-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
οποτε σε καποια πραγματα υπαρχει και η εμπειρικη αποτυπωση εντυπωσεων αναλογα τα κριτηρια που διαθετουμε την εμπειρια και την χρηση που κανουμε (πχ το λαστιχο αυτο εχει αυτα τα χαρακτηριστικα σχετικα με τον τροπο οδηγησης μου και μου κανει γιαυτο και αυτο το λογο ενω τα αρνητικα του ειναι αυτα, ομοιως και για τις αλλες περιπτωσεις που ανεφερα...
Είναι λάθος η αντιστοιχία. Τα λάστιχα έχουν χαρακτηριστικά που βλέπεις, νιώθεις και μπορείς να έχεις ολοκληρωμένη άποψη (προσωπική έστω και με τις συνθήκες που εσύ το χρησιμοποίησες) αφού τα αλλάξεις ως αναλώσιμο σε 2-3-4 χρόνια.
Τον κινητήρα για να τον δεις αν έχει φθορές κλπ θα πρέπει να περιμένεις 150-200.000+χλμ μέχρι να ψοφήσει ή να σπάσει, δηλαδή αρκετά χρόνια, κάνει αρκετά λεφτά παραπάνω, δεν είναι αναλώσιμο και οι παράγοντες που θα επηρεάσουν τη ζωή και απόδοσή του είναι πολλοί άλλοι εκτός από το λιπαντικό (που δεν θα είναι και το ίδιο συνέχεια...) οπότε το μόνο συμπέρασμα που μπορείς να βγάλεις είναι για το πόσο ακούγεται το πρωί (που βασικά είναι συνάρτηση του ιξώδους), το πόσο στροφάρει και στα πόσα χλμ αρχίζεις να το νιώθεις κουρασμένο (στροφάρει πιο άσχημα). Πιθανότατα κανένα από τα παραπάνω δεν έχει και τόσο απόλυτη σχέση με τη λίπανση και την προστασία του κινητήρα....Δεν έχει σημασία πού είναι το χημείο που θα σου μετρήσει τα λάδια. Σε νοιάζει εσένα αν θα είναι στη γωνία του σπιτιού σου ή στην Νέα Ζηλανδία;; Αν κοστίζει λογικά και σε εξυπηρετούν σωστά τους τα στέλνεις. Και υποπτεύομαι ότι αυτό της γωνίας του σπιτιού σου θα χρέωνε περισσότερο... Αν θέλεις να βρίσκεις δικαιολογίες... όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 10 χρόνια κοσκινίζει...
στο ποστ που qouotαρεις εγραφα και αλλα πραγματα...
η απαντηση σου καλυπτει μονο την αναφορα μου στα ελαστικα...που και παλι διαφωνω γιατι μπορει το λαδι να ειναι αυτο που κραταει στην ζωη τον κινητηρα αλλα τα λαστιχα τα φρενα και οι αναρτησεις κρατανε στην ζωη εμας...
μεχρι στιγμης οι επιλογες μου σε λιπαντικα κρατησαν στην ζωη κινητηρα απο τουοτα carina μεχρι τα 260.000 κμ (τωρα εχει 410.000 κμ) με χρηση 'δημοσιογραφικη' και αρκετη πιστα νομιμη και παρανομηδιαφωνουμε αλλα με ωραια ανταλλαγη αποψεων
-
Όταν μου ελέγχει τα λάδια, κάνει ορισμένες διεργασίες:
1)ελέγχει χημικά το λάδι και τα βελτιωτικά.
2) ελέγχει την κατηγορία των ψηγμάτων, που προέρχονται από την φθορά της μηχανής που τα φορούσε.
3) μετά ψάχνει ποιο πρόσθετο οι πρόσθετα, δημιουργούν λιγότερες φθορές, κατά συνέπια λιγότερα ψήγματα.
4) τέλος μετρά της αλληλοεπιδράσεις αυτών, καθώς και την ζωή τους.
5) στο τέλος μου στέλνει ένα κιβώτιο, με το νέο σκεύασμα του για τον συγκεκριμένο κινητήρα!.Και μιλάμε για συγκεκριμένο κινητήρα!.
