Καλησπέρα παιδιά. από έναν κουρασμένο από τον συμπλέκτη, που θέλει ευκολία και έχει και σύζυγο (και δύο παιδάκια) Μόλις πούλησα ένα Πικάσο αυτόματο μείναμε με ένα Μικρα Κ!2 που τα κάνει όλα πολύ καλά, (ακόμα και με τα δύο παιδιά) και μπορούμε να μείνουμε αρκετό καιρό ακόμα με αυτό. Όμως η αρρώστια είναι ανίατη και έχω κάνει τεστ σχεδόν όλα τα Βsuv (πλην Puma και Captur). Αυτό που μου άρεσε (και στη σύζυγο) είναι το c3 Aircross EAT6 diesel 120, (σε μεταχειρισμένο όμως). Επίσης το 2008 το οδήγησα αρκετά (και αυτό σαν μεταχειρισμένο βενζίνη eat 8), αλλά είναι πιο "ζόρικο" για την σύζυγο. Μέχρι που άφησα τελευταίο το Yaris cross. Το ιδανικό για κουρασμένους σαν και μένα. Βάζεις το hold και δεν ασχολείσαι με τίποτα. Επίσης πολύ πιο ομαλό σε χειρουργικές μανούβρες παρκαρίσματος. Όμως άμα βαριέμαι και θέλω λίγο να ζωντανέψω, δεν ξέρω πως θα συμπεριφέρεται υπό πίεση σε ζωηρές καταβάσεις, διότι δεν έχει ταχύτητες. Με το Σιτροέν η το Πεζώ κάνω δύο χειροκίνητα κατεβάσματα από τα αυτιά και αυτό είναι. Αν η Σιτροέν είχε το hold δεν θα το συζητούσα. Προσωπικά το Κρος είναι τέλειο για πόλη και γύρω γύρω. Όμως θα με ικανοποιήσει χωρίς ταχύτητες σε πιο γρήγορους ρυθμούς, προσπεράσεις και ταξίδι? Για να σας δώσω σημείο αναφοράς να σας πω ότι ο 100 βενζίνη του Πεζώ είναι υπεραρκετός από αυτό που χρειαζόμαστε.
Best posts made by odiki_asfaleia
-
RE: Toyota Yaris Cross
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μάλλον μπερδεύεστε. Τα ελαστικά προ 30ετών δεν έχουν καμία σχέση σε απόδοση με τα σημερινά. Το πιο πιθανό είναι απλά ότι οι δρόμοι στους οποίους αναφέρεστε ήταν "παγοδρόμια", πράγμα συχνό στις πρώτες βροχές που πιάνει γλίτσα και μέχρι να καθαρίσει ο δρόμος από αυτήν. Αν έτσι συμπεριφέρονταν τα Τ005, που είναι κορυφαίο στην κατηγορία του, το ίδιο θα έκανε οποιοδήποτε άλλο θερινό ελαστικό. Διαφορά θα βλέπατε ίσως με χειμερινό σε αυτές τις συνθήκες.
Το ίδιο λέμε από την ανάποδη. Μακάρι να ήταν τα σημερινά σαν και τα τότε αναλόγως των αναλογιών.
Όσο για τους γλιστερούς δρόμους, προσπαθούσα θυμάμαι με τα Μισελέν να κάνω το φτιαγμένο αυτοκίνητο να γλιστρήσει η να σπινιάρει σε γνωστό σημείο γλίτσας και δεν τα κατάφερνα με τίποτα.
Αν το Τ005 είναι κορυφαίο, τότε τα άλλα πόσο χειρότερα μπορεί να είναι? Αφού δεν φαγώνεται καθόλου η γόμα, πως θα πιάσει στην άσφαλτο? Τα παλιά Κοντινένταλ που είχα πριν ήταν καλύτερα πάντως, μετάνιωσα που δεν τα ξανάβαλα, αλλά είδα κάποιον να φεύγει σε στροφή σε βρεγμένο δρόμο φορώντας κοντινένταλ και επηρεάστηκα.
Επίσης μην γελιόμαστε με θεωρίες ότι φταίει ο δρόμος , το θερινό το χειμερινό, η άσφαλτος κ.λ.π.
Επαναλαμβάνω ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ, δεν του φταίει η παρτίδα η το στρώσιμο η ο δρόμος η η ζέστη η η βροχή, η ο θόρυβος, η κατανάλωση και όλο αυτό το ψευτομάρκετινγκ.
Και στη μηχανή κορυφαία Μισελέν είχα μέχρι που γλίστραγα συνέχεια και τώρα έχω Πιρέλι, η διαφορά είναι τεράστια υπέρ του Πιρέλι. -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Έβαλα τα Falken Sincera SN110 175/65/15 84T.
Σαφώς άλλαξε το αυτοκίνητο με τη μαμά διάσταση. Μένει να πατήσουνε λίγο και να επανέλθω για εντυπώσεις. Πάντως στο λίγο πατημένο χιόνι δεν χαμπαριάσανε τίποτα.