-
Είδα οτι δεν έχουμε θέμα σχετικό και έτσι το ανοίγω για να γράψω την εμπειρία μου από την σύντομη οδήγησή της (dimasabass ακούς!?!?!)
Mustang Mach-E AWD Long Range
Την οδήγησα για μισή ώρα περίπου, οπότε περιορισμένες οι εντυπώσεις. Επίσης να πω ότι πέραν του i3 που το έχω οδηγήσει αρκετά δεν έχω άλλη εμπειρία από ηλεκτρικά. Η εμπειρία οδήγησης είναι σοκαριστική! Μια συνεχόμενη επιτάχυνση από τα 0χαω έως και τα 180χαω…σαν τζέτ…καμία διακοπή, κόμπιασμα ή κρέμασμα…είσαι κολλημένος στο κάθισμα συνεχώς από την επιτάχυνση. Αυτή είναι η «μαγεία» των ηλεκτρικών μοτέρ!
Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως.
Αρχικά μερικές πληροφορίες για όσους δεν έχουν διαβάσει σχετικά ή δεν έχουν χρόνο να ανατρέχουν στο site της Ford. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά μεγάλο (4.70μ), έχει σχεδίαση SUV/Coupe και στέκεται 15 εκ από το έδαφος. Είναι εντυπωσιακό σαν σχεδίαση, με πολλά στοιχεία mustang.
Οι διαβάθμιση των εκδόσεων είναι αρκετά απλή: RWD ή AWD με στάνταρ (75αρα) ή ενισχυμένη (98αρα) μπαταρία. Οπότε ουσιαστικά υπάρχουν 4 εκδόσεις:
-
RWD, 75kWh, 269PS με αυτονομία 440 χλμ
-
RWD, 98kWh, 294PS με αυτονομία 610 χλμ
-
AWD, 75kWh, 269PS με αυτονομία 400 χλμ
-
AWD, 98kWh, 351PS με αυτονομία 540 χλμ
Το αυτοκίνητο απέξω είναι επιβλητικό και μεγάλο. Η σχεδίαση κρύβει λίγο τον όγκο του αλλά είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο. Για εμένα είναι πανέμορφο, κάτι μεταξύ crossover, SUV και coupe. Σίγουρα γυρνάς να το κοιτάξεις, είναι πιο εντυπωσιακό από το «μικρό» (Μ3) Τέσλα.
Μέσα μοιάζει πολύ με Τέσλα σε σχεδίαση, αλλά πολύ πιο αργονομικό αφού έχει φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες (όπως καθρέπτες, καθίσματα, παράθυρα κλπ). Όμως το «τάμπλετ» στην μέση είναι ίδιο με Τέσλα. Χώροι αχανείς (εκτός από τον χώρο αποσκευών), έκατσα πίσω από εμένα (1.82 – 80 κιλά) και καθόμουν σταυροπόδι άνετα.
Εντυπωσιακός ο τρόπος που ανοίγουν οι πόρτες (το ανέφερε και ο ΣΧ), πατάς το κουμπάκι αφού έχεις ξεκλειδώσει με το κλειδί, το κινητό ή τον συνδυασμό στο touch pad πάνω στην πόρτα. Μετά η πόρτα ανοίγει λίγο ηλεκτρικά.
Από εξοπλισμό έχει τα πάντα (!!!) με μοναδικά έξτρα τα ηλεκτρικά καθίσματα (στάνταρ στην AWD) και την πανοραμική οροφή με φωτοχρωματικό κρύσταλλο (δεν έχει σκιάδιο, δεν ξέρω τι κάνει στο Ελληνικό καλοκαίρι). Οπότε η τιμή πρέπει να ξέρουμε ότι περιλαμβάνει υπερ-πληρη εξοπλισμό. Να σημειώσω ότι η έκδοση AWD έχει ζάντες 19” αλλά με σχετικά στενά λάστιχα, 225/55/19 (άρα σχετικά ψηλό προφίλ). Η έκδοση RWD έχει 18” ζάντες με ελαστικά 225/60/18.
Πατάς τον διακόπτη, ανοίγει και είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις. Ενεργοποιώ το mode untamed και την λειτουργία 1-pedal driving, αφού με είχε βολέψει αφάνταστα στo i3. 1η διαπίστωση ότι είναι πολύ ευκολοδήγητο για το μέγεθός του με ένα τιμόνι που κόβει πάρα πολύ. Οι κάμερες με τους αισθητήρες παντού και το birds-eye view της κάμερας κάνουν τους ελιγμούς παιχνιδάκι!
Ξεκινάω με λίγο γκάζι και παραλίγο να πέσω στον μπροστινό μου! Οπότε χαλαρά πίσω από το ΟΑΚΑ και βγαίνω Λ. Βεϊκου όπου και το σανιδώνω….ΣΟΚ. Απίστευτη αίσθηση επιτάχυνσης, δεν το έχω αισθανθεί ξανά αυτό (το πιο γρήγορο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει είναι Ferarri 360)...κλοτσιά επιτάχυνσης μέχρι την τελική. Αδιάκοπη ροή δύναμης, δεν σταματάει να σε κολλάει στο κάθισμα μέχρι να ενεργοποιηθεί ο ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας. Το μέλλον είναι εδώ, σήμερα! Θέλει μεγάλη προσοχή γιατί πιάνεις ταχύτητες εξωπραγματικές πάρα πολύ γρήγορα, τελείως αθόρυβα και χωρίς να το καταλάβεις. Έτσι ξαφνικά κινείσαι με 150χαω και βλέπεις μετά την στροφή το μπροστινό QQ να πηγαίνει με 70χαω….σκαρφάλωμα στα φρένα, ευτυχώς είναι εξαιρετικά.
Δεν ξέρω τι να πρωτογράψω για το αυτοκίνητο και την εμπειρία οδήγησής του, μόνο ότι θέλω να οδηγήσω και Τέσλα τώρα! Είναι κάτι το τελείως διαφορετικό από ότι έχω οδηγήσει και συνηθίσει μέχρι τώρα. Τελείως άλλη εμπειρία οδήγησης, σαφώς ανώτερη των θερμικών.
Το 1-pedal δουλεύει υποδειγματικά και μόνο 2-3 φορές χρειάστηκε να πατήσω φρένο, όλη την άλλη ώρα μόνο με το γκάζι, φοβερή εμπειρία. Και μόλις κάποιος το μάθει 100% (γιατί σε 30’ πόσο να το μάθω?) πιστεύω ότι δεν ξαναγυρνάει στο κλασσικό φρένο…αχαχα! Επίσης με την ανάκτηση που επιτυγχάνει η αυτονομία των 500+ χλμ μπορεί να αυξηθεί αρκετά μέσα στην πόλη.
Οι αλλαγές πορείας γίνονται χωρίς καθόλου body roll (βλ. αντικανονικές σφήνες) και το αυτοκίνητο το νοιώθεις ακλόνητο στις στροφές ακόμα και ταχύτητες κοντά στην τελική του (είπαμε 180χαω ηλεκτρονικά περιορισμένα). Για το βάρος του (έχω οδηγήσει π.χ. Χ6 που έχει αντίστοιχο βάρος) είναι πολύ σταθερό και ευέλικτο, πραγματικά αποκάλυψη. Επίσης, αν και AWD, μπορείς να προκαλέσεις υπερστροφή και να παίξεις. Έκανα U-Turn (απενεργοποιώντας τα ηελκτρονικά) με ανάποδο τιμόνι και καπνούς από τα λάστιχα, πραγματικά απίστευτο! Μου είπαν ότι στην παρουσίαση στους εμπόρους ο ξένος οδηγός που ήταν υπεύθυνος έκανε donuts με την Mach-E…αχαχα. Δεν το δοκίμασα προφανώς σε στενή στροφοδιαδρομή (και μάλλον δεν θα μπορέσω), όμως η αίσθηση που μου άφησε είναι ότι και εκεί θα τα πάει περίφημα.