Τα λάδια αυτά δεν κυκλοφορούν στα ράφια!.
Ορθά ο κύριος mod έγραψε, ότι τα λάδια θα ‘φανούν’ μετά πολλά – πολλά χιλιόμετρα. Είναι και ο λόγος που προτείνω να μην απομακρυνόμαστε, από της επιταγές των αυτοκινητοβιομηχανιών που κατασκεύασαν το αυτοκίνητο μας. Αυτοί ψάχτηκαν και τους ήταν εύκολο.
Τώρα το να ελέγξουμε ένα λάστιχο εάν μας κάνει, είναι απλό σε ένα μεγάλο σταθμό αυτοκινήτων ανοικτό (χωρίς κολόνες!!!..).
Ένα τακάκι και αυτό είναι εύκολο και γρήγορο σε μια ευθεία. Μάλιστα οι μεγάλες εταιρίες φρένων έχουν πίνακες απόδοσης όπως είναι η GALFER, με πολλές κατηγορίες φρένων, από φτηνά μέχρι πανάκριβα. Το ίδιο και τα σετ συμπλέκτη.
Μα τα λάδια?. Σήμερα μια γενική επισκευή χρεώνετε 2500ε +………
Και η αμερικανική εταιρία που κάνει test oil, σου προτείνει από την γκάμα της λάδια. Πόσο αυτό δεν είναι εμπορικό τερτίπι?. Όπως και πόσο τα λάδια που βρίσκουμε από το διαδίκτυο δεν είναι σχεδιασμένα για άλλες περιοχές?.
Όπως και για το ΕΜΠ δεν το συζιτάω……
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
...Και η αμερικανική εταιρία που κάνει test oil, σου προτείνει από την γκάμα της λάδια. Πόσο αυτό δεν είναι εμπορικό τερτίπι?. Όπως και πόσο τα λάδια που βρίσκουμε από το διαδίκτυο δεν είναι σχεδιασμένα για άλλες περιοχές?.
Όπως και για το ΕΜΠ δεν το συζιτάω……
Α.Αυτή που εννοούμε οι περισσότεροι δεν έχει δικά της λάδια και δεν σου προτείνει λάδια της.
Νομίζω τα λάδια έχουν συγκεκριμένες ιδιότητες ανά μοντέλο. Το ίδιο μοντέλο μπορεί να έχει άλλο όνομα σε άλλες αγορές. Τυχόν διαφορές περισσότερο θα έχουν να κάνουν με εξέλιξη του λαδιού ή μικροαλλαγές σε προμηθευτές και στη γραμμή παραγωγής και θα είναι τόσο μικρές που μάλλον είναι άνευ σημασίας.
Για το ΕΜΠ τι δεν συζητάς, τι εννοείς;;
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
πολυ απλα δοκιμαζοντας τα!!!
καμια διαφορα στον ηχο της μηχανης,καμια διαφορα σε καταναλωση καυσιμου,διαφορα προς τα κατω στην τιμη και ο επισημος της μαζντα καμια αντιρηση οταν του τα πηγα......
στην τελικη γιατι να πιστευω το αντιθετο;;;;;Α, καλά, οκ, πάσο, ό,τι πεις. Αφού τα... δοκίμασες...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
πολυ απλα δοκιμαζοντας τα!!!
καμια διαφορα στον ηχο της μηχανης,καμια διαφορα σε καταναλωση καυσιμου,διαφορα προς τα κατω στην τιμη και ο επισημος της μαζντα καμια αντιρηση οταν του τα πηγα......
στην τελικη γιατι να πιστευω το αντιθετο;;;;;Ακρως επιστημονικες οι μεθοδοι σου.
Γιατι δεν κανεις μια αναλυση να δεις τα αποτελεσματα; -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ειπα εγω οτι εκανα επιστημονικες αναλυσεις;;;;;
οι αντιπροσωπειες που κανουν σερβις εχουν κανει τετοιες αναλυσεις;;;εχουν δοκιμασει ολα τα λιπαντικα σε ολα τα ιξωδη για να καταληξουν σε καποιο;;;;;
ποσα δινεις,τοσα θελω,οκ η συμφωνια εκλεισε η' μηπως οχι;;;;
ποσο πιο χαλια μπορει να ειναι το ελιν 5w/40 full synth απο το 10w/40 dexelia semi-synth;;;;;;;;;;;;
εσεις για να επιλεξετε καποιο αλλο λιπαντικο κανετε χημικη αναλυση πρωτα;;;;;αν ναι σας βγαζω το καπελο για το ''ψαξιμο''σας -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όταν μου ελέγχει τα λάδια, κάνει ορισμένες διεργασίες:
1)ελέγχει χημικά το λάδι και τα βελτιωτικά.
2) ελέγχει την κατηγορία των ψηγμάτων, που προέρχονται από την φθορά της μηχανής που τα φορούσε.
3) μετά ψάχνει ποιο πρόσθετο οι πρόσθετα, δημιουργούν λιγότερες φθορές, κατά συνέπια λιγότερα ψήγματα.
4) τέλος μετρά της αλληλοεπιδράσεις αυτών, καθώς και την ζωή τους.
5) στο τέλος μου στέλνει ένα κιβώτιο, με το νέο σκεύασμα του για τον συγκεκριμένο κινητήρα!.Και μιλάμε για συγκεκριμένο κινητήρα!.
Τα λάδια αυτά δεν κυκλοφορούν στα ράφια!.
Ορθά ο κύριος mod έγραψε, ότι τα λάδια θα ‘φανούν’ μετά πολλά – πολλά χιλιόμετρα. Είναι και ο λόγος που προτείνω να μην απομακρυνόμαστε, από της επιταγές των αυτοκινητοβιομηχανιών που κατασκεύασαν το αυτοκίνητο μας. Αυτοί ψάχτηκαν και τους ήταν εύκολο.
Τώρα το να ελέγξουμε ένα λάστιχο εάν μας κάνει, είναι απλό σε ένα μεγάλο σταθμό αυτοκινήτων ανοικτό (χωρίς κολόνες!!!..).
Ένα τακάκι και αυτό είναι εύκολο και γρήγορο σε μια ευθεία. Μάλιστα οι μεγάλες εταιρίες φρένων έχουν πίνακες απόδοσης όπως είναι η GALFER, με πολλές κατηγορίες φρένων, από φτηνά μέχρι πανάκριβα. Το ίδιο και τα σετ συμπλέκτη.
Μα τα λάδια?. Σήμερα μια γενική επισκευή χρεώνετε 2500ε +………
Και η αμερικανική εταιρία που κάνει test oil, σου προτείνει από την γκάμα της λάδια. Πόσο αυτό δεν είναι εμπορικό τερτίπι?. Όπως και πόσο τα λάδια που βρίσκουμε από το διαδίκτυο δεν είναι σχεδιασμένα για άλλες περιοχές?.
Όπως και για το ΕΜΠ δεν το συζιτάω……
Α.αμερικανική εταιρία που κάνει test oil Δ Ε Ν σου προτείνει λάδια, τουλάχιστον, όσες φορές έχω κάνει ανάλυση
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
πολυ απλα δοκιμαζοντας τα!!!
καμια διαφορα στον ηχο της μηχανης,καμια διαφορα σε καταναλωση καυσιμου,διαφορα προς τα κατω στην τιμη και ο επισημος της μαζντα καμια αντιρηση οταν του τα πηγα......
στην τελικη γιατι να πιστευω το αντιθετο;;;;;Ακρως επιστημονικες οι μεθοδοι σου.
Γιατι δεν κανεις μια αναλυση να δεις τα αποτελεσματα;Καταλαβαινεις και το ποση φθορα εχουν τα μεταλλα;Ποσο ζωη εχουν ακομα τα προσθετα;
-
φανταζομαι καταλαβες γιατι εκανα re-post....
