-
Oι διτούρμπινοι TSI είναι μέχρι τώρα σκυλιά.
Η μόνη βλάβη που βγάζουν μερικά είναι αντικατάσταση δύο βαλβίδων με κόστος το πολύ 40-50 ευρώ.
Σπασμένες τουρμπίνες, τιναγμένοι κομπρέσσορες, εξοστρακισμένες μπιέλες είναι φυσιολογικές εξαιρέσεις (ή και απλά φήμες, τότε που έσπαγαν 40 TSI τη βδομάδα ας πούμε) και συμβαίνουν σε ποσοστό που συμβαίνουν σε κάθε ευρωπαϊκό κατασκευαστή (επειδή 2-3 bmw 335i έκαψαν ένα τούρμπο πάει να πει ότι ο κινητήρας είναι σάπιος;)
Κοιτάξτε πόσα διπλοσυμπιεσμένα TSI κυκλοφορούν και ψάξτε πόσα από αυτά έχουν πρόβλημα στον κινητήρα. Ελάχιστα. Μάλιστα η εταιρεία υποστηρίζει τον κινητήρα με νέες αναβαθμίσεις λογισμικού ώστε να βελτιώσει περισσότερο τη λειτουργία του, όπως πχ με το τελευταίο πρόγραμμα/αναβάθμιση είναι αδύνατο να αντιληφθείς τη μετάβαση από κομπρέσσορα σε τούρμπο.
Τα σασμάν βέβαια είναι πράγματι θέμα στα VAG αλλά και πάλι όχι ανησυχητικό ώστε να πουλήσεις το αμάξι σου επειδή τέλειωσε η εγγύηση, ήμαρτον. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eσύ πώς το ξέρεις αυτό αν επιτρέπεται;Και για να καταλάβω, έβαλαν εν γνώση τους κινητήρες που υπό προϋποθέσεις μπορεί να βγουν off;
Πολλές φορές οι επιλογές γίνονται βάση του μέσου όρου χρήσης και των στατιστικών. Γι'αυτό άλλωστε γίνεται και τόσο εκτενής χρήση των εγγυήσεων.
Δεν έχει να κάνει με την συγκεκριμένη μάρκα που παράγει εξαιρετικά προίοντα.Το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε άλλη Ευρωπαική η όχι. Οταν η αγορά και ο ανταγωνισμός πιέζει μερικά πράγματα είναι αναπόφευκτα.Αφού ο χρήστης είναι απόλυτα καλυμένος (αυτό αποδεικνύεται και στον συγκεκριμένο φίλο που δεν έμεινε ακάλυπτος) δεν υπάρχει τίποτα κακό.
Απλά πρέπει να συνηθίσουμε στον νέο γρήγορο τρόπο προώθησης μοντέλων στην αγορά και τις νέες παραμέτρους που εισαγάγει.
-
Άλλο το να υπολογίζεις το MTBF ή το % αποτυχίας ορθώς κατασκευασμένων εξαρτημάτων, και άλλο να τοποθετείς κινητήρες με γνωστό σφάλμα στην κατασκευή, βασιζόμενος στο γεγονός ότι δεν οδηγούν όλοι γρήγορα. Αν όντως ισχύει αυτό που λες, είναι εγκληματικό.
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
seat leon tsi 1.8 2008 μοντέλο.δυο φορες μου χτύπησε κινητήρα,μια στης 13000χλμ,τον αλλάζουν και κανω 350χλμ και χτυπάει ξανα.το εχω 6 μηνες και δυο μηνες ειναι στη seat,την προηγούμενη εβδομάδα πηγε και αλλος με το ιδιο προβλημα.(φεύγουν τα θροστ η φροστ η κατι τέτοιο).
Oσο και αν ακούστεί παράξενο το πρόβλημα είναι αρκετά γνωστό στο γκρούπ VW.
Αφορά μία παρτίδα κινητήρων που μάλλον δεν είχαν τα συγκεκριμένα θρόστ καθόλου.Οι κινητήρες είχαν μείνει στα ράφια της VW αζήτητοι για καιρό αλλά μια έλλειψη κινητήρων στις άλλες εταιρείες οδήγησε αρκετούς απο αυτούς στην Seat και λίγους στην Skoda.Tο σκεπτικό ήταν ότι στατιστικά δεν θα παρουσιάσουν όλοι την ζημιά αλλά όσοι πιεστούν λίγο.
