσες φορές θα χρειαστεί να πάω και να ξανά-πάω στην ατνιπροσωπεία για το ίδιο θέμα. Και βέβαια ίσως κάπου το φτιάξουν, αλλά για πόσο καιρό? Γιατί η πείρα μέ έχει διδάξει ότι δεν είναι απο κατασκευής, άστα να πάνε. Τελικά ίσως έχει δίκιο ο takiskoym. Μάλον θα πρέπει και εγώ να το σεντράρω και σύντομα. Παιδιά πιστέψτε με δεν λέει σαν αυτοκίνητο για 7 μιλιόνια.

      Μπροστά και δεξιά του ταμπλό είχα κι εγώ πρόβλημα αλλά το λύσανε εύκολα βάζοντας κάποιο υγρό στους μεντεσέδες στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Στο μπροστινό μέρος έχω ακόμη κάποιους θορύβους ακριβώς πάνω από το RadioCd. Αυτό θα το ρωτήσω όταν θα πάω την επόμενη επίσκεψη μου στην αντιπροσωπεία (Την έκτη......!!!!).

      Πάντως από άτομο της αντιπροσωπείας έμαθα ότι το HatchBack (Είναι όλα Αγγλικής συναρμολόγησης) παρουσιάζει πολύ συχνά πρόβλημα στο πίσω καπό (έχουν κάνει πιο μικρά απ' ότι έπρεπε τα καπάκια που υπάρχουν πάνω του), στη εταζέρα (Θέλει μονωτική ταινία στις επαφές της), στα πίσω καθίσματα (το μεγάλο κάθισμα (40-60) δεν 'κάθεται' πολύ καλά...), Ενώ τα sedan (είναι όλα Ιαπωνικής συναρμολόγησης) παρουσιάζουν πρόβλημα σε μια βίδα στη δεξιά βάση της μηχανής.

      Εμένα πάντως μου την έχει δώσει ο θόρυβος (μουγκριτό μεταξύ 3800 και 4200 στροφές) και η θέση οδήγησης (το τιμόνι είναι πολύ μακριά). Το πρώτο προσπαθώ εδώ και καιρό να βρώ απάντηση ενώ για το δεύτερο δεν υπάρχει σωτηρία. Τι να κάνουμε λέγαμε Corolla να 'ναι και με κλειστά τα μάτια.....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      theo
    • RE: Toyota Corolla - Κριτς, Μπαμπ, ντουκ, κλουκ, τσικ

      Ο χρήστης Madness έγραψε:
      Καλό θα ήταν όσοι έχετε την Corolla την καινούργια σε περίπτωση που ακούτε απο τον κινητήρα κάτι να συντονίζεται και να ακούγεται αρκετά να περάσετε απο την αντιπροσωπεία γιατί βγήκαν κάποιες με ελαττωματική πολλαπλή εξαγωγής....Απλά θα παραγγείλουν καινούργια .....

      Όσο για τα τριξίματα πηγαίντε και πρήξτε τους........

      Είχα κι εγώ έντονο θόρυβο από το κινητήρα. Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου αλλάξανε την πολλαπλή ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ. (Δεν γνωρίζω πολλα από αυτοκίνητα). Είναι διαφορετικό πράγμα από την πολλαπλή ΕΞΑΓΩΓΗΣ που γράφεις;

      Το θέμα είναι ότι μειώθηκε ο έντονος θόρυβος αλλά το αμάξι ακόμα 'συντονίζει' μεταξύ 3800 και 4200 στροφές ανεξαρτήτου ταχύτητας. Αν κάποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει γιατί στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ COROLLA!!!! και οφείλεται στο ότι σε εκείνες τις στροφές το αμάξι πιάνει τις ροπές του και γι' αυτό συμβαίνει!!!! Μου φαίνεται κουφό, αλλά από την άλλη δεν έχω γνώσεις για να τους απαντήσω.

      Οσον αφορά τους διάφορους τριγμούς, είχα πάρα πολλούς απ' αυτούς που έχουν αναφερθέι πιο πάνω και τους διόρθωσαν σχεδόν όλους, με λίγη υπομονή από μένα (5 επισκέψεις στις αντιπροσωπείες και έχουμε ακόμη...).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      theo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr