Με νέα πάτουμενα, πάλι 15 ιντσών Jr αλλά 8 άρες...καμια σχέση...
Best posts made by miata_4ever
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Οι χονταρες μου από το 2003 μέχρι το 2011 και από 2017 μέχρι 2020.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
και 2 νυχτερινες απο το υβριδιο μου.
-
RE: Δερματίνη στα καθίσματα
@miata_4ever said in Δερματίνη στα καθίσματα:
Εμένα στο μιατα είναι μαύρα δερμάτινα.ετσι ήταν.σκεφτομαι πλάτη και πάτο να τα κάνω μπλε στο χρώμα του αυτοκινήτου δερματινη.τι λέτε ;αύριο θα πάω από τον Γιάννη
τα εφτιαξα λοιπον και εμεινα πολυ ικανοποιημενος.με γεμισε και το καθισμα του οδηγου στο πλαινο του καθως ειχε γινει ισιο επειδη ο ex ετρωγε ολο το φαι του και ετσι ειναι σουπερ τωρα.εντυσα και το καλυμμα του πινακα οργανων με μπλε ραφη.τα καθισματα εγιναν τα μπλε ,δερματίνη .μενει το τιμονι τωρα με το νεο ετος !!
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
@jammamon said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Άντε να βάλω και γω το δικό μου. Daihatsu Copen μερακλίδικο.
Για γνώστες...
-
RE: TOYOTA FORUM
Γεννήθηκα με Τογιότα μεγάλωσα με αυτά
...είχα σταρλετ επ70 turbo το 1998.
ο κολοσσός αυτός στεναχωρεί πολλούς και όλοι αυτοί βγάζουν χολή που δε μπορούν να την ξεπεράσουν.εχουν τα πάντα φτιάχνουν τα πάντα...
Όταν πήρα μεταχειρισμένο prius gen 2 το 2009 με κοίταζαν σαν εξωγήινο άσχημο μου έλεγαν ...ε πάρτε πασατ πετρέλαιο τους απαντουσα.
εξαιρετικο όχημα κάλυπτε με το παραπάνω τις οικογενειακές ανάγκες.το άλλαξα πριν δύο + χρόνια με prius gen 3 solar pack μοντέλο του 2010.δυσκολευομαι να βρω αντίπαλο για αυτά που έχει τον εξοπλισμό του την οικονομία του ακόμα και με μοντέλα του 2020 από Ευρώπη μεριά. -
RE: 2020 Toyota Yaris
Μπήκα και οδήγησα σήμερα για λίγο ένα γιαρις απλή έκδοση και μάλιστα για επαγγελματικη χρήση.
εκατσα στο εσωτερικό του έπιασα πλαστικά ταμπλό κλπ.δεν είδα καμία διαφορά με άλλα πχ έχω μπει και σε πόλο σε Κορσα .το επάνω μέρος είναι μαλακό τα υπόλοιπα σκληρά δε υπήρχε ίχνος γραντζουνιας στα πλαστικά του και ρωταω τον ιδιοκτήτη και ταυτόχρονα τον υπάλληλο π το οδηγάει κ με λέει ,νεαρός σε ηλικία,το αμάξι είναι σούπερ προσπεράσεις κάνω, πατάει καλά το infotainment άψογο Μ έδειχνε τα κουμπιά και πριν με εξηγήσει πως δουλεύει το υβριδικό του λέω έχω υβριδικό Τογιότα από το 2009 .
όπως και να έχει μέσα δεν είδα κάτι π να μη Μ άρεσε σε υλικά μια χαρά ήταν...και είμαι βέβαιος ότι μετά από 10 χρόνια θα είναι ακριβώς το ίδιο μέσα -
RE: Toyota C-HR 2023
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@cirus said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@gatoz said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@gatoz said in Toyota C-HR 2023:
ηλικιωμενος και χωρις οδηγικες επιδιωξεις
Ό,τι πρέπει για Suzuki και δη Vitara δηλαδη...
