Και εμένα με γράψανε πιγένοντας προς Νάυπλιο λίγο πρίν το Άργος σε απέραντη ευθία με 101 χλμ. (όριο μου ήπαν οτι ειναι 60 αλλα δεν υπίρχε πινακίδα) και περιμένω εδω και 2,5 χρόνια το δικαστήριο.Την ταχυτητά μου μου μου την δίξαν στο ραντάρ.
diomos
@diomos
ΑΡΤΟΠΟΙΟΣ - ΑΓΩΝΕΣ,ΑΥΤΟΚ/ΤΑ,ΑΕΡΟΠΛΟΕΙΑ,ΚΑΛΟ ΦΑΓΙΤΟ
Latest posts made by diomos
-
RE: Με τι ταχυτητα σας γραψανε?
-
RE: Civic TypeR i Corolla Tsport????
DIOMOS.. συμφωνω απολυτα, μονο με μια μικρη διορθωση αν μου επιτρεπεις..
Το Civic δεν εχει μπλοκε αν δεν κανω λαθος..FILE ΝΙΚΟ ΑΝ ΘΗΜΑΜΕ ΚΑΛΑ ΟΛΛΑ ΤΑ TYPE R ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΟΚΕ ΟΠΟΣ ΤΟ ΙΝΤΕΓΚΡΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΒΙΚ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΜΙΠΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ
-
RE: Ηλεκτρικες τουρμπινες...
Ειμαι σιγουρος και εγω οτι ο Gabriel θα επανερθει με πληροφοριες, αλλα ασ δωσω και εγω λιγο φως in the meantime ετσι ωστε να προχωρησουμε προς καποια κατευθηνση.
Το Ηλεκτρικο Τουρμπο δουλευει με [b]ρευμα [/b]αντι με τον παραδοσιακο τροπο (καυσαερια ή μηχανη). Για αυτο και αποδιδει μονο 0.45bar πιεση.
Αυτο σημαινει οτι οι μετατροπες που θα χρειαστουν για την εγκατασταση ειναι ελαχιστες (δεν ξερω [i]ακριβως [/i]τι), και γι' αυτο υπολογιζεται να αποτελει μια φθηνη (?) λυση για καποιον που απλα θελει να ζωντανεψει το μπρικι του!! Δηλαδη, υποτιθεται οτι δεν χρειαζεται:
- Μειωση συμπιεσης
- Αλλαγη μπεκ
- Αλλαγη εμβολων κεφαλης
- Μετατροπη εξατμισης
Το κοστος βεβαια απ' οτι εχω ακουσει, οντως φτανει τα 700,000 δρχ! Βεβαια μια μετατροπη σε παραδοσιακο τουρμπο ξεπερναει το 1.5εκ !!!
Το τελευταιο advantage ειναι οτι ανα πασα στιγμη και πολλη ευκολα ολα επιστρεφονται στην αρχικη τους κατασταση αν ο ιδιοκτητης αλλαξει αυτοκινητο ή βαρεθηκε το τουρμπο (αν ειναι δυνατον)!
Συγγνωμη για το 'ps', επρεπε να ειχα γραψει 'hp' - αλα Ελληνικα!!
