-
το σιγουρο ειναι οτι εμεις οι δυο δεν συννενοουμαστε.
πχ δεν ανεφερα πουθενα στην προηγουμενη παρατηρηση 'περιεχομενο του ασφαλιστηριου'...,οποτε δεν παραπληροφορώ κιολας...τεσπα
επισης και εσυ γκρινιαζεις(που γκρινιαζουμε)* ετσι οπως το εννοεις τουλαχιστον,γιατι εγω αποψη λεω,αν εσυ το λαμβανεις γκρινια ειναι αλλο θεμα προς συζητηση...,εκει,μεταξύ άλλων, κολλαει και το παραπανω ,το 'δεν συνεννοουμαστε'...
ειπα την αποψη μου,ειπες τη δικη σου,μην εισαι σιγουρος οτι η δικη σου ειναι σωστη ,οπως και εγω δεν ειμαι σιγουρος οτι η δικη μου ειναι σωστη.
-
Ναι, σαν ζευγαρι θα ειχαμε θεμα
-
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
-
Tα σημερινά νέα δεν συνηγορούν πρός την 'λογική' άποψη του δικαιώματος των ανεξάρτητων συμμετοχών -άλλο αυτοκίνητο χώμα ,άλλο άσφαλτος - 'οπως λογικά προκύπτει από την εξαγγελία του Πρωταθλήματος Ιστορικών (ΟΜΑΕ 2&3&4 17- 19 Μαΐου ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ(ΑΑΧ) ΕΛΠΑ )
Στην σημερινή συνάντηση που συγκάλεσε η ΟΜΑΕ για το θέμα του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και των αγώνων γενικότερα, μίλησα με αρμόδιο της Ο.Ε. του Ι.Ρ.Α. (ποιό αρμόδιος δεν γίνεται!!! ) ο οποίος με ενημέρωσε ότι αν κάποιος θέλει, μπορεί να τρέξει μόνο χώμα με το μισό παράβολο ,αλλά για μόνο άσφαλτο, ολόκληρο παράβολο !!
'Δηλαδή -του είπα-,αν θέλω να τρέξω μόνο για το πρωτάθλημα (χωρίς κατάταξη στο ΙΡΑ), και τις δυό μέρες με διαφορετικά αυτοκίνητα, πρέπει να πληρώσω μιάμιση συμμετοχή ; ' η απάντηση ήταν : 'Εεεεεε,....χμμμμ,.... ναί '
Υποθέτω ότι δεν το είχαν σκεφθεί νωρίτερα και μάλλον η ερώτηση μου ξάφνιασε τον 'αρμόδιο' . Το θέμα είναι πάρα πολύ απλό : Aν ο αγώνας είχε ΜΙΑ βαθμολογία για το πρωτάθλημα ,με βάση την τελική κατάταξη ,θά έπρεπε να υπάρχει μία συμμετοχή και 'ενα αυτοκίνητο. Αφ΄ ής στιγμής όμως ,η κάθε μέρα είναι και άλλος αγώνας με χωριστή κατάταξη και βαθμολόγηση για το πρωτάθλημα (δεν αναφέρομαι στην τελική κατάταξη του ΙΡΑ) θα έπρεπε να υπάρχει η πρόβλεψη των χωριστών συμμετοχών και παραβόλων ,όπως έγινε πέρσυ.
Ειδικότερα είναι άδικο γιά τους 'ασφάλτινους' να πρέπει να πληρώσουν ουσιαστικά τα διπλά από τους 'χωμάτινους' (διαβλέπω δάκτυλο Πλατή-Ζήβα!!! )
Ελπίζω ότι ο 'αρμόδιος' ,πού διαβάζει και το forum ,θα καταλάβει το άδικο και θα το διορθώσει , μιά και είμαι σίγουρος ότι δεν το είχαν σκεφθεί και δεν έχει ληφθεί κάποια οριστική απόφαση την στιγμή ειδικά πού υπάρχουν πολύ σοβαρότερα προβλήματα .
Απευθύνομαι δε στον 'αρμόδιο' , γιατί αν απευθυνθώ στον ΣΟΑΙΣΤΑ..........Οσο αφορά τα HANS , δεν είναι υποχρεωτική (αλλά συνιστώμενη) η χρήση τους σε ελληνικούς αγώνες Ιστορικών για το 2013 , εκτός φυσικά της κατηγορίας J πού ισχύει και στην FIA .
-
πόσες συμμετοχές έχει με το χαμηλό παράβολο;
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
πόσες συμμετοχές έχει με το χαμηλό παράβολο;Αυτά δεν λέγονται......
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Αυτά δεν λέγονται......
Τα άλλα δεν γράφονται......
-
Δέν είναι δυνατόν Τετάρτη 12 το μεσημέρι τεχνικός έλεγχος.. .. πόσοι αργόσχολοι υπάρχουν σε αυτή τη χώρα....
-
Πραγματικα θυμαμαι που στο Ακροπολις του 2007 περασαμε ΤΕ στις 11.30 το βραδυ. Μα τον Θεο θα το προτιμουσα!
Αναγνωριζω οτι η προσπαθεια της ΟΕ ειναι να αναβιωσουν τα παληα Ακροπολις και η αίγλη τους, αλλά καλο ειναι να λαμβανονται υποψιν και οι ενεστωσες συνθηκες. -
http://www.xwmatinos.gr/xwma/modules.ph ... e&sid=2412
-
http://www.historic.acropolisrally.gr/G ... -2300.html
Η απόλυτη ΞΕΦΤΙΛΑ
Ηθικό δίδαγμα : με 'στοές' και 'ΜENSA' αγώνες δεν γίνονται !!!
ΥΓ. Ούτε και και με 'λεωφόρους'...........και όποιος κατάλαβε ,....κατάλαβε !!!
-
Και ο μηνας εχει εννιααααααααα.............................
Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2013