Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 326
    • Best 0
    • Groups 0

    boxer2003

    @boxer2003

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    326
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    boxer2003 Unfollow Follow

    Latest posts made by boxer2003

    • ΚΙΑ SORENTO DIESEL

      Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου ΚΙΑ Sorento Diesel.
      Υπάρχουν κάτοχοι στο Forum για να ενημερωθώ σχετικά;
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Εκτός Δρόμου
      B
      boxer2003
    • RE: ΚΙΑ SORENTO DIESEL

      Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου ΚΙΑ Sorento Diesel.
      Υπάρχουν κάτοχοι στο Forum για να ενημερωθώ σχετικά;
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Εκτός Δρόμου
      B
      boxer2003
    • RE: Διαφορικα και διαφορισμος στα διαφορα μοντελα 4x4.

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Από τη στιγμή που έχεις μπλοκάρει το κεντρικό ή δεν υπάρχει κεντρικό και έχεις τετρακίνηση (χωρίς συμπλέκτη) η ροπή δεν είναι 50-50 αλλά 100 κι όπου πάει.... ή μάλλον είναι 50-50 μόνο σε ευθεία γραμμή, σε επίπεδη μη σαθρή επιφάνεια. Μόλις αλλάξει κάτι από όλα αυτά τέρμα το 50-50.

      Όλα αυτά έχουν συζητηθεί περισσότερες φορές στην παρούσα ενότητα...

      Κι όμως! Είναι πάντα 50-50!
      Γι αυτό και παρουσιάζεται το 'κούρδισμα'! Γι αυτό και τα εγχειρίδια χρήσης συμβουλεύουν τη χρήση τους μόνο σε σαθρά εδάφη. Μιλάμε για την περίπτωση του transfer case, ή 100% μπλοκαρισμένο κεντρικό.
      Γι αυτό οι πλέον εξελιγμένες μορφές μετάδοσης σε όλους τους τροχούς, χρησιμοποιούν 3 διαφορικά, με διάφορες δυνατότητες ποσοστιαίας, ή πλήρους εμπλοκής.

      posted in Εκτός Δρόμου
      B
      boxer2003
    • RE: Evia Rally Raid 2011

      Aποτελέσματα κλπ στην κεντρική σελίδα του αγώνα και στο offroadteam.gr

      posted in Εκτός Δρόμου
      B
      boxer2003
    • RE: Παρακολούθηση ειδικών στο Ακροπολις 2011

      Ένα τσεκάρισμα των προτεινομένων προσβάσεων , για τη βατότητά τους, είναι εφικτό και με μικρό κόστος σε σχέση με το συνολικό. Ειδικά τώρα που ο καιρός κάνει τα δικά του, δε μπορεί να λες (στο επίσημο site) για την τάδε ή τη δείνα πρόσβαση, χωρίς να αναφέρεις και ποιο είδος οχήματος απαιτείται. Τετάρτη ή και Πέμπτη πρέπει να υπάρξει σχετική ανακοίνωση στο site του αγώνα... Γνώμη μου πάντα.....

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      B
      boxer2003
    • RE: Παρακολούθηση ειδικών στο Ακροπολις 2011

      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

      Ακούγεται καιρός με βροχές το ΣΚ του αγώνα.

      Καλύτερα βροχή για να μην έχει σκόνη γιατί είναι το μεγάλο πρόβλημα στο να παρακολουθείς έναν χωμάτινο αγώνα όπως ξέρεις.
      Ποια χρονιά ήταν που είχαμε δαγκώσει το π@@@σο μας από το κρύο στο Ακρόπολις;
      Το 2004 ή το 2005;

      Το 2004!!!! Ταξίδευα υπό βροχή με την Αφρικα, από Μεγάλο Πεύκο για Παύλιανη . Πολύ νερό αδερφάκι μου.... Την άλλη μέρα όλα καλά, ίσα να μουσκέψω

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      B
      boxer2003
    • RE: WRC 2010 (all rounds)

      Ο χρήστης el-em έγραψε:

      :hmmm: Δεν υπαρχει κατι μεμπτο. Απλα ειπα 'αυτα ειναι' με το σκεπτικο οτι ειναι ωραιο να εχεις τετοιους γνωστους. Θετικο σχολιο ηταν!

      Γιατι ολοι παρεξηγουνται με το παραμικρο τελευταια?

      ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΗΤΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΛΙΓΟ ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΟ.
      ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΑΝΤΩΣ.

