Παιδιά όταν πατάω το αμπραγιαζ του συμπλέκτη ακούγεται ένας θόρυβος σαν κροταλισμα όχι συνεχομενος... Όταν αφήσω το συμπλέκτη όλα καλά ... Ρουλεμάν είναι η κάτι άλλο ??Peugeot 307 1,4 16v
giannissamikerkyra
@giannissamikerkyra
Latest posts made by giannissamikerkyra
-
Πρόβλημα ρουλεμάν Συμπλέκτη ??
-
RE: Πρόβλημα ρουλεμάν Συμπλέκτη ??
Παιδιά όταν πατάω το αμπραγιαζ του συμπλέκτη ακούγεται ένας θόρυβος σαν κροταλισμα όχι συνεχομενος... Όταν αφήσω το συμπλέκτη όλα καλά ... Ρουλεμάν είναι η κάτι άλλο ??Peugeot 307 1,4 16v
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης GiannisSamiKerkyra έγραψε:
καλησπερα παιδια ειμαι κατοχος ενος peugeot 307 16v 1.4 (leader). μετα απο ακινησια 2-3 μηνων μ εβγαλε σφαλμα catalytic converter fault κ κ δουλευε 3κυλινδρα(μετα απο μεγαλη βολτα σταματισε το σφαλμα κ δουλεβε κανονικα κ την επομενη μερα ξανα το εβγαλε). πηγα στον μαστορα κ εβγαλε το διαγνωστικο ελειψη ψεκασμου στον 3. αλλαξαμε μπεκ κ ολα καλα ολα ωραια.. μετα απο 3 μερες ξανα τα ιδια στα καλα καθουμενα. παω στον μαστορα ωγαζει ελειψη σπινθηρα στον 2. αλλαζουμε πολλαπλασιαστη (μεταχειρισμενο) κ ολα καλα ολα ωραια. παψ να ανεβω θεσσαλονικη κ καπου στα μισα στην εγναντια για 2-3 λεπτα βγαζει παλι catalytic converter fault κ ρεταρε, μετα εσβησε μονο του κ απλα δεν δουλευε σωστα(εκανε διακοπες στης προσπερασεις). μετα τις επομενες μερες απλα δεν δουλευε σωστα (εκανε διακοπες). ειχε κολησει κ ο θερμοστατης κ δν ανεβαζε πανω απο 70 βαθμους. πηγα σε μαστορα στην θεσσαλονικη κ εβγαλε( το παλιο σφαλμα γιατι τωρα δεν εβγαζε κατι καινουριο απλα εκανες διακοπεσ) οτι ειχε ελειψη καυσης στον 2. ηθελε αλλο πολλαπλασιαστη μ ειπε. οποτε αλλαξαμε μονο θερμοστατη κ θα αλλαζα τον μεταχειρησμενο π ειχα βαλει. αφου το αλλαξα (θερμοστατη) κ ανεβασε θερμοκρασια δουλεβε ολοσωστα κ απο τοτε μεχρι να ζεστανει κανει διακοπεσ κ μετα τιποτα εκτοσ απο ελαχιστες διακοπες οταν του δινω τερμα γκαζι ( πχ για να προσπερασω). το θεμα einai oti ο αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου μεtroyse μια -22 κ μια 140 βαθμους (χαλασμενος) μηπως το ολο προβλημα το κανει αυτος?? μηπως ειναι τιποτε αλλο?? θελω να το αλλαξω μονος μ οποτε αν δεν ειναι αυτος δεν θελω να το αλλαξω μεχρι να το παω στον μαστορα μ ετσι κ αλλιως οταν ζεστανει το αυτοκινητο παει κανονικα! ευχαριστω!
