Gol όχι δεν οδηγώ σε χιόνι. Όπως βλέπω το vector 3 δεν βγαίνει στις διαστάσεις που θέλω.
Τα δικά σου χρειάζονται ζέσταμα;
Gol όχι δεν οδηγώ σε χιόνι. Όπως βλέπω το vector 3 δεν βγαίνει στις διαστάσεις που θέλω.
Τα δικά σου χρειάζονται ζέσταμα;
Τώρα είδα τις επιδόσεις του performance 2 στην έρευνα που έχει αναρτηθεί αρκετές φορές εδώ και κάνω δεύτερες σκέψεις. Τα pilot sport 5 είναι ανάμεσα σε αυτά που κοιτάζω. Τώρα φοράω τα primacy 4 και είμαι ευχαριστημένος με την συμπεριφορά τους. Με 33 psi σε κρατάνε στο δρόμο χωρίς ασάφεια στο τιμόνι. Το πρόβλημα με τα primacy είναι πως παρουσιάσε ευσθησία στο πλάι διότι κάθε χτύπημα στο πεζοδρόμιο (βοήθησε και η σύζηγος σε αυτό) μεταφραζόταν και σε απώλεια ενός μικρού κομματιού από το λάστιχο - για αυτό το λόγο τα αλλάζω τώρα.
Παρεμπιμτόντως, σε αυτή την έρευνα με εξέπληξε θετικά η επίδοση του Falken 310. Το 320 που βγήκε πρόσφατα θεωρητικά είναι ακόμη καλύτερο. Σημαντικό πλεονέκτημά του είναι πως δεν χρειάζεται ζέσταμα και αυτό με εξυπηρετεί δεδομένου πως οι περισσότερες διαδρομές που κάνω είναι μικρές.
https://www.tyrereviews.com/Article/2024-ADAC-Summer-Tyre-Test.htm
2024 ADAC Summer Tyre Test - Tyre reviews and ratings
The 2024 ADAC summer tyre test tested sixteen tyres in the popular 215/55 R17 size.
Gol όχι δεν οδηγώ σε χιόνι. Όπως βλέπω το vector 3 δεν βγαίνει στις διαστάσεις που θέλω.
Τα δικά σου χρειάζονται ζέσταμα;
Καλησπέρα παίδες.
Ερώτηση μόνο για γνώστες. Ήρθε η ώρα αλλαγής ελαστικών σε διαστάσεις 225/45/17 για Hyundai i30 tourer. Κάνω περίπου 10 χιλιάδες χλμ το χρόνο, τα περισσότερα σε πόλη και επαρχιακούς δρόμους. Κάνω αυτό που λένε "κανονική" οδήγηση.
Λέω να πάω σε καλό λάστιχο - Goodyear. Οι επιλογές είναι δύο, είτε performance 2 είτε asymmetric.
Σημειωτέο πως ο λαστιχάς μου πρότεινε το δεύτερο σε ενισχυμένο 94 V γιατί έχει καλύτερη "ταμπέλα¨, δηλαδή χαρακτηριστικά, από το πρώτο. Επίσης, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, μου είπε πως το performance έχει πιο μαλακή γόμα και πως τα περί ζεστάματος κλπ δεν ισχύουν στα νέας τεχνολογίας ελαστικά. Αυτά.
Ακούω γνώμες.