Best posts made by wendor
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Χαιρετώ τους φίλους και καλό καλοκαίρι με υγεία εύχομαι!
Παρακαλουθώ το νήμα, και είμαι πολύ κοντά στην αγορά του αυτοκινήτου, ίσως να περιμένω και το νέο Sportage, λόγω των χρόνων παραδόσεων.
Μένω Θεσσαλονίκη,στις μετακινήσεις καθημερινά κινούμε κυρίως περιφερειακά. Οι ετήσιες ανάγκες των χιλιομέτρων είναι περίπου στα 18.000 χ (15.000 με 20000)
Ο κύριος προβληματισμός μου είναι η κατανάλωση για τον Turbo 48V. Θέλω αυτόματο κιβώτιο, και κινούμε στην Distinctive. Την τετρακίνηση το ξέρω πως δεν την χρειάζομαι, αλλά οκ, καλοδεχούμενη. (να ανεβώ μια φορά το χρόνο σε χιόνι, αν είχα 4κίνηση μπορεί και συχνότερα)
Φοβάμαι όμως, πως αν τα επόμενα 5 χρόνια η αγορά κινηθεί ταχέως προς την ηλεκτροκίνηση (κάτι το οποίο ήδη γίνεται), θα έχω δώσει 35Κ, συν το γεγονός πως θα εξαρτώμαι από την τιμή της βενζίνης, και θα έχω ένα αυτοκίνητο χωρίς αξία μετα-πώλησης.
Αξίζει τελικά να σκεφτώ πιο θερμά την Hybrid? Και φαντάζομαι να βγάλω από το μυαλό μου τις εκδόσεις με την 4κίνηση.
¨Η να περιμένω?
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Χαιρετώ την παρέα.
Κάτοχος από Νοέμβριο 22, Distinctive, αυτόματου AWD, 180hp με έξτρα το σύστημα 360, HDA & SCC και διχρωμία οροφής.
Παρατηρήσεις μετά από σχεδόν 6.000 km:
-
Το αμάξι απλά γουστάρεις να το οδηγάς. Άψογη ποιότητα κύλισης, πολύ καλή ανταπόκριση σε όλες τις εντολές.
-
Μέση κατανάλωση 9 Lt. 70% σε περιφερειακό-εγνατία και 30% πόλη. Το πάω κανονικά, δεν το λυπάμαι, με σχεδόν μηδαμινές καγκουριές. Κυρίως σε normal και μετά eco. Το παράδοξο είναι πως το έχω αλλάξει τελευταίο διάστημα σε sport, όπου εκεί ουσιαστικά έχεις άλλο αμάξι, και έχω παρατηρήσει χαμηλότερες καταναλώσεις αν δεν το ζορίζεις! Θα επανέλθω μετά από μερικά γεμίσματα.
-
Το αυτόματο κιβώτιο απλά δεν υπάρχει. Νιώθω νεάντερνταλ που οδηγούσα με manual. (Golf 6 - 160HP last car)
-
Το adaptive cruise control το έχω δοκιμάσει σε εθνική, είναι απίστευτο το πως πάει, αναπροσαρμόζει ταχύτητα και απόσταση από προπορευόμενο όχημα. Ευχαριστώ που το πρότειναν εδώ στο forum. +1 και από μένα, αξίζει την όποια αναμονή. Must have αξεσουάρ
-
Ομοίως το πακέτο των 360, με έχει βοηθήσει αρκετά στο παρκάρισμα και κυρίως σε οπισθογωνίες. Βοηθάει αρκετά, και σε περιφερειακό έχει βοηθήσει σε νεκρή γωνία, από το να κοιτάω καθρέφτες 3 φορές, φυσικά μαζί με τον προειδοποιητικό ήχο. Μαζί με το ηχοσύστημα το θεωρώ γενικά καλούτσικο έξτρα, λίγο αλμυρό βέβαια για πολλούς.
