-
Γιατί τέτοια έκπληξη; έχει ξαναγραφτεί ότι οι διαφορές είναι μικρές μεταξύ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ στις ίδιες πόλεις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατί τέτοια έκπληξη; έχει ξαναγραφτεί ότι οι διαφορές είναι μικρές μεταξύ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ στις ίδιες πόλειςναι, αλλα συγνωμη, για να σου χρεωσουν 320ε για λαδια και φιλτρα (αν ειναι μονο αυτα τελικα) θα πρεπει να σου βαλουν το πιο ακριβο λαδι της αγορας και να στα αλλαξει μηχανικος της Φερραρι!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Γιατί τέτοια έκπληξη; έχει ξαναγραφτεί ότι οι διαφορές είναι μικρές μεταξύ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ στις ίδιες πόλεις
ναι, αλλα συγνωμη, για να σου χρεωσουν 320ε για λαδια και φιλτρα (αν ειναι μονο αυτα τελικα) θα πρεπει να σου βαλουν το πιο ακριβο λαδι της αγορας και να στα αλλαξει μηχανικος της Φερραρι!!!
και στην αναμονή θα πρέπει να σε έχουν κεράσει σαμπάνια με πούρο Cohiba...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Γιατί τέτοια έκπληξη; έχει ξαναγραφτεί ότι οι διαφορές είναι μικρές μεταξύ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ στις ίδιες πόλεις
ναι, αλλα συγνωμη, για να σου χρεωσουν 320ε για λαδια και φιλτρα (αν ειναι μονο αυτα τελικα) θα πρεπει να σου βαλουν το πιο ακριβο λαδι της αγορας και να στα αλλαξει μηχανικος της Φερραρι!!!
Ο τεχνίτης πάνω κάτω παίρνει τον ίδιο μισθό κι ο εργοδότης πληρώνει το ίδιο ΙΚΑ κι έχει τα ίδια λειτουργικά (ενοίκια, ρεύμα, πάγια κλπ), άρα η εργατώρα δεν μπορεί να διαφέρει σε μεγάλο βαθμό, γιατί αλλιώς θα μπει μέσα, είτε λέγεσαι Hyundai είτε Mercedes
Τα ανταλλακτικά οι ίδιες εταιρείες τα φτιάχνουν και για τη Merc και για τη Hyundai, οπότε δεν μπορεί να διαφέρει σημαντικά το κόστος παραγωγής. Σίγουρα διαφέρει η τελική τιμή γιατί μπαίνουν κι άλλοι παράγοντες μέσα
Έξω από το χορό, όλα εύκολα είναι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατί τέτοια έκπληξη; έχει ξαναγραφτεί ότι οι διαφορές είναι μικρές μεταξύ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ στις ίδιες πόλεις
ναι, αλλα συγνωμη, για να σου χρεωσουν 320ε για λαδια και φιλτρα (αν ειναι μονο αυτα τελικα) θα πρεπει να σου βαλουν το πιο ακριβο λαδι της αγορας και να στα αλλαξει μηχανικος της Φερραρι!!!
Ο τεχνίτης πάνω κάτω παίρνει τον ίδιο μισθό κι ο εργοδότης πληρώνει το ίδιο ΙΚΑ κι έχει τα ίδια λειτουργικά (ενοίκια, ρεύμα, πάγια κλπ), άρα η εργατώρα δεν μπορεί να διαφέρει σε μεγάλο βαθμό, γιατί αλλιώς θα μπει μέσα, είτε λέγεσαι Hyundai είτε Mercedes
Τα ανταλλακτικά οι ίδιες εταιρείες τα φτιάχνουν και για τη Merc και για τη Hyundai, οπότε δεν μπορεί να διαφέρει σημαντικά το κόστος παραγωγής. Σίγουρα διαφέρει η τελική τιμή γιατί μπαίνουν κι άλλοι παράγοντες μέσα
Έξω από το χορό, όλα εύκολα είναι
δλδ θεωρεις λογικο ποσο τα 320ε για λαδια σε Φιατ???
νταξ, αρα εγω που πληρωνω 60-80ε τι μου βαζουν, νερο?
-
Παντως η mercedes χρεωνει τα λαδια της 16 ευρω το λιτρο!(επισημη αντιπροσωπεια)(και μου φανηκαν και φαρμακειο...)