Ξεκίνησα με την μπαταρία στο 99% και αυτονομία 515χλμ (κοντά στα 540 που ανακοινώνονται με 100% μπαταρία). Σε κίνηση στην πόλη με την ανάκτηση άνετα μπορει να επιτευχθούν πάνω από 500χλμ. Σε ταξίδι, προφανώς λιγότερα γιατί ειδικά μετά τα 140χαω η κατανάλωση αυξάνεται. Μου είπαν ότι η μέση κατανάλωση μέχρι στιγμής είναι (με όλες τις διαδρομές και τα test drive) στα 17.5KWh αυτή την στιγμή.
Ειλικρινά δεν ξέρω τι άλλο να γράψω, είναι μοναδική εμπειρία…διαφορετικό από ό,τι άλλο έχω οδηγήσει και μάλλον η καλύτερη οδηγική εμπειρία. Είναι κάτι το απίστευτο η συνεχόμενη δύναμη, το να κολλάει το κεφάλι σου στο κάθισμα από την αρχή έως την τελική και όλα αυτά με λιγότερα χρήματα από μια BMW 320 diesel!!
Θα την αγόραζα? ΝΑΙ, χωρίς 2η σκέψη!! Θέλω να οδηγήσω και το Τέσλα για να συγκρίνω. Όμως η Mach-E είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο πέρα από τις όποιες συγκρίσεις. Έχει μέσα της κάτι από Mustang και δείχνει να έχει γίνει πολύ προσεκτική δουλειά σε όλα τα σημεία του αυτοκινήτου.
-
-
Είδα οτι δεν έχουμε θέμα σχετικό και έτσι το ανοίγω για να γράψω την εμπειρία μου από την σύντομη οδήγησή της (dimasabass ακούς!?!?!)
Mustang Mach-E AWD Long Range
Την οδήγησα για μισή ώρα περίπου, οπότε περιορισμένες οι εντυπώσεις. Επίσης να πω ότι πέραν του i3 που το έχω οδηγήσει αρκετά δεν έχω άλλη εμπειρία από ηλεκτρικά. Η εμπειρία οδήγησης είναι σοκαριστική! Μια συνεχόμενη επιτάχυνση από τα 0χαω έως και τα 180χαω…σαν τζέτ…καμία διακοπή, κόμπιασμα ή κρέμασμα…είσαι κολλημένος στο κάθισμα συνεχώς από την επιτάχυνση. Αυτή είναι η «μαγεία» των ηλεκτρικών μοτέρ!
Ας τα πάρουμε από την αρχή όμως.
Αρχικά μερικές πληροφορίες για όσους δεν έχουν διαβάσει σχετικά ή δεν έχουν χρόνο να ανατρέχουν στο site της Ford. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά μεγάλο (4.70μ), έχει σχεδίαση SUV/Coupe και στέκεται 15 εκ από το έδαφος. Είναι εντυπωσιακό σαν σχεδίαση, με πολλά στοιχεία mustang.
Οι διαβάθμιση των εκδόσεων είναι αρκετά απλή: RWD ή AWD με στάνταρ (75αρα) ή ενισχυμένη (98αρα) μπαταρία. Οπότε ουσιαστικά υπάρχουν 4 εκδόσεις:
-
RWD, 75kWh, 269PS με αυτονομία 440 χλμ
-
RWD, 98kWh, 294PS με αυτονομία 610 χλμ
-
AWD, 75kWh, 269PS με αυτονομία 400 χλμ
-
AWD, 98kWh, 351PS με αυτονομία 540 χλμ
Το αυτοκίνητο απέξω είναι επιβλητικό και μεγάλο. Η σχεδίαση κρύβει λίγο τον όγκο του αλλά είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο. Για εμένα είναι πανέμορφο, κάτι μεταξύ crossover, SUV και coupe. Σίγουρα γυρνάς να το κοιτάξεις, είναι πιο εντυπωσιακό από το «μικρό» (Μ3) Τέσλα.