ενοιωσε σηκωμαρες μετα το ντεκαβλε ράιζ μπέρνερ ζμπορτ σχεδιασης μεσο μαζικης μεταφορας
Μάλλον τελείωσαν με το ροντάρισμα και είπαν να τα ανοίξουν λίγο οι συνάδελφοι.
απλά κλαίω από τα γέλια
Μπορεί να πιστέψω ότι υπάρχουν κανα 2 τρελοι που "μπορει" μια στο τόσο και να βυθιζουν το πετάλι κάτω αλλά εντάξει και συ σαν κάτοχος το ξέρεις οτι το 90κατι % σε οδηγούς toyota δεν το κάνει αυτό και δεν το λέω για το CHR αλλα γενικά για τους οδηγούς toyota. Τα αμάξια μπορει να πάνε, οι οδηγοί τους ομως δεν
και τωρα μιλάω σοβαρά δεν κοροιδεύω
Αν εσύ το κάνεις είσαι η εξαίρεση
Είναι κατι ανάλογο σαν τους οδηγούς merc που αν ειναι στην αριστερή λωρίδα στην εθνική δεν πάνε δεξια ούτε ασθενοφόρο να είναι πίσω
Αφου φυγαμε από το ότι είναι "τρόλευ", "σέρνονται" και "δεν πάνε καθόλου" και φτάσαμε στο ότι "μπορεί να πάνε", έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο.
Δε καταλαβαίνω το θέμα αληθεια... Δηλαδή όλοι οι τουρμπατοι τσι κλπ είναι με το πόδι στο πάτωμα δλδ? Προσωπικά θα μιλήσω το πριους μου πάει μια χαρά
Και κάτι Εξυπνακιδες με ατμοσφαιρικά 1.6,1. 8 που βλέπουν πριους και χλευαζουν έχωντας το power τους πάω και καροτσάκι αμαλαχει να ουμε (δε ξέρω εάν γράφεται σωστά το αμαλαχει ) και τους χάνεται το ειρωνικό χαμόγελο -
RE: Αυτοκίνητα '90s και 2000s' με διαχρονικό design
Θα ξεκινήσω με το μοναδικό και ακαταμάχητο Honda Integra και συγκεκριμενα το type r dc2.
Θα συνεχίσω πάλι με Honda με το ιδιαίτερο στυλ του και την οροφή που χάνονταν μέσα στο πορτ μπαγκάζ είτε ηλεκτρικά είτε, χειροκίνητα εν έτη 1991. Ο λόγος για το crx del sol.
Πάμε με Mazda rx7 FD, ένα αριστούργημα σχεδίασης, 2023 και το βλέπεις στο πέρασμα του να σπέρνει.
Ένα άλλο όχημα είναι η celica(AT180)5ης γενιάς γνωστή ως Carlos sainz.
Από ευρωπαϊκά πάντα είχα σε περίοπτη θέση την alfa 164.επισης η merc 190 2.5-16 εκείνο το πρησμένο τέρας μαζί με την αυθεντική Μ3 ε30., Lancia delta Deltona, escort Και Sierra cosworth Ολα ήταν Μ@@@@ρες.κλεινοντας ένα respect στο opel calibra. -
RE: TOYOTA FORUM
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Αν το αυτοκίνητο το έχει κάποιος μόνο για χρήση πόλης, σαν παπάκι, είναι γνωστό ότι έχουν χαμηλή κατανάλωση τα υβριδικά Toyota.
Βάλτε όμως και καταναλώσεις με κανονικές μέσες ταχύτητας 70-80 και πάνω, να δούμε τι καίνε όταν χρησιμοποιούνται σαν κανονικά αυτοκίνητα..με το πριους 2 ποτέ δεν είδα κατανάλωση πανω απο 5,8 λίτρα με κανονική οδήγηση δηλαδή Εγνατία 120-130 και χρήση κλίμα 90%.απο το 2009.
Με αυτό πριους τώρα gen 3 το πάω ενα κλικ πάνω σε οδήγηση σε Ρυθμό δηλαδή και λόγω δύναμης και ότι χρησιμοποιω το power mode αρκετά συχνα μέση πάνω από 5,5 δεν είδα.ειπαμε δεν κάνουμε αγώνες άλλωστε δεν σχεδιάστηκαν για αυτό τον λόγω αλλά ούτε πάμε σαν κότες στο δρόμο.
εδω ο παλιος...και διπλα ο νεος!!καλα δεν τον λες και νεο 13 ετων χαχαχα -
RE: 2020 Toyota Yaris
@iceman7 said in 2020 Toyota Yaris:
Κάποτε ήταν έτσι.
Και μάλιστα για να το πετύχουν αυτό τα τζαπονια χρησιμοποιούσαν απλές τεχνολογίες.
Όταν οι Γερμανοί πχ έβαζαν τουρμπο, προώθησαν το downsizing, νεες τεχνολογίες ασφαλείας κλπ.Σήμερα την εποχή της άκρατης παγκοσμιοποίησης απλά αυτή η ψαλίδα αξιοπιστιας έχει εκλείψει.
Τα τζαπονια απλά έμειναν με τα χαλια πλαστικά.
Οι Γερμανοί ξεκίνησαν το downsizing σε μια εποχή που απλά δεν είχαν μοτέρ ...ερπετά και δεινόσαυροι όταν υπηρχαν Κ20 F20 2zz rx8.ετσι λοιπον επειδή ανήμποροι να φτιάξουν οικονομικό ατμοσφαιρικό και δυνατό μοτέρ πλην μ3 πέταξαν τούρμπο πάνω σε μπλοκ αρχαία με κεφαλές που επρεπε να σηκώσεις 2 μπαρ για να φτάσεις τα ,200 άλογα (πάλι ξύλο τρωγαν από Κ20 φ20 άλλο θέμα αυτό,)και το παίξανε και οικολόγοι με τα γιουρο....και οι μετρήσεις γίνονταν στο ρελαντί εκεί π τα ατμό είχαν ψηλα τους ρύπους...και έτσι κόψανε όλα τα κ τα Φ και βανκελ από την ριζοσπαστική μαζνταρα.και ξαφνικά ηρθαν τα tfsi και ζήσανε τα μαστορια πλουσιοπάροχα.λοιπον για τα πλαστικά που λέτε 9 στα 10 γκολφ πέντε οκταβιες κρέμονται οι οροφές τα πλαστικά μέσα ξεφτισμενα κλειδαριές χαλάνε με το καλημέρα και πόσα άλλα.ναι κλείνουν καλά οι πόρτες και έχουν καλό ηχοσύστημα όμως ακούγεται ωραία το μπάσο.
-
RE: Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?
@v_a said in Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?:
@lap said in Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?:
Λοιπόν το είδα. Τώρα φοβάμαι περισσότερο. Δηλαδή εάν ενα κολάρο, παξιμάδι κτλ ή καμια σκουριά στο ψυγείο του inverter επιφέρει μικρότερη κυκλοφορία ψυκτικού υγρού το κόστος θα ναι 8-9Κ!!!!!!
Και αυτός γιατί γελάει συνέχεια; Επειδή θα πληρώσει ο ιδιοκτήτης του prius 8Κ ;;;
Συμπέρασμα.
Εκμεταλλεύεσαι ότι είναι να εκμεταλλευτείς (τεχνολογία, κατανάλωση,άνεση) και στα 7,8 μαξ 10 χρόνια, αλλαγή με νέο όχημα.
Δε βλέπω άλλη λύση στα σύγχρονα αυτοκινήτα.
ΜονόδρομοςΣχεδόν το ίδιο έπραξα.το 2009 πήρα μεταχειρισμένο πριους 2 το κρατησα μέχρι το 2020 και πήρα μεταχειρισμένο 3ης γενιάς.σειρα έχει ένα λεξους..
-
RE: ΣΚΟΥΡΙΑ στις ράγες κάτω από κάθισμα yaris '19.