-
Μόλις το παρέλαβα πέρασα μεβράνες και συναγερμό (pandora). Στον συναγερμό με ενημέρωσαν πως η πόρτα πίσω από τον οδηγό, παρόλο που κλείδωνε, δεν έδινε ένδειξη στον εγκέφαλο. Το πήγα στην αντιπροσωπεία, το κράτησαν 2 μέρες, και περιμένω ανταλλακτικό ηλεκτρομαγνητικής εδώ και 2,5 μήνες. Αστοχία θεωρώ σε ολοκαίνουργιο αμάξι.
-
Το μόνο αρνητικό για μένα, είναι ότι διακρίνω ένα μικρό θόρυβο στα 110+ από το παράθυρο του οδηγού. Με μουσική δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Πρόσθεσα και ανεμοθραύστες και ο θόρυβος είναι σαφώς εντονότερος. Επίσης η απουσία του android auto wireless επιπλέον αρνητικό. Έχω βρει ένα Kit το οποίο δουλεύει σχετικά ικανοποιητικά και δεν έχω σχεδόν καμία αποσύνδεση το τελευταίο διάστημα.
Αυτά και καλά χιλιόμετρα σε όλους!
-
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Προχώρησα στη παραγγελία τελικά, Distinctive, 4*4, αυτόματo, με κάποια εξτρά. Παράδοση υποτίθεται τέλη Αυγούστου-Σεπτεμβρίου, ο πωλητής μου είπε +2 μήνες, οπότε καλά Χριστούγεννα.
Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες, συμβουλές και τη βοήθεια μέσα από αυτό το thread.
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Καλησπέρα, ειλικρινά πιστεύω πως είναι το χειρότερο διάστημα να προβείς σε αγορά αυτοκινήτου.
-
Αυξήσεις στι τιμές
-
Πανάκριβα PHEV με ανύπαρκτο σχεδόν δίκτυο κάλυψης. Ακόμα και τα (ψευτό)υβριδικά είναι αρκέτα τσιμπημένα
-
Χρόνοι παράδοσης 6μηνών+
-
Κατάργηση diesel κινήτηρων από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες και πρωθυπουργάρα να ανακοιώνει μέτρα από το 2030
-
Αντίθετα διαβάζω πως αυτά τα αυτοκίνητα θα αποκτήσουν μεγαλύτερα αξία μετά
-
τεράστια πληθώρα αυτοκινήτων με πολλά μελλοντικά να κυκλοφορήσουν τα επόμενη έτη. τα οποία βέβαια θα είναι κλάσης ανώτερα και σχεδιαστικά και τεχνολογικά
-
Πιο λογικό μου φαίνεται τα PHEV να πέσει η τιμή και να χάσουν αξία λόγω καλύτερων μπαταριών/φόρτισης/τεχνολογίας τα ήδη υπάρχοντα
-
Ελλαδιστάν δε μπορεί να συγκριθεί με μισθό Β.Ευρωπαίου
-
Μια ζωή την έχουμε και δε θέλω να πάρω αμάξι σε δέκα χρόνια που θα είμαι 50, αν ζω, για να το χαρώ με την οικογένεια.
Μερικοί από τους προβληματισμούς μου. Σκεφτόμουν για Tucson/Sportage, με budget 30 ίσως και 35K βαρία, σε μια έκδοση full extra με ΑΤ. Δεν ξέρω πραγματικά τι πρέπει να κάνω με όλα αυτά που διαβάζω
-
-
RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )
@bouzou said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
@wendor said in Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? ):
Φίλε εγώ πριν λίγο καιρό κατέληξα σε tucson. Οδηγώντας Golf 160Hp για αρκετά χρόνια, απλά απέκλεισα τα VAG. Στην έρευνα κατέληξα στα κορεάτικα σαν πιο Vfm, με τα κριτήρια που είχα, αφού δεν ήθελα να πάω σε 2λιτρο. Και επειδή το ένα έφερε το άλλο, πήγα στα 180hp AWD, αφήνοντας ανοιχτό το ενεχόμενο ίσως για μια ρυμούλκηση ή μια μικρή offroad περιπέτεια κάποια στιγμή το μέλλον. Την κατανάλωση την θεωρώ αμελητέα. Για κατανάλωση απλά κοιτάς Toyota ή το Kuga.
Qashqai αρκετά ποιοτικό μέσα αλλά δεν μου έκανε τόσο κλικ, 3008 ξέφευγε με αυτά που ήθελα.
Ίσως δες και το Karoq, αν θέλεις να δοκιμάσεις σε Skoda.Ευχαριστώ πολύ για το χρήσιμο post . Το έχεις παραλάβει ; Αν ναι πως σου φαίνεται σε σχέση με το Golf ;
Όχι, θα περιμένω πολύ, φαντάζομαι στο τέλος του έτους θα παραλάβω. Πριν 1 μήνα την έκανα την παραγγελία.
Στο τομέα της οδήγησης το Golf με κάλυψε οδηγικά, πλέον δε με ενδιαφέρει τόσο αυτός ο τομέας, όσο να πάω κάπου άνετα μαζί με την οικογένεια. Τα VAG τα απέρριψα λόγω αδικαιολογήτων ως ένα βαθμό βλαβών, ενώ θεωρώ πως ήμουν πολύ συνεπής σε όλες τις συντηρήσεις. Ίσως ήμουν και λίγο γκαντέμης. Όταν και εγώ το αγόρασα, άκουσα τη καρδιά. Δεν το μετάνιωσα, απλά τώρα, ακούω και λίγο τη λογική. Δε μπήκα δηλαδή στη διαδικασία να δω καν το Tiguan. Ίσως και καλύτερα έτσι.Πάντως συμβουλή, μην πάρεις αμάξι το οποίο δε σου αρέσει. Αν δεν σου άρεσε το Tucson, μην το σκέφτεσαι. Καλή τύχη εύχομαι!
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Η επιδότηση από το πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά αν δε κάνω λάθος καλύπτει μόνο τα full ηλεκτρικά, Και όχι full Hybrid και PHEV.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Έχω ξεπεράσει τα 4000km, αυτόματο DCT 4*4, μικτή κατανάλωση 9.1. Το πάω κανονικά, και καθημερινή χρήση 60-70% περιφερειακό στην Θεσσαλονίκη. 3 μεγάλα ταξίδια. Ευχαριστημένος overall, πιστεύω η κατανάλωση θα πάει στο 8.5 με φυσιολογική οδήγηση. Με απογοήτευσε που μου βγήκε ελάττωμα στην ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά στη πόρτα πίσω από τον οδηγό. Από θόρυβο ομοίως έχω εντοπίσει κάποια θεματάκια, οπότε δεν το λες και 100% αθόρυβο. Περιμένω το ΣΚ για να το ανεβάσω στα 3-5 Πηγάδια για να δω και συμπεριφορά (ευελπιστώ) σε χιόνι.
-
RE: Καρδιά ή Λογική ; (aka Formentor or Tuscon ? )
Φίλε εγώ πριν λίγο καιρό κατέληξα σε tucson. Οδηγώντας Golf 160Hp για αρκετά χρόνια, απλά απέκλεισα τα VAG. Στην έρευνα κατέληξα στα κορεάτικα σαν πιο Vfm, με τα κριτήρια που είχα, αφού δεν ήθελα να πάω σε 2λιτρο. Και επειδή το ένα έφερε το άλλο, πήγα στα 180hp AWD, αφήνοντας ανοιχτό το ενεχόμενο ίσως για μια ρυμούλκηση ή μια μικρή offroad περιπέτεια κάποια στιγμή το μέλλον. Την κατανάλωση την θεωρώ αμελητέα. Για κατανάλωση απλά κοιτάς Toyota ή το Kuga.
Qashqai αρκετά ποιοτικό μέσα αλλά δεν μου έκανε τόσο κλικ, 3008 ξέφευγε με αυτά που ήθελα.
Ίσως δες και το Karoq, αν θέλεις να δοκιμάσεις σε Skoda. -
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Κάποιο στο ανάλογο γκρουπ στο fb ανέφεραν πως παρατήρησαν καλύτερες καταναλώσεις από το eco σε νορμάλ ή ακόμα και σε sport mode, οπότε λογικά όπως ανέφερε ο φίλος θα συμβαίνει αυτό.