      ΦΙΛΙΚΑ,

      'EL-EM'

      Ειίκρινά και χωρίς να γνωρίζω κανέναν απο τους 2 σας προσωπικά, δε μου φάνηκε μεμπτό, ούτε διφορούμενο. Πράγματι σαν θετικό σχόλιο το είδα. Αυτά τα λέω γιατί ο κόσμος, γενικά, τείνει να παραξηγείται εύκολα τελευταία...
      Είναι ωραίο που γράφουν εδώ μέσα άνθρωποι επ' ευθείας εμπλεκόμενοι με το χώρο και μαθαίνουμε από 1ο χέρι νέα και παραλειπόμενα. Υπεύθυνα και αληθινά. κ Μελετόπουλε, συνεχίστε και γράψτε κι άλλα, όχι μόνο 'ευκαιρίας δοθήσης'....
      Καλημέρα σε όλους!

      posted in WRC
      B
      boxer2003
    • RE: WRC 2010 (all rounds)

      Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

      Για τον Petter θα συμφωνήσω! Κι εγώ δεν περίμενα ποτέ ότι θα κάνει τέτοιο comeback και θα χώνεται ανάμεσα στους εργοστασιακούς. Μπράβο του!

      Ακόμη μια απογοήτευση που δεν αναφέρθηκε είναι ο Henning φέτος...Σε αυτόν ίσως του φταίει η αλλαγή συνοδηγού.

      Αντιθέτως, θεωρώ τις εμφανίσεις του Πέτερ αναμενόμενες! Δεν ξέχασε να οδηγεί και ποτέ δεν ήταν λίγος! Κόντραρε με επιτυχία μεγάλα ανόματα και πρωταθλητές, όσο είχε ανταγωνιστικό αυτ/το. Και το πρωτάθλημα του 03, δεν ήταν τυχαίο... Απλά η Prodrive με την εμπλοκή στην F1, παράτησε ουσιαστικά την εξέλιξη του Impreza και ήταν εμφανής η διαφορά στην ταχύτητα με τα Focus & C4. Και τώρα που κατέστρεψε αυτ/το, δύσκολα θα κινηθεί στους ίδιους ρυθμούς... Πόσες πιθανότητες έχει να το φτιάξει ;;; Δύο είχε αγοράσει νομίζω κι ήμαστε στο 1/3 της χρονιάς. Πώς θα ανταπεξέλθει ο ιδιώτης;;;; Αν ήταν στη θέση του Raikonen , ας πούμε, πόσο πιο εύκολα θα ήταν γι αυτόν!!! Τώρα με τι ψυχολογία θα ξαναπάει 'χωρίς αύριο'; Κρίμα πάντως γιατί έδινε μια διαφορετική νότα και ελπίδες στους ιδιώτες. Ας ελπίσουμε, μετά κι από το δυναμικό του come back, να βρει τρόπο και να παραμείνει στο παιχνίδι.

      posted in WRC
      B
      boxer2003
    • RE: WRC 2010 (all rounds)

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      Πιθανότατα. Απλά στην περίπτωση αυτή θα περίμενα να επιτρέπεται και πόρτα στο Loeb για 'λόγους ασφαλείας'. Τέλος πάντων...

      ... μάλλον δεν τους το απαγόρευσαν, απλά δε βρήκαν θεατή με C4 πρόθυμο να μείνει χωρίς πόρτα!!! Παρεπιτπώντως, ο αδερφός μου σε ελληνικό ράλλυ έχει δώσει τελικό εξάτμισης σε Impreza από το δικό του sti!!

      posted in WRC
      B
      boxer2003
    • RE: WRC 2010 (all rounds)

      Ναι, μακάρι!!!
      Αλλά η τύχη είναι με τους ισχυρούς κι ο Seb είναι μακράν ο πιο ισχυρός....
      Καμιά φορά το παρακάνει (ή βελτιώθηκαν κι υπόλοιποι κι αισθάνεται που και που λίγη πίεση ;;) οπότε προκύπτουν τα ελάχιστά του λάθη και βλέπουμε αγώνα. Αλλιώς, υπάρχει ενδιαφέρον για τις θέσεις 2-5, το πολύ.
      Ίσως με τα μικρά, από 2011 και μετά, να αλλάξουν οι συσχετισμοί.
      Μακάρι να είναι το fiesta πιο γ΄ρηγορο (αισθητά πιο γρήγορο) από το DS3!

      posted in WRC
      B
      boxer2003
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr