-
Τελικά από ότι φαίνεται δεν αξίζει τον κόπο η δημιουργία ξεχωριστού θέματος για κάθε αγώνα του IRC, παρά τις προσδοκίες και το τεράστιο ενδιαφέρον που δημιουργήθηκε στον πρώτο αγωνα του πριγκηπάτου.
Οι επόμενοι 2 σε Βραζιλία και Κένυα, λόγω και των περιορισμένων συμμετοχών δεν προξένησαν ανάλογο ενδιαφέρον...Συνεχίζουμε λοιπόν στο IRC με ένα κεντρικό θέμα και τον 4ο αγώνα του θεσμού στις Αζόρες.
http://www.satarallyeacores.com/
Πολλές συμμετοχές εκεί με όλους τους IRC-regulars παρόντες και με ικανούς για το καλύτερο τοπικούς πρωταγωνιστές!
http://www.satarallyeacores.com/docs/inscritos.pdf
Στο πρώτο σκέλος το αφεντικό στο χώμα Kris Meeke ξέφυγε αφού οι αντίπαλοι του είτε δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό του (Vouilloz, Kopecky, Alen, Basso) είτε αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα από την αρχή (Hanninen, Loix, Magalhaes).
http://www.amaweb.com.pt/2009/satarallye/
Ωραία μάχη γίνεται για τη 2η θέση μεταξύ Kopecky και Vouilloz, ενώ οι μηχανικοί της Abarth είναι πλήρως απογοητευμένοι από τους χρόνους των Punto, αφού το καλύτερο τους αυτοκίνητο με τον Alen βρίσκεται στην 4η θέση 2 λεπτά πίσω από τον 1ο.
-
Τελικά από ότι φαίνεται δεν αξίζει τον κόπο η δημιουργία ξεχωριστού θέματος για κάθε αγώνα του IRC, παρά τις προσδοκίες και το τεράστιο ενδιαφέρον που δημιουργήθηκε στον πρώτο αγωνα του πριγκηπάτου.
Οι επόμενοι 2 σε Βραζιλία και Κένυα, λόγω και των περιορισμένων συμμετοχών δεν προξένησαν ανάλογο ενδιαφέρον...Συνεχίζουμε λοιπόν στο IRC με ένα κεντρικό θέμα και τον 4ο αγώνα του θεσμού στις Αζόρες.
http://www.satarallyeacores.com/
Πολλές συμμετοχές εκεί με όλους τους IRC-regulars παρόντες και με ικανούς για το καλύτερο τοπικούς πρωταγωνιστές!
http://www.satarallyeacores.com/docs/inscritos.pdf
Στο πρώτο σκέλος το αφεντικό στο χώμα Kris Meeke ξέφυγε αφού οι αντίπαλοι του είτε δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό του (Vouilloz, Kopecky, Alen, Basso) είτε αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα από την αρχή (Hanninen, Loix, Magalhaes).
http://www.amaweb.com.pt/2009/satarallye/
Ωραία μάχη γίνεται για τη 2η θέση μεταξύ Kopecky και Vouilloz, ενώ οι μηχανικοί της Abarth είναι πλήρως απογοητευμένοι από τους χρόνους των Punto, αφού το καλύτερο τους αυτοκίνητο με τον Alen βρίσκεται στην 4η θέση 2 λεπτά πίσω από τον 1ο.
-
Τελικά από ότι φαίνεται δεν αξίζει τον κόπο η δημιουργία ξεχωριστού θέματος για κάθε αγώνα του IRC, παρά τις προσδοκίες και το τεράστιο ενδιαφέρον που δημιουργήθηκε στον πρώτο αγωνα του πριγκηπάτου.
Οι επόμενοι 2 σε Βραζιλία και Κένυα, λόγω και των περιορισμένων συμμετοχών δεν προξένησαν ανάλογο ενδιαφέρον...Συνεχίζουμε λοιπόν στο IRC με ένα κεντρικό θέμα και τον 4ο αγώνα του θεσμού στις Αζόρες.
http://www.satarallyeacores.com/
Πολλές συμμετοχές εκεί με όλους τους IRC-regulars παρόντες και με ικανούς για το καλύτερο τοπικούς πρωταγωνιστές!
http://www.satarallyeacores.com/docs/inscritos.pdf
Στο πρώτο σκέλος το αφεντικό στο χώμα Kris Meeke ξέφυγε αφού οι αντίπαλοι του είτε δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό του (Vouilloz, Kopecky, Alen, Basso) είτε αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα από την αρχή (Hanninen, Loix, Magalhaes).
http://www.amaweb.com.pt/2009/satarallye/
Ωραία μάχη γίνεται για τη 2η θέση μεταξύ Kopecky και Vouilloz, ενώ οι μηχανικοί της Abarth είναι πλήρως απογοητευμένοι από τους χρόνους των Punto, αφού το καλύτερο τους αυτοκίνητο με τον Alen βρίσκεται στην 4η θέση 2 λεπτά πίσω από τον 1ο.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ενώ οι μηχανικοί της Abarth είναι πλήρως απογοητευμένοι από τους χρόνους των Punto, αφού το καλύτερο τους αυτοκίνητο με τον Alen βρίσκεται στην 4η θέση 2 λεπτά πίσω από τον 1ο.Και τον Loix να έχει ανοίξει πυρ! Δύσκολα ο Alen θα τον κρατήσει πίσω του.
