-
καλημερα! εχω ενα προβλημα τελευταια σε accent του 2001 με τους αεραγωγους.... οταν το αυτοκινητο ειναι σε κινηση βγαινει αερας απο τους αεραγωγους... το εχω στο 0 και στην ανακυκλωση αλλα και παλι βγαινει αερας οχι πολυ αλλα το νοιωθεις.... τι γινεται???
-
καλημερα! εχω ενα προβλημα τελευταια σε accent του 2001 με τους αεραγωγους.... οταν το αυτοκινητο ειναι σε κινηση βγαινει αερας απο τους αεραγωγους... το εχω στο 0 και στην ανακυκλωση αλλα και παλι βγαινει αερας οχι πολυ αλλα το νοιωθεις.... τι γινεται???
-
καλημερα! εχω ενα προβλημα τελευταια σε accent του 2001 με τους αεραγωγους.... οταν το αυτοκινητο ειναι σε κινηση βγαινει αερας απο τους αεραγωγους... το εχω στο 0 και στην ανακυκλωση αλλα και παλι βγαινει αερας οχι πολυ αλλα το νοιωθεις.... τι γινεται???
-
-
τα κλαπε των αεραγωγων σου λειτουργουν με υποπιεση και 99% σου εχει φυγει ενα λεπτο διαφανο σωληνακι που ειναι ακριβως πισω απο το μπουτον της ανακυκλωσης.......
αν δεν μπορεις μονο σου να ξεκουμπωσεις την κονσολα πηγαινε σε ενα συνεργειο και σε 5' θα εχεις φυγει!!! -
δηλαδη δεν ειναι σοβαρο προβλημα ετσι? ποσο θα κοστισει? να ξερω μη με ριμαξει...
-
Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
δηλαδη δεν ειναι σοβαρο προβλημα ετσι? ποσο θα κοστισει? να ξερω μη με ριμαξει...Τι σοβαρο να ειναι;
Στο δικο μου παντως η ανακυκλωση ειναι με μοτερακι.Η αλλαγη της κατευθυνσης του αερα (ποδια,προσωπο,ξεθαμπωμα )ειναι με υποπιεση.
-
εννοω ειναι πραγματικα 5 λεπτα δουλεια?ειναι η ανακυκλωση το προβλημα? γιατι και στην ανακυκλωση να μην το εχεις δε νομιζω παλι να μπαινει αερας.... και ποσο θα κοστισει?
-
Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
εννοω ειναι πραγματικα 5 λεπτα δουλεια?ειναι η ανακυκλωση το προβλημα? γιατι και στην ανακυκλωση να μην το εχεις δε νομιζω παλι να μπαινει αερας.... και ποσο θα κοστισει?Περιμενε...Μηπως στην ανακυκλωση δουλευει στο χαμηλο ο ανεμιστηρας;
-
οχι γενικα ειτε το βαζω ανακυκλωση ειτε οχι δε δουλευει ο ανεμιστηρας απλα μπαινει αερας.... και για να μην το νοιωθω τοσο τωρα που εχει κρυο ρυθμιζω τη θερμοκρασια στο πιο ζεστο για να μην νοιωθω το κρυο.... απλα αν βαλεις το χερι στους αεραγωγους νοιωθεις ενα ενοχλητικο ελαφρο αερακι... σαν να μην κλεινει ο αεραγωγος και να περναει ο αερας απο την κινηση του αυτοκινητου
-
Γι' αυτό κι εγώ κάθε αρχή του χειμώνα βγάζω τους αεραγωγούς, τους σφραγίζω με κολλητική ταινία (ή χαρτοταινία, ό,τι βρω πρόχειρο στο συρτάρι) από πίσω και κατά τον Απρίλιο τους ξεσφραγίζω.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Γι' αυτό κι εγώ κάθε αρχή του χειμώνα βγάζω τους αεραγωγούς, τους σφραγίζω με κολλητική ταινία (ή χαρτοταινία, ό,τι βρω πρόχειρο στο συρτάρι) από πίσω και κατά τον Απρίλιο τους ξεσφραγίζω.σε ξερω εσενα!!!!εισαι αυτος που απο τα χνωτα σου δεν βλεπεις που πας.........
