-
ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΤΟ WRC ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ, ΙΣΩΣ, ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ, ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ.
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 70, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 90 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ.
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ, ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΕΝΑΝ ΝΕΑΡΟ ΦΙΝΛΑΝΔΟ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ, ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΕ WRC (ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ...) ΚΑΙ ΜΕ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΤΑΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΙΣ 'ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ' ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ!!!!
ΣΤΟ Ν Ο GALLI ΘΑ ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΤΟΝ KUISTILA, TON ΑΥΣΤΡΑΛΟ ATKINSON ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΝΕΝ, ΤΟΝ BERES ΕΝΩ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΤΕΙ KAI Ο 18ΧΡΟΝΟΣ LINDROOS!
ΣΤΑ 1600 ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2Ο ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΤΟΥ JWRC ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ Ο ΓΑΛΛΟΣ BENGUE (ΤΟΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΜΕ 206 WRC), O VALIMAKI ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΑCCENT ΓΙΑ ΕΝΑ IGNIS, KAI OI ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ KETOMAKI ΚΑΙ TEISKONEN!!!
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΛΙΣΤΑ:
http://nrf.akk-motorsport.fi/en/competitors/entries/ -
ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΤΟ WRC ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ, ΙΣΩΣ, ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ, ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ.
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 70, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 90 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ.
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ, ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΕΝΑΝ ΝΕΑΡΟ ΦΙΝΛΑΝΔΟ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ, ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΕ WRC (ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ...) ΚΑΙ ΜΕ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΤΑΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΙΣ 'ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ' ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ!!!!
ΣΤΟ Ν Ο GALLI ΘΑ ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΤΟΝ KUISTILA, TON ΑΥΣΤΡΑΛΟ ATKINSON ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΝΕΝ, ΤΟΝ BERES ΕΝΩ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΤΕΙ KAI Ο 18ΧΡΟΝΟΣ LINDROOS!
ΣΤΑ 1600 ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2Ο ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΤΟΥ JWRC ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ Ο ΓΑΛΛΟΣ BENGUE (ΤΟΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΜΕ 206 WRC), O VALIMAKI ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΑCCENT ΓΙΑ ΕΝΑ IGNIS, KAI OI ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ KETOMAKI ΚΑΙ TEISKONEN!!!
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΛΙΣΤΑ:
http://nrf.akk-motorsport.fi/en/competitors/entries/ -
ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΤΟ WRC ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ, ΙΣΩΣ, ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ, ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ.
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ 70, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ 90 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ.
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ, ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΕΝΑΝ ΝΕΑΡΟ ΦΙΝΛΑΝΔΟ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ, ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΕ WRC (ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΕΙΧΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ...) ΚΑΙ ΜΕ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΤΑΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΙΣ 'ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ' ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ!!!!
ΣΤΟ Ν Ο GALLI ΘΑ ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΤΟΝ KUISTILA, TON ΑΥΣΤΡΑΛΟ ATKINSON ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΝΕΝ, ΤΟΝ BERES ΕΝΩ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΤΕΙ KAI Ο 18ΧΡΟΝΟΣ LINDROOS!
ΣΤΑ 1600 ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 2Ο ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΤΟΥ JWRC ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ Ο ΓΑΛΛΟΣ BENGUE (ΤΟΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΜΕ 206 WRC), O VALIMAKI ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΑCCENT ΓΙΑ ΕΝΑ IGNIS, KAI OI ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ KETOMAKI ΚΑΙ TEISKONEN!!!
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΛΙΣΤΑ:
http://nrf.akk-motorsport.fi/en/competitors/entries/ -
Χάρη έχουν γίνει αλλαγές στην χάραξη του αγώνα με σκοπό την μείωση της ταχύτητας φέτος?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Χάρη έχουν γίνει αλλαγές στην χάραξη του αγώνα με σκοπό την μείωση της ταχύτητας φέτος?ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ...ΓΙΑΤΙ? ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΟΤΕ???
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟ 2003 ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ!
ΥΓ. ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΛΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ MEEKE, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ MCRAE ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ CITROEN ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ JWRC, ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΡΛΑΝΔΟΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Χάρη έχουν γίνει αλλαγές στην χάραξη του αγώνα με σκοπό την μείωση της ταχύτητας φέτος?
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ...ΓΙΑΤΙ? ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΟΤΕ???
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟ 2003 ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΗΡΕ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ!
Οχι,απλώς ρώτησα!Με τόσο ντόρο που γίνεται γενικά για ασφάλεια, αναρωτήθηκα μήπως κάνουν ακόμα μια μπούρδα οι της FIA!!
-
Θα πάει κανένας τυχερός Φιλανδία από δω?
-
Καμία ενημέρωση σχετικά με τα Fabia...???Θα είναι 2 ή 3 τελικά...??Άκουσα πήγαν καλά σε κάποια τεστ Rally σε Γερμανία , Τσεχία....!!!!More news....????
-
Ο χρήστης FABIAMANIAC έγραψε:
Καμία ενημέρωση σχετικά με τα Fabia...???Θα είναι 2 ή 3 τελικά...??Άκουσα πήγαν καλά σε κάποια τεστ Rally σε Γερμανία , Τσεχία....!!!!More news....????ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ, ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ WRC..., ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ.
ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ, ΤΑ FABIA ΚΕΡΔΙΣΑΝ 3 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ GARDEMEISTER, SCHWARZ KAI KOPECKY, ENΩ Η SKODA ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΜΕ 3 ΑΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ (3ΟΣ Ο PAASONEN) KAI 3+ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ (3ΟΣ Ο KRESTA).
-
Γνώμη μου ότι για τον Λεμπ μια θέση στην 4αδα 'του φτάνει', βλέποντας τη συνέχεια. Δεν είναι κάτι που θα δυσκολευτεί πολύ να πετύχει, ενώ οι βαθμοί που θα πάρει θα τον φέρουν σε πολύ καλή θέση σε σχέση με τους αντιπάλους του.
Ο μόνος που φαίνεται ως μεγαλύτερη απειλή για τη συνέχεια είναι ο Σολμπεργκ, που θέλει να κερδίσει για να πάει με τη μικρότερη δυνατή διαφορά στη Γερμανία.
Ο Μαρτιν δείχνει κοιμισμένος και μακάρι να αποδείξει ότι πέρσι δάμαζε αυτός το Φορντ και ότι δεν έκανε το αυτοκίνητο θαύματα από μόνο του. Άραγε μετά από το ατύχημα στην Αργεντινή, θα ξαναπάει 6η τέρμα μέσα στα δέντρα, τόσο σύντομα ?
Ο Γκρονχολμ δύσκολα θα χάσει αν τερματίσει. Σε κάθε αγώνα είναι σαν να παίζει με τον εαυτό του, νομίζω. Ή χάνει ή κερδίζει (πιο συχνά χάνει ). Θέλει νίκη για να ελπίζει για τον τίτλο, που έχει απομακρυνθεί όμως πολύ.
Ο Καρλος δε θα λείψει από την 4αδα πιστεύω και γιατί οχι να τον δούμε και ψηλότερα, αφού γνωρίζει ότι εκεί μέσα δεν μπορεί παρά να περιμένει και λάθη των αντιπάλων για να ανέβει ψηλότερα.Θα γούσταρα πάντως να δω τον Χαρι στο βάθρο !
Κρίμα που δεν έχει guest-stars όπως ο Βατανεν ή ο Σαλονεν παλιότερα.
-
Πρώτο και ακλονητο φαβορι για τον αγωνα είναι ο Gronholm, ξέρει καλα τον αγώνα και το 307 δειχνει να δουλεύει σωστά, αλλα πρωσοπικά έχω ενδιασμούς για το 4αρι κιβώτιο, δυλαδη πως θα μπορέσει να βοειθήσει στην flat out Φιλανδια.
Δευτερο φαβορι είναι ο Solberg, οπου ευτηχως για εμας η Φιλανδια δεν έχει ποτάμια και νερόλακους ασχετο αν ο αγώνας λέγεται το 'Ραλι των χιλίων λιμνών' Το Subaru έχει αποδείξη οτι έχει την ταχύτητα και την αξιοπιστία.
Τρίτο φαβορί είναι ο απίθανος Γαλλός Loeb, τα έχει κάνει όλα φέτος γιτι να μην κερδίσει και στη Φιλανδία? H Xara αποδείδει μετα τις αλλαγές είναι αξιόπιστη και η ομάδα δουλευει για την πάρτη του.
