Παντως για να μιλησω προσωπικα, εγω εψαχνα ενα 'οικογενειακο' που να ειναι ανετο στο ταξιδι αλλα κ τετρακινητο (λογω δραστηριοτητων) κ κατεληξα στο qashqai γιατι συνδυαζει πολυ καλο, ροπατο κ αξιοπιστο μοτερ με πολυ καλη για την κατηγορια ανεση κ οδικη συμπεριφορα στο δρομο κ με μια αξιοπρεπη τετρακινηση που σιγουρα δεν κανει μεν το qashqai land rover (αυτο δεν μπορει να γινει ετσι κ αλλιως λογω προβολων κ ελλειψης αργων) αλλα ειναι υπερ αρκετη για χιονια, παραλιες κ γενικως νορμαλ off road χρηση. Επισης ειναι πιο ομορφο κ πιο ποιοτικο απο αντιστοιχες κατασκευες μεχρι 30 χιλιαρικα...
mokelle
@mokelle
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by mokelle
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Ευχαριστώ για την απάντηση!!!! Απο ότι φαίνεται πρέπει να ζητήσει (και να πληρώσει extra) κανείς τους αυθεντικούς αισθητήρες για να τους βάλουν, διαφορετικά βάζουν κινεζιές με 10 ευρώ και ας μην ειναι nissan. Κατα τα αλλά αν το εκανε κανείς μόνος του θα τον έκραζαν για πιθανή βλάβη και απώλεια εγγύησης....
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Για να επανέλθουμε on-topic, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση: στις εκδόσεις qashqai που δεν έχουν πίσω κάμερα, αν βάλει κανείς τους αισθητήρες παρκαρίσματος στην αντιπροσωπεία, βάζουν αυτούς που έχουν στον κατάλογο των αξεσουάρ (κωδικός KE511-99902, τιμή 162.67 ευρώ)?
Και αν ναι αυτοί μπορούν να απενεργοποιηθούν με κάποιο κουμπί αριστερά απο τον οδηγό (μαζι με τα λοιπά κουμπιά του ESP κτλ) όπως το παρακάτω?
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Σίγουρα δεν μπορείς να ξέρεις αν κλέβει η αντλία αλλά αυτό δεν είναι μετρήσιμο πρακτικά.
Όσον αφορά τις αποκλίσεις από φουλάρισμα σε φουλάρισμα και αυτές υπάρχουν αλλά είναι μικρές (συν πλήν 1-2 λίτρα στα 50 ας πούμε) οπότε το πιθανό σφάλμα είναι 2-4%. Όσο περισσότερο καύσιμο βάζει κανείς τόσο μκρότερη και η απόκλιση. Και το 2% σφάλμα στα 6λτ/100 χλμ για παράδειμα είναι 5.9 έως 6.1 δλδ πολύ μικρό...
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Υπάρχει πολύ απλός και αξιόπιστος τρόπος να μετρήσεις με μεγάλη ακρίβεια την κατανάλωση, ανεξάρτητα απο πόσα χλμ σου μένουν ακόμα. Μόλις φουλάρεις το ρεζερβουάρ στο βενζινάδικο, μηδενίζεις και ένα μερικό χιλιομετρητή και έτσι την επόμενη φορά που ξανα-φουλάρεις (ανεξάρτητα από πόσα λιτρα έχεις ακόμα στο ρεζερβουάρ) βλέπεις πόσα χλμ έκανες από φουλάρισμα σε φουλάρισμα. Βλέπεις και πόσα λίτρα σου έβαλε στην αντλία και τσούκ έχεις πόσα χλμ έκανες με πόσα λίτρα....
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες zEr0c0oL, αν μπορείς ενημέρωνέ μας για ότι περισσότερο μάθεις.
Το όριο βάρους των 65 κιλών το αναφέρουν και στο aliexpress κατι που με κάνει να πιστεύω πως θα είναι αρκετά στιβαρές αλλά για να δούμε πως θα σου φανούν και εσένα...
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Αυτο που είναι ενδιαφέρον απο την παραπάνω εικόνα απο το Rogue (aka X-Trail) είναι ότι οι ράγες στηρίζονται σε μόνο δύο σημεία και φαίνεται να μπαίνουν 'χωνευτές'. Αν οι υποδοχές κάτω απο το λάστιχο που έβαλε ο φίλος NikosS3 σε προηγούμενη σελίδα έχουν σπείρωμα για να βιδώσει βίδα, τότε έιναι πολύ πιθανό να βιδώνουν εκεί οι σχάρες του Tekna και στο Qashqai...
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Η κινεζικες(?) ραγες συμφωνα με το σαιτ τους αντεχουν 65 κιλα, νουμερο αντιστοιχο με τις εργοστασιακες ραγες κ τις κλασσικες σχαρες οροφης. Τωρα αν η τιμη αυτη ειναι αληθινη η οχι ειναι αλλο θεμα...
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Αρα για να συνοψισουμε οσον αφορα τις ραγες, δεν ειμαστε σιγουροι αν οι υποδοχες που εχουν στην οροφη οι αλλες εκδοσεις ειναι ιδιες με αυτες της techna. Παντως η λογικη λεει πως δεν συμφαιρει το εργοστασιο να εχει δυο γραμμες παραγωγης για το ιδιο μοντελο δεδομενου οτι εκτος ελλαδας το qashqai κυκλοφορει με εργοστασιακες ραγες χωρις τη γυαλινη οροφη(που ειναι αλλη γραμμη παραγωγης). Οποιος μαθει κατι περισσοτερο ας μας φωτισει...
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Ευχαριστω για τις απαντησεις. Δηλαδη οι μονες λυσεις για ραγες ειναι κινεζιες απο οτι καταλαβαινω....
Μαλλον και περιεργως μιας κ μιλαμε για εμπορικο μοντελο δεν υπαρχουν απο αξιοπιστες εταιριες.