Μέσα μοιάζει πολύ με Τέσλα σε σχεδίαση, αλλά πολύ πιο αργονομικό αφού έχει φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες (όπως καθρέπτες, καθίσματα, παράθυρα κλπ). Όμως το «τάμπλετ» στην μέση είναι ίδιο με Τέσλα. Χώροι αχανείς (εκτός από τον χώρο αποσκευών), έκατσα πίσω από εμένα (1.82 – 80 κιλά) και καθόμουν σταυροπόδι άνετα.
Εντυπωσιακός ο τρόπος που ανοίγουν οι πόρτες (το ανέφερε και ο ΣΧ), πατάς το κουμπάκι αφού έχεις ξεκλειδώσει με το κλειδί, το κινητό ή τον συνδυασμό στο touch pad πάνω στην πόρτα. Μετά η πόρτα ανοίγει λίγο ηλεκτρικά.
Από εξοπλισμό έχει τα πάντα (!!!) με μοναδικά έξτρα τα ηλεκτρικά καθίσματα (στάνταρ στην AWD) και την πανοραμική οροφή με φωτοχρωματικό κρύσταλλο (δεν έχει σκιάδιο, δεν ξέρω τι κάνει στο Ελληνικό καλοκαίρι). Οπότε η τιμή πρέπει να ξέρουμε ότι περιλαμβάνει υπερ-πληρη εξοπλισμό. Να σημειώσω ότι η έκδοση AWD έχει ζάντες 19” αλλά με σχετικά στενά λάστιχα, 225/55/19 (άρα σχετικά ψηλό προφίλ). Η έκδοση RWD έχει 18” ζάντες με ελαστικά 225/60/18.
Πατάς τον διακόπτη, ανοίγει και είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις. Ενεργοποιώ το mode untamed και την λειτουργία 1-pedal driving, αφού με είχε βολέψει αφάνταστα στo i3. 1η διαπίστωση ότι είναι πολύ ευκολοδήγητο για το μέγεθός του με ένα τιμόνι που κόβει πάρα πολύ. Οι κάμερες με τους αισθητήρες παντού και το birds-eye view της κάμερας κάνουν τους ελιγμούς παιχνιδάκι!
Ξεκινάω με λίγο γκάζι και παραλίγο να πέσω στον μπροστινό μου! Οπότε χαλαρά πίσω από το ΟΑΚΑ και βγαίνω Λ. Βεϊκου όπου και το σανιδώνω….ΣΟΚ. Απίστευτη αίσθηση επιτάχυνσης, δεν το έχω αισθανθεί ξανά αυτό (το πιο γρήγορο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει είναι Ferarri 360)...κλοτσιά επιτάχυνσης μέχρι την τελική. Αδιάκοπη ροή δύναμης, δεν σταματάει να σε κολλάει στο κάθισμα μέχρι να ενεργοποιηθεί ο ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας. Το μέλλον είναι εδώ, σήμερα! Θέλει μεγάλη προσοχή γιατί πιάνεις ταχύτητες εξωπραγματικές πάρα πολύ γρήγορα, τελείως αθόρυβα και χωρίς να το καταλάβεις. Έτσι ξαφνικά κινείσαι με 150χαω και βλέπεις μετά την στροφή το μπροστινό QQ να πηγαίνει με 70χαω….σκαρφάλωμα στα φρένα, ευτυχώς είναι εξαιρετικά.
Δεν ξέρω τι να πρωτογράψω για το αυτοκίνητο και την εμπειρία οδήγησής του, μόνο ότι θέλω να οδηγήσω και Τέσλα τώρα! Είναι κάτι το τελείως διαφορετικό από ότι έχω οδηγήσει και συνηθίσει μέχρι τώρα. Τελείως άλλη εμπειρία οδήγησης, σαφώς ανώτερη των θερμικών.
