Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ασταθές ρελαντί σε w201 (όχι πάντα)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ασταθές ρελαντί σε w201 (όχι πάντα)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    70
    2329
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ernani last edited by

      Καλησπέρα στους φίλους του forum.

      Έχω την w201 (1,8) από το 1992. Επειδή έχω και δεύτερο αυτοκίνητο εδώ και καιρό, την είχα αφήσει από το καλοκαίρι σε ακινησία.

      Σήμερα που την έβαλα μπροστά, στο πρώτο χιλιόμετρο που έκανα, είχα ένα τράνταγμα στο ρελαντί και η μηχανή έσβησε. Θεώρησα ότι έχει μπουκώσει από την ακινησία και αποφάσισα να συνεχίσω για να δω τι γίνεται.
      Βγήκα στον Κηφισό και πρόλαβα να το τρέξω λίγο μέχρι το μποτιλιάρισμα. Το αμάξι συνήλθε!
      Στην επιστροφή δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι που έφτασα σπίτι και όπως ήταν στο ρελαντί, μετά από
      2 λεπτά άρχισε να τραντάζεται χωρίς να σβήσει όμως.

      Υπάρχει περίπτωση να έχω δημιουργήσει πρόβλημα από την ακινησία και απλά να θέλει λίγο τρέξιμο?

      Να πω εδώ, ότι άλλαξα μπαταρία την προγούμενη εβδομάδα. Το αμάξι έχει απίστευτη σπιρτάδα όταν κινείται και το θέμα υπάρχει μόνο στο ρελαντί. Παρόμοιο σύμπτωμα (πολύ έντονο) είχα και την άνοιξη. Το είχα πάει σε μεγάλη αντιπροσωπεία και δεν έβγαλαν άκρη. Τότε το πήγα σε δικό μου άνθρωπο, αλλάξαμε λ και μπεκ και συνήλθε. Βέβαια στο ρελαντί παρέμεινε λίγο ανήσυχο. Υποψιάζομαι βέβαια και το διανομέα καυσίμου.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        ernani last edited by

        Καλησπέρα στους φίλους του forum.

        Έχω την w201 (1,8) από το 1992. Επειδή έχω και δεύτερο αυτοκίνητο εδώ και καιρό, την είχα αφήσει από το καλοκαίρι σε ακινησία.

        Σήμερα που την έβαλα μπροστά, στο πρώτο χιλιόμετρο που έκανα, είχα ένα τράνταγμα στο ρελαντί και η μηχανή έσβησε. Θεώρησα ότι έχει μπουκώσει από την ακινησία και αποφάσισα να συνεχίσω για να δω τι γίνεται.
        Βγήκα στον Κηφισό και πρόλαβα να το τρέξω λίγο μέχρι το μποτιλιάρισμα. Το αμάξι συνήλθε!
        Στην επιστροφή δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι που έφτασα σπίτι και όπως ήταν στο ρελαντί, μετά από
        2 λεπτά άρχισε να τραντάζεται χωρίς να σβήσει όμως.

        Υπάρχει περίπτωση να έχω δημιουργήσει πρόβλημα από την ακινησία και απλά να θέλει λίγο τρέξιμο?

        Να πω εδώ, ότι άλλαξα μπαταρία την προγούμενη εβδομάδα. Το αμάξι έχει απίστευτη σπιρτάδα όταν κινείται και το θέμα υπάρχει μόνο στο ρελαντί. Παρόμοιο σύμπτωμα (πολύ έντονο) είχα και την άνοιξη. Το είχα πάει σε μεγάλη αντιπροσωπεία και δεν έβγαλαν άκρη. Τότε το πήγα σε δικό μου άνθρωπο, αλλάξαμε λ και μπεκ και συνήλθε. Βέβαια στο ρελαντί παρέμεινε λίγο ανήσυχο. Υποψιάζομαι βέβαια και το διανομέα καυσίμου.

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ernani last edited by

          Καλησπέρα στους φίλους του forum.

