-
kalhspera paidia! epeidh eimai ligos ''psaras'' sto thema twn autokinhtwn eipa na graftw edw na parw gnwmes apo empeira atoma...prin 1 xrono phra to Ford fiesta Mk7 1.25cc 82hp kai eixe panw tasia 14ares... thelw na to kanw se fash opws einai to fiesta to sport me 16ara zanta kai aerotomh..alla genika akouw oti an valw 16ara zanta se 1.250cc tha meiwthei tromera h roph...to thema einai oti egw den thelw na kanw agwnes, apla thelw na exei ena oraio profil... einai alhtheia oti tha meiwthei h roph tou amaksiou TOSOOOOOO polu oso lene? emena me endiaferei toulaxiston na ksekinaei to amaksi kai na allazoun mia xara oi taxuthtes... kai sthn telikh an meiwthei arketa h roph den mporw na thn ksanakerdisw kapws me programma,filtro,eksatmish,pistonia h kati allo? oloi mou lene na valw 15ara zanta kai na na to xamhlwsw 2-3 pontous allazontas elathria gia na deiksei..alla ayth h douleia einai epipleon peripou 200 eurw.. eseis ti exete na proteinete? psinomai na valw kai nitro etsi gia thn porwsh... alla genika tis douleies pou thelw na kanw me thn seira sto amaksi einai: 1.Zanta 2.filtroxouanh-teliko kazanaki (goustarw thoruvo ) 3.nitro 4.aerotomh.... akouw tis gnwmes sas paidia!! euxaristw gia ton xrono sas!!
-
kalhspera paidia! epeidh eimai ligos ''psaras'' sto thema twn autokinhtwn eipa na graftw edw na parw gnwmes apo empeira atoma...prin 1 xrono phra to Ford fiesta Mk7 1.25cc 82hp kai eixe panw tasia 14ares... thelw na to kanw se fash opws einai to fiesta to sport me 16ara zanta kai aerotomh..alla genika akouw oti an valw 16ara zanta se 1.250cc tha meiwthei tromera h roph...to thema einai oti egw den thelw na kanw agwnes, apla thelw na exei ena oraio profil... einai alhtheia oti tha meiwthei h roph tou amaksiou TOSOOOOOO polu oso lene? emena me endiaferei toulaxiston na ksekinaei to amaksi kai na allazoun mia xara oi taxuthtes... kai sthn telikh an meiwthei arketa h roph den mporw na thn ksanakerdisw kapws me programma,filtro,eksatmish,pistonia h kati allo? oloi mou lene na valw 15ara zanta kai na na to xamhlwsw 2-3 pontous allazontas elathria gia na deiksei..alla ayth h douleia einai epipleon peripou 200 eurw.. eseis ti exete na proteinete? psinomai na valw kai nitro etsi gia thn porwsh... alla genika tis douleies pou thelw na kanw me thn seira sto amaksi einai: 1.Zanta 2.filtroxouanh-teliko kazanaki (goustarw thoruvo ) 3.nitro 4.aerotomh.... akouw tis gnwmes sas paidia!! euxaristw gia ton xrono sas!!
-
kalhspera paidia! epeidh eimai ligos ''psaras'' sto thema twn autokinhtwn eipa na graftw edw na parw gnwmes apo empeira atoma...prin 1 xrono phra to Ford fiesta Mk7 1.25cc 82hp kai eixe panw tasia 14ares... thelw na to kanw se fash opws einai to fiesta to sport me 16ara zanta kai aerotomh..alla genika akouw oti an valw 16ara zanta se 1.250cc tha meiwthei tromera h roph...to thema einai oti egw den thelw na kanw agwnes, apla thelw na exei ena oraio profil... einai alhtheia oti tha meiwthei h roph tou amaksiou TOSOOOOOO polu oso lene? emena me endiaferei toulaxiston na ksekinaei to amaksi kai na allazoun mia xara oi taxuthtes... kai sthn telikh an meiwthei arketa h roph den mporw na thn ksanakerdisw kapws me programma,filtro,eksatmish,pistonia h kati allo? oloi mou lene na valw 15ara zanta kai na na to xamhlwsw 2-3 pontous allazontas elathria gia na deiksei..alla ayth h douleia einai epipleon peripou 200 eurw.. eseis ti exete na proteinete? psinomai na valw kai nitro etsi gia thn porwsh... alla genika tis douleies pou thelw na kanw me thn seira sto amaksi einai: 1.Zanta 2.filtroxouanh-teliko kazanaki (goustarw thoruvo ) 3.nitro 4.aerotomh.... akouw tis gnwmes sas paidia!! euxaristw gia ton xrono sas!!
