http://www.off-road.gr/PNphpBB2-printview-t-2796-start-75.html
εδω βρηκα τυχαια οτι το πισω το διαφορικο στο δικό μου δεν ειναι περιορισμένης ολίσθησης... είναι το διαφορικό συνεκτικής σύζευξης που λέει μεσα στο αρθρο
http://el.wikipedia.org/wiki/Διαφορικά_αυτοκινήτου
Latest posts made by musiker_v
-
RE: Επιλεκτική τετρακίνηση
-
RE: Επιλεκτική τετρακίνηση
Onyx! : συμφωνώ ότι το αυτοκίνητο είναι διαφορετικού προσανατολισμού όμως πολά στην κατηγορία αυτή έχουν την κατα την αποψή μου απλή ικανότητα του να ενεργοποιούν.. όσο για λάστιχα έχω 50 -50 bridgestone. απο κεί και πέρα δεν θέλω να κυνηγάω niva ή land rover η οτιδήποτε καθαρόαιμο, απλά να μήν κολλάει σε μιά άμμο και έχω την εκτίμηση ότι και με 4 τροχους να δουλεύουν δύσκολα θα σπινάρουν όλοι.. πολύ καλύτερο πάντως από το να περιμένεις ο ανιχνεύτής του τροχού να δώσει έως και 40% ΣΤΟΝ ΠΊΣΩ ΆΞΟΝΑ. το είχα πάθει και παραλίγο να κάψω συμπλέκτη απο το συνεχές συμπλεκτάρισμα γιατι αν έδινα απότομα απλά θα έσβηνε. και το δοκίμασα υπομονετικά και επίμονα.. δηλαδή θέλω να έχει τις βασικές εκτός δρόμου ικανότητες! τώρα έιναι μόνο για το δρόμο α΄ντε και το σκληρό χωματόδρομο!
τώρα μπορεί πράγματι η επιλεκτική τετρακίνηση σε όχημα που δέν έχει απο μάνα να ναι πάιδεμα και λοιπα αλλά γι αυτό το συζητάμε, ρωτάω μαθαίνω και άν υπάρχει κάποια λύση που αξίζει, γιατί όχι!? -
RE: Επιλεκτική τετρακίνηση
ευχαριστώ
όλους για τη βοήθεια.προφανώς θα κοιτάξω τη λύση του διακόπτη της ηλεκτρομαγνητικής σύζευξης για αρχή και βλέπουμε!
-
Επιλεκτική τετρακίνηση
Γειά σε όλους!
Είμαι νέος στο φόρουμ και έχω μια τεχνική απορία ή επιδίωξη ας την πώ!
Έχουμε το SUV Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI Turbo Diesel του 2004.Είναι με ένα κλασσικό 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Η τετρακίνηση του είναι AWD με αυτόματη ενεργοποίηση.Δηλαδή όταν ένας από τους μπροστινούς τροχούς χάσει πρόσφυση, αυτόματα δίνεται μέχρι και 40% της ισχύος στον πίσω άξονα...
Αυτό μπορεί να είναι πρακτικό εν γένει για ένα SUV πλήν όμως μπορέι να κολλήσει το αμάξι σε μιά λάσπη ή στην άμμο (το έχω διαπιστώσει), διότι δεν δίνουν ώθηση όλοι οι τροχοί απευθείας.
Προφανως δεν έχει κάποιο μηχανικλο η ηλεκτρικό σύστημα στην καμπίνα για να επιλέγεις τετρακίνηση η κίνηση μπροστά όπως προανέφερα.Υπάρχει τρόπος με ηλεκτρική ή ηλεκτρονική πχ στον εγκέφαλο μετατροπή να προστεθεί ένας διακόπτης Automatic - SELECTED AWD ώστε να επιλέγω εγώ ποτε θέλω μόνιμη τετρακίνηση;; Όχι μηχανική επέμβαση αλλαγη διαφορικών η κιβωτίου κλπ....Αυτό το σύστημα το έχει το FORD MAVERICK το BMW X3 και σίγουρα πολλά άλλα SUV αυτής της κατηγορίας τιμής και φυσικά πολλά φθηνότερα που ίσως δεν ξέρω (πχ το panda το έχει;;;;).. Καμμιά ιδέα;
Ευχαριστώ
-
RE: Επιλεκτική τετρακίνηση
Γειά σε όλους!
Είμαι νέος στο φόρουμ και έχω μια τεχνική απορία ή επιδίωξη ας την πώ!
Έχουμε το SUV Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI Turbo Diesel του 2004.Είναι με ένα κλασσικό 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Η τετρακίνηση του είναι AWD με αυτόματη ενεργοποίηση.Δηλαδή όταν ένας από τους μπροστινούς τροχούς χάσει πρόσφυση, αυτόματα δίνεται μέχρι και 40% της ισχύος στον πίσω άξονα...
Αυτό μπορεί να είναι πρακτικό εν γένει για ένα SUV πλήν όμως μπορέι να κολλήσει το αμάξι σε μιά λάσπη ή στην άμμο (το έχω διαπιστώσει), διότι δεν δίνουν ώθηση όλοι οι τροχοί απευθείας.
Προφανως δεν έχει κάποιο μηχανικλο η ηλεκτρικό σύστημα στην καμπίνα για να επιλέγεις τετρακίνηση η κίνηση μπροστά όπως προανέφερα.Υπάρχει τρόπος με ηλεκτρική ή ηλεκτρονική πχ στον εγκέφαλο μετατροπή να προστεθεί ένας διακόπτης Automatic - SELECTED AWD ώστε να επιλέγω εγώ ποτε θέλω μόνιμη τετρακίνηση;; Όχι μηχανική επέμβαση αλλαγη διαφορικών η κιβωτίου κλπ....Αυτό το σύστημα το έχει το FORD MAVERICK το BMW X3 και σίγουρα πολλά άλλα SUV αυτής της κατηγορίας τιμής και φυσικά πολλά φθηνότερα που ίσως δεν ξέρω (πχ το panda το έχει;;;;).. Καμμιά ιδέα;
Ευχαριστώ