Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 2632
    • Best 0
    • Groups 0

    georgetz

    @georgetz

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    2632
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website thresh86.wix.com/motorsoul

    georgetz Unfollow Follow

    Latest posts made by georgetz

    • RE: Πώληση Οικοπέδου

      posted in Μικρές Αγγελίες
      G
      georgetz
    • RE: Αγορά αυτοκινήτου

      Ο χρήστης Alexkid έγραψε:

      Κατά τα άλλα το Celica 7ης γενιάς έχει την φήμη του ζημιάρικου. Κάποιοι λένε πως καίει λάδια ειδικά το Τ σπορ. Αυτά ίσως βέβαια να οφείλονται στο καθημερινό ξύλο που τρώνε στα χέρια καγκούρων. Φίλος που είχε το απλό με τα 143 άλογα ήταν πολύ ευχαριστημενος πάντως.

      Δεν θα το λεγα. Πριν το 2002 ήταν γνωστό το θέμα με κακή λειτουργία του VVT-Li
      αλλά αλλαγές γίνανε , οπότε το οτιδήποτε άλλο έκτοτε οφείλεται περισσότερο
      σε κακή λειτουργία του κινητήρα λόγω κακομεταχείρισης.

      Για τον op, είναι ευχάριστο αμαξάκι αλλά θα το εσωτερικό δείχνει τα χρόνια του και με το παραπάνω. Ζύγισε τα κόστη και τα θέλω σου, οδηγά τα και προχώρα !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgetz
    • RE: TOYOTA FORUM

      Με τι ασχολείστε μέρες που είναι

      Βγάλτο μωρή ανάπηρη :

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgetz
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      [quote='REALZEUS']

      Μη μπερδεύεις την ροπή στον στρόφαλο με την ροπή στους τροχούς. Επίσης συνυπολόγισε το βάρος. Σε πίστα ο Νιντέλ έκανε πλαγιολισθήσεις με την 458 με 140-150 μίλια την ώρα.

      Not satisfied.

      1. Διαγράμματα τώρα .
      2. Και το Toyobaru πλαγιολισθαίνει με 150-160 χλμ
        κάτι που δεν συνάδει με τους ενδεχόμενους, και πλήρως
        εξακριβώσιμους, ενίοτε , αλλά όχι πάντα , με γνώμονα τον
        Π.Ο εκάστοτε, 173 ίππους...
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgetz
    • RE: Νεο Αυτοκίνητο

      Ο χρήστης παναγιώτης97 έγραψε:
      αν κατάλαβα καλά είναι δύσκολο αμάξι? το προτιμούν λίγοι άρα και τα ανταλακτικα του εινια σπάνια άρα ακριβά? Το συγκεκριμένο είναι αέριο μόλις τώρα το είδα...

      Και μόνο το οτι βγήκε στην παραγωγή ήταν ένα μικρο θαύμα αφού μπορεί
      να λέει Dodge αλλά έχουν μετάσχει διάφορες εταιρίες στην πραγμάτωση του.

      Ποιότητα κατασκευής μέτρια και σχετικά βενζινοβόρος 1.8λ με 150 γιαπωνέζοκορεατόαμερικανοθρεμμένα
      άλογα.

      Καλό το σπορ αμαξάκι αλλά σε νησί παίζει να δεινοπαθήσεις.
      Ford Fiesta 1.6 diesel, Fiat Bravo diesel και Yaris 1.4 diesel θα κοιτούσαν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgetz
    • RE: Πώληση Οικοπέδου

      http://oikolympos.heliohost.org

      posted in Μικρές Αγγελίες
      G
      georgetz
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

      Ε καλα αυτο δεν ειναι κατι καινουργιο ή πρωτακουστο. Γενικα ομως σκυλια μαυρα. Οπως και να το κανουμε ειναι ξεπερασμενης τεχνολογιας και εποχης. Απλα στη τογιοτα και τα επομενα πιο συγχρονα μοτερ ειχαν αυτη την ευαισθησια.

      Γενικά τα 4AFE δεν καίγαν καθόλου λάδια, τα επόμενα είχαν θέμα.

      Στην Ελλάδα συγκεκριμένα είχαν εισαχθεί παρτίδες του 1.6 σε Corolla ,
      χρονιές 91-92, όπου εμφάνιζαν αυξημένη κατανάλωση ,
      περί τα 1-2 λίτρα ανα 3000-5000 χλμ.
      Δεν τίμησε την Toyota αυτό αλλά διαπιστωμένα, ήταν και το
      μοναδικό θέμα αξιοπιστίας του αυτοκινήτου για πολλά
      χιλιόμετρα μετά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgetz
    • RE: Επιλογή Coupe, Astra GTC, Giulietta η κάποιο άλλο?

      Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
      Για να τελειωνουμε το αστρακι είναι πανέμορφο και εξαιρετικό. Αμα σουβαρεσει φιλέ μου παρτο αλλά κάνε μια χάρη στον εαυτό σου...πάρε το καινούργιο 1.6 diesel. Είναι φοβερό , euro 6, έχει ροπή πολύ καλη για το σκάφος. Προχωρα άφοβα, αλλά να θυμάσαι δεν είναι θέμα ραλιστα. Σε 5 χρόνια θα γλυτώσεις 500 ευρώ απο τα τέλη και σε 100 χιλιαδες χιλιομετρα με 4 λεπτα διάφορα στο χιλιόμετρο τουλάχιστον απο τα καύσιμα αλλες 4 χιλιαδες ευρώ. Κατα συνέπεια και με βαση και την αναποσβεστη αξία είναι μονόδρομος η αγορά του εξαιρετικού καινούργιου ντίζελ

      C4 σε αυτό το thread πρότεινες ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgetz
    • RE: Peugeot RCZ vs Toyota GT86

      Ενδιαφέρουσα άποψη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgetz
    • RE: Peugeot RCZ vs Toyota GT86

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      Οδηγησα και τα δυο και πιο πολυ μου αρεσε το rcz , αν εξαιρεσεις τον ηχο του toyota , αλλα το ξανασκεφτηκα και αμα το αγορασω θα μεινω με ψιχουλα ... Δανειο δεν μπορω να παρω ... Οποτε παμε σε κατι με το πολυ 20.000 ευρω ... Παιζει να βρω rcz με τοσα και σε καλη κατασταση ;

      Εφόσον οδήγησες τα 2 και βρήκες το Rcz καλύτερο, τότε δεν κόπτεσαι
      για την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.

      Άρα γιατι δεν κοιτάς και ένα Opel Gt στα 13000-20000 ?

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4526786/

      Δεν ειναι καν αμεσα συγκρισιμα για να βγαλει κανεις συμπερασμα.. ουτε αυτο σημαινει οτι δε τον νοιαζει η συμπεριφορα.. ουτε ειναι πανακεια η πισω κινηση για να ευχαριστηθεις.

      Είναι συγκρίσιμα ως κουπέ σπορ αυτοκίνητα για αυτό και
      υπάρχουν μπόλικα συγκριτικά στο νετ, κατα συνέπεια και για την
      οδηγική συμπεριφορά.

      Πανάκεια δεν είναι,χρειάζεται εξαιρετικό προσθιοκίνητο όμως
      για να αντισταθμίσεις ένα καλοζυγισμένο πισωκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgetz
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr