1969 - Πρώτο αυτοκίνητο VW σκαραβαίος μεταχειρισμένος κόκκινο χρώμα. (αποδείχτηκε κακή αγορά - πολλά προβλήματα και συνεχείς επισκευές σύμφωνα πάντα με τις διηγήσεις του πατέρα μου).
1970 - Ανταλλαγή του παραπάνω VW με τον τότε καινούριο σκαραβαίο του 1970 στην ΕΤΕΑ (αντιπροσωπεία της VW στη Θεσσαλονίκη που υπάρχει ακόμα) πληρώνοντας απλώς τη διαφορά τιμής. Μοντέλο 1200 cc, lux (κάλυψη πλαστικού στο ταμπλώ), γκρίζο χρώμα - κόκκινο σαλόνι.
1977 - Πώληση σκαραβαίου και αγορά καινούριου opel ascona B 1.2
1978 - Πώληση του παραπάνω opel γιατί δεν πήγαινε βήμα και αγορά πάλι καινούριου οpel ascona B αλλά 1.6. Τιμή αγοράς 700.000 δρχ. Και τα 2 opel κόκκινου χρώματος.
1985 - Πώληση του ascona και αγορά καινούριου opel kadett E hatchback μπλε χρώματος με τιμή αγοράς 1.000.000 δρχ κατασκευασμένο στον Βόλο. Ένα αμάξι που παρότι ήμουν μόλις 3 ετών όταν αποκτήθηκε το μίσησα όσο κανένα άλλο, για αρκετό καιρό δεν δεχόμουν να μπω μέσα με κλάματα και τσιρίδες. Ποιότητα κατασκευής κάκιστη - πολύ γρήγορα άρχισαν οι τριγμοί στο ταμπλώ. Κάποια στιγμή αλλάχτηκε ο κινητήρας από 1.3 σε 1.4 με ηλεκτρονική ανάφλεξη. 'Όπως ομολόγησε ο πατέρας μου ο κύριος λόγος που το αγόρασε ήταν το 5τάχυτο σασμάν που δεν διέθετε το ascona.
1993 - Πώληση (ευτυχώς) του kadett και αγορά opel Vectra A 1.6 άσπρου χρώματος στη βελτιωμένη έκδοση με ABS. Αμάξι αδιάφορο από όλες τις απόψεις, ωστόσο παρέμεινε αρκετά χρόνια στην κατοχή μας και το θυμάμαι γιατί σε αυτό έμαθα ουσιαστικά να οδηγώ και το είχα ως 'εκπαιδευτικό' τα πρώτα χρόνια που απέκτησα δίπλωμα.
Από κει και πέρα μπαίνουμε σε πολύ σύγχρονες αγορές και ξεφεύγουμε από το θέμα