ΜΕχρι τα 320....το χαος... -
sprsk
Απόδειξη που γράφει αναλυτικά τι κάναν δεν πήρες? Για πες μας κι εμάς τι χρέωσαν!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Γιατί τέτοια έκπληξη; έχει ξαναγραφτεί ότι οι διαφορές είναι μικρές μεταξύ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ στις ίδιες πόλεις
ναι, αλλα συγνωμη, για να σου χρεωσουν 320ε για λαδια και φιλτρα (αν ειναι μονο αυτα τελικα) θα πρεπει να σου βαλουν το πιο ακριβο λαδι της αγορας και να στα αλλαξει μηχανικος της Φερραρι!!!
Στο δικο μου που παιρνει 4,1 λιτρα λαδι αρα 3 διλιτρα μπιτονια και φιλτρο λαδιου παω μεχρι τα 60
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δλδ θεωρεις λογικο ποσο τα 320ε για λαδια σε Φιατ???
νταξ, αρα εγω που πληρωνω 60-80ε τι μου βαζουν, νερο?
αυτό λέω, δεν έχει να κάνει με τη μάρκα, ο μηχανικός στη Fiat παίρνει πχ 700 ευρώ και της Merc 1000; (για ίδιο επίπεδο) no way. Δεν ήταν μόνο λάδια νομίζω, ΣΕΡΒΙΣ 30.000 ήταν
-
Για λάδια ξύδια μίλησε γι αυτό ζητάμε τιμολόγιο αναλυτικό για να κάνουμε κουβέντα σε σωστή βάση
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν ήταν μόνο λάδια νομίζω, ΣΕΡΒΙΣ 30.000 ήτανΠου το λεει αυτο;
FIAT stilo 1.6 3πορτο
320 euro για απλό service (λαδια-ξύδια) χωρίς τακάκιαΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΑΙΣΧΟΣ
-
Άλλο λάδια, άλλο ξύδια, ξέρεις πόσο ακριβά είναι;
απλό σέρβις -για μένα- δεν είναι λάδια μόνο. Τα λάδια δεν είναι σέρβις
-
3 το λάδι 3 το ξύδι 3 και το λαδόξυδο
Εσύ έχει VW πάς σε boutique για service -
το μεγάλο service κάθε 60,000 χλμ μου στοιχίζει περι τα 800 euro
-
Αλλαγή κλειδαριάς ντουλαπιού σε Corolla του 93, ευρώ 15.5.
Έγινε σε εξουσιοδοτημένο, όπου χρεώθηκε μόνο το ανταλλακτικό και 0 εργασία (10 λεπτά ήταν έτσι κι αλλιώς)Ακριβούλι μεν, αλλά του ντουλαπάκι είχε κολλήσει κλειστό, οπότε ήταν απαραίτητο.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
3 το λάδι 3 το ξύδι 3 και το λαδόξυδο
Εσύ έχει VW πάς σε boutique για serviceμόνο που ξέρω πόσο θα μου στοιχίσει και κάθε πότε
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
3 το λάδι 3 το ξύδι 3 και το λαδόξυδο
Εσύ έχει VW πάς σε boutique για serviceμόνο που ξέρω πόσο θα μου στοιχίσει και κάθε πότε
Καλά μην νομίζεις και σε ορισμένα outlets πάλι ξέρεις πόσο και πότε
-
o αδερφός μου πλήρωσε 500ευρώ για service 30.000km στο golf 1.6 FSI του και τακάκια μπρος-πίσω στα 500ήταν και το τζαμάκι του καθρέφτη που είχε σπάσει. Στην αντιπροσωπεία που έχει και 15%έκπτωση το VWclub αν δε κάνω λάθος κανονικά ήταν 560. Έχει κανείς ιδέα να μας πει για το GTi πόσο πάνε περίπου τα servive.... ?
-
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
o αδερφός μου πλήρωσε 500ευρώ για service 30.000km στο golf 1.6 FSI του και τακάκια μπρος-πίσω στα 500ήταν και το τζαμάκι του καθρέφτη που είχε σπάσει. Στην αντιπροσωπεία που έχει και 15%έκπτωση το VWclub αν δε κάνω λάθος κανονικά ήταν 560. Έχει κανείς ιδέα να μας πει για το GTi πόσο πάνε περίπου τα servive.... ?lkar, πότε θα αλλάξεις λάδια/σέρβις ?
-
next year
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?