          Έχω την w201 (1,8) από το 1992. Επειδή έχω και δεύτερο αυτοκίνητο εδώ και καιρό, την είχα αφήσει από το καλοκαίρι σε ακινησία.

          Σήμερα που την έβαλα μπροστά, στο πρώτο χιλιόμετρο που έκανα, είχα ένα τράνταγμα στο ρελαντί και η μηχανή έσβησε. Θεώρησα ότι έχει μπουκώσει από την ακινησία και αποφάσισα να συνεχίσω για να δω τι γίνεται.
          Βγήκα στον Κηφισό και πρόλαβα να το τρέξω λίγο μέχρι το μποτιλιάρισμα. Το αμάξι συνήλθε!
          Στην επιστροφή δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι που έφτασα σπίτι και όπως ήταν στο ρελαντί, μετά από
          2 λεπτά άρχισε να τραντάζεται χωρίς να σβήσει όμως.

          Υπάρχει περίπτωση να έχω δημιουργήσει πρόβλημα από την ακινησία και απλά να θέλει λίγο τρέξιμο?

          Να πω εδώ, ότι άλλαξα μπαταρία την προγούμενη εβδομάδα. Το αμάξι έχει απίστευτη σπιρτάδα όταν κινείται και το θέμα υπάρχει μόνο στο ρελαντί. Παρόμοιο σύμπτωμα (πολύ έντονο) είχα και την άνοιξη. Το είχα πάει σε μεγάλη αντιπροσωπεία και δεν έβγαλαν άκρη. Τότε το πήγα σε δικό μου άνθρωπο, αλλάξαμε λ και μπεκ και συνήλθε. Βέβαια στο ρελαντί παρέμεινε λίγο ανήσυχο. Υποψιάζομαι βέβαια και το διανομέα καυσίμου.

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            stax last edited by

            Καμμια φορα το κανει και η δικια μου π.χ. οταν ξεκινησω και παω να βγω απο το γκαραζ οταν αφησω το γκαζι τρεμοσβηνει και μπορει να σβησει, η σε ρεπριζ πνιγεται και δεν επιταχηνει,ακρη εντελως δεν εχω βγαλει και εγω εχω αλλαξει μπεκ, βλεπω μονο βελτιωση με καλη βενζινη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Φρεσκια βενζινη εβαλες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                ernani last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                Φρεσκια βενζινη εβαλες;

                Όχι, δεν έβαλα γιατί ήταν γεμάτο το ρεζερβουάρ.
                Υπάρχει, δηλαδή πιθανότητα να φταίει η παλιά βενζίνη. Άρα θα πρέπει να αδειάσει.
                Να σημειώσω ότι τους τελευταίους μήνες, χωρίς να παίρνω όρκο, βάζω καλής ποιότητας βενζίνη και σε αυτό και στο renault twingo gt που έχω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Μια ιδεα εριξα,μπορει να ηταν και χαζη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    ernani last edited by

                    Ο χρήστης STAX έγραψε:
                    Καμμια φορα το κανει και η δικια μου π.χ. οταν ξεκινησω και παω να βγω απο το γκαραζ οταν αφησω το γκαζι τρεμοσβηνει και μπορει να σβησει, η σε ρεπριζ πνιγεται και δεν επιταχηνει,ακρη εντελως δεν εχω βγαλει και εγω εχω αλλαξει μπεκ, βλεπω μονο βελτιωση με καλη βενζινη.

                    Εμένα δεν μου παρουσιάζει πρόβλημα κατά την επιτάχυνση, ειδικά μετά την αλλαγή μπεκ.

                    Ακριβώς το αντίθετο θα έλεγα και μάλιστα δεν έχει πρόβλημα να πιάσει ας πούμε πάνω από 140 χωρίς ζόρι. Ούτε σε ρεπρίζ έχω πρόβλημα. Μόνο σε ρελαντί ανεξάρτητα αν έχει προηγηθεί μποτιλιάρισμα ή όχι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                      Μια ιδεα εριξα,μπορει να ηταν και χαζη

                      Δεν αποκλειεται να ειναι κακης ποιοτητας βενζινη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        ernani last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                        Μια ιδεα εριξα,μπορει να ηταν και χαζη

                        Όχι, καθόλου χαζή δεν είναι η ιδέα σου και σε ευχαριστώ πολύ.

                        Το αντίθετο μάλιστα, δεν το είχα σκεφτεί καθόλου.

                        Φιλικά,
                        Πάνος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          ernani last edited by

                          Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                          Μια ιδεα εριξα,μπορει να ηταν και χαζη

                          Δεν αποκλειεται να ειναι κακης ποιοτητας βενζινη.

                          Επειδή βάζω και στα δύο από τον ίδιο, στο twingo γιατί δεν το κάνει?

                          Αν κατάλαβα καλά, αυτό που ίσως δημιουργεί το πρόβλημα είναι ότι η βενζίνη έχει μπαγιατέψει (αν υπάρχει τέτοιος όρος) και μου φαίνεται ότι κάτι τέτοιο έχει υπόσταση, γιατί τελευταία φορά έβαλα τον ... Ιούλιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            Ιδιαιτερα αν η βενζίνη έχει νεράκι, μετά από κάμποσο καιρό παραμονης στο ρεζερβουαρ και ακινησίας γίνεται διαχωρισμός. Όταν έχετε σκοπο να ακινητοποιήσετε καιρό ένα αυτοκίνητο κάψτε του τελείως τη βενζινη πρωτα και ξαναβαλτε όταν ειναι να το κινησετε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              ernani last edited by

                              Αυτό σημαίνει τώρα ότι θα πρέπει να αδειάσω τη βενζίνη του καλοκαιριού.

                              Υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                ernani last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                Ιδιαιτερα αν η βενζίνη έχει νεράκι, μετά από κάμποσο καιρό παραμονης στο ρεζερβουαρ και ακινησίας γίνεται διαχωρισμός. Όταν έχετε σκοπο να ακινητοποιήσετε καιρό ένα αυτοκίνητο κάψτε του τελείως τη βενζινη πρωτα και ξαναβαλτε όταν ειναι να το κινησετε.

                                Σωστότατα. Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου. Αντίστοιχο πρόβλημα είχα παλιότερα με νοθευμένη βενζίνη.

                                Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για τις απαντήσεις. Να υποθέσω ότι αν το πάω ένα ταξιδάκι για να την κάψει, υπάρχει πιθανότητα να συνέλθει μετά από 2 γεμίσματα ή θα πρέπει να την βγάλω χωρίς να το κινήσω καθόλου?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Τι να σου πω, μπορεί να μην έχεις κανένα πρόβλημα, μπορεί να την ακούσει η τρόμπα. Άγνωσται αι βουλαί... Μη σε πάρω και στο λαιμό μου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dbekos last edited by

                                    Με την ευκαιρία, πριν αδειάσεις την υπάρχουσα, βάλε στο τεπόζιτο και ένα μπουκαλάκι καθαριστικό και επανέλαβε στο καινούριο γέμισμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      ernani last edited by

                                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                      Τι να σου πω, μπορεί να μην έχεις κανένα πρόβλημα, μπορεί να την ακούσει η τρόμπα. Άγνωσται αι βουλαί... Μη σε πάρω και στο λαιμό μου...

                                      Κατάλαβα, θα πάω στο μηχανικό μου να με κεράσει καφεδάκι πάλι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        taurus last edited by

                                        Της παρηγοριάς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          ernani last edited by

                                          Ο χρήστης dbekos έγραψε:
                                          Με την ευκαιρία, πριν αδειάσεις την υπάρχουσα, βάλε στο τεπόζιτο και ένα μπουκαλάκι καθαριστικό και επανέλαβε στο καινούριο γέμισμα.

                                          Δηλαδή το καθαριστικό για μπεκ κλπ (και όχι το ενισχυτικό για τα οκτάνια), ώστε να βοηθήσει να φύγει το νερό από το ρεζερβουάρ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            ernani last edited by

                                            Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                            Της παρηγοριάς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr