Διάβασα σε κάποιο άλλο topic ότι η είσοδος για τα μέλη του 4Τ Forum στην πίστα είναι 32 (και όχι 40) ευρώ. Αυτό ισχύει μόνο για τα οργανωμένα track days ή απλά ενημερώνουμε τον υπεύθυνο της πίστας σχετικά (και πώς; ) ???
george_20vt
@george_20vt
Φωτογραφία, Ταξίδια, Moto
Latest posts made by george_20vt
-
RE: Μέγαρα για όλους!
-
RE: ΤΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΕΧΕΤΕ ?
Έχω από το τέλος του 2000 το τελευταίο καρμπυρατεράτο Aprilia Pegaso 650 το οποίο χρησιμοποιώ τόσο για τις αστικές μου μετακινήσεις όσο και για καμιά εκδρομή σε βουνό.
-
RE: 116 vs A3 1.6 vs Focus2.0 vs Golf2.0 vs 147 2.0 vs LEONFR
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Polu fobamai oti den tha exei 22700 kai to neo montelo, episis den xerw an tha diatirisoun ton kinitira (gia logous ekpompis rupwn) h tha baloune ton 2.0 FSI tou golfπεριμενουμε καινουργιο λεον οποτε το παλιο παει για last year
Ξεχάστε τον 1.8Τ στο νέο Leon.
Άλλωστε επείδη ακριβώς το 'παλιό' πάει για laaaaaast yeeeaaaaarrr παραμένει μεταξύ των άλλων επιλογών της συγκεκριμένης ψηφοφορίας best value for money.
Για το θέμα των 10κ πάνω μόνο για μηχανή που ανέφερες, αν πας σε μία έκθεση και παρατηρήσεις και τα τεχνικά λίγο πιο προσεκτικά, θα δεις πως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.
-
RE: Πιστα Μεγαρων Ψηφοφορια
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
β. Η άσφαλτος είναι πολύ καλής ποιότητας.Μάλλον μέτριας ποιότητας θα τη χαρακτήριζα... εκτός και αν τη συγκρίνουμε με τη Λ.ΝΑΤΟ που είπε ο Pani λίγο πιο πάνω.
-
RE: Μέγαρα για όλους!
Επειδή τη χρήση κράνους για είσοδο στην πίστα τη θεωρώ αυτονόητη για λόγους όχι απλά τυπικά διαδικαστικούς αλλά για λόγους ουσίας, ομολογώ ότι έμεινα άφωνος όταν προχθές (Σάββατο 23/01) κατά τη διάρκεια επίσκεψής μου στην πίστα σαν απλός ιδιώτης, είδα με τα ίδια μου τα μάτια έγκριτους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου να μπαίνουν στην πίστα για να 'παίξουν' χωρίς να φοράνε κράνος.
Όταν ειδικά ορισμένοι εξ αυτών διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για θέματα οδικής ασφάλειας, το θεωρώ τουλάχιστον ατυχές να εμφανίζονται μπροστά σε τόσο κόσμο χωρίς τις απαραίτητες προφυλάξεις ασφαλείας. Ειδικά από τη στιγμή που σου παρέχει η ίδια η πίστα κράνος σε περίπτωση που δεν έχεις δικό σου, κατά την ταπεινή μου άποψη οι δικαιολογίες περιτεύουν.
Αυτό ήθελα να πω και παράλληλα να ρωτήσω εάν τυχόν συντρέχει κάποιος ειδικός λόγος για τη μη χρήση κράνους τον οποίο ίσως αγνοώ.
-
RE: Μέγαρα για όλους!
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Ελπίζω να το αναγράφω στη σωστή θεματική ενότητα, αλλά θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει για το εάν είναι υποχρεωτική για όλους η χρήση κράνους μέσα στην πίστα των Μεγάρων.
Ευχαριστώ!
ΝΑΙ!
Επαναδιατυπώνω το ερώτημα, υπογραμμίζοντας το 'για όλους'.
-
RE: Μέγαρα για όλους!
Ελπίζω να το αναγράφω στη σωστή θεματική ενότητα, αλλά θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει για το εάν είναι υποχρεωτική για όλους η χρήση κράνους μέσα στην πίστα των Μεγάρων.
Ευχαριστώ!
-
RE: Leon Cupra 2.8. Ποιος ο λογος υπαρξης?
Ο χρήστης kacey έγραψε:
george_20vt, dienekes και nightmare_S16Ωραια και σωστα ολα αυτα που ειπατε, αλλα ακομα και απο μηχανολογικης αποψης, δεν θα επρεπε το μοτερ να κρινεται απο το αποτελεσμα? Γιατι το αποτελεσμα καθε αλλο παρα αποτυχημενο δειχνει. ,
Ασχετα με την εμπορικοτητα, τα χαρακτηριστικα λειτουργιας του συγκεκριμενου μοτερ, παρα τα θεωρητικα προβληματα που παραθετετε, δειχνουν οτι ειναι πολυ καλο σε πραγματικο-πρακτικο επιπεδο.
Εγώ δεν είπα κάτι αντίθετο, απεναντίας...
-ένας υπερτοφοδοτούμενος 20ν με πολύ καλή απόδοση, κτηνώδη ροπή, μνημειώδη αξιοπιστία και high tech ηλεκτρονική διαχείριση που επιτρέπει απροβλημάτιστο 'γαργάλημα' και που στην πράξη λίγα σύνολα μπορούν να σταθούν πλαϊ του. Εύχρηστος και φιλικός εάν χρειαστεί να τον οδηγήσει η γιαγιά μου, χωρίς τα περισσότερα μειονεκτήματα των turbo όπως lag πατάω-γκάζι-σήμερα-σπουλάρει-αύριο.
Η εμπειρία μου σε αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα εδώ και 1 - 1,5 χρόνο είναι θετικότατη και πιστέψτε με ότι κάθε φορά που το οδηγώ το τελευταίο που με απασχολεί είναι πόσα χιλιοστά βύθισμα έχουν οι εκκεντροφόροι. Ειδικά όταν μετά το reflashing της ECU με το πρόγραμμα της revotechnik και χωρίς καμία απολύτως άλλη αλλαγή άρχισε να 'ζωγραφίζει' και με 3η στις 2500 σαλ. Το βασικότερο βέβαια είναι ότι την ίδια στιγμή μπορεί κάλλιστα να οδηγηθεί και από τον αδαή χωρίς να τον τρομάξει ή να τον προβληματίσει.
-
RE: Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!
Τα σχόλια περιττεύουν...
-
RE: Leon Cupra 2.8. Ποιος ο λογος υπαρξης?
Ο χρήστης IKE έγραψε:
george_20vt γράψε και την πηγή σου, Χοιδάς απο παλιούς (παμπάλαιους μάλλον) 2 τροχούς δεν είναι?Αν και το συγκεκριμένο κομμάτι είναι από το mototriti, όντως σε (παμπάλαιους) 2Τ είχαν γραφτεί διάφορα ενδιαφέροντα.