-
-
Το προβλημα δεν ειναι η διαφορά της ζαντας αυτης καθαυτης αλλα η μεταβολή της συνολικής διαμετρου λαστιχο + ζαντα και βεβαια το φαρδος ( λογω αυξημενων τριβων)
να το πω αλλιως με ενα υπερβολικό παραδειγμα:
ειτε 20αρα με λαστιχο φλουδα βαλεις ειται 10αρα με λαστιχο μπαλονι αν η διαμετρος ειναι η ιδια εισαι οκ ( το θεμα βαρους του συνδιασμου το αφηνω εκτός, αλλα και αυτο ειναι ενα θεμα)Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι τα εχεις ολα τουρλουμπουκι στο μυαλο σου
γιατι απο την μια 'σκεφτεσαι' τα 200 ευρω κι απο την αλλη για να 'εξισοροπησεις' την οποια απωλεια μιλας για προγραμματα νιτρα πιστονια κ.λ.π. που αυτα ΞΕΚΙΝΑΝΕ απο τα διπλά λεφτα και... δεν εχουν οριο..( Υγ. Και αν θες γραφε με ελληνικους χαρακτήρες - ειμαστε και μιας καποιας ηλικιας και τα ματια μας υποφερουν )
-
φιλε μου Fokion_sportage πρωτα απ'ολα ευχαριστω για την απαντηση...κοιτα να σου πω..αυτην την στιγμη εχς 175/65/14
αν βαλω 205/55/16 η 205/45/16 θα εχω τρομερο με την εκκινηση του αμαξιου? η γενικα στις αλλαγες ταχυτητων? α ναι πως μπορω να το διορθωσω? -
Θα εχεις ΣΙΓΟΥΡΑ τρομερη αυξηση στην καταναλωση. Επεισεις ο δισκος του συμπλεκτη θα την 'ακουει' καπως στα ξεκινηματα
Θα σου προτεινα να μεινεις σε πιο 'ηρεμα' νουμερα...
οτι και να του κανεις 1.200 κυβικά ειναι το ερημο..
το 205/45/16 ειναι πιο κοντα στην αρχική διαμετρο, αλλα το 205 το θεωρω υπερβολή ( συν τοις αλλοις, χωραει??? ή θα βρισκει σε θολους στριβοντας και σε λακουβα?)επεισεις το 45 υψος προσωπικά το θεωρω υπερβολικά λεπτο για τους ελληνικους κατσικοδρομους
Στο 205/45/16 εισαι 1.3% μεγαλυτερος απο μαμα
Στο 195/55/15 εισαι 2.08 % μεγαλυτερος απο μαμαΠροσωπική μου αποψη το δευτερο οπου αν και λιγο μεγαλυτερο ειναι στενωτερο και λογικά πιο 'ξεκουραστο' για το αυτοκινητο
-
αρα παμε για 195/55/15 και χαμηλωμα 2 ποντους για να δειξει...αμα δεις τι κενο εχει η ροδα απο πανω θα αηδιασεις...φενεται πολυ χαλια δυστυχως !! τωρα πολυ λενε οτι με φιλτροχουανη και τελικο καζανακι κερδιζεις 3-4 αλογα.. αυτο ισχυει? γιατι ακους και πολλους να λενε οτι δεν παιρνεις τπτ..ειναι καθαρα για τον θορυβο και μονο!!
-
Με μακρύτερο βήμα είναι εξίσου πιθανό να καίει παραπάνω με το μοτέρ που φοράει. 195/50/15 είναι η σωστή διάσταση.
Ασε τις φιλτροχΟάνες στην άκρη.
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Κοίτα φίλε μου.Τα περί φιλτρου,προγραμμα,εξατμηση κλ άστα καλύτερα .Θελει πολύ περισσότερα σε υλικά και χρημα για να δεις προκοπή.
Για τις 16ρες απλά θα πρέπει απο 175/65 να πάς σε 195/40-16 περίπου για να είσαι στον σωστό κύκλο.Εκεί δεν θα έχεις δραματικές απώλειες σε ροπή .Αν μεγαλώσεις περισσότερο το προφίλ (ανάλογα και την απόσταση απο θόλο,φτερό) ή βάλεις μεγαλύτερη ακόμα ζάντα το αμάξι θα σέρνεται .Απο εμφάνιση φυσικά ,τούμπανο.
Γνώμη μου να μεινεις κοντά στην εργοστασιακή διάσταση με 16ρα που σε ενδιαφέρει.Κοίτα τις αντιστοιχίες σε διαστάσεις που υπάρχουν στις εταιρίες ελαστικών που κυκλοφορούν.