Πραγματικά κρίμα για τον τοπικό Magalhaes που δεν μπορεί με τίποτα να λύσει το χθεσινό πρόβλημα μετάδοσης, άλλαξαν τα πάντα σχεδόν χθες στο αμάξι και σήμερα ξαναεμφανίστηκε το πρόβλημα με το 3wd!
Όποτε πάντως το αμάξι δουλεύει δείχνει ότι η ταχύτητα δεν του λείπει!Ο Hanninen πάλι το κοπάνησε, ενώ ο Basso εγκατέλειψει ενώ ήταν 5ος μόνο!!! H Fiat με την Grifone μάλλον πρέπει να βρουν επειγόντως λύση!
-
Είναι σαφές πλέον ότι οι Ιταλοί για ακόμη μια φορά τα τελευταία χρονιά είναι εκτός συναγωνισμού...Την Παντοκρατορία των Γάλλων μόνο τα 2 εργοστασιακα Skoda ίσως μπορούν να αμφισβητήσουν στα ίσα.
Από την άλλη χαίρομαι ιδιαίτερα με την άνοδο που έχει τελευταία ο Chris Μeeke..Εύγε.. -
Δύο στα δύο στο χώμα για τον Meeke που πλέον πέρασε μπροστά στη βαθμολογία. Αν συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό και στην άσφαλτο είναι το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο!
Μετά από 4 αγώνες:
- Meeke (207) 20
- Loix (207) 18
- Vouilloz (207) 14
- Kopecky (Fabia) 13
-
O Rautenbach δεν πρεπει να απειλησε την κορυφη!
Νομιζω 7ος τερματισε. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
O Rautenbach δεν πρεπει να απειλησε την κορυφη!
Νομιζω 7ος τερματισε.O Rautenbach είτε συμμετέχει σε WRC event είτε σε IRC event είναι μονίμως στην ουρά...Μπράβο!!!
-
Εντάξει, ο Reutenbach είναι ένας μέτριος οδηγός με πάρα πολλά χρήματα, που όμως λόγω της συνεχούς εμπλοκής του, συνεχώς βελτιώνει τη θέση του σε συνδιασμό και με την κάπως φτωχή εικόνα του WRC...
Δεν είναι και για χλευασμό, αν αναλογιστούμε την εικόνα στη χώρα μας....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Εντάξει, ο Reutenbach είναι ένας μέτριος οδηγός με πάρα πολλά χρήματα, που όμως λόγω της συνεχούς εμπλοκής του, συνεχώς βελτιώνει τη θέση του σε συνδιασμό και με την κάπως φτωχή εικόνα του WRC...Δεν είναι και για χλευασμό, αν αναλογιστούμε την εικόνα στη χώρα μας....
Φίλε sp0+ για την χώρα μας ούτε καν να το συζητάμε....Δυστυχώς εδώ τα πράγματα από πλευρας συναγωνισμού και προβολής είναι υποτονικά (αν όχι υπό του μηδενός)
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Εντάξει, ο Reutenbach είναι ένας μέτριος οδηγός με πάρα πολλά χρήματα, που όμως λόγω της συνεχούς εμπλοκής του, συνεχώς βελτιώνει τη θέση του σε συνδιασμό και με την κάπως φτωχή εικόνα του WRC...Δεν είναι και για χλευασμό, αν αναλογιστούμε την εικόνα στη χώρα μας....
Συμφωνώ απόλυτα. Και δεν είναι το μοναδικό παράδειγμα στο χώρο. Κινείται στα βήματα που χάραξαν οδηγοί τύπου Machale, Ginley, χωρίς να ξεχνάμε βέβαια τον Warmbold, που έφτασε σε σημείο να κινείται ανταγωνιστικά προς τους δευτεροκλασάτους επαγγελματίες, εκεί που έχανε από τα Ν και τα 1600αρια. Μόλις τελείωσαν βέβαια τα χρήματα, εξαφανίστηκε από το χώρο...
Αντίστοιχα παραδείγματα με τους παραπάνω είναι οι τωρινοί Wilson (με το περιβόητο 5ετες πλάνο) και Al Qassimi.Κάποτε ήμουν αντίθετος με τη συμμετοχή τέτοιων οδηγών στο πρωτάθλημα, θεωρώντας πως 'κλέβουν' θέση από ταλαντούχους νέους, εν δυνάμει πρωταθλητές. Μετά κατάλαβα πως οι ομάδες τελικά δεν τους επιλέγουν για τις ικανότητες τους αλλά για τις ικανότητες των χορηγών τους...
-
Ωραίοι αγώνες αυτό το σαββατοκύριακο, παραδοσιακά το καλύτερο της χρονιάς!