ps: οταν ειναι κρυο εννοω μεχρι τουσ 80-85 βαθμους.... με το που πατισει δλδ 85 βαθμους το νερο δουλευει κομπλε το αυτοκινιτο!!τελικα παιδια εχαναν λαδια τα ψευτοκαπακα των εκεντροφορων κ εμπεναν στις μπυζοπιπες κ βραχικυκλωναν τα παντα .... κ αυτο το διαπιστωσε ενας μηχανικος 25 ετων ενω ολα τα εξουσιοδοτημενα + ηλεκτρολογοι + απλα συνεργεια κ ενω ειχαν δει την λαδουρα πανω στις πιπες μ ελεγαν κοστος 500+ ευρο για λ κ μπεκ! κ καθαρισα με 30 ευρουλακια για να μονοσουμε τα ψευτοκαπακα + οτι παρει ο εξατμισας καθως ειχε τρυπα κ μετραγαν πολυ οξγυγονο οι λ! ολα αυτα τα διαπηστοσε (μεσα στο 10λεπτο) κ τα επισκευασε 25 ετων καινουριος μηχανικος... κ με γλυτωσε απο τα τοσα ... ευχαριστω για τις απαντησεις ολους!
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν δουλεύει καλά κρύο, όταν ζεσταθεί δουλεύει καλά εκτός από τέρμα γκάζι.Αφού δεν έχει φίλτρο βενζίνης, εύχεσαι να μην οφείλεται το πρόβλημα στο καύσιμο αλλά δεν έχεις καλό σπινθήρα.
Κοιτάς μπουζί, πολλαπλασιαστές, γειώσεις κλπ ηλεκτρικά.μπουζι,πολλαπλασιαστες(2 διαφορετικουσ του κουτιου) αλλακτικαν, κτλ ηλεκτρικα ελεκτηκαν σε 2 ηλεκτρολογους... αλλα τπτ ...
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
το ειχα αλλαξει μονος μ οποτε δεν μπορουσα να δω μονος μ τι τιμες διαβαζε.. ο μηχανικος π κοιταξε τα παντα ειπε οτι δουλευει κομπλε.. αλλα τι το αλλαξα τι δεν το αλλαξα το ιδιο πραγμα στην λειτουργεια του αυτοκινητου
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
οι αισθητηρες λ μετα τις 4500 απενεργοποιουνται διαβαζει αλλα ο εγκεφαλος...αλλαξε το φιλτρο βενζινης ανθρωπε μου...τοσο ακριβο ειναι πια?αλλιως αλλαξε αμαξι ..παρε κορολα...τι να σου πω!δεν εχει φιλρο το 307 απο οτι ειδα... κ εαν εχει που το εχει???
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
τον αισθητηρα τον εχω αλλαξει κ τπτ, ακριβος τα ιδια ... μπορει να ειναι φιλτρα βενζινης κ αδυναμια πιεσης κ μολις παει 80+ βαθμους το νερο να πηγενει κομπλε κ να μην βγαζει καμια βλαβη το διαγνωστικο?? κ κατι ψιλο ακυρο, σε ενα εξουσιοδοτημενο peugeot ειπαν για αλλαγη κ των 2 αισθητηρων λ (το οποιο γινεται μονο στην πεζο γτ μ ειπε οτι αμα αλλαξω λ θελει τηλεφορτωση ο εγκεφαλος)..... απο τα λιγα π ξερω κ απο οτι μ ειπαν αλλοι μηχανικοι κατι τετοιο δεν ισχυει...σωστα ??? γτ ηθελα 440 ευρο για την δουλεια αυτην + καθαρισμο εισαγωγης .....