Δεν υπάρχει όμως κανένα θέμα, ο κινητήρας αλλάζεται αμέσως αν ο πελάτης παραπονεθεί.
Θρος στροφαλου εννοουμε τα 'μεταλλα';
-
Τα κουζινέτα, αυτά δεν είναι τα μέταλλα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
seat leon tsi 1.8 2008 μοντέλο.δυο φορες μου χτύπησε κινητήρα,μια στης 13000χλμ,τον αλλάζουν και κανω 350χλμ και χτυπάει ξανα.το εχω 6 μηνες και δυο μηνες ειναι στη seat,την προηγούμενη εβδομάδα πηγε και αλλος με το ιδιο προβλημα.(φεύγουν τα θροστ η φροστ η κατι τέτοιο).
Oσο και αν ακούστεί παράξενο το πρόβλημα είναι αρκετά γνωστό στο γκρούπ VW.
Αφορά μία παρτίδα κινητήρων που μάλλον δεν είχαν τα συγκεκριμένα θρόστ καθόλου.Οι κινητήρες είχαν μείνει στα ράφια της VW αζήτητοι για καιρό αλλά μια έλλειψη κινητήρων στις άλλες εταιρείες οδήγησε αρκετούς απο αυτούς στην Seat και λίγους στην Skoda.Tο σκεπτικό ήταν ότι στατιστικά δεν θα παρουσιάσουν όλοι την ζημιά αλλά όσοι πιεστούν λίγο.
Δεν υπάρχει όμως κανένα θέμα, ο κινητήρας αλλάζεται αμέσως αν ο πελάτης παραπονεθεί.
Θρος στροφαλου εννοουμε τα 'μεταλλα';
Κουζινέτα είναι ρε παιδιά,αμάν με αυτή την παρανοική ορολογία.
Από μέταλλα είναι όλος ο κινητήρας κατασκευασμένος.Οχι,θρός είναι τα παρεμβύσματα που τοποθετούνται στα μεσαία ή πίσω κομβία του στροφάλου στήριξης(ανάμεσα στρόφαλο και μπλοκ),είναι κατασκευασμένα απ το ίδιο υλικό με τα κουζινέτα και έχουν συγκεκριμένες διαστάσεις σε mm για τον αξονικό τσόγο του στροφάλου.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
seat leon tsi 1.8 2008 μοντέλο.δυο φορες μου χτύπησε κινητήρα,μια στης 13000χλμ,τον αλλάζουν και κανω 350χλμ και χτυπάει ξανα.το εχω 6 μηνες και δυο μηνες ειναι στη seat,την προηγούμενη εβδομάδα πηγε και αλλος με το ιδιο προβλημα.(φεύγουν τα θροστ η φροστ η κατι τέτοιο).
Oσο και αν ακούστεί παράξενο το πρόβλημα είναι αρκετά γνωστό στο γκρούπ VW.
Αφορά μία παρτίδα κινητήρων που μάλλον δεν είχαν τα συγκεκριμένα θρόστ καθόλου.Οι κινητήρες είχαν μείνει στα ράφια της VW αζήτητοι για καιρό αλλά μια έλλειψη κινητήρων στις άλλες εταιρείες οδήγησε αρκετούς απο αυτούς στην Seat και λίγους στην Skoda.Tο σκεπτικό ήταν ότι στατιστικά δεν θα παρουσιάσουν όλοι την ζημιά αλλά όσοι πιεστούν λίγο.
Δεν υπάρχει όμως κανένα θέμα, ο κινητήρας αλλάζεται αμέσως αν ο πελάτης παραπονεθεί.
Θρος στροφαλου εννοουμε τα 'μεταλλα';
Κουζινέτα είναι ρε παιδιά,αμάν με αυτή την παρανοική ορολογία.
