Δεν γελάω.Απάντηση και κλειδωμα.
Latest posts made by jamesbond007
-
RE: 5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
-
RE: 5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
Τελική Σύγκριση:
Clio vs Corsa vs 207 vs Grande Punto vs Polo vs Fabia.Ποιό κερδίζει;
Την απάντηση την θέλω σήμερα. -
RE: 5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Βγάλτε εκτός όλα τα ασιάτικα.Κοιτάω μόνο Ευρωπαικά.
206+ is your choise !!
Με δουλεύετε ρε σεις;είπαμε όχι μοντέλα με πατώματα 10ετίας.
-
RE: 5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εγώ λέω να ξανακοιτάξεις το αβέο.. Σε ποιό πάτωμα βασίζεται άραγε;Δεν ασχολήθηκα ποτέ μου με αυτό το θέμα,οπότε δεν ξέρω.
το Corsa πως ακούγεται; -
RE: 5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
Βγάλτε εκτός όλα τα ασιάτικα.Κοιτάω μόνο Ευρωπαικά.
-
RE: 5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το aveo μήπως ξέρεις πώς τα πάει στα crash test;δες εδώ
http://www.euroncap.com/tests/chevrolet ... 6/256.aspx
τι Aveo τι Kalos το ίδιο πάτωμα είναι
οπότε άστο...πάμε γι'άλλα πιο ασφαλή αυτοκίνητα -
RE: 5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν πάρω το Polo στην βασική του έκδοση που έχει κεντρικό κλείδωμα με κλειδί,πως θα ανοίγω το πορτμπαγκάζ;έχω δει ένα Polo τον δρόμο αλλά πίσω δεν έχει κλειδαριά.
Δεν ανοίγει το πορτμπαγκάζ στη βασική έκδοση του Πόλο.
Αν θέλεις χώρο αποσκευών πρέπει να πάρεις πιο ακριβή έκδοση.Το Polo που είδα ήταν με αλουμινένιες ζάντες..αρα κορυφαία έκδοση.
-
RE: 5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
.
Το αβεο να παρεις,εναλλακτικα υπαρχει και το Santero αλλα ειναι φτιαγμενο απο τα παλιαντζιδικα της ρενο.
Και τα δύο είναι πρόχειρες κατασκευές.Καλύτερα να δώσω λιγα λεφτά παραπάνω και να πάρω κάτι που μπορεί να αντέξει και 20ετία... Παρα να κυκλοφορώ με μοντέλα βασισμένα σε πατώματα 10ετίας.
-
RE: 5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
Να πάω για Clio;η για 207;
-
RE: 5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
Ο χρήστης kstamos έγραψε:
Και εγώ θα πρότεινα το i20 επειδή είναι και το ασφαλέστερο όλων σύμφωνα με το euroncap http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/4a35be7b-bc49-4272-b628-b745829f70fd/euro-ncaps-top-five-achievers-of-2009.aspx και επειδή είχα πολύ καλή εμπειρία από το Getz μου όσον αφορά την αξιοπιστία και την αντιπροσωπεία.Τα Polo τουλάχιστον μέχρι πριν 5-10 χρόνια από αξιοπιστία ήταν απαράδεκτα (με ταλαιπωρούσε ένα μέχρι το 2004 που το ξαπόστειλα και από φίλους έχω δει πολλές ιστορίες φρίκης) - δεν ξέρω κατά πόσο έστρωσαν πια αλλά θα το απέφευγα. Στην ουσία πρόκειται για ισπανικό αυτοκίνητο με πολλές τσιγγουνιές στην ποιότητα και όχι για γερμανικό όπως το golf.
Για τα clio της προηγούμενης γενιάς επίσης οι εμπειρίες μου ήταν όλες πολύ καλές (είχαμε ένα στην οικογένεια και 3-4 φίλους και κανένα δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα). Καμία σχέση δλδ με τη γενικότερη κακή φήμη της Renault.
Δηλαδή τα Κορεάτικα είναι καλά;έχω ακούσει για αυτά...πολλά και διάφορα
Το Aveo θα το κοιτούσα μόνο αν βγεί η δεύτερη γενιά.Αυτό κοντευει 8ετία πλέον και η δεύτερη γενιά δεν βγαίνει μέχρι το φθινόπωρο.Σαν αμάξι όμως,από όταν ήταν Daewoo λέγαν όλοι οτι ήταν πάτος σε σχεδόν όλους τους τομείς.
Για hyundai εχω ακούσει καλά λόγια αλλά τι γίνεται με τις ζώνες ασφαλείας που ρώτησα παραπάνω;
Το νεο Clio:Ξέρω ένα παιδί με Clio 2006 που έχει κάνει 32000 χιλίομετρα.Πέρυσι το καλοκαίρι χωρίς λόγο στα 24.000 χιλιόμετρα του έσβησε η μπαταρία.Είχε βέβαια πάντα on το Ραδιο CD και το Air condition.Πέρα απο κει τίποτα άλλο.