Εγώ απλά θα κοιτούσα για άλλο αυτόκινητο
-
RE: TOYOTA FORUM
@spi_duster said in TOYOTA FORUM:
Εχω γραψει αλλου πως αν τα κριτηρια επιλογης για αυτοκινητο αφορουσαν μονο το συμφερον, οι λυση Τουοτα θα ηταν μονοδρομος. Ενα σταρλετ, μια κορολλα και μια καρινα με συνολικα 800000 χλμ δε με αφησαν ποτε να ζησω τη εμπειρια της ΛΕΑ. Με αλλα εχω πολλες ιστοριες να πω για πολυ μικροτερη χρηση.
Σωστά το θέτεις φίλος .για αυτό παίρνεις και ένα μιατα για να έχεις μόνιμα το χαμόγελο στο στόμα
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Σε μη εξουσθοδοτημενο σέρβις τογιοτα
Πριους 3gen
Χιλιόμετρα 330.000
Λαδια 5w30 45 ευρώ (κάθε 10.000 τα αλλάζω)
Φίλτρο Λαδιού 8 ευρώ
Λάδια σασμάν aisin 65 ευρώ (κάθε 60.000)
Μπουζι ιριδίου 50 ευρώ (καθε 90.000)
Αυτό ειναι το σέρβις του.
Πριν Χριστούγεννα άλλαξα και αντλία νερού ηλεκτρική 300 ευρώ με εργασία aisin japan.
Ενδεικτικά το κυκλοφορούσα πάνω από 8 μήνες έτσι και εσβηνα τη βλάβη με το obd από το κινητό (εξηγώ η αντλία εχανε στροφές και έτσι σε άναβε τσεκ και τσεκ Hybrid. Αλλά επειδή έχεις τογιοτα δε μασάς κάνεις στην άκρη σβήνεις και συνεχίζεις) -
RE: Honda Civic
ειμαι χοντακιας απο το 2003 με eg vti ,πρωτο μου χοντα και μετα πολλα βελτιωμενα.ονειρο μου ενα s2k.o ακατανομαστος εδω τα πουλαει ακριβα γιατι εχει και την πιτα εχει και το μαχαιρι σαν αποκλειστικος εισαγωγεας.καλα κανει.αλλωστε εχει και ενα μικρο μεριδιο στη honda motor co.ειναι και οι φοροι στην ελλαδα.αντικειμενικα ομως το τζαζ οσο ακριβο και αν ειναι,θα μεινει ως εχει χωρις προβληματα χωρις ξεθωριασμενες ταπετσαριες και πλαστικα χωρις υφασμα απο τον ουρανο μεσα να κρεμεται και χωρις φυσικα να συντηρει το μηχανικο της γειτονιας του η το επισημο σερβισ.
-
RE: Ποια ήταν η πρώτη σου μοτοσικλέτα και τι οδηγείς τώρα;
Πιτσιρικάς έπαιρνα το Yamaha tzr 250 3ma με τις εξατμίσεις κάτω από την σέλα,του αδελφού μου .με εκείνο έμαθα να οδηγώ τροπος του λέγειν ο θεός μας φυλούσε .
Τώρα r1 του 2005 -
RE: Toyota C-HR 2023
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@lap said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Και εγώ πιστεύω πως αρχίζουν να το ξεσκίζουν με τη διχρωμία.
Εσένα που είναι μαύρο πως είναι αυτές τις μέρες; Πόσους βαθμούς πιάνει μέσα;Lap δεν θα πω ψεμματα ,το χω σε γκαραζ ,εξω οπου παω μερα βαζω ηλιοπροστασια ,εχει και φιμε ,δεν εχω δωσει σημασια φιλε.Απο βδομαδα ομως που ξεκιναω αδεια ,διακοπες ,μπανακια και θα μενει στον ηλιο θα σου πω
εχει το chr ανεμιστηρα-εξαερισμο καμπινας?οταν το αφηνεις στον ηλιο π.χ.
το πριους μου εχει,δηλαδη πριν κλειδωσεις πατας του κουμπι του εξαερισμου κλειδωνεις και εκεινο βγαζει το ζεστο αερα της καμπινας.κανει δουλεια πραγματικα.