Από μέταλλα είναι όλος ο κινητήρας κατασκευασμένος.Οχι,θρός είναι τα παρεμβύσματα που τοποθετούνται στα μεσαία ή πίσω κομβία του στροφάλου στήριξης(ανάμεσα στρόφαλο και μπλοκ),είναι κατασκευασμένα απ το ίδιο υλικό με τα κουζινέτα και έχουν συγκεκριμένες διαστάσεις σε mm για τον αξονικό τσόγο του στροφάλου.
Ok,ετσι τα ειχα ακουσει ή μαλλον παρακουσει.
Τωρα, ειναι δυνατον να δουλεψει ο κινητηρας εχοντας τοσο τζογο οταν λειπουν αυτα;
Εσυ Μακη ,μιας και ξερεις καλυτερα,ειναι δυνατον να αφησαν να κυκλοφορησει κινητηρας με τετοιο προβλημα και να περιμενουν αν και ποτε θα σπασει;Μου φαινεται απιθανο. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
seat leon tsi 1.8 2008 μοντέλο.δυο φορες μου χτύπησε κινητήρα,μια στης 13000χλμ,τον αλλάζουν και κανω 350χλμ και χτυπάει ξανα.το εχω 6 μηνες και δυο μηνες ειναι στη seat,την προηγούμενη εβδομάδα πηγε και αλλος με το ιδιο προβλημα.(φεύγουν τα θροστ η φροστ η κατι τέτοιο).
Oσο και αν ακούστεί παράξενο το πρόβλημα είναι αρκετά γνωστό στο γκρούπ VW.
Αφορά μία παρτίδα κινητήρων που μάλλον δεν είχαν τα συγκεκριμένα θρόστ καθόλου.Οι κινητήρες είχαν μείνει στα ράφια της VW αζήτητοι για καιρό αλλά μια έλλειψη κινητήρων στις άλλες εταιρείες οδήγησε αρκετούς απο αυτούς στην Seat και λίγους στην Skoda.Tο σκεπτικό ήταν ότι στατιστικά δεν θα παρουσιάσουν όλοι την ζημιά αλλά όσοι πιεστούν λίγο.
Δεν υπάρχει όμως κανένα θέμα, ο κινητήρας αλλάζεται αμέσως αν ο πελάτης παραπονεθεί.
Θρος στροφαλου εννοουμε τα 'μεταλλα';
Κουζινέτα είναι ρε παιδιά,αμάν με αυτή την παρανοική ορολογία.
Από μέταλλα είναι όλος ο κινητήρας κατασκευασμένος.Οχι,θρός είναι τα παρεμβύσματα που τοποθετούνται στα μεσαία ή πίσω κομβία του στροφάλου στήριξης(ανάμεσα στρόφαλο και μπλοκ),είναι κατασκευασμένα απ το ίδιο υλικό με τα κουζινέτα και έχουν συγκεκριμένες διαστάσεις σε mm για τον αξονικό τσόγο του στροφάλου.
Ok,ετσι τα ειχα ακουσει ή μαλλον παρακουσει.
Τωρα, ειναι δυνατον να δουλεψει ο κινητηρας εχοντας τοσο τζογο οταν λειπουν αυτα;
Εσυ Μακη ,μιας και ξερεις καλυτερα,ειναι δυνατον να αφησαν να κυκλοφορησει κινητηρας με τετοιο προβλημα και να περιμενουν αν και ποτε θα σπασει;Μου φαινεται απιθανο.Bασίλη αν λείπουν τα θρός τον ήπιε ο κινητήρας.
Δεν μπορώ να σου απαντήσω για αυτό καθώς δεν έτυχα/άκουσα για συγκεκριμένο πρόβλημα.
Απ τη στιγμή που έτυχε το πρόβλημα όμως στον άνθρωπο δεν υπάρχει λόγος να μην τον πιστεψει κάποιος.
Οντως μπορεί να συμβεί.
Αυτό ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ (και βάζω το χέρι στη φωτία γι αυτό) είναι να μπουν τα μοτερ πάνω ΞΕΡΟΝΤΑΣ το προβλημα.
Οσο ηλίθιος κι αν είναι κάποιος πολύ απλά το μοτέρ θα τα τινάξει,απλά είναι θέμα χρόνου.
Ολα τα υπόλοιπα είναι ελληνικές φαντασιώσεις και θεωρίες.
Μπορεί όμως όντως να συμβεί,η μαλακία τους είναι ως αντιπροσωπεία που δεν έλεγξαν και το νέο μοτέρ που τοποθέτησαν πάνω (αφού γνωρίζουν την ελλατωματική παρτίδα) πριν ακόμα το βάλουν για αξονικό τζόγο του στροφάλου.
Είναι απνέυκολη και εμνπειρική η διαδικασία.
Πιάνεις την τροχαλία του στροφάλου με τα χέρια και την πας μέσα-έξω.
Αν λέιπουν τα θρος ο στρόφαλος χορεύει.Προσωπική εμπειρία από ανάλογη περίπτωση είχα το '88 (ήμουν τσιράκι τότε ) όταν σε ένα jetta άναβε το λαμπακι του λαδιού μετά από πολύ χρήση και όχι πάντα.
Τι αισθητήρες λαδιού είχαν αλλάξει,το οργανάκια στο ταμπλώ.........τελικά έλειπε κουζινέτο βάσεως
Γραμμές παραγωγής είναι και σφάλματα γίνονται. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Γραμμές παραγωγής είναι και σφάλματα γίνονται.
Σωστος.
Αλλα γραμμες παραγωγης (και συνεπως σφαλματα) εχουν ολοι οι κατασκευαστες... -
Φυσικά αν ισχύει αυτό που είπε ο GF δεν είναι σφάλμα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φυσικά αν ισχύει αυτό που είπε ο GF δεν είναι σφάλμα.Ξαναδιάβασε το πόστ μου.
Κάτι παρέλειψα και συμπλήρωσαΟ καθένας λέει ότι βλέπει στα ύπνια του κι όπως αυτός φαντάζεται ότι μπορεί να έγινε.
Αμα λάχει το γυρνάμε και έργο........ -
Φυσικά αντιλαμβάνεσαι ότι απλά έχουμε τον λόγο του άλλου απέναντι στον δικό σου, αλλά από εκεί και πέρα, και εγώ το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να έγινε κάτι τέτοιο.
Και εξακολουθώ να έχω την απορία πώς ξέρει ο συμφορουμίτης μας την λεπτομέρεια αυτή.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Γραμμές παραγωγής είναι και σφάλματα γίνονται.
Σωστος.
Αλλα γραμμες παραγωγης (και συνεπως σφαλματα) εχουν ολοι οι κατασκευαστες...Σαφώς.
Αλλο όμως το σφάλμα στη γραμμή παραγωγής κι αλλο το αμάξι στην πορεία του χρόνου ΕΠΙ ΣΥΝΟΛΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ κι απαλλαγμενο από εργοστασικά σφάλματα να παραμένει υπόδειγμα κατασκευαστικής μ@λακίας και προβλημάτων. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φυσικά αντιλαμβάνεσαι ότι απλά έχουμε τον λόγο του άλλου απέναντι στον δικό σου, αλλά από εκεί και πέρα, και εγώ το θεωρώ εξαιρετικά απίθανο να έγινε κάτι τέτοιο.Και εξακολουθώ να έχω την απορία πώς ξέρει ο συμφορουμίτης μας την λεπτομέρεια αυτή.
Δε θέλει και πολύ μυαλό,απλά να δουλεύει,έστω και λίγο.......
Ελληνες είμαστε όλα τα ξέρουμε -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Γραμμές παραγωγής είναι και σφάλματα γίνονται.απο μια εταιρεια Μαζικης παραγωγης αυτο δεν ειναι απλα σφαλμα
δεν ξεχασαν να βαλουν πχ απλα μια ρεζερβα
ξεχασαν να βαλουν ενα βασικο εξαρτημα στο μοτερ
που θα μπορουσε να αποβει και μοιραιο για τι ζωη μερικων ανθρωπων -
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
Γραμμές παραγωγής είναι και σφάλματα γίνονται.
απο μια εταιρεια Μαζικης παραγωγης αυτο δεν ειναι απλα σφαλμα
δεν ξεχασαν να βαλουν πχ απλα μια ρεζερβα
ξεχασαν να βαλουν ενα βασικο εξαρτημα στο μοτερ
που θα μπορουσε να αποβει και μοιραιο για τι ζωη μερικων ανθρωπωνΕλα ρε ΓΙΓΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΑ που δεν βγάζεις ούτε καρφίτσες κι απ τον καναπέ κρίνεις ακόμα και τον θεό.
Το εργοστασικό σφάλμα δεν πρόκειτε να μηδενιστεί .- -
ακου ρε γερμαναρα υπαρχουν πολλων ειδων 'σφαλματα'
οταν εγω εδενα το μοτερ απο το βεσπακι μου και περισευαν οι βιδες ενοιωθα μαλακας
οι θεοι (οπως εσυ τους αποκαλεις) πως επρεπε να νιωθουν οταν περισευαν τα κουζινετα??? -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Το εργοστασικό σφάλμα δεν πρόκειτε να μηδενιστεί
Παλι συμφωνουμε.
Αλλα , αλλης βαρυτητας ειναι μια βλαβη στον κινητηρα η στα φρενα πχ, απο μια βλαβη στο γρυλο των παραθυρων...Προτιμουσα να γυρισω σπιτι μου χωρις υποβοηθηση στο τιμονι, παρα φορτωμενος στην ΕΛΠΑ και με σπασμενη τουρμπινα στο Golf GT. Και οι δυο βλαβες ειναι σοβαρες, αλλα στη δευτερη περιπτωση το αμαξι ακινητοποιειται...
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
ακου ρε γερμαναρα υπαρχουν πολλων ειδων 'σφαλματα'
οταν εγω εδενα το μοτερ απο το βεσπακι μου και περισευαν οι βιδες ενοιωθα μαλακας
οι θεοι (οπως εσυ τους αποκαλεις) πως επρεπε να νιωθουν οταν περισευαν τα κουζινετα???Εσύ έδενες ΕΝΑ μοτερ από βέσπα σε τρεις αιώνες και σε περισεύαν βίδες.
edit-[mod drdino]
Ki ΕΣΥ έχεις το θράσος να κρίνει τη VW,τους Γερμανούς,τους Αμερικάνους και το σύμπαν όλο?
Ο πρόχειρος τρόπος και μόνο που αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα γενικως αποδεικνύει την ελλειπή τεχνογνωσία σου.
Δε μπορείς ΚΑΙ ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ να κρίνεις τεχνολογικά team που φτάσαν στο φεγγάρι με τη νοοτροπία του καθηγητάκου ΤΕΙ που τον βόλεψε το κόμμα και διδάσκει απ τον καφενέ .............το βόλεμα.Κάγκελα περνάς νεοέλληνα ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗ και τα μισά είναι στραβά,και μιλάς από πάνω?
Οταν παίρνω τηλ μια εταιρία στα κεντρικά στο μπ@υρδελοέλληνος και για μια πληροφορία όλοι είναι ανευθυνοι και με ένα τηλ στην Αμερική μου έχουν μια ώρα με πλήρη πληροφόρηση κι εξυπηρέτηση δεν δικαιούμαστε να μιλάμε και να κρίνουμε τα αυτονόητα.
Για παραγωγή φραπέ είμαστε μάνα.......
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Το εργοστασικό σφάλμα δεν πρόκειτε να μηδενιστεί
Παλι συμφωνουμε.
Αλλα , αλλης βαρυτητας ειναι μια βλαβη στον κινητηρα η στα φρενα πχ, απο μια βλαβη στο γρυλο των παραθυρων...Προτιμουσα να γυρισω σπιτι μου χωρις υποβοηθηση στο τιμονι, παρα φορτωμενος στην ΕΛΠΑ και με σπασμενη τουρμπινα στο Golf GT. Και οι δυο βλαβες ειναι σοβαρες, αλλα στη δευτερη περιπτωση το αμαξι ακινητοποιειται...
Ρε παιδιά,αν το εργοστασικό σφάλμα μπορούσε να προβλεφθεί πολύ απλά..........δε θα υπήρχε σε κανέναν τομέα.
Εμέις ΕΝΑΣ είμαστε,ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και τα μισά είναι στραβά,τι συζητάμε τώρα?
Golf TSI/GT 1.4 - Προβλήματα...