Δηλαδη 4-5psi;
Ποτε το κανει αυτο; στις υψηλες στροφες, χαμηλες κτλ;
εχουν δυναμομετρησεις με πριν και μετα. Να δουμε αποδειξεις/διαγραμματα ιπποδυναμης και μετα βαζουμε το κοστος και τοτε εχουμε κοστος για καθε εχτρα ιππο.Νικος
ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΙΣΩ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΨΑΞΕΙ ΗΧΑ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο DAYAN ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΘΙΚΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ Η ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ''titsataki'' ΚΑΙ ΡΩΤΙΣΑ ΕΜΑΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΙΟΝΕΚΤΙΜΑ ΑΥΤΗΣ ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ ΑΕΡΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΕΝΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΙΡΑ ΝΑ ΠΕΥΤΕΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟΣ ΑΝΑΛΟΓΑ Η ΠΙΕΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΑΡΑ ΣΤΗΣ ΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΑΤΜΟΣΦΕΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ Η ΠΙΕΣΗ ΤΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΔΙΑ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΚΙΝΙΤΗΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 1000cc ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΖΩΙΡΕΜΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΝΕΥΡΟ ΑΠ' ΤΗΣ 1500 σ.α.λ. και μετα της 3-3500 σ.α.λ. 'λαχανιαζει'.Αυτά τα ολίγα πιστέυω να σας κατατόπισα λίγο ό,τι μπορεί να το παρέλιψα ρωτήστε μπωρεί και να το γνωρίζω.Υ.Γ. Η ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΓΡΗΓΩΡΟΤΕΡΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΕΚΥ ΚΑΤΕΛΙΞΑ, ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΦΘΙΝΟΤΕΡΑ ΑΛΛΙΟΣ ΑΛΑΞΕ ΚΙΝΗΤΙΡΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΟΙ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟ.
-
RE: Civic TypeR i Corolla Tsport????
ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΥΣΓΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΠΕΥΘΙΝΩΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΡΕΟΤΗΤΕΣ ΤΟ ΚΟΡΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΡΤΙΦ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΙΣΥΧΟ.ΤΟ ΧΟΝΤΑ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΠΟΛΙΤΟ ΣΠΟΡ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΙΤΟ,ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ, ΦΡΕΝΑΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΑΝΕΤΟ.
ΑΡΑ ΚΑΤ' ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΙΑΖΕΣΑΙ.ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΧΡΙΑΖΕΣΕ;
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΠΟΡ (ΠΟΥ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΥΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΟΛΑ;)
H ENA SPORTIF AMAΞI;
ΨΑΞΕ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΒΑΛΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ... ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ -
RE: ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ :ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ?
Και εγώ δεν θα συμφωνήσω στα κάθε είδους σαμάρια στους δρόμους, παρά μόνο έξω απο σχολεία. Βέβαια το πράγμα έτσι άρχισε και μετά εξαπλώθηκε παντού. Αλλά απο ότι βλέπω τώρα τελευταία είναι μάλον αναγκαίο κακό. Και το λέω αυτό γιατί δεν μπορώ να πείσω το γείτονά μου κάπου 50 μέτρα ποιό κάτω να σταματήσει να μπαίνει στο δρόμο με μεγάλη ταχύτητα γιατί υπάρχει κίνδυνος να κοπανήσει κανένα φουκαρά. Η συνηθησμένη απάντησή του είναι πως του αρέσει να ακούει να σκάει το τούρμπο που πρόσφατα εγκατέστησε στον τετράτροχο τενεκέ του. Ετσι λοιπόν, τι να κάνουμε? τούρμπο αυτός, σαμάρια στο δρόμο μήπως και σωθεί κανείς μας στο τέλος.
ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΤΟΤΕ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΤΕ ΤΟΝ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΛΥΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΙ ΠΟΝΑΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΚΟΨΕΙ -
RE: ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ :ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ?
ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΑΙ ΤΟ ΚΟΡΝΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
ΑΣ ΕΚΔΙΚΙΘΟΥΜΑΙ ΤΟΥΣ ΓΝΟΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΥ -
RE: ΠΟΤΕ ΚΟΡΝΑΡΕΙ Ο ΕΛΛΗΝ ΟΔΗΓΟΣ?
Ιδίως με τα παπάκια, μου έρχεται να τα κουτουλήσω!!!
Όταν έχω την 'τύχη' να είμαι πρώτος στο φανάρι, μου αρέσει να επιταχύνομαι γρήγορα, έστω και μέχρι τα 40, για να ξεδώσω λίγο από την μιζέρια της κίνησης.
Τίποτα χειρότερο από το να περνάνε ξυστά 3' πριν πρασινίσει και να μου το χαλάνε. Άσε που οι περισσότεροι ξεχνάνε να ξεκινήσουν.