Τέλος αν θες πολύ look ,βάλε 17ρα με χαμηλό προφιλ και δώσε και καμιά 380ρα για μια απλή ρυθμιζόμενη αναρτηση με οριακή επαναφορά (απόσταση) απο το φτερό και πήγαινε με 10 αλογα λιγότερα.Ξέρω ότι έχεις κολλήσει αρρώστια γι'αυτό και σου λέω αυτό.Δεν αξίζει τον κόπο για μένα να δώσεις τοσα λεφτά για ζάντες και μονο. Θες και ουσία!.You know what i mean ! -
Υπο - πολλές - προυποθεσεις.....
Αν μου ελεγες να στοιχιματισω θα ελεγα μαλλον οτι η - οποια - αυξηση θα ειναι περισσότερο ψυχολογική παρα πραγματική σε ενα τοσο μικρό μοτερ.
ΙΣΩΣ δεις ενα λιιιιγο καλυτερο τραβηγμα χαμηλα αλλα δε νομιζω τιποτα εντυπωσιακο...
Για να πεις οτι βλεπεις κατι θα πρεπει να σκαλισεις και τον εγκεφαλο μαζι με τα αλλα..
' τι να το κανεις το μεγαλυτερο στομα αμα δε μεγαλωσει και το κουταλι!!!!'
Τοτε ΙΣΩΣ δεις τα 4 αλλογα..γιατι ολα αυτα εξαρτωνται απο το ποσο 'φιμωμενο' ειναι το μοτερ απο το εργοστασιο.. κι ο θορυβος δεν ειναι παντα ενδηξη φιμωματος...
-
Με προλαβαν οι καλοι συναδελφοι!
-
http://www.youtube.com/watch?v=srq4CDwxR9s&feature=related
απο το 0.24 και μετα δειτε ο κενο της πισω ροδας..ετσι ειναι και το δικο μου...φιλε μου coupeas η ιδεα σου για το 195/40/16 μ'αρεσε πολυ...περα απο την πλακα εγω λεω 16αρα να βαλω γτ με την 15αρα δεν θα δεικσει σχεδον καθολου!! απλως το θεμα ειναι οτι αν βαλω 195/40/16 θα εχω απωλεια στην τελικη στην επιταχυνση η και στα 2? οπως ειπα και πιο πανω το αμαξι δεν το πηρα για να τρεχω...το πηρα πιο πολυ για μοστρα!! πιστευω με καταλαβαινεις πρεπει να εχεις περασει απο αυτην την φαση τωρα και μια φιλτροχοανη να βαλω και ενα τελικο καζανακι ετσι για λιγο παραπανω θορυβο δεν πιστευω να κανει και κακο..θα φενεται και θα ακουγεται ντουμπανο!! ασχετο το οτι δεν θα τρεχει βεβαια
και τα πειραγματα γενικα στον εγκεφαλο και διαφορα αλλα πραματα ολα γινονται σιγα σιγα...εδω στο μακρινο μελλον ακομα και πιστονια θα αλλαξουμε Θα το κανουμε σαν το ford fiesta tou ken block (http://www.youtube.com/watch?v=4TshFWSsrn8(
-
coupeas με 195/40/16 ειναι ΠΟΛΥ κατο απο μαμα.. 3,6 για την ακριβεια 'κοντυτερος'
drdino me 195/50/15 einai 1,23 κατω και παλι.. -
Φωκίων μιλάς σε χιλιοστά υποθέτω.Αν το εψαξες και ειναι τοσο τότε ή θα βάλει 17ρα ζαντα με 40ρι (βγαίνουμε εκτός) προφίλ ή 16ρα με 45.
Εφόσον θέλει εμφάνιση τούμπανο το παιδί θα βαλει το πρώτο.Εκεί πλέον θα χάσει σε επιδόσεις αλλά αφού δεν νοιάζει.....
Γιά βελτίωση και τελικό απλά βάλε μια προέκταση μπούκα.Φτιάξε μια ,προσάρμοσέ τη στην προφυλακτηρα σου να φαίνεται ''δυνατό'' το αμάξι και να μην σε βρίζουνε στις γειτονιές που θα περνάς απο τον θόρυβο,να σου φεύγει και η όρεξη για θόρυβο και βάλε μια φιλτροχοάνη (κουτί) για την αίσθηση του βελτιωμενου στο αυτί σου.Τίποτε παραπάνω.
Φιλικά . -
Οχι σε ποσοστο.
σε χιλιοστα ειναι 20..
θα του 'αδειασει' και ο θολος ακομα περισσότερο..
με αυτο το.... 'κομπιουτερακι' που εχει φτιαξει ενας φιλος -
Από 14 σε 15 ή και 16-17 ζάντα θα αυξηθεί το βάρος του τροχού και μάλιστα κυρίως στην περιφέρεια. Πιο δύσκολες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Βασικά θα ελαττωθεί το σπινάρισμα στο ξεκίνημα. Γενικά θα αυξηθεί η κατανάλωση και αυτό ακόμα περισσότερο αν το παρακάνεις σε πλάτος ελαστικού.
Για αυτό θα έλεγα να βάλεις 195/60-15 γιατί είναι εύκολο μέγεθος δηλαδή βρίσκεις όποιο μοντέλο θέλεις και πολύ φτηνά. Και αυτό το τελευταίο θα δεις ότι έχει σημασία όταν αρχίσεις να συγκρίνεις τιμές ελαστικών...
Αν θέλεις φασαρία από την εξάτμιση πάρε ένα τρυπάνι και άνοιξε μερικές τρύπες στο πίσω καζανάκι. Τζάμπα.
Και μετά αντί να κάνεις όλα αυτά που αναφέρεις πάρε έναν πιο δυνατό κινητήρα πχ 1600.
Το σπορ μοντέλο ίσως αν ψάξεις να δεις ότι έχει αρκετές διαφορές πέραν του κινητήρα και της εμφάνισης. -
Βασικα... Γιατι πηγες και αγορασες αυτο το αμαξι και σκεφτεσαι να ριξεις τοσα χρηματα ασκοπα για να το κανεις 'ΝΤΟΥΜΠΑΝΟ' (ελεος, ελεος, ελεος) και δεν τα εδωσες να παρεις καμια καλυτερη εκδοση;
Αρχιζουμε λοιπον:
-1.25 με 82 αλογα, αν αρχιζεις και πειραζεις εγκεφαλο, εξατμισεις, φιλτρα, (μ)πιστονια (για να μιλαμε την ιδια γλωσσα) κτλ θα το φτασεις καποια στιγμη στα 85 αλογα. Κοστος για καθε αλογο που κερδισες θα ειναι 400€ ξερω γω.
-Αφου λες οτι το πηρες για μοστρα γιατι να τα κανεις ολα αυτα; Επισης νιτρο και βλακειες που αναφερεις ποιος ο λογος; Αφου δεν σε νοιαζει το γκαζι αρκει το αμαξι να δειχνει τουμπανο.
-Για τα ελαστικα και τις ζαντες τωρα... Αν βαλεις μεγαλυτερη ζαντα (σε διαμετρο) αυξανεις την ροπη αδρανειας (αφου μεγαλυτερο μερος της μαζας απομακρυνεται απο τον αξονα περιστροφης). Αν περασες απο 3η λυκειου και οχι απο θεωρητικη κατευθυνση θα εχεις μαθει οτι οσο μεγαλυτερη ειναι η ροπη αδρανειας τοση μεγαλυτερη δυναμη χρειαζεται για να επιταχυνει το αντικειμενο με την ιδια γωνιακη επιταχυνση. Αρα τα 82 γαιδουρια σου θα γυριζουν τον τροχο σου με μικροτερη επιταχυνση αρα ναι θα χασεις σε επιταχυνση. Επισης μην ελπιζεις οτι θα δεις κατι σε τελικη ταχυτητα (αυξηση) μιας και το αμαξι σου δεν θα εχει δυναμη να γυρισει αυτους τους τροχους. Αρα τζαμπα ολη η δουλεια, θα πληρωνεις βενζινη μονο για να ειναι τουμπανο και να την σπας σε τιποτα χαζο-τουρμπιδια που θα τους κοβεις την φορα. ( )
-Αφου λοιπον εισαι παραδειγμα καγκουρα, γιατι δεν κανεις το εξης; Πηγαινε στην αντιπροσωπεια, παρε την αεροτομη, βαλτην. Παρε και πιο μικρα ελατηρια, κατεβασε το αμαξι λιγο (μην περνας απο λακουβες μετα), βαλτου και τιποτα πλαινα κλπ να δειχνει πιο χαμηλο και εισαι μια χαρα. Ουτε πολυ θα σου κοστισει ουτε τιποτα. -
αρα παιδες παμε για 195/50-55/15 και χαμηλωμα 2-3 ποντους...αν το χαμηλωσω θα ειναι επιφοβο με τις τοσες λακουβες που εχει? παιζει να ''σπασει'' τπτ ?
-
Αν το κάνεις σαύρα φυσικά και είναι επίφοβο. Ο κατασκευαστής έτσι αποφάσισε να το κάνει όσο ψηλό το έκανε. Αν έχεις σίγουρο πάρκινγκ και αποφεύγεις το κάθετο παρκάρισμα σε πεζοδρόμιο άνετα το κατεβάζεις λίγο. Για 2-3 πόντους δεν συζητάμε, το πρόβλημα αρχίζει από εκεί και πέρα ή μάλλον και κάτω.
16άρα ζάντα και ροπή!!!