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Ο χρήστης GiannisSamiKerkyra έγραψε:
καλησπερα παιδια ειμαι κατοχος ενος peugeot 307 16v 1.4 (leader). μετα απο ακινησια 2-3 μηνων μ εβγαλε σφαλμα catalytic converter fault κ κ δουλευε 3κυλινδρα(μετα απο μεγαλη βολτα σταματισε το σφαλμα κ δουλεβε κανονικα κ την επομενη μερα ξανα το εβγαλε). πηγα στον μαστορα κ εβγαλε το διαγνωστικο ελειψη ψεκασμου στον 3. αλλαξαμε μπεκ κ ολα καλα ολα ωραια.. μετα απο 3 μερες ξανα τα ιδια στα καλα καθουμενα. παω στον μαστορα ωγαζει ελειψη σπινθηρα στον 2. αλλαζουμε πολλαπλασιαστη (μεταχειρισμενο) κ ολα καλα ολα ωραια. παψ να ανεβω θεσσαλονικη κ καπου στα μισα στην εγναντια για 2-3 λεπτα βγαζει παλι catalytic converter fault κ ρεταρε, μετα εσβησε μονο του κ απλα δεν δουλευε σωστα(εκανε διακοπες στης προσπερασεις). μετα τις επομενες μερες απλα δεν δουλευε σωστα (εκανε διακοπες). ειχε κολησει κ ο θερμοστατης κ δν ανεβαζε πανω απο 70 βαθμους. πηγα σε μαστορα στην θεσσαλονικη κ εβγαλε( το παλιο σφαλμα γιατι τωρα δεν εβγαζε κατι καινουριο απλα εκανες διακοπεσ) οτι ειχε ελειψη καυσης στον 2. ηθελε αλλο πολλαπλασιαστη μ ειπε. οποτε αλλαξαμε μονο θερμοστατη κ θα αλλαζα τον μεταχειρησμενο π ειχα βαλει. αφου το αλλαξα (θερμοστατη) κ ανεβασε θερμοκρασια δουλεβε ολοσωστα κ απο τοτε μεχρι να ζεστανει κανει διακοπεσ κ μετα τιποτα εκτοσ απο ελαχιστες διακοπες οταν του δινω τερμα γκαζι ( πχ για να προσπερασω). το θεμα einai oti ο αισθητηρας θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου μεtroyse μια -22 κ μια 140 βαθμους (χαλασμενος) μηπως το ολο προβλημα το κανει αυτος?? μηπως ειναι τιποτε αλλο?? θελω να το αλλαξω μονος μ οποτε αν δεν ειναι αυτος δεν θελω να το αλλαξω μεχρι να το παω στον μαστορα μ ετσι κ αλλιως οταν ζεστανει το αυτοκινητο παει κανονικα! ευχαριστω!
ps: οταν ειναι κρυο εννοω μεχρι τουσ 80-85 βαθμους.... με το που πατισει δλδ 85 βαθμους το νερο δουλευει κομπλε το αυτοκινιτο!!δεν μπορουμε να βρουμε καποια βλαβη πουθενα... εγινε αλλαγη του αισθητηρα κ παλι τα ιδια! το μονο π μ μενει ειναι τηλεφορτηση η καπως ετσι... σε εξουσιοδοτημενα π πηγα μ ειπαν ακομα κ για αισθητηρες λαμβα ενω το αμαξι δουλευει χωρις check engine κ χωρις καποια βλαβη στα διαγνωστηκα... καποιος π α ξερει αντιπροσοπεια σε θεσσαλονικη ?? κ ακομα καλητερα αν υπαρχει καποιο βιντεο η κατι να δω την διαδικασια για να ξερω οτι σιγουρα θα τhν κανει ο τεχνικος γτ εχει πεσει πολυ δουλεμα στα εξουσιοδοτημενα.. ευχαριστω
-
RE: ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4Χ4 Κ.Α.
απο κατω που το πηγα σε μαστορα πλην του σταβρου απο μπροστα(που ακουγοταν) ηταν κομπλε, ετσι μ ειπε τουλαχιστον. τα λαστιχα παντος ειναι πολυ ζορισμενα , ταλαιπορημενα, καμενα, ολα μαζι. οποτε σαν λαστιχα καλητερα να παρω τα yokohoma? ετσι κ αλλιως το αμαξι ειναι μαμα τελειως, κ ετσι θα μεινει προς το παρον. τα BFgoodrich a/t ειναι πολυ πιο ακριβα?? (τα γιοκο πανε στα 380) ξερεις μηπως πανω κατω τιμες για τα BF?? στο νερο ειναι καλα ???