Όμως πλέον έχω αρχίσει να επιταχύνομαι ξυστά δίπλα τους. Στο επόμενο φανάρι που βρίζουν τους λέω πως όπως αυτοί με πέρασαν με 20 ξυστά το ίδιο κάνω κι εγώ, και αν δεν τους αρέσει να πάνε να κουρευτούν. Είναι 10000000% σίγουρο πως ΔΕΝ τους αδικώ, αφού ΗΜΟΥΝ πρώτος στο φανάρι και με πέρασαν περνώντας ξυστά. Άρα δεν τίθεται θέμα πως θα το κάνω σε αναξιοπαθούντα.
Για τα αυτοκίνητα που χώνονται 'πρώτοι' θα βρω κι εκεί το αντίδοτο. Μια φορά τον είδα να έρχεται να χωθεί, πρασίνισε την τελευταία στιγμή και τινάχτηκα μπροστά. Εκτός του ότι δεν καβάλησε την νησίδα οριακά, τον έβρισα αποπάνω, αυτός λούφαξε και τελικά δεν τον άφησε ΚΑΝΕΙΣ να ξαναμπεί. Τελικά έχασε και χρόνο αποπάνω. Αλλά δεν πιάνει πάντα...
ΕΤΣΙ ΝΟΙΟΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ.ΑΜΑ ΒΡΕΙΣ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 'ΕΞΗΠΝΑΚΙΔΕΣ' ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΜΑΣ
Η λύση είναι μία!!!...Αγορά απο τον ΟΔΔΥ μεταχειρισμένης 'Καναδέζας' (DEUTZ)!!1,5 πόντος ατσάλι,4 ταχύτητες ψιλο-ασυγχρόνιστες,φτυάρι, σκαπανικό...άααααφθονοι χώροι και ρόδες τεράστιες!!!!
Να σου πω εγω μετά,αν θα τολμήσει να χωθεί κανείς!!!!ΣΩΣΤΟΟΟΣ
ΕΙΧΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙ!
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΞΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΟΡΝΑΡΙΣΕΕΕΕ,Ο ΑΘΕΟΦΟΒΟΣ!ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΥΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΕΛΩΝΤΑΣ!
ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ!!ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΡΝΑΡΟΥΜΕ:
ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΑΜΡΑΚΙ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΕΣΤΙΣΕ Ο ΚΑΘΕ.... ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ ΑΠ΄ΤΗ ΠΟΛΥ ΚΙΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ 'ΕΝΟΧΛΙΤΙΚΟΙ 'ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ.
ΚΑΙ ΕΠΙΔΗ ΠΑΡΑΤΙΡΩ ΜΙΑ ΡΑΓΔΕΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΙΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΣΑΣ [url]ΠΡΩΤΡΕΠΩ ΟΛΟΥΣ[/url] ΝΑ ΚΟΡΝΑΡΕΤΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΑΤΕ ΤΕΤΙΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΟΣΟΝΟΜΕΙΟ Η ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟΚ.Τ.Λ.
ΟΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΗΤΙΣΑΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΙΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΩΡΕΙ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΖΗΜΙΑ[/color][/url] -
RE: Honda Element
AΠΑΠΑΠΑ ΤΙ ΠΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΣΧΗΜΟ ΣΑΝ ΘΟΡΑΚΙΣΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ ΧΡΙΜΑΤΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ.
ΔΕ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΙΣΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΓΙΕΡΑ ΣΑΝ ΕΛΑΦΡΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ -
RE: Skoda Octavia 1.8 T
ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΤΣΙ?
-
RE: ΤΙ ΩΡΑ FORUMARETE?
KAΛHΣΠΕΡΑ Η ΜΑΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΟ ΕΓΩ ΦΟΡΟΥΜΑΡΩ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΠΡΩΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ 7 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΦΟΡΟΥΜΙΣΤΕΣ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΕΣΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΤΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΜΑΡΕΤΑΙ
ΑΑΑΑΑΑΑΧΧ!! ΤΥΧΕΡΑΚΙΔΕΣ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΚΙ ΕΓΩ