Η τελική διαφορά των περίπου 4 δευτερολέπτων τα λέει όλα για το συναγωνισμό! H εμπειρία παίζει σημαντικό ρόλο στο νησί, και ο Basso που ταξιδεύει συχνά εκεί κατάφερε να κερδίσει παρά την ανωτερότητα των αυτοκινήτων των αντιπάλων του. 1ο το Punto μπροστά από 8 207 S2000!!! Απίστευτο!
Ο Meeke βγήκε κερδισμένος από τον αγώνα παρά το ότι τερμάτισε μόλις 5ος, αφού αύξησε τη διαφορά του στο πρωτάθλημα.
-
Εχει μεταμορφωθεί το Punto τώρα τελευταία, ή ο Basso το πήρε πιο ζεστά ?
-
από ότι κατάλαβα πάντως ο Basso έτρεξε 3 αγώνες σε 3 συνεχόμενα σαββατοκύριακα ?
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Εχει μεταμορφωθεί το Punto τώρα τελευταία, ή ο Basso το πήρε πιο ζεστά ?Δυστυχώς οι 2 νίκες του Basso οφείλονται περισσότερο στις ικανότητες τις δικές του παρά στη βελτίωση του Punto...
Δεν έκανε δα και σπουδαίο πράγμα κερδίζοντας τους ERC- contenders στη Βουλγαρία, ενώ στη Madeira πάντα κυνηγάει τη νίκη (πέρυσι την έχασε λόγω κακής επιλογής εκαστικού).
Τη νίκη θα διεκδικήσει και στο Sanremo, ενώ και στο Asturias δεν θα είναι μακρυά από το συναγωνισμό. -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Εχει μεταμορφωθεί το Punto τώρα τελευταία, ή ο Basso το πήρε πιο ζεστά ?
Δυστυχώς οι 2 νίκες του Basso οφείλονται περισσότερο στις ικανότητες τις δικές του παρά στη βελτίωση του Punto...
Δεν έκανε δα και σπουδαίο πράγμα κερδίζοντας τους ERC- contenders στη Βουλγαρία, ενώ στη Madeira πάντα κυνηγάει τη νίκη (πέρυσι την έχασε λόγω κακής επιλογής εκαστικού).
Τη νίκη θα διεκδικήσει και στο Sanremo, ενώ και στο Asturias δεν θα είναι μακρυά από το συναγωνισμό.Kαι στο Barum θα είναι μέσα στο παιχνίδι με τους υπόλοιπους...
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Εχει μεταμορφωθεί το Punto τώρα τελευταία, ή ο Basso το πήρε πιο ζεστά ?
Δυστυχώς οι 2 νίκες του Basso οφείλονται περισσότερο στις ικανότητες τις δικές του παρά στη βελτίωση του Punto...
Δεν έκανε δα και σπουδαίο πράγμα κερδίζοντας τους ERC- contenders στη Βουλγαρία, ενώ στη Madeira πάντα κυνηγάει τη νίκη (πέρυσι την έχασε λόγω κακής επιλογής εκαστικού).
Τη νίκη θα διεκδικήσει και στο Sanremo, ενώ και στο Asturias δεν θα είναι μακρυά από το συναγωνισμό.Kαι στο Barum θα είναι μέσα στο παιχνίδι με τους υπόλοιπους...
Μακάρι να βγω ψεύτης, γιατί χρειάζεται το sport την Fiat δυνατή, αλλά δεν του δίνω καμία τύχη για podium στην Τσεχία... Εκεί τα 207 θα είναι πολυάριθμα (τα 2 από αυτά τοπικά και πολύ δυνατά!!!) ενώ και ο Kopecky με το Fabia θα είναι μπροστά.
Οπότε μιλάμε για 5-6αδα στην καλύτερη εκτός αν ο καιρός ή οι εγκαταλείψεις παίξουν το ρόλο τους. -
Πολύ ενδιαφέρουσες οι συμμετοχές του Barum με περισσότερα από 60 Ν/4!
http://www.barum.rally.cz/2009/pdf/entries_2009.pdfΔύο συμμετοχές για την Proton και μεγάλη μεταγραφή για την Opel αν και αμφιβάλλω κατά πόσο έχει τις γνώσεις-εμπειρία ο Mikkelsen να στήσει καινούργιο αυτοκίνητο.
-
Πλάκα στην πλάκα δεν ψηφίζουμε για πλάκα καμιά 3άδα ή 5άδα για το Barum με τόσες τρομερές συμμετοχές που έχει.....Θα γίνει σφαγή για την νίκη
-
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Πλάκα στην πλάκα δεν ψηφίζουμε για πλάκα καμιά 3άδα ή 5άδα για το Barum με τόσες τρομερές συμμετοχές που έχει.....Θα γίνει σφαγή για την νίκηΔυσκολα Γιαννη,καλυτερα παιξε λοττο,πιο πολλες πιθανοτητες εχεις!(εχουμε)
Τρελος συναγωνισμος,που δεν νομιζω οτι χωραει ''λογικα'' προγνωστικα
Intercontinental Rally Challenge (IRC) 2009