προς ASTRAKITCAR :
επειδη το προηγουμενο αυτοκινητο μου ηταν το ASTRA GL με 82 ιππους και ειχα παθει ΦΟΒΕΡΗ ΠΛΑΚΑ με το κρατημα του αποφασισα να παρω το TIGRA χωρις να γνωριζω και πολλα για τη συμπεριφορα του...:-( το ASTRA GL που ειχα ειχε μαμισια ελατηρια αλλα σκληρα αμορτισερ μπροστα και αυτο δε το γνωριζα γιατι το ειχα παρει απο μαντρα και το εμαθα μονο οταν εφτασε η ωρα να τα αλλαξω (αυτο ειναι και πληροφορια-εγγυημενη για οποιον εχει το ιδιο αυτοκινητο) . Υποθετω οτι και τωρα μια επιλογη σκληρων αμορτισερ μπροστα και μαλακων πισω θα ειναι το ιδανικο για αυτο το αυτοκινητο αλλα μιας και θελω να το συνδυασω με ενα χαμηλωμα δεν ειμαι 100% σιγουρος για αυτο... για να κλεισω με το ASTRA που ανεφερες οπως καταλαβαινεις εχω καθε λογο να σε πιστεψω μιας και ειναι εξελιξη του παλιοτερου ASTRA GL .
τωρα παλι στο θεμα χαμηλωμα οταν ειχα ρωτησει για billstein-eibach μου ειχανε πει οτι θελω καπου 160.000 +80.000 αλλα δε το εψαξα παραπανω για καλυτερες τιμες .ειμαι ακομα στο ψαξιμο του ιδανικου σετ για το αυτοκινητο και μετα θα ψαξω και για τιμες αλλα υποθετω οτι η max τιμη ειναι αυτη των 240.000 για το ποσα χρηματα διαθετω .αυτο που θελω ειναι μιας και μιλαμε για αυτο το σεβαστο ποσο χρηματων ειναι να πιασουν τοπο και οχι να γινει το αυτοκινητο χειροτερο απο τωρα
το αλλο κακο ειναι οτι δυστυχως στην OPEL δεν μπορεις να ρωτησεις για εναλλακτικες λυσεις μιας και αυτοι προτεινουν τη λυση της steinmentz που μεν κοστιζει 300.000 και αφετερου δεν ειναι τοσο αξιοπιστη (ειδικα στα αμορτισερ οσον αφορα τη διαρκεια ζωης τους) με αυτα της billstein που ειναι μια εταιρεια κολοσσος στο χωρο οποτε ο μονος τροπος να μαθω ειναι απο ιδιοκτητες του ιδιου αυτοκινητου και την εμπειρια τους και φυσικα απο αυτο το forum
οσον αφορα τις τιμες για το σετ που εχω ακουσει (billstein Κιτρινα kai eibach) οι τιμες τοσο δεν ειναι (πανω/κατω)???