Το 1-pedal δουλεύει υποδειγματικά και μόνο 2-3 φορές χρειάστηκε να πατήσω φρένο, όλη την άλλη ώρα μόνο με το γκάζι, φοβερή εμπειρία. Και μόλις κάποιος το μάθει 100% (γιατί σε 30’ πόσο να το μάθω?) πιστεύω ότι δεν ξαναγυρνάει στο κλασσικό φρένο…αχαχα! Επίσης με την ανάκτηση που επιτυγχάνει η αυτονομία των 500+ χλμ μπορεί να αυξηθεί αρκετά μέσα στην πόλη.
Οι αλλαγές πορείας γίνονται χωρίς καθόλου body roll (βλ. αντικανονικές σφήνες) και το αυτοκίνητο το νοιώθεις ακλόνητο στις στροφές ακόμα και ταχύτητες κοντά στην τελική του (είπαμε 180χαω ηλεκτρονικά περιορισμένα). Για το βάρος του (έχω οδηγήσει π.χ. Χ6 που έχει αντίστοιχο βάρος) είναι πολύ σταθερό και ευέλικτο, πραγματικά αποκάλυψη. Επίσης, αν και AWD, μπορείς να προκαλέσεις υπερστροφή και να παίξεις. Έκανα U-Turn (απενεργοποιώντας τα ηελκτρονικά) με ανάποδο τιμόνι και καπνούς από τα λάστιχα, πραγματικά απίστευτο! Μου είπαν ότι στην παρουσίαση στους εμπόρους ο ξένος οδηγός που ήταν υπεύθυνος έκανε donuts με την Mach-E…αχαχα. Δεν το δοκίμασα προφανώς σε στενή στροφοδιαδρομή (και μάλλον δεν θα μπορέσω), όμως η αίσθηση που μου άφησε είναι ότι και εκεί θα τα πάει περίφημα.
Ξεκίνησα με την μπαταρία στο 99% και αυτονομία 515χλμ (κοντά στα 540 που ανακοινώνονται με 100% μπαταρία). Σε κίνηση στην πόλη με την ανάκτηση άνετα μπορει να επιτευχθούν πάνω από 500χλμ. Σε ταξίδι, προφανώς λιγότερα γιατί ειδικά μετά τα 140χαω η κατανάλωση αυξάνεται. Μου είπαν ότι η μέση κατανάλωση μέχρι στιγμής είναι (με όλες τις διαδρομές και τα test drive) στα 17.5KWh αυτή την στιγμή.
Ειλικρινά δεν ξέρω τι άλλο να γράψω, είναι μοναδική εμπειρία…διαφορετικό από ό,τι άλλο έχω οδηγήσει και μάλλον η καλύτερη οδηγική εμπειρία. Είναι κάτι το απίστευτο η συνεχόμενη δύναμη, το να κολλάει το κεφάλι σου στο κάθισμα από την αρχή έως την τελική και όλα αυτά με λιγότερα χρήματα από μια BMW 320 diesel!!
Θα την αγόραζα? ΝΑΙ, χωρίς 2η σκέψη!! Θέλω να οδηγήσω και το Τέσλα για να συγκρίνω. Όμως η Mach-E είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο πέρα από τις όποιες συγκρίσεις. Έχει μέσα της κάτι από Mustang και δείχνει να έχει γίνει πολύ προσεκτική δουλειά σε όλα τα σημεία του αυτοκινήτου.
-
-
Έμαθες τιμές;
-
Έμαθες τιμές;
Φυσικά, έχουν ανακοινωθεί, υπάρχουν και στο site.