Έχω κλείσει ήδη ένα 6μηνο από την παραγγελία και πλέον έχει χαθεί η "μαγεία" και η προσδοκία της αγοράς του νέου αυτοκινήτου.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Το δικό μου έχει εκτελωνιστεί, περιμένω λογικά από την επόμενη εβδομάδα να με καλέσουν για να το δω και να συμπληρώσω τα χαρτιά. Από όλο το διάστημα, το τελευταίο ήταν το χειρότερο, λόγω της ανυπομονησίας της παραλαβής!
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Για το θέμα των καθισμάτων έγω στα 1,86 ~ 95kg είμαι οκ, χωρίς να μπορώ να συγκρίνω όμως με κάποιο Premium (volvo, mercedes, bmw). Για τα πλαστικά, κυρίως τα ματ, ανησυχώ πάρα πολύ για γρατσουνιές και φθορά, αλλά το μόνο που εφαρμόζει είναι κάτι κινέζικες καγκουριές. Ούτως η άλλως έχω τον μικρό καταστροφέα 4 ετών που πειράζει τα πάντα, δεν εφαρμόζω στρατιωτικό νόμο στο αυτοκίνητο, οπότε η ζημιά θα μου έρθει σίγουρα από αλλού!
Έπαθα πλάκα με την αύξηση που πήρανε, λογικό σε σχέση με ανταγωνισμό. Τυχεροί όσοι το παραγγείλανε στις αρχές. Δυστυχώς φαίνεται να επιβεβαιώνονται ότι θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν, όπως γίνεται με όλα τα αγαθά.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
"Ουσιαστικά σε βάζει σε σκέψεις να αγοράσεις AWD ακόμα και αν δεν το χρειάζεσαι."
Αυτό ακριβώς
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Χρώμα: teal
Έξτρα: διχρωμία, blindspot & το Cruise Control -
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :
@wendor said in Νεο Hyundai Tucson :
Χρώμα: teal
Έξτρα: διχρωμία, blindspot & το Cruise ControlΚαλή υπομονη στην αναμονή! Φαντάζομαι το acc εννοείς. Καμιά έκπτωση πήρες;
Ευχαριστώ, ναι το ACC.
Λογικά θα έχω ξεχάσει πως το έχω παραγγείλει, όταν με ενημερώσουν.
Πήρα και έκπτωση, πάνω από 500€ και με μερικά δώρακια μικρής αξίας με την παράδοση. -
RE: VW Golf MK 8
@criuser said in VW Golf MK 8:
H Δυτική Γερμανία , πήρε πολλά λεφτά από τα Δυτικά κεφάλαια, για να μην ξαναβγάλει νέους Χίτλερ.
Οι Γερμανοί σαν λαός είναι μεθοδικός , έτσι τα λεφτά τα έρριξαν στην παραγωγή και έφτασαν ψηλά.
Βέβαια όπως είδαμε με την ADAC , το Dieselgate , αλλά και τις τράπεζες τους και άλλα τέτοια , δεν κωλώνουν να εξαπατούν τους άλλους και να το παίζουν και τέρατα ηθικής σαν τον Αυλωνίτη στο "Πνεύμα και Ηθική" .
Οντως έχουν βγάλει και βγάζουν καλά αμάξια.
Αλλά παντελώς αναξιόπιστα. Η δική μου εμπειρία αυτό λέει και αφορά και φτηνό φάου (γκόλφ) και πανάκριβο μέρκ (350).
Δηλαδή πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και μαθαίνουν στου κασίδη το κεφάλι , κάτι που εξηγεί και την αστεία εγγύηση.
Παλιότερα που υπήρχε και το άγχος της μεταπώλησης, οι κάτοχοι , δεν έλεγαν τις ζημιές , για να μην πέσει η αξία τους.
Με την επικράτηση του λήζινγκ, αυτό το άγχος ξεπεράστηκε, το διαδίκτυο επέτρεψε να ακούγονται τα πάντα και φάνηκε ότι τελικά ο βασιλιάς ήταν γυμνός.
Στο παρελθόν , πολύ παρελθόν , άλλης χώρας εταιρεία που θεωρείται και είναι σχετικά αξιόπιστη, έδινε στους εμπόρους μτχ, μπόνους αν αγόραζαν αμάξια της για ανταλλαγή. Κάτι τέτοια βοήθησαν στο ότι αυτά τώρα θεωρούνται ζεστά ψωμάκια.
Γενικά τα αμάξια είναι καταναλωτικά προϊόντα.
Για τις παραγωγούς χώρες είναι και πρεστίζ.Για παράδειγμα όλοι πρέπει να αγοράζουν εκεί τα τοπικά προϊόντα , ιδιαίτερα αν είναι εταιρείες και τους ενδιαφέρει η κοινή γνώμη.
Εδώ και στην δική μας χώρα , διάφορες επιχειρήσεις που έχουν κάποια αυτοκινητοπαραγωγό χώρα , ως μέρος της φίρμας τους , δεν διανοούνται να μην έχουν αμάξια αυτής της χώρας .
Οπως μου έλεγε κάποιος ιδιοκτήτης τέτοιας εταιρείας , όλα κρίνονται από τους πελάτες....
Συμφωνώ, για να προσθέσω και το ξέπλυμα χρήματος, χειραγώγηση επιτοκίων, φοροδιαφυγή, και γενικά την εμπλοκή σε κάθε λογής χρηματοπιστωτικό σκάνδαλο από την Deutsche Bank.
-
RE: VW Golf MK 8
Κάτοχος MK6 160HP, απλά απογοητεύτηκα με την αξιοπιστία της μάρκας. Οδηγικά είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο, αλλά δε γίνεται να είμαι συνεργείο κάθε 3 και λίγο, να έχω μάθει τα προσωπικά όλων που δουλεύουν εκεί και να ακουμπάω σχεδόν τα διπλά, ίσως και παραπάνω σε σχέση με φίλους που οδηγούν άλλες μάρκες. Τα σέρβις τακτικά, στα 10.000. Ομοιοπαθείς αρκετοί γνωστοί σε VAG.
Αυτοί οι λόγοι μαζί με άλλους, με οδήγησαν να απορρίψω κατηγορηματικά οποιδήποτε μοντέλο σε SUV, στην αναζήτηση του νέου αυτοκινήτου. Το μέλλον θα δείξει αν έπραξα σωστά ή όχι.
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Στα θετικά πως στη τιμή περιλαμβάνεται 5 χρόνια δωρεάν σερβις, το οποίο αν θελεις το αφαιρείς για 1000€. Απαράδεκτοι που δεν έχουν δημοσιεύσει ακόμη, μετά από σχεδόν 20 ημέρες και τους τιμοκαταλόγους και τα χαρακτηριστικά και στη σελίδα τους.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :
Υπάρχει έκδοση του Tuscon με όλο τον εσωτερικό φωτισμό LED; Επίσης το θερμαινόμενο τιμόνι ξέρει κανείς πόσο το κοστολογούν και αν έρχεται πακέτο με άλλους εξοπλισμούς οπως το BS;
Το θερμαινόμενο τιμόνι είναι στα 130€, σαν έξτρα εξοπλισμός, μόνο για τις 2 εκδόσεις Premium και Distinctive.
Στην Distinctive επίσης έχουν τον "εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό", αν είναι αυτό που αναφέρεις. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι άλλο σχετικό στον έξτρα εξοπλισμό.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Και εγώ το σκέφτομαι το blind spot monitor, αλλά όντως ξεφεύγει μετά. Εξάλλου το vfm στο Tuscon νομίζω είναι πάρα πολύ καλό σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Εγώ το AWD ψήνω, λόγω και των 180hp με το αυτόματο, αλλά η λογική λέει όχι, καθώς δε νομίζω να το χρειαστώ, αφού off road δε νομίζω να πάω ποτέ και για οδική συμπεριφορά το χειμώνα καλύτερα να φορέσω χειμερινά. Για αυτό ψάχνω κάποιο λόγο(ρυμούλκηση) για να το δικαιολογήσω!