Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
θυμήθηκα...Στείλε μου pm και θα σου πω...
Δεν καταλαβαινω τι ειναι το 'pm' αν μπορεις εξηγησε το μου. ευχαριστω!
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
θυμήθηκα...Στείλε μου pm και θα σου πω...
Δεν καταλαβαινω τι ειναι το 'pm' αν μπορεις εξηγησε το μου. ευχαριστω!
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Οταν πατάς γκάζι αργεί να ανεβάσει στροφές?
αφου το καταφερω και παρει (μετα απο δυο -τρια reset) κραταει ρελαντι, δινοντας του γκαζι μπερδευει λιγο και ανεβαζει.
οταν δουλευει ψηλα του δινω αποτομες γκαζιες και ακουει κανονικα.οταν ομως το σβησω μετα παλι κανει τα ιδια.αν σκεφτεις
κατι μου λες.
ευχαριστω!
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Πάρε ένα πολύμετρο για αρχή.
Βγάλει τον εγκέφαλο από την πρίζα του ή τον αρνητικό για να μηδενίσει. Άστο για κανα λεπτό. Μετά ψάξε να βρεις το πριζάκι του Λ. Έχει 4 καλώδια. Δύο άσπρα που είναι η αντίσταση , ένα μαύρο και ένα γκρι. Εσύ πιάνεις μια γείωση με το πολύμετρο σταθερά. Κουμπώνεις τον εγκέφαλο ή τον πόλο και βάζεις μπροστά. Μετράς την τάση στο μαύρο καλώδιο. Μετά από ένα λεπτό το πολύ που θα πάρει μπρος η μηχανή πρέπει να αρχίσει να παίζει η τάση του. Την κλίμακα θα την βάλεις στο χαμηλό να μετράει από 0 εως 1 Volt. Ενδεικτικά αν το μαρσάρεις και αφήσεις το γκάζι στο κατέβασμα πρέπει να βγάζει κοντά στο 0 και με το μαρσάρισμα να βγάζει κοντά στο 0,8. Σε σταθερές στροφές ή στο ρελαντί να πηγαίνει μια πάνω μια κάτω. Αν είναι εγκεφαλογράφημα ξανθιάς τότε το είπε το ποιήμα. Θέλει ένα 22 για να βγει και τύχη.Δοκίμασε και πες μας...
Φίλε ευχαριστώ, το τεστάρισα αλλά δυστυχώς δεν είναι ξανθιά! Ακόμη στο ψάξιμο είμαι. Αν μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο περιμένω.Thanks...
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Πολλαπλασιαστες? Αισθητηρας λ κλπ?
ευχαριστώ για την απαντηση Orestis.D Πολλαπλασιαστές και αισθητήρες οπως ,νερου και αερος τους
εχω ελέγξει.Υπαρχει τροπος να ελέγξω τον αισθητηρα στροφάλου χωρις διαγνωστικο? Λόγω του οτι δεν
εχω αυτη τη δυνατότητα. Ζω σε χωριό και το αυτοκίνητο δεν κινηται για να το πάω σε πόλη.
[b]Γεια σας, και ευχαριστώ πολύ εκ των πρότερων.
Έχω μια βλάβη στον μοτέρ του τ4 2.5l βενζινη 5κυλινδρο και ψάχνω να βρω που είναι.
Όταν του δινω μιζα ξεκιναει το μοτέρ και μολις πεφτουν οι στροφες σβηνει.Οταν παιρνει μπρος το μοτέρ
Στις 2.500 στροφες περιπου κανει διακοπες και βγαζει μαυρο καυσαεριο η εξατμιση.
Του άλλαξα φίλτρο βενζίνης δεν άλλαξε κάτι. Μου είπαν να αλλάξω τρόμπα βενζινης,την αλλαξα,αλλα το προβλημα δεν λυθηκε. Εκανα καθαρισμο στα Μπεκ και δεν έγινε τιποτα.Αλλαξα μπουζι και καλωδια αλλά
Το προβλημα παραμενει. μηπως φταιει ο αισθητηρας στροφαλου?Μηπως μπορει καποιος να με βοηθησει να το λύσω? ?
[b]Γεια σας, και ευχαριστώ πολύ εκ των πρότερων.
Έχω μια βλάβη στον μοτέρ του τ4 2.5l βενζινη 5κυλινδρο και ψάχνω να βρω που είναι.
Όταν του δινω μιζα ξεκιναει το μοτέρ και μολις πεφτουν οι στροφες σβηνει.Οταν παιρνει μπρος το μοτέρ
Στις 2.500 στροφες περιπου κανει διακοπες και βγαζει μαυρο καυσαεριο η εξατμιση.
Του άλλαξα φίλτρο βενζίνης δεν άλλαξε κάτι. Μου είπαν να αλλάξω τρόμπα βενζινης,την αλλαξα,αλλα το προβλημα δεν λυθηκε. Εκανα καθαρισμο στα Μπεκ και δεν έγινε τιποτα.Αλλαξα μπουζι και καλωδια αλλά
Το προβλημα παραμενει. μηπως φταιει ο αισθητηρας στροφαλου?Μηπως μπορει καποιος να με βοηθησει να το λύσω? ?