Ο Martin δυστηχώς για αυτον και για εμας, θα είναι εκτός ρυθμού, η έξοδος στην Αργεντινη ήταν τρομερή και σίγουρα τα τελευαταια αποτελέσματά του θα του έχουν ρίξει πολλή τη ψυχολογία άλλωστε είναι αρκετα μακρία απο τον τίτλο, εδώ πιστέυω οτι η Ford θα δώσει όλο το βάρος δυλαδη στο κυνήγει της Citroen για το τίτλο του κατασκευαστη, αρα δεν θα πάρουν περιτα ρίσκα Martiν-Duval και θα προσπαθήσουν για τους όσους περισσότερους πόντους καταφέρουν να αρπάξουν.
Hirvonen ο μικρός όλο και ανεβάζει ρυθμό και αρχίζει να κερδίζει περισσότερη ταχύτητα, τρέχει και σε γνώριμο περιβάλλον και δεν θα είναι περίεργη μια θέση στη πεντάδα.
Rovanpera-Sainz εδω θα έχουμε ντέρμπι μέχρι και τη τρίτη μέρα οπου θα πεχτει η μία θέση του βάθρου. -
Ο χρήστης deggman έγραψε:
...εδώ πιστέυω οτι η Ford θα δώσει όλο το βάρος δυλαδη στο κυνήγει της Citroen για το τίτλο του κατασκευαστη, αρα δεν θα πάρουν περιτα ρίσκα Martiν-Duval και θα προσπαθήσουν για τους όσους περισσότερους πόντους καταφέρουν να αρπάξουν.ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ. ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΝ GRONHOLM NA EINAI ΠΡΩΤΟ ΦΑΒΟΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟ...LOEB KAI SOLBERG ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ, ΠΡΟΣΕΧΟΝΤΑΣ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ LINDHOLM ME TO 5ΑΡΙ 307 ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ROVANPERA, TOY TUOHINO ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΠΟΝΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ FORD ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ DUVAL ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ, ΤΟΥ PYKALISTO ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ XSARA, TOY PAASONEN ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ FULL-TIME ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΗΣ SKODA... ΟΜΟΡΦΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ CARLSSON KAI HENNING ME TA BOZIAN-206...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜITSUBISHI ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟ 2005!
ΣΩΜΑ ΜΕ ΣΩΜΑ ΜΑΧΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ JUNIOR. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ? RENAULT Ή SUZUKI? ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ! -
Οπως τα έχει φέρει μέχρι στιγμής θα έπρεπε ο Tuohino να πάρει τη θέση του Martin και ο Duval να ήταν ο πρώτος οδηγός τις ομάδας, αφού έχει φέρει τους περισότερους βαθμούς για τη Ford.
Θα αντέξει το 5αρι? είναι η πρώτη του σε ρυθμούς αγώνα, μακάρι να αντέξει όμως για αν έχουμε και μέτρο συγκρισεις μεταξι του παλιού και νέου 307, πλάκα στη πλάκα η Peugeot όπως είρθα τα πραματα θα κάνει κάλα τεστ και οτι μπορέσουν να αρπαξουν οι οδηγοι της.
Γενικα προβλέπτε καλή μάχη μεταξυ τρίτων και δέυτερων οδηγών, αλλα και ιδιωτων.
Μακάρι να πάρουν τα πάνω τους στι Mitsu, γιατι οι φήμες περι αποχωρησεις δεν μου αρέσουν. -
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Μακάρι να πάρουν τα πάνω τους στι Mitsu, γιατι οι φήμες περι αποχωρησεις δεν μου αρέσουν.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΗΜΕΣ ΑΛΛΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΔΗΛΩΣΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΤΙ ΑΠΟΣΥΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ WRC ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ LANCER ΓΙΑ ΤΟ 2005. ΙΣΩΣ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ... -
Περυσι ηταν ο Μαρτιν ο φονεας των γιγαντων που κατορθωσε και γκρεμισε το καστρο των Φιλανδων.Φετος δεν νομιζω να υπαρχει τετοια απειλη καθως ο αναταγωνσιμος φαινεται να εχει προσπερασει το Focus ενω ο Martin ειναι κλασσικα γρηγορος αλλα επιρρεπης στο λαθος τελευταια..(Και διαμαρτυρεται για τις σημειωσεις του, πολυ σημαντικες για αυτον τον αγωνα.)
