@civil357 said in αγορά αγροτικού 4x4:

Μελέτη από ίντερνετ και μόνο , το D max μπλοκάρει πίσω διαφορικό μόνο από μία έκδοση Gravity και πάνω (37.450!!!). Δε μας χρειάζονται σχεδόν τίποτα από ότι προσφέρει η έκδοση σαν έξτρα, περισσότερο θα τον μπερδεύουν παρά θα τον εξυπηρετούν.....
Το hilux , άκρα μυστικότητα στο σάϊτ , δεν αναφέρει τίποτα και πουθενά.

Αν πάρει μεταχειρισμένο , μάλλον έχει βρεθεί ήδη fiat fullback , χωριανού (σχετικά) , ο οποίος το δούλευε σαν επιβατικό , οπότε θέλει πλέον να αγοράσει suv, είναι σε συζητήσεις.
Μάλλον προς τα εκεί τον βλέπω και τζάμπα με βάζει να κοιτάω εν τέλει.

τα μπλοκε, οι ποδιες και τα ψηλωματα ειναι ολα OME και γινονται εν ελλαδι.
τα παιρνεις και τα βαζεις και μονος σου.
οσα χρειαζονται.
επισης οι τιμες που λες νομιζω ειναι με φπα
θυμαμαι το arena πριν χρονια, αν θυμαμαι καλα το 2017, που το ειχα τεστ ντραιβ, στα 28+φπα διπλοκαμπινο με τα παντα ολα πανω.
του ειχα πιει το αιμα. εκτος....
χαχαχαχ
και οχι, δεν ηταν καλο για εκτος δρομου γιατι η αδεια καροτσα σε κρεμαει συνεχεια, θελει ερμα μισο τονο τουλαχιστον..