που κανεις αναλυση;;;πριν τη χρηση η' μετα;;;
ποση φθορα πιστευεις οτι μπορει να προκαλεσει ενα λαδι σε σχεση με ενα αλλο αλλης μαρκας αλλα στις ιδιες προδιαφραφες και στο ιδιο ιξωδες;;;
συγκεκριμενα εγω πηγα απο semi σε full synthetic και απο 10w/40 σε 5w/40 οποτε μαλλον εβαλα το κατι παραπανω η'.....οχι;;;
οπα......βαζω και αυτο http://www.x1r.com/automotive1.htm σε καθε αλλαγη -
Για ανάλυση λιπαντικών δεν θα βρεις καλύτερη τιμή από εργαστήρια στην Αμερική , μόνο 25$ .
Πρόσφατα στο BITOG κάποιος Ευρωπαίος πόσταρε μια ανάλυση από εργαστήριο της Γερμανίας . Μπήκα στην ιστοσελίδα τους αλλά οι τιμές ήταν από 80-130 ευρώ , ανάλογα αν θα έκανες πολλές αναλύσεις ή μια , ενώ έπρεπε απαραίτητα να χρησιμοποιείς δικό τους δοχείο . Φασαρία ανευ λόγου και αιτίας ...Στα εργαστήρια της Blackstone το μόνο που χρειάζεται είναι αυτό:
http://www.blackstone-labs.com/faq.php
Do I need to have one of your kits to send in a sample?
No. You can send it in any package that won't leak. Notice the key words here: won't leak. Any clean and dry container with a screw-on cap should be okay. Bad choices for the mail include Tupperware, film canisters, pickle jars, and aspirin bottles. Believe me, nothing ruins my day like opening an oil sample and getting oil all over my clothes.και να συνοδεύεται από την παρακάτω φόρμα , τόσο απλά:
http://www.blackstone-labs.com/Data/Oil ... 20slip.pdfΦυσικά και δεν προτείνουν λάδι από καμία γκάμα . Το μόνο που έχουν επισημάνει από την εμπειρία τους είναι το παρακάτω ( Στο FAQ κι αυτό
What's the best oil to use?
Ah, the million dollar question. We are an independent lab, so we don't make recommendations. It has been our experience that oil is oil, and either petroleum or synthetic-based oil will work well for just about any engine.Come on, you're holding out on me. I should use synthetic, right?
Buddy, you should use whatever you want. Synthetic oil won't guarantee a longer engine life any more than my eating organic food will guarantee I'll live until I'm 90. We here at Blackstone generally use regular petroleum-based oil because honestly, it works just as well for us. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Όταν μου ελέγχει τα λάδια, κάνει ορισμένες διεργασίες:
1)ελέγχει χημικά το λάδι και τα βελτιωτικά.
2) ελέγχει την κατηγορία των ψηγμάτων, που προέρχονται από την φθορά της μηχανής που τα φορούσε.
3) μετά ψάχνει ποιο πρόσθετο οι πρόσθετα, δημιουργούν λιγότερες φθορές, κατά συνέπια λιγότερα ψήγματα.
4) τέλος μετρά της αλληλοεπιδράσεις αυτών, καθώς και την ζωή τους.
5) στο τέλος μου στέλνει ένα κιβώτιο, με το νέο σκεύασμα του για τον συγκεκριμένο κινητήρα!.Και μιλάμε για συγκεκριμένο κινητήρα!.
Τα λάδια αυτά δεν κυκλοφορούν στα ράφια!.
Ορθά ο κύριος mod έγραψε, ότι τα λάδια θα ‘φανούν’ μετά πολλά – πολλά χιλιόμετρα. Είναι και ο λόγος που προτείνω να μην απομακρυνόμαστε, από της επιταγές των αυτοκινητοβιομηχανιών που κατασκεύασαν το αυτοκίνητο μας. Αυτοί ψάχτηκαν και τους ήταν εύκολο.
Τώρα το να ελέγξουμε ένα λάστιχο εάν μας κάνει, είναι απλό σε ένα μεγάλο σταθμό αυτοκινήτων ανοικτό (χωρίς κολόνες!!!..).
Ένα τακάκι και αυτό είναι εύκολο και γρήγορο σε μια ευθεία. Μάλιστα οι μεγάλες εταιρίες φρένων έχουν πίνακες απόδοσης όπως είναι η GALFER, με πολλές κατηγορίες φρένων, από φτηνά μέχρι πανάκριβα. Το ίδιο και τα σετ συμπλέκτη.
Μα τα λάδια?. Σήμερα μια γενική επισκευή χρεώνετε 2500ε +………
Και η αμερικανική εταιρία που κάνει test oil, σου προτείνει από την γκάμα της λάδια. Πόσο αυτό δεν είναι εμπορικό τερτίπι?. Όπως και πόσο τα λάδια που βρίσκουμε από το διαδίκτυο δεν είναι σχεδιασμένα για άλλες περιοχές?.
Όπως και για το ΕΜΠ δεν το συζιτάω……
Α.Θα είμαι ο τέταρτος που θα στο πεί.
Η Αμερικάνικη εταιρεία ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΠΤ ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΕΞΗΓΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑΚΙΑ
Αντίθετα στο ποστ σου για μια ακομά φορά προσπαθείς να μας εντυπωσίασεις κλπ κλπ. Θα στο πώ ακόμα μια φορά. Μπορεί να είναι διασκεδαστικά αλλά έχουν καταντήσει κουραστικά. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ειπα εγω οτι εκανα επιστημονικες αναλυσεις;;;;;
οι αντιπροσωπειες που κανουν σερβις εχουν κανει τετοιες αναλυσεις;;;εχουν δοκιμασει ολα τα λιπαντικα σε ολα τα ιξωδη για να καταληξουν σε καποιο;;;;;
ποσο πιο χαλια μπορει να ειναι το ελιν 5w/40 full synth απο το 10w/40 dexelia semi-synth;;;;;;;;;;;;
εσεις για να επιλεξετε καποιο αλλο λιπαντικο κανετε χημικη αναλυση πρωτα;;;;;αν ναι σας βγαζω το καπελο για το ''ψαξιμο''σας- Όχι, οι αντιπροσωπείες επιλέγουν είτε ό,τι τους πει η εταιρεία είτε όποιο γουστάρουν και τους δίνει κέρδος.
- πόσο πιο χάλια ή καλό μπορεί να είναι ένα λάδι από ένα άλλο στο δικό σου κινητήρα που τον χρησιμοποιείς με τρόπο που εσύ ξέρεις (ή που δεν ξέρεις αλλά είναι διαφορετικός από οποιονδήποτε άλλου) ;;
- δε θα μιλήσω γενικά αλλά προσωπικά επειδή δεν θέλω να δίνω λεφτά για ανάλυση διαβάζω (αναλύσεις που έκαναν άλλοι) και συζητάω και μαθαίνω ώστε να επιλέξω αυτό που μάλλον μοιάζει να μου ταιριάζει. Φυσικά χωρίς ανάλυση τα πράγματα σηκώνουν πολλή συζήτηση και το αποτέλεσμα το βλέπεις.... έχουμε φάει εκατοντάδες σελίδες για να το συζητάμε!
Επειδή λοιπόν υπάρχει το 1 και το 2 και το 3 για αυτό ακριβώς δεν θα έπρεπε να τους εμπιστεύεσαι ούτε αυτούς ούτε να αναρωτιέσαι και να κάνεις το μέντιουμ ούτε βέβαια να εμπιστευτείς εμάς αλλά να κάνεις τις δικές σου δοκιμές στο δικό σου αυτοκίνητο. Αν όμως δεν τις κάνεις τουλάχιστον μπες στον κόπο να ακούσεις μερικούς που έχουν κάνει ή που έχουν ασχοληθεί περισσότερο παρακολουθώντας και συμμετέχοντας στο θέμα...
Κι από τέτοια σου βάζω όσα θέλεις... -
η 1η σου προταση τα λεει ολα και συνφωνω 100% και ολοι πιστευουν οτι αφου το βαζει η αντιπροσωπεια θα ειναι και η κορυφαια επιλογη......
απο εκει και περα και αυτοι που γραφουν σε σχετικα φορουμ αυτο που γραφουν πιστευω ειναι με βαση προσωπικη τους εμπειρια και οχι με βαση την χημικη αναλυση,οπως εκανα και εγω....
αλλωστε δεν ειπα απο το 10w/40 η' 5w/40 της εταιρειας να βαλεις κανα ορυκτελαιο 20w/50 του σωρου οπου μαλλον εχεις κανει πατατα.......
Υ.Γ ολη η κουβεντα ξεκινησε απο το να στηριξουμε τις ελληνικες εταιρειες του ειδους.... -
Έχωντας 2 αναλύσεις για 5-40 ίδιων προδιαγραφών απο διαφορετικούς κατασκευαστές, Total και Motul, στο αρχείο μου εγώ θα τα αγόραζα και θα τα έστελνα για ανάλυση στο τέλος απο περιέργεια. Πάντως το πέρασμα απο ένα ημί 10-40 που δεν είναι και κατι το φοβερό σε ένα 5-40 συνθετικό λογικά καλό κάνει. Πιστεύω πάντως πως ακόμα και χωρίς μέτρο σύγκρισης μια αναλυση θα είχε ενδιαφέρον
-
Υπάρχει και η παράμετρος που λέει ότι οι πετρελαϊκές εταιρίες έχουν βαθύτερη γνώση στα λάδια και φτιάχνουν και πακέτα που τα πουλάνε σε όσους δεν είναι και παραγωγοί με δικά τους διυλιστήρια. Οι παραγωγοί έχουν περισσότερο, καλύτερο και πιο εξελιγμένο εξοπλισμό, για τον λόγο αυτό μπορούν και παράγουν πακέτα τα οποία οι μη παραγωγοί τα βάζουν σε βασικό λάδι ( κάνοντας μόνο blending και συσκευασία - καμμιά φορά ούτε συσκευασία που την κάνει κάποιος συσκευαστής - ) .
Όλα αυτά τα χαριτωμένα που συμβαίνουν σε διάφορα υπόγεια, ισόγεια, ή στους επάνω ορόφους, αφορούν εμπορικές συμφωνίες πολλών μύριων, και μπορεί πχ να κόβει κάποιος τις φλέβες του για το τάδε high tech λάδι από μια εταιρία που έχει γεμίσει τους δρόμους και τις πίστες με διαφημιστικά χωρίς να είναι όμως η ίδια παραγωγός, και το βασικό πακέτο να προέρχεται από μια κοινή εταιρία, που όμως είναι παραγωγός και έχει την εξέλιξη και την τεχνολογία στα συρτάρια της, και από την οποία κανείς δεν αγοράζει λάδι γιατί είναι κοινή εταιρία που έχει καλά λάδια αλλά δεν έχει ειδικό όνομα στα λάδια, αφού δεν το απέκτησε μέσω πληρωμένων διαφημίσεων στον ειδικό τύπο, στα πληρωμένα μπλόγκς, και στα ειδικά φόρα αυτοκινήτου.
Το λάδι είναι ο μέλαν ζωμός των οχημάτων, κρύβει πολλά μυστικά, και εμείς μαθαίνουμε αν είναι καλό ή όχι καλό μετά τις 100 - 150 - 200.000 χλμ.
Το να αλλάζουμε μάρκα σε κάθε αλλαγή λαδιών εξετάζοντας το κάθε λάδι όταν βγαίνει από το χρώμα, τη μυρωδιά, ή από την αλλαγή που πρέπει να γίνεται μόνο την πανσέληνο, είναι για μένα ανούσιο.
Αν το μοτέρ είναι σε καλή κατάσταση και δεν κυνηγιέται ιδιαίτερα, ένα 10-40 είναι μια χαρά για το κλίμα μας, αν το σκίζουμε κάθε λίγο, ανεβαίνουμε στο 50άρι, αν είμαστε σιδεροφάγοι ένα 60άρι ίσως μας σώσει από χτυπημένο κουζινέτο, τα 5-30 είναι καλά λάδια, για απλή μέση χρήση όπως όλα τα αυτοκίνητα ( πλήν ειδικών εκδόσεων και περιπτώσεων ) προορίζονται για τον μέσο χρήστη/οδηγό. Σήμερα δεν υπάρχουν σκάρτα αυτοκίνητα όπως στη 10ετία του ΄60, είναι όλα πολύ πάνω από το ικανοποιητικό, εννοώ κατασκευαστικά/ποιοτικά, όπως και όλα τα λάδια με γνωστό ονοματεπώνυμο είναι πολύ πέραν του ικανοποιητικού ( εκτός περίπτωσης νοθείας βεβαίως ), καταλήγωντας θα πω ότι υπάρχουν και διαφορές που εγώ στα 7 μου αυτοκίνητα έχω ανακαλύψει, δηλαδή το λάδι ενός κατασκευαστή το ρουφάει σαν πρωϊνό στα 1000 χλμ, και άλλου κατασκευαστή δεν το καταναλώνει καθόλου στα ίδια χλμ, αυτό που χάνεται από το μοτέρ είναι 3 φορές ακριβώτερο από το άλλο το ταπεινό, έχουν το ίδιο ιξώδες, είναι και οι 2 επώνυμοι κατασκευαστές με δικές τους ραφινερίες, τα μοτέρ μου πλησιάζουν ή ξεπέρασαν τις 300.000 χλμ και εγώ αναρωτιέμαι, μήπως ο ένας κατασκευαστής φτιάχνει φόρμουλα εξάχνωσης του λαδιού ενώ ο άλλος όχι ? Μήπως το υποτιθέμενο 40άρι γίνεται νεράκι στους 100 βαθμούς και προστατεύει τον κινητήρα με πρόσθετα μεγάλης κοκομετρίας ?
Κάτι σαν το μαγικό ζωμό του Οβελίξ ένα πράγμα είναι τα λάδια, όλοι ξέρουν, αλλά μόνο 4-5 ξέρουν πραγματικά, οι υπόλοιποι απλά εμπορεύονται, πληρώνοντας με το αζημίωτο τα ειδικά πακέτα στους λίγους, αυτή είναι η γνώμη μου μετά από πολύ - πολύ διάβασμα χρόνων, και πολλά - πολλά χλμ, με πολλά αυτοκίνητα και μοτό, σε αστικές συνθήκες, σε μεγάλα πολύ γρήγορα ταξίδια και συνθήκες άγριες πίστας , με σπασμένα 2λιτρα μοτέρ και πάει λέγοντας.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...Και η αμερικανική εταιρία που κάνει test oil, σου προτείνει από την γκάμα της λάδια. Πόσο αυτό δεν είναι εμπορικό τερτίπι?. Όπως και πόσο τα λάδια που βρίσκουμε από το διαδίκτυο δεν είναι σχεδιασμένα για άλλες περιοχές?.
Όπως και για το ΕΜΠ δεν το συζιτάω……
Α.Αυτή που εννοούμε οι περισσότεροι δεν έχει δικά της λάδια και δεν σου προτείνει λάδια της.
Νομίζω τα λάδια έχουν συγκεκριμένες ιδιότητες ανά μοντέλο. Το ίδιο μοντέλο μπορεί να έχει άλλο όνομα σε άλλες αγορές. Τυχόν διαφορές περισσότερο θα έχουν να κάνουν με εξέλιξη του λαδιού ή μικροαλλαγές σε προμηθευτές και στη γραμμή παραγωγής και θα είναι τόσο μικρές που μάλλον είναι άνευ σημασίας.
Για το ΕΜΠ τι δεν συζητάς, τι εννοείς;;
Δεν γνωρίζω κ. mod για ποια εταιρία μιλάς, μια δεν είναι μια για τους ενδιαφερόμενους.
Ας πάρω την περίπτωση που αναφέρεις που «… και δεν σου προτείνει λάδια της.». Όταν δεν σου λέει τι βρήκε και πώς θεραπεύετε, τότε πρέπει σε κάθε περίπτωση αλλαγής, θα πρέπει να αλλάζεις τύπο λαδιών, και να τους στέλνεις δήγμα. Και σίγουρα εάν προλάβεις πρόλαβες.
Οπωσδήποτε δεν γνωρίζω τον μηχανισμό στην περίπτωση. Θα σε παρακαλούσα εάν τον γνωρίζεις να με φωτίσεις.