Εφ οσον λειπει και ο Burns ο Gronholm δεν φαινεται να αντιμετωπιζει σοβαρο κινδυνο και λογικα η θεση του θα κριθει απο το 307 (ισως και τα κεφια του Rovanpera) ...
Ενδιαφερον θα εχει να δουμε τι θα κανει ο Loeb! Eιναι πολυ νωρις για να πουμε οτι θα κοιταξει απλα να τερματισει. Περυσι πασχιζε να μπει στο ρυθμο τόυ Φιλανδικου ραλι και ηταν απο τους λιγους αγωνες που ηταν συνεχως πισω απο τους team-mates του. Θα καταφερει φετος να νικησει τον Sainz?
O Tuohino εχει πια αρκετους αγωνες στα χερια του και πρεπει να παει -το λιγοτερο- εξισου καλα με την Σουηδια. Θα ειναι πιο γρηγορος απο τον περσινο θριαμβευτη?
Λογικα τα Mitsubishi θα ειναι πολυ πιο πισω απο τον Gardemeister και το Fabia του.
Θα ειναι ενας απο τους καλυτερους φετινους αγωνες καθως πρωτη φορα υπαρχουν τοσοι πολλοι οδηγοι που μπορουν να διεκδικησουν οποιαδηποτε θεση στη 10αδα χωρις προγνωστικα!
-
O GRONHOLM HTAN TAXYTEΡΟΣ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ SHAKEDOWN. OI ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ CITROEN ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ SETUP ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΙ. Ο PETTER SOLBERG ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΓΡΙΠΗ, ΜΕΤΑ ΤΟ SHAKEDOWN HTAN EΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΤΗΣ FIA.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
1 Gronholm (Peugeot) 2m05.6s
2 Rovanpera (Peugeot) 2m05.7s
3 Solberg (Subaru) 2m06.5s
= Martin (Ford) 2m06.5s
= Tuohino (Ford) 2m06.5s
= Duval (Ford) 2m06.5s
7 Lindholm (Peugeot) 2m08.0s
8 Hirvonen (Subaru) 2m08.5s
9 Sainz (Citroen) 2m09.1s
10 Loeb (Citroen) 2m09.6s
11 Paasonen (Skoda) 2m10.2s
12 Schwarz (Skoda) 2m10.6s
13 Sohlberg (Mitsubishi) 2m10.9s
14 Gardemeister (Skoda) 2m11.4s
15 Panizzi (Mitsubishi) 2m11.5s -
Τι διαφορα ωρας εχουμε;
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Τι διαφορα ωρας εχουμε;KAMIA ΔΙΑΦΟΡΑ
-
Ψυχολογικη τονωση τα σχολια του Lapworth για τον μικρο Hirvonen.
Ουτε λιγο ουτε πολυ ειπε πως κ του χρονου θα ειναι με την Subaru. Επισης ειπε οτι θα προτιμουσε να τον εβλεπε να παλευει ανταγωνιστικα στην κορυφη με τους μεγαλους κ ας εβγαινε με προβλημα την 2η μερα παρα να κανει μετριους-σβελτους χρονους κ να τερματιζει πιο πισω στην καταταξη επωφελουμενος κ απο καποιες εγκαταλειψεις.http://www.wrc.com/News.aspx?PO_ID=3969 ... lang=en_GB
--Ωραιο το σχολειo της Prodrive θα ελεγα!!!!--
-
Επιπροσθετα οπως ειπε κ ο Χαρης εντυπωσιακα αργα τα Citroen. Ελπιζω αυτο να μην ειναι δειγμα του τι να περιμενουμε απο αυτα μεσα στον αγωνα!
Επισης εντυπωσιακοτατος κ ο χρονος του Carlsson με διαφορα του 1,5 sec απο τον Pani κ 6 περιπου sec γρηγορετος του 2ου ιδιωτη. Αυτο ελπιζω να ειναι ενα δειγμα του τι να περιμενουμε απ αυτον μεσα στον αγωνα!
VAMOS CARLSSON!!!!
WRC 2004 - 9ος γύρος Ράλλυ Φινλανδίας