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Γι' αυτό κι εγώ κάθε αρχή του χειμώνα βγάζω τους αεραγωγούς, τους σφραγίζω με κολλητική ταινία (ή χαρτοταινία, ό,τι βρω πρόχειρο στο συρτάρι) από πίσω και κατά τον Απρίλιο τους ξεσφραγίζω.Κρυωνουν οι κοτες;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Γι' αυτό κι εγώ κάθε αρχή του χειμώνα βγάζω τους αεραγωγούς, τους σφραγίζω με κολλητική ταινία (ή χαρτοταινία, ό,τι βρω πρόχειρο στο συρτάρι) από πίσω και κατά τον Απρίλιο τους ξεσφραγίζω.
σε ξερω εσενα!!!!εισαι αυτος που απο τα χνωτα σου δεν βλεπεις που πας.........
Not exactly... τα κλαπέτα κάπου έχουν χαλαρώσει και ανεξάρτητα από το πού είναι ρυθμισμένο να κατευθύνει τον αέρα, έρχεται αέρας και από τους αεραγωγούς «του προσώπου», ο οποίος είναι φρέσκος ανεξάρτητα πάλι από το πού βρίσκεται το ρυθμιστικό της θερμοκρασίας. Έτσι, το χειμώνα αναγκάζομαι να κάνω την πατέντα αυτή για να μη μου έρχεται ο -κρύος- φρέσκος αέρας στην καμπίνα και να ζεσταίνεται πιο γρήγορα το εσωτερικό (την κατεύθυνση του αέρα την έχω πάντα στο παρμπρίζ το χειμώνα - ανεξάρτητα από αυτό βέβαια φέρνει αέρα και στα πόδια... ό,τι νά 'ναι, πρέπει να το δει κάποιος για να το πιστέψει γιατί έτσι όπως τα λέω μπερδεύτεται).
-
Στο accent του 2001 η ανακύκλωση ειναι μηχανική, χειροκίνητα και οι ρυθμίσεις κατεύθυνσης του αέρα γίνονται επίσης μηχανικα, χειροκίνητα....που είδατε εσείς ότι ειναι με μοτερακι και υποπιεση αντίστοιχα??
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Στο accent του 2001 η ανακύκλωση ειναι με μοτερακι και οι ρυθμίσεις κατεύθυνσης του αέρα γίνονται μηχανικα, χειροκίνητα....που είδατε εσείς ότι ειναι με υποπιεση??Sent from my Neo V using Tapatalk
Στο κουπε του 99 (το δικο μου) η αλλαγη κατευθυνσης του αερα ειναι με υποπιεση.Το κλαπετο της ανακυκλωσης ειναι με μοτερακι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στο accent του 2001 η ανακύκλωση ειναι με μοτερακι και οι ρυθμίσεις κατεύθυνσης του αέρα γίνονται μηχανικα, χειροκίνητα....που είδατε εσείς ότι ειναι με υποπιεση??
Sent from my Neo V using Tapatalk
Στο κουπε του 99 (το δικο μου) η αλλαγη κατευθυνσης του αερα ειναι με υποπιεση.Το κλαπετο της ανακυκλωσης ειναι με μοτερακι.
Χαίρω πολύ...και τι σχέση έχει με το accent? Έτσι ειναι και στο κουπέ του 2001 του αδερφου μου (ίδιο ουσιαστικά με το δικο σου). Στο δικό μου κουπέ του 2003 (και στο elantra) ειναι και της θερμοκρασίας με υποπιεση (στα δικά σας κουπέ όχι).
Στο accent του 2001 (όπως και στο getz τουλάχιστον ως την αλλαγή του facelift, για το επόμενο δεν είμαι 100% σίγουρος αλλα μάλλον ειναι το ίδιο) όμως του παππού μου ειναι όπως τα είπα.Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Στο accent του 2001 η ανακύκλωση ειναι με μοτερακι και οι ρυθμίσεις κατεύθυνσης του αέρα γίνονται μηχανικα, χειροκίνητα....που είδατε εσείς ότι ειναι με υποπιεση??
Sent from my Neo V using Tapatalk
Στο κουπε του 99 (το δικο μου) η αλλαγη κατευθυνσης του αερα ειναι με υποπιεση.Το κλαπετο της ανακυκλωσης ειναι με μοτερακι.
Χαίρω πολύ...και τι σχέση έχει με το accent? Έτσι ειναι και στο κουπέ του 2001 του αδερφου μου (ίδιο ουσιαστικά με το δικο σου). Στο δικό μου κουπέ του 2003 (και στο elantra) ειναι και της θερμοκρασίας με υποπιεση (στα δικά σας κουπέ όχι).
Στο accent του 2001 (όπως και στο getz τουλάχιστον ως την αλλαγή του facelift, για το επόμενο δεν είμαι 100% σίγουρος αλλα μάλλον ειναι το ίδιο) όμως του παππού μου ειναι όπως τα είπα.Sent from my Neo V using Tapatalk
Χαιρω και εγω
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Στο accent του 2001 η ανακύκλωση ειναι με μοτερακι και οι ρυθμίσεις κατεύθυνσης του αέρα γίνονται μηχανικα, χειροκίνητα....που είδατε εσείς ότι ειναι με υποπιεση??
Sent from my Neo V using Tapatalk
Στο κουπε του 99 (το δικο μου) η αλλαγη κατευθυνσης του αερα ειναι με υποπιεση.Το κλαπετο της ανακυκλωσης ειναι με μοτερακι.
Χαίρω πολύ...και τι σχέση έχει με το accent? Έτσι ειναι και στο κουπέ του 2001 του αδερφου μου (ίδιο ουσιαστικά με το δικο σου). Στο δικό μου κουπέ του 2003 (και στο elantra) ειναι και της θερμοκρασίας με υποπιεση (στα δικά σας κουπέ όχι).
Στο accent του 2001 (όπως και στο getz τουλάχιστον ως την αλλαγή του facelift, για το επόμενο δεν είμαι 100% σίγουρος αλλα μάλλον ειναι το ίδιο) όμως του παππού μου ειναι όπως τα είπα.Sent from my Neo V using Tapatalk
στο αξεντ που ειχα μοντ '96 ηταν η επιλογη του αερα με υποπιεση και η κατευθυνση με περιστροφικο διακοπτη
παραλληλα υπηρχε εκδοση που ηταν ολα μηχανικα,το ιδιο φανταζομαι συμβαινει και με το μοντ '01!!! -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Γι' αυτό κι εγώ κάθε αρχή του χειμώνα βγάζω τους αεραγωγούς, τους σφραγίζω με κολλητική ταινία (ή χαρτοταινία, ό,τι βρω πρόχειρο στο συρτάρι) από πίσω και κατά τον Απρίλιο τους ξεσφραγίζω.
σε ξερω εσενα!!!!εισαι αυτος που απο τα χνωτα σου δεν βλεπεις που πας.........
Not exactly... τα κλαπέτα κάπου έχουν χαλαρώσει και ανεξάρτητα από το πού είναι ρυθμισμένο να κατευθύνει τον αέρα, έρχεται αέρας και από τους αεραγωγούς «του προσώπου», ο οποίος είναι φρέσκος ανεξάρτητα πάλι από το πού βρίσκεται το ρυθμιστικό της θερμοκρασίας. Έτσι, το χειμώνα αναγκάζομαι να κάνω την πατέντα αυτή για να μη μου έρχεται ο -κρύος- φρέσκος αέρας στην καμπίνα και να ζεσταίνεται πιο γρήγορα το εσωτερικό (την κατεύθυνση του αέρα την έχω πάντα στο παρμπρίζ το χειμώνα - ανεξάρτητα από αυτό βέβαια φέρνει αέρα και στα πόδια... ό,τι νά 'ναι, πρέπει να το δει κάποιος για να το πιστέψει γιατί έτσι όπως τα λέω μπερδεύτεται).
ρε συ δεν εκανες πλακα;;;;;;;;;;
respect!
προβλημα με αεραγωγους