-
Με (πολύ) βαριά καρδιά μπαίνει η αγγελία για το σκαραβαίο με τον οποίο μεγαλώσαμε εγώ και τα αδέρφια μου..
Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχει πλέον χρόνος να ασχοληθούμε μαζί του και τον λυπόμαστε να κάθεται..
Έχουμε και λέμε:
Ο σκαραβαίος είναι πρώτο χέρι, αγοράστηκε και οδηγήθηκε Ελλάδα από Γερμανία το 1971. Είναι δηλωμένος 1300cc αλλά έχει μπει μοτέρ 1600cc άριστο (περίπου 8000κμ) με 041 κεφαλές (καίει αμόλυβδη) και χταπόδι με άγριο ήχο, ψυγείο λαδιού εμπρός.
Έχει δισκόφρενα εμπρός με σεβρό, πίσω Bilstein κίτρινα και εμπρός Kayaba. Έχει όργανα Porsche, κεντρική κονσόλα με 3 οργανάκια επίσης Porsche, καθίσματα Bucket Recaro σε πολύ καλή κατάσταση, τιμόνι Momo, λεβιέ Empi, ραδιο-cd Alpine και διάφορα άλλα. Το σασμάν είναι το μακρύ ανακατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου όταν μπήκε το μοτέρ. Εξωτερικά δεν έχει κανένα απολύτως χτύπημα (οι φωτογραφίες είναι αρκετά πρόσφατες). Οι μαρσπιέδες θέλουν άλλαγμα όπως και τα ελαστικά που δεν έχουν km αλλά έχουν ξεραθεί. Σάπια έχει κάποια αλλά όχι ιδιαίτερα σημαντικά. Πωλείται λόγω ακινησίας και μη ύπαρξης χρόνου να ασχοληθεί κάποιος μαζί του και για να τον πάρει κάποιος που θα τον προσέχει όπως γινόταν τα τελευταία 39 χρόνια.
Το μοτέρ έχει 8000km περίπου.
Φρένα, ανάρτηση, σασμάν και όργανα έχουν 6000km περίπου.
Τώρα (το 2010) έχει πινακίδες ΦΙΛΠΑ, αλλά σε περίπτωση πώλησης ξαναπαίρνω τις πινακίδες του και το περνάω ΚΤΕΟ.Το link από το car: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/929188/
Ευχαριστώ! -
Με (πολύ) βαριά καρδιά μπαίνει η αγγελία για το σκαραβαίο με τον οποίο μεγαλώσαμε εγώ και τα αδέρφια μου..
Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχει πλέον χρόνος να ασχοληθούμε μαζί του και τον λυπόμαστε να κάθεται..
Έχουμε και λέμε:
Ο σκαραβαίος είναι πρώτο χέρι, αγοράστηκε και οδηγήθηκε Ελλάδα από Γερμανία το 1971. Είναι δηλωμένος 1300cc αλλά έχει μπει μοτέρ 1600cc άριστο (περίπου 8000κμ) με 041 κεφαλές (καίει αμόλυβδη) και χταπόδι με άγριο ήχο, ψυγείο λαδιού εμπρός.
Έχει δισκόφρενα εμπρός με σεβρό, πίσω Bilstein κίτρινα και εμπρός Kayaba. Έχει όργανα Porsche, κεντρική κονσόλα με 3 οργανάκια επίσης Porsche, καθίσματα Bucket Recaro σε πολύ καλή κατάσταση, τιμόνι Momo, λεβιέ Empi, ραδιο-cd Alpine και διάφορα άλλα. Το σασμάν είναι το μακρύ ανακατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου όταν μπήκε το μοτέρ. Εξωτερικά δεν έχει κανένα απολύτως χτύπημα (οι φωτογραφίες είναι αρκετά πρόσφατες). Οι μαρσπιέδες θέλουν άλλαγμα όπως και τα ελαστικά που δεν έχουν km αλλά έχουν ξεραθεί. Σάπια έχει κάποια αλλά όχι ιδιαίτερα σημαντικά. Πωλείται λόγω ακινησίας και μη ύπαρξης χρόνου να ασχοληθεί κάποιος μαζί του και για να τον πάρει κάποιος που θα τον προσέχει όπως γινόταν τα τελευταία 39 χρόνια.
Το μοτέρ έχει 8000km περίπου.
Φρένα, ανάρτηση, σασμάν και όργανα έχουν 6000km περίπου.
Τώρα (το 2010) έχει πινακίδες ΦΙΛΠΑ, αλλά σε περίπτωση πώλησης ξαναπαίρνω τις πινακίδες του και το περνάω ΚΤΕΟ.Το link από το car: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/929188/
Ευχαριστώ! -
Με (πολύ) βαριά καρδιά μπαίνει η αγγελία για το σκαραβαίο με τον οποίο μεγαλώσαμε εγώ και τα αδέρφια μου..
Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχει πλέον χρόνος να ασχοληθούμε μαζί του και τον λυπόμαστε να κάθεται..
Έχουμε και λέμε:
Ο σκαραβαίος είναι πρώτο χέρι, αγοράστηκε και οδηγήθηκε Ελλάδα από Γερμανία το 1971. Είναι δηλωμένος 1300cc αλλά έχει μπει μοτέρ 1600cc άριστο (περίπου 8000κμ) με 041 κεφαλές (καίει αμόλυβδη) και χταπόδι με άγριο ήχο, ψυγείο λαδιού εμπρός.
Έχει δισκόφρενα εμπρός με σεβρό, πίσω Bilstein κίτρινα και εμπρός Kayaba. Έχει όργανα Porsche, κεντρική κονσόλα με 3 οργανάκια επίσης Porsche, καθίσματα Bucket Recaro σε πολύ καλή κατάσταση, τιμόνι Momo, λεβιέ Empi, ραδιο-cd Alpine και διάφορα άλλα. Το σασμάν είναι το μακρύ ανακατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου όταν μπήκε το μοτέρ. Εξωτερικά δεν έχει κανένα απολύτως χτύπημα (οι φωτογραφίες είναι αρκετά πρόσφατες). Οι μαρσπιέδες θέλουν άλλαγμα όπως και τα ελαστικά που δεν έχουν km αλλά έχουν ξεραθεί. Σάπια έχει κάποια αλλά όχι ιδιαίτερα σημαντικά. Πωλείται λόγω ακινησίας και μη ύπαρξης χρόνου να ασχοληθεί κάποιος μαζί του και για να τον πάρει κάποιος που θα τον προσέχει όπως γινόταν τα τελευταία 39 χρόνια.
Το μοτέρ έχει 8000km περίπου.
Φρένα, ανάρτηση, σασμάν και όργανα έχουν 6000km περίπου.
Τώρα (το 2010) έχει πινακίδες ΦΙΛΠΑ, αλλά σε περίπτωση πώλησης ξαναπαίρνω τις πινακίδες του και το περνάω ΚΤΕΟ.Το link από το car: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/929188/
Ευχαριστώ! -
Up!
-
Up!
-
Up!
-
Up!
-
Up!
-
Ο χρήστης Iceman21 έγραψε:
Up!Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Δεν έχεις βάλει κάποια φωτογραφία από το εσωτερικό του, ως έχει αυτή τη στιγμή, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω και τι έκανες τα πράγματα που έχεις βγάλει (εσωτερικό, εξωτερικό, το αυθεντικό μοτέρ του κλπ κλπ).
Ευχαριστώ! -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Up!
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Δεν έχεις βάλει κάποια φωτογραφία από το εσωτερικό του, ως έχει αυτή τη στιγμή, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω και τι έκανες τα πράγματα που έχεις βγάλει (εσωτερικό, εξωτερικό, το αυθεντικό μοτέρ του κλπ κλπ).
Ευχαριστώ!Το original μοτέρ υπάρχει σε μια αποθήκη, όπως και τα παλιά εμπρός καθίσματα, μόνο που δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα είναι τώρα.. To πίσω κάθισμα είναι μαμά και σε τέλεια κατάσταση, όπως και τα εμπρός recaro, καθώς υπάρχουν καλύμματα από πάνω. Ο ουρανός είναι σε άψογη κατάσταση.
Τα μαμά ζαντολάστιχα κάπου θα τα βρούμε κι αυτά!
Όποιος θέλει πάντως το αυτοκίνητο μπορεί να πάρει και όσα παλιά πράγματα υπάρχουν. Φωτογραφία ψάχνω αλλά δεν έχω βρει καμία.. Αν βρω θα βάλω.
Στο ταμπλώ έχει τα όργανα της Porsche και σε μια κεντρική (πρόσθετη) κονσόλα έχει CD player και μικρά οργανάκια porsche.
Όποιος θέλει το βλέπει και από κοντά, είναι σε κλειστό πάρκιν και δεν κινείται καθόλου. -
Up up and away!
-
Up!
-
Νέα τιμή 2700€
Και από την Παρασκευή έχει και τις κανονικές πινακίδες και φυσικά το σήμα του 2011..
-
Up!
-
Up!
-
Up!
-
Up!
-
Νέα τιμή 2500€
-
Πάμε μια πάνω..
-
Nέα τιμή **2000 **και με καινούρια μπαταρία και πληρωμένα τέλη του 2012 (135€)
Πωλείται σκαραβαίος 1302L 1ο χέρι