-
RWD, 75kWh, 269PS - € 57.000
-
RWD, 98kWh, 294PS - € 63.000
-
AWD, 75kWh, 269PS - € 63.500
-
AWD, 98kWh, 351PS - € 68.000
-
-
Χαχα μέτα το αβανς, το αυτοματο κιβωτιο τώρα μπήκε στο στόχαστρο του Φανη και το ποδόφρενο.
Ωραιο review.
Πραγματικά όπως τα περιγράφετε φαίνεται το μέλλον να είναι αρκετά ενδιαφέρον.
-
Μας πρίζωσες Φάνη.
Ωραίο το αυτοκίνητο για όποιον έχει να τα δώσει αλλά αυτή την γκουμούτσα το τάμπλετ αλά Τέσλα στη μέση δεν μπορώ να τη χωνέψω.
Δηλαδή κλιματισμό και ηχοσύστημα ρυθμίζεις από εκεί; -
Μας πρίζωσες Φάνη.
Ωραίο το αυτοκίνητο για όποιον έχει να τα δώσει αλλά αυτή την γκουμούτσα το τάμπλετ αλά Τέσλα στη μέση δεν μπορώ να τη χωνέψω.
Δηλαδή κλιματισμό και ηχοσύστημα ρυθμίζεις από εκεί; -
Ωραίο το αυτοκίνητο για όποιον έχει να τα δώσει αλλά αυτή την γκουμούτσα το τάμπλετ αλά Τέσλα στη μέση δεν μπορώ να τη χωνέψω.
Δηλαδή κλιματισμό και ηχοσύστημα ρυθμίζεις από εκεί;Δυστυχώς ναι, έχει Τεσλοποιηθεί πολύ, αλλά ευτυχώς έχει λίγους περισσότερους φυσικούς διακόπτες. Όμως το έχουν και ως selling point (τρομάρα τους και μας) ότι μείωσαν κατά πολύ τους φυσικούς διακόπτες...έλεος....ποιος τα σκέφτεται αυτά!?!?!
-
τα ηλεχτρικα ειναι πολυ φθηνα με συντελεστη 1.5 στα εταιρικα εξοδα.
αλλα ειναι σαν να λες 'παω για ποτα' και να σου απανταει 'στις 12 να εισαι στο κρεββατι σου'
οταν τα σηματα της σελ και της μπιπι γινουνε δεη, τοτε μαλιστα.
-
Εμφανισιακα δεν μου αρέσει μόνο αυτό το ενιαίο μπροστινό τμήμα , αντί για μια πολύ χαρακτηστικη όμορφη γρίλια όπως έχουν τα υπόλοιπα ford , ή τα Mustang . ( Εννοείται κλειστή για αεροδυναμικός λόγους)
Από την άλλη με 180 τελική...θα σου παίζουν τα φώτα 1.4 άρια ατμοσφαιρικά 20 ετιας των 101 ίππων ! Θα σπάει πλάκα πολύ κόσμος στην ΕΟ όπως κάνει ήδη με τα Tesla που πάνε με 90 μαζί με τα φορτηγά τέρμα δεξιά.
-
Ναι σιγά που το 20 ετών 1.4 με καμία 300.000 χλμ πάνω του θα πιάνει 180+ και δεν θα φεύγουν ψυγεία και σωληνώσεις.
-
Η αλήθεια είναι ότι οδηγικά μιλώντας είναι έως και 'τραγικό' να έχεις μια αμαξάρα με 300 άλογα και να έχει κόφτη στα 180 χλμ/ω. Στην Autobahn δηλαδή δεν πάει ούτε δεύτερη αριστερή λωρίδα.
Με 200 κοντερίσια πάνε τα ατμοσφαιρικά 1600αρια του 2000. Άμα έχεις και κανά τουρμπάτο VAG άστο, θα του κάνεις φώτα από χιλιόμετρα πίσω να προλάβει να κάνει στην άκρη.
Ξέρω αλλού είναι η μαγεία του ηλεκτρικού, αλλά οκ όπως και να το κάνουμε, έχουμε συνδυάσει τα πολλά άλογα με ταχύτητα. Και τα ηλεκτρικά ευρείας χρήσης δεν προσφέρουν τελική.
Κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ το σουλούπι, διαβάζω πολύ καλά σχόλια για τον τρόπου βγάζει την δύναμη και την διαχείριση ενέργειας, πραγματικά well done στην Ford. Απλά η φάση με την τεράστια ταμπλέτα στο κέντρο δεν την λες και ωραία σε καμία περίπτωση.
-
Σκέφτομαι 'αύριο' να χαλάσει αυτή η οθόνη και να σου ζητήσουν κανά χιλιάρικο για να την αλλάξουν. Και βάλε...
-
Σκέφτομαι 'αύριο' να χαλάσει αυτή η οθόνη και να σου ζητήσουν κανά χιλιάρικο για να την αλλάξουν. Και βάλε...
-
Χιλιάρικο με τίποτα, 2-3 φορές επάνω από αυτό. Αλλά και πάλι λίγα είναι εαν σκεφτούμε ότι αυτοκίνητα των €20.000 (και όχι των €70.000) ζητάνε τα ίδια ή λίγο λιγότερα για μια οθόνη.
-
Δεν είναι σκεπτικό αυτό για αγορά νέου αυτοκινήτου και δη των €70Κ. Εαν χαλάσει εκτός εγγύησης την αλλάζεις (όπως και σε Τεσλα, ΜΒ, BMW, Audi κλπ), ένα από τα πολλά αναλώσιμα είναι.
-
-
εμφανισιακά μπορει και να μου άρεσε αν δεν το απόκαλούσαν mustang και με ξενερωναν γιατι είναι αξιολογο αυτοκίνητο.αλλά ετσι όπως το ονομασαν (για marketing λογους) δυστηχώς το συγκρινω εμφανιασιακα με τις πραγματικές mustang και χανει πανηγυρικά.
επίσης όσο καλό και να είναι νομίζω το tesla είναι καλύτερο (μεγαλύτερη αυτονομία, ποιο γρήγορο, ποιο έξυπνα συστηματα autopilot κτλ)
Τελος 60000 αυτοκίνητο με τοσα άλογα και να έχει περιορισμο στα μολις 180 όπως προείπαν και άλλοι χμμμμ...................... οχι δεν θα πάρω ευχαριστω.
προτιμώ ενα πανεμορφο υπεργαματο μικρούλι ηλεκτρικό για μεσα στην πόλη που υπάρχουν πλεον πολλά και όμορφα και ενα αυτοκίνητο γρήγορο με εσωτερικής κάυσης κινητηρα για τα μακρινα ταξίδια. Με 60000 ευρώ μπορεις να πάρεις και τα 2 που περιγράφω και να κάνεις καλύτερα την δουλειά σου. 25000 για ηλεκτρικο και τα ρεστα (35000) ένα με εσωτερικής καύσης κινητηρα της προτίμησης του καθενός που θα πάει ταξίδι πάνω από 180 και με αυτα τα χρήματα παίρνεις και αμαξαρα όχι αστεια
Δεν ξερω πως το βλέπει ο καθένας, η δική μου οπτική αυτή είναι
ΥΓ Ευχαριστουμε Φανη για τις εντυπωσεις
-
Φάνη, σε ευχαριστούμε πολύ που μας ταξίδεψες! Όντως είναι ένα πάρα πολύ όμορφο αμάξι (οπωσδήποτε ομορφότερο από το Model Y), σίγουρα πιο οδηγοκεντρικό (ανέκαθεν η Ford είχε αυτή την προσέγγιση στα μοντέλα της), σίγουρα είναι χειρότερο όσον αφορά τα ηλεκτρικά της χαρακτηριστικά (δε σας λέω δα και κανένα νέο, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να κοντράρει την Tesla σε ό,τι αφορά τον ηλεκτρισμό). Θα είναι πολύ ενδιαφέρον ένα συγκριτικό στους ελληνικούς δρόμους με το μεγάλο Kia EV6, το Υ και την i-Pace. Μήπως να ακυρώσω το Enayq του 2025 και να περιμένω να πάρω καμιά τέτοια το 2027;
-
Έχει ενδιαφέρον η διαδρομή της Φορντ στα μπαταριάτα. Καταρχήν έβγαλε το 2011 το με αστεία αυτονομία Φόκους-ε. Το σταμάτησε το 2018 αφού πούλησε ...64 τεμάχια συνολικά στην ΕΕ, ακόμα και το υδρογονοκίνητο Μιράι τα πήγε καλύτερα. Στην αμερική κάτι έκανε, αλλά συγκρινόμενο με το Ληφ ΜΚ1, σχεδόν τίποτα και εντός έδρας. Μετά μεσολάβησε κενό ...3 ετών (ηλεκτρολάτρες μου, σχολιάστε παρακαλώ αυτό το κενό με δικά σας λόγια) και μετά με άλμα επί κοντώ φτάσαμε στο αποκλειστικά ηλεκτρικό mach-e, κάτι το οποίο δείχνει πόσο ανώριμη και ζημιογόνος είναι η αγορά, αλλά και η τεχνολογία και οι υποδομές, ακόμη και για αμερικανάκια με μεγάλες τσέπες.
H γλήγορη οδήγηση ζορίζει τις μπαταρίες, όχι απλώς τις αδειάζει, εξ' ου και ο έγκαιρος κόφτης. Λάηκ από μένα, είχα γράψει σε ανύποπτο χρόνο τι επιδόσεις θα ήθελα ιδανικά από το αμάξι μου και το φορδ αυτό τις προσεγγίζει σχετικά. Από λεφτά τώρα, μου λείπουν κάμποσα, αλλά ευελπιστώ ότι θα το πάρω μετάχειρο σε μια 5ετία με 15 χήνες.
-
Από λεφτά τώρα, μου λείπουν κάμποσα, αλλά ευελπιστώ ότι θα το πάρω μετάχειρο σε μια 5ετία με 15 χήνες.
Αληθεια τώρα πιστεύεις ότι ένα τετοιο αμαξι του 2021 που κάνει 60000 σε 5 χρονια δηλαδή το 2026 θα εχει 15000 ευρώ?
Τι να πω οκ. Καποιοι πιστεύουν και στον αγιο Βασιλη δεν λέμε τίποτα μην χαλάσουμε την μαγεία.
-
Ούτε εγώ ΔΕΝ το πιστεύω αυτό, για αυτό κι έδωσα +2 χρόνια, στα οποία θα έχω μαζέψει και +5.000 σε σχέση με το Enyaq. Αλλά 20 χιλιάρικα στην εξαετία, νομίζω πως είναι ένα αρκετά πιθανό σενάριο. Πάντα μιλάμε για πιθανότητα, όχι για βεβαιότητα. Αν η εξέλιξη των ηλεκτρικών συνεχίσει να είναι τόσο καταιγιστική (δείτε πόσο βελτιωμένο ήταν το 19 σε σχέση με το 18, το 20 με το 19, και πάει λέγοντας), τότε είναι πολύ πιθανό τα σημερινά ηλεκτρικά να είναι παρωχημένα και να πωλούνται πιο χαμηλά από το κανονικό.
Υπάρχει βέβαια και το ανάποδο σενάριο: να έχουν μεν ξεπεραστεί, αλλά επειδή τα θερμικά θα έχουν φορτωθεί με ένα κάρο φόρους κι απαγορεύσεις, να έχουν βγει όλη στη γύρα για αγορά παλιού ηλεκτρικού κι αυτά να κρατούν τιμές. Να έχουμε την υγειά μας και θα δούμε τι και πώς.
-
Το νούμερο εγράφη εντελώς στον αέρα, μην κολλάτε σε αυτό.
Mustang Mach-E