-
Ένα θέμα για το αδερφάκι του Hyundai Ioniq5, ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που είναι από τα λίγα που μπορούν να ανταγωνιστούν τα Tesla σε ουσία. Αν και το βρίσκω πάρα πολύ ενδιαφέρον ΚΑΙ στο φαίνεσθαι.
Εδώ μια δοκιμή από τον σπεσιαλίστα Μιχάλη Γεωργιάδη:
-
Ένα θέμα για το αδερφάκι του Hyundai Ioniq5, ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που είναι από τα λίγα που μπορούν να ανταγωνιστούν τα Tesla σε ουσία. Αν και το βρίσκω πάρα πολύ ενδιαφέρον ΚΑΙ στο φαίνεσθαι.
Εδώ μια δοκιμή από τον σπεσιαλίστα Μιχάλη Γεωργιάδη:
-
Εντάξει αυτό είναι αμαξαρα. Στο εξωτερικό από ότι έχω διαβάσει έχει ήδη χιλιάδες προπαραγγελιες.
Πολύ όμορφο και χιουνται κια δείχνουν ότι πλέον πρόκειται για κορυφαίο κατασκευαστή με ταραστια άλματα .
Το αμάξι φαντάζομαι ακόμα και με την μικρή μπαταρία θα κοστίζει λογικά πάνω από 50K.
-
και αυτο και το IONIC πανέμορφα και τα 2 και υπέροχα. ειναι το μέλλον
απλά πρέπει να περιμένουμε γιατι τώρα χωρις υποδομές η χώρα δεν βολεύουν και πολύ και θα είναι και πανακριβα.
Σε λίγα χρόνια θα φτηνηνουν πολύ τα ηλεκτρικα και θα έχουμε υποδομές να φορτίζουμε παντου. Εγω θα περιμένω να είναι βιωσιμες λύσεις, που τωρα θεωρω ότι δεν είναι, στην Ελλαδα τουλάχιστον.
Πάντως τα θαυμαζω, πραγματικα υπεροχα
-
Ωχ ποτέ πήγε στο gocar;;;
Έμεινε φτωχο το drive....
-
Πρακτικά δεν έχει μείνει σχεδόν κανείς στο Drive...
-
Πρακτικά δεν έχει μείνει σχεδόν κανείς στο Drive...
Έχουν έρθει νέοι.
-
axel12p wrote:
Πρακτικά δεν έχει μείνει σχεδόν κανείς στο Drive...
Έχουν έρθει νέοι.
Έχουν σταματήσει όμως εντελώς τις μετρήσεις.
-
REALZEUS wrote:
axel12p wrote:
Πρακτικά δεν έχει μείνει σχεδόν κανείς στο Drive...
Έχουν έρθει νέοι.
Έχουν σταματήσει όμως εντελώς τις μετρήσεις.
Όχ ακριβώς. Κάνουν μετρήσεις επιδόσεων μόνο σε μοντέλα επιδόσεων και σε συγκριτικές δοκιμές προς το παρόν. Αυτό μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση με την Covid19. Έφυγε ο ΜΓ και ο ΑΓ (αμφότεροι πήγαν στο gocar.gr, διατηρώ επαφή και με τους δύο καθώς είναι φίλοι) και ήρθαν 2 νέοι. Ο ένας είναι εξαιρετικός, ο άλλος άγουρος ακόμα. Ονόματα δεν θελω να πω, όποιος διαβάζει το περιοδικό, καταλαβαίνει.
-
Χέρια είναι;
Ποιητές;
-
Χέρι καλό είναι ο Τούντας πλέον εκεί. Ο καλός καινούριος είναι ο Κατωπόδης. Αυτά...
-
Ενδιαφέρον σχέδιο, ειδικά το κομμάτι που αναφέρει ότι οι σχεδιαστές επηρεάστηκαν για την ουρά/αεροτομή από την Lancia Stratos.
Μηχανικά φαίνεται πολύ καλό, όπως και το Ioniq