Στο μαγαζί της Πατησίων, πρέπει να μπεις με αρκετό χρήμα, και με Ιώβειο υπομονή. Εκ πήρας γνωρίζω.
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.
Α. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Έχωντας 2 αναλύσεις για 5-40 ίδιων προδιαγραφών απο διαφορετικούς κατασκευαστές, Total και Motul, στο αρχείο μου εγώ θα τα αγόραζα και θα τα έστελνα για ανάλυση στο τέλος απο περιέργεια. Πάντως το πέρασμα απο ένα ημί 10-40 που δεν είναι και κατι το φοβερό σε ένα 5-40 συνθετικό λογικά καλό κάνει. Πιστεύω πάντως πως ακόμα και χωρίς μέτρο σύγκρισης μια αναλυση θα είχε ενδιαφέρονναι ετσι απο περιεργια και αν υπαρχει χρονος και αν βρεις που μπορεις να κανεις αναλυση και αν το κοστος ειναι λογικο.....δεν θα ελεγα οχι,αλλα μαλλον ολα τα παραπανω θα απαιτηθουν για κατι τετοιο.
και φαντασου να βρεις ακρη και να κανεις μια αναλυση και τα αποτελεσματα να ειναι φρικη
ασε καλυτερα να μην ξερω -
Έχω την αίσθηση πως παίζουμε την κολοκυθιά.
Το που έχει αναφερθεί θα το ξαναβάλω
http://www.blackstone-labs.com/free-test-kits.php
To πόσο το λέει και σου στέλνει και δωρεάν δοχειάκι.
Χρόνος; Όταν πας για αλλαγή απλά ζητάς να σου γεμίσουν το δοχειάκι. Φάκελος, ταχυδρομείο και σε μια εβδομάδα έχεις την απάντηση.
Όσο γι αυτόκαι φαντασου να βρεις ακρη και να κανεις μια αναλυση και τα αποτελεσματα να ειναι φρικη
ασε καλυτερα να μην ξερω -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Έχωντας 2 αναλύσεις για 5-40 ίδιων προδιαγραφών απο διαφορετικούς κατασκευαστές, Total και Motul, στο αρχείο μου εγώ θα τα αγόραζα και θα τα έστελνα για ανάλυση στο τέλος απο περιέργεια. Πάντως το πέρασμα απο ένα ημί 10-40 που δεν είναι και κατι το φοβερό σε ένα 5-40 συνθετικό λογικά καλό κάνει. Πιστεύω πάντως πως ακόμα και χωρίς μέτρο σύγκρισης μια αναλυση θα είχε ενδιαφέρον
ναι ετσι απο περιεργια και αν υπαρχει χρονος και αν βρεις που μπορεις να κανεις αναλυση και αν το κοστος ειναι λογικο.....δεν θα ελεγα οχι,αλλα μαλλον ολα τα παραπανω θα απαιτηθουν για κατι τετοιο.
και φαντασου να βρεις ακρη και να κανεις μια αναλυση και τα αποτελεσματα να ειναι φρικη
ασε καλυτερα να μην ξερω
Με προλαβαίνουν οι νέες εγγραφές!.
Σίγουρα οι κατασκευαστές του αυτοκινήτου σου, καλύτερα και από τον οποιονδήποτε, γνωρίζει και σε συμβουλεύει τι σου χρειάζεται…. Και σίγουρα χωρίς να πληρώσεις 25 δολάρια.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σίγουρα οι κατασκευαστές του αυτοκινήτου σου, καλύτερα και από τον οποιονδήποτε, γνωρίζει και σε συμβουλεύει τι σου χρειάζεται…. Και σίγουρα χωρίς να πληρώσεις 25 δολάρια.
Α.Μα δεν νομίζω να προτείνει κανείς κάτι εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή.... κάθε άλλο. Μόνο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις και εφόσον ο ιδιοκτήτης καταλαβαίνει το ρίσκο αλλάψψάχνεται για κάτι που να καλύπτει καλύτερα τις δικές του ειδικές συνθήκες καθώς μερικές καταστάσεις (χρήση ή βελτιώσεις) απέχουν από τις εργοστασιακές....
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]