Ο χρήστης IKE έγραψε:
επισημοποιείται βλέπω η αλλαγή φρουράς στο PR, για να δούμε πως θα πάει, σιδεροκέφαλοι
Η νέα φρουρά σε ευχαριστεί για τις ευχές σου. Είσαι πολύ καλός.
Ο χρήστης IKE έγραψε:
επισημοποιείται βλέπω η αλλαγή φρουράς στο PR, για να δούμε πως θα πάει, σιδεροκέφαλοι
Η νέα φρουρά σε ευχαριστεί για τις ευχές σου. Είσαι πολύ καλός.
Και οι πρώτες φωτό με το αυτοκίνητο τελειωμένο πραγματικά και όχι πλέον ψηφιακά. Σύντομα και πολλά βίντεο.
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Εγώ για μια τσάμπα βόλτα εξαγοράζομαι πάντως και μπορώ να αλλάξω την άποψή μου.
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Επανέρχομαι στο θέμα και θέλω να πω σε όλους πόσο δίκηο είχατε για τον Κορρέ και για το αυτοκίνητο του, όσα είπατε είχαν αλήθεια, όση απορία είχατε και όσες ενστάσεις είναι όλες αληθινές, όλες μα όλες, και ξέρετε γιατί ?Γιατί αν δεν κάτσεις στο κάθισμα να ανέβεις σε βράχια και να περάσεις από γκρέμια ύψους και βάθους περισσότερο από 1 μέτρο με τέρμα γκάζι από ένα κινητήρα 7000 cc 500 ΗΡ χωρίς να κουνιέσαι και χωρίς να χρειαστεί να πιαστείς από πουθενά δεν μπορείς να πιστέψεις αυτό που ζείς, δεν μπορεί το μάτι σου να τα βρεί με τον εγκέφαλο σου τα όσα απίστευτα συμβαίνουν όντας συμμετέχοντας.
Όταν περνάς από βράχια και νεροφαγώματα που δεν τολμάς να περάσεις με τα πόδια φορώντας ειδικές μπότες και μάλιστα όχι με 3χλμ αλλά με το γκάζι σανίδα επιταχύνοντας, ε! τότε δεν αφήνεις μόνο το θαύμα σου αλλά το πράγμα σου ανατρέπει όλα όσα ήξερες, όσα πίστευες και όλα έχεις ζήσει μέχρι σήμερα.
Είχατε λοιπόν όλοι δίκηο που πυροβολάγατε γιατί δεν μπορεί να συλλάβει ο νούς τι κάνει όταν είναι στο δρόμο, στα βράχια, ή στην άσφαλτο, στο χαρτί δεν μεταφέρεται η εξωπραγματική αυτή εμπειρία, δυστυχώς, όμως εγώ και τα παιδιά μου είμαστε τυχεροί που ζήσαμε μια τέτοια εμπειρία στα βράχια της Πεντέλης σήμερα το μεσημέρι στις 14.000.
Ευχαριστώ τον Μάνο Βορνοναράκη και τον Δημήτρη Κορρέ, με σκλάβωσαν με την απλότητα τους, την ταπεινότητα τους και με το μοναδικό και το εννοώ δημιούργημα τους.
Δεν ξέρω πως, αλλά σας εύχομαι να μπορέσετε να ζήσετε αυτή την εμπειρία, εμάς μας σημάδεψε.
Θα επανέλθω κάνοντας μια προσπάθεια να αναλύσω την ανάρτηση ανατρέχοντας και λίγο στην ιστορία, θα είναι μεγάλο το κείμενο, δεν γίνεται αλλιώς, αλλά θα προσπαθήσω γιατί ταράχτηκα σήμερα πολύ, τίποτα δεν μπορεί να σε κάνει να αναθεωρήσεις, παρά μόνο ένα κατηφόρι που το κατεβαίνεις με 80 χλμ μέσα σε νεροφαγώματα και κοντρώνες του 1 μέτρου νιώθωντας ακούνητος και ατάραχος σαν να είσαι στο σαλόνι μιας Citroen DS, ακόμα και σε τάνκ θα κουνιώσουν λίγο, ευτυχώς για εμένα που το έζησα, δυστυχώς για εσάς που ακόμα ειρωνεύστε, να είστε καλά, είστε απόλυτα δικαιολογημένοι γιατί δεν το ζήσατε.
Χαίρομαι ιδιαιτέρως που πλέον έχεις άποψη από 'μέσα' γιατί τίποτα δεν μπορεί να περιγραφεί στο χαρτί και ακόμα και αν τα βλέπεις όλα μπροστά στα μάτια σου δεν μπορείς να τα συνειδητοποιήσεις παρά μόνο αν μπεις μέσα. Είναι καλύτερα να σε πάει βόλτα κάποιος που το ξέρει παρά να οδηγείς εσύ η ο οποιοσδήποτε δεν γνωρίζει το αυτοκίνητο γιατί δεν μπορείς να συνειδητοποιήσεις ότι τα λογικά ακόμα και τα παράλογα όρια σου είναι πολλά σκαλοπάτια παρακάτω από τα όρια (?) του αυτοκινήτου. Αναφέρομαι πάντα για διαδρομές γρήγορες σε κατσάβραχα.
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Tsargy, το εχεις οδηγησει δηλαδη;
Γιατί πρέπει να το έχω οδηγήσει? Δεν βλέπεις ότι στο τελείωμα δεν έχει ούτε ζάρα?
Πως να σου το πω? Δεν 'μαγουλιάζει' το λάστιχο στις στροφές, ενώ προσφέρει και απαλή αίσθηση