-
Και για να εκτιμήσεις λίγο παραπάνω το αμάξι σου, πάρε κι ένα κέντημα με τον ιδιο 'τύπο', στην ίδια πίστα, με το S2000...
http://video.google.com/videoplay?docid=-7662325404894830688
-
Και για να εκτιμήσεις λίγο παραπάνω το αμάξι σου, πάρε κι ένα κέντημα με τον ιδιο 'τύπο', στην ίδια πίστα, με το S2000...
http://video.google.com/videoplay?docid=-7662325404894830688
-
Και για να εκτιμήσεις λίγο παραπάνω το αμάξι σου, πάρε κι ένα κέντημα με τον ιδιο 'τύπο', στην ίδια πίστα, με το S2000...
http://video.google.com/videoplay?docid=-7662325404894830688
-
Ευτυχώς που μιλούσε τζαπωνέζικα και κατάλαβα ότι δεν ήμουν εγώ (κάτι σαν τις υποκλοπές στα τηλεφωνα να μου είχανε κάνει δλδ ενώ γυρνούσα στο ριγνκ)
Αέρα πατέρα το πάει πάντως... Σαν δίχως αύριο μου φάνηκε να πηγαίνει...
Αυτό το φρένο-γκάζι ταυτόχρονα θέλω να το μάθω στο κατέβασμα γιατί σήμερα όλως τυχαίως είδα ότι μπορεί να έχει πολυ καλά αποτελεσματα (ειδικά στο να αποφύγεις την καταστροφή γιατί κλωτσάει σαν άλογο στο κατέβασμα και διπλαρώνει το αμάξι!)
-
Το λένε...μύτη τακούνι
-
Τακούνια και σήμερα φόρεσα αλλά δνε κατάφερα τπτ ρε γμτ
Ρε συ Θέμη να μάθω να το ΚΑΝΩ θέλω, όχι να μάθω πώς λέγεται! (άσε που το ήξερα δλδ)
-
Ε, ξεκίνα προπόνηση. Τα videos αυτά είναι ό,τι πρέπει
-
Εσύ το έχεις δοκιμάσει; Το 'χρησιμοποιείς';
-
Δεν μπορώ να διανοηθώ πλέον πώς είναι να οδηγείς χωρίς να το κάνεις...
Σίγουρα μερικοί αυτή τη στιγμή νομίζουν ότι κάνω φιγούρα....αλλά δεν πειράζει
-
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Λέγε λέγε τι και πώς και άσε τους άλλους να κουρεύονται.
Χωρίς πλάκα και η πιο χαζή πληροφορία μπορεί να μου φανεί χρησιμότατο.
πχ πόσους πόντους τακούνι φοράς έλα πλάκα κάνω. Αλήθεια θα θελα να πεις
-
Κι εγώ θα ήθελα να σου πω, αλλά είμαστε off topic
-
(κάπου είχε ένα τόπικ για τιψ στη γρήγορη οδήγηση και δεν τα είπες αυτα.... περιμένω να 'επανορθώσεις' )
-
Καλύτερα να τα πούμε στην πίστα
-
(φέξε μου και γλύστρησα.... το πότε θα καταφέρω να βρεθώ μαζί σου στην πίστα ένας θεός το ξέρει... )
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Λέγε λέγε τι και πώς και άσε τους άλλους να κουρεύονται.Χωρίς πλάκα και η πιο χαζή πληροφορία μπορεί να μου φανεί χρησιμότατο.
πχ πόσους πόντους τακούνι φοράς έλα πλάκα κάνω. Αλήθεια θα θελα να πεις
Eύκολη τεχνική, έως πανεύκολη!
Xρειάζεται τα εξής όμως:
- Kατάλληλα τοποθετημένα πεντάλ
- Xρόνο, άπλα, και διάθεση
Aν βρεθούμε σε κάποια φάση πίστα, θα σου δείξω...
Eγώ το έμαθα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα με την Lotus, και από τότε το χρησιμοποιούσα ακόμα και στην πόλη...
Mε το Punto που έχω, τα πεντάλ δεν ευνοούν, χώρια που το ESP του παρεμβαίνει στο ηλεκτρικό γκάζι και δεν 'παίζει' το heel'n'toe εκεί..
Στην δε M5, τα πάντα τα κάνει πλέον το SMG III !Eυχαρίστως πάντως να σου δείξω τόσο αυτό όσο και το left foot breaking (φρενάρισμα με το αριστερό...) Eκεί να δεις μαγεία!!!!
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Eύκολη τεχνική, έως πανεύκολη!Xρειάζεται τα εξής όμως:
- Kατάλληλα τοποθετημένα πεντάλ
- Xρόνο, άπλα, και διάθεση
Εγώ γιατί πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολη τεχνική για να τη μάθει κανείς; Εγώ προσωπικά χρειάστηκα μήνες εξάσκηση...!!
-
Εγώ πάλι βρίσκομαι στο τέλος του δεύτερου μήνα εξάσκησης και τώρα έχω αρχίσει να το δουλεύω σωστά.
Αλλά και πάλι κάποιες φορές δεν πετυχαίνει απόλυτα.
Κανά μήνα ακόμα τον θέλω οπωσδήποτε.
Γενικά έχω διαβάσει ότι ένας μέσος όρος για να το έχεις απόλυτα και κάτω από όλες τις συνθήκες είναι 5μήνες -
Εμένα μου πήρε σχεδόν... 5 μήνες να είμαι λίγο πριν την τελειοποίηση.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Eύκολη τεχνική, έως πανεύκολη!
Xρειάζεται τα εξής όμως:
- Kατάλληλα τοποθετημένα πεντάλ
- Xρόνο, άπλα, και διάθεση
Εγώ γιατί πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολη τεχνική για να τη μάθει κανείς; Εγώ προσωπικά χρειάστηκα μήνες εξάσκηση...!!
O καθένας με την αράδα του βρε παιδιά! Έτσι κι εγώ κατέθεσα την προσωπική μου άποψη ότι μου φάνηκε εύκολο και μου 'βγήκε' εύκολα!
Πάνω απ'όλα εξαρτάται από τον ρυθμό εξάσκησης. Eγώ είχα το Λότους κάθε μέρα και το έκανα από το πρωί μέχρι το βράδυ, όπου βρισκόμουν και στεκόμουν. Tο αυτοκίνητο επίσης ενέπνεε προκειμένου να το χειρίζεσαι έτσι, ακουγόταν τέλεια στα κατεβάσματα του και έτσι η εκπαίδευση μου γινόταν A/V παιχνίδι!
Πάντως επιμένω πως ΔEN είναι δύσκολο σαν τεχνική, αλλά σαν εφαρμογή στο κάθε αμάξι! Nυν υπερ πάντων τα πεντάλ (και καμμιά φορά και το νούμερο παπούτσια που φοράς!... )
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Eύκολη τεχνική, έως πανεύκολη!
Εγώ γιατί πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολη τεχνική για να τη μάθει κανείς; Εγώ προσωπικά χρειάστηκα μήνες εξάσκηση...!!
O καθένας με την αράδα του βρε παιδιά! Έτσι κι εγώ κατέθεσα την προσωπική μου άποψη ότι μου φάνηκε εύκολο και μου 'βγήκε' εύκολα!
Και γιατί βρε Τέο δεν το έκανες στην πίστα, και είχε αναστενάξει η κακομοίρα η δευτέρα σου στα κατεβάσματα;
Αν υπάρχει κάπου επιτακτική ανάγκη, αυτό είναι στην πίστα, όχι στο δρόμο
(άσχετα αν το κάνω και στο δρόμο πάντα, κυρίως για το καλό του κιβωτίου μου)
[Διάσπαση] Μύτη - Τακούνι