Ο χρήστης cane_corso_ έγραψε:
Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19') και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra.Φίλε μου,scirocco tsi160 και golf tsi160 έχουν το ίδιο μοτέρ.(20-40 κιλά διαφορά).
Χωρίς dsg......... δές τι διαφορές έχεις με ενα scirocco............http://www.zeperfs.com/en/duel3321-2417.htm
Φιλικά πάνταΝαι αλλα μιλάμε και για ένα αστρα με 1500 κιλά μη το ξεχνάμε αυτό.......
ασ ηταν και τα Golf 1500 κιλά και όχι με dsg και εκεί θα βλέπαμε διαφορές
Και μην ξεχνάς ότι στα 0-400 kai 0-1000 golf και astra έχουν διαφορά δέκατα του δευτερολέπτου και με 100+ κιλα βάρος διαφορά
ΦιλικάΑν ηταν 220 κιλά το astra..........θα ήταν πιο γρήγορο και απο hayabusa.
Τι λες φιλε μου τωρα?
Τοσα το έβγαλε η opel,τι να κανουμε!!!
Μα εγώ δεν λέω κατι για αυτό σαφώς και έτσι το βγάλανε και υπάρχει και λόγος
Αλλα τα πάντα δεν είναι η επιτάχυνση
Στα φρενα είναι καλύτερο το astra από όλα
Σε αλλαγές λωρίδα αν είχατε διαβάσει το drive πριν κανά 2 μήνες το astra πάλι καλύτερο και στο δρόμο σε εθνική με πολλά χιλιόμετρα ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
Αν οδηγήσετε θα καταλάβετε τι λέω
¨οπως είπα με 230 στο δρόμο που έπιασα δεν έιχε το παραμικρό τριγμό-η κούνημα ή οτιδήποτε ΑΚΛΟΝΗΤΟ
οπότε.............. να μαστε καλά να τα χερόμαστε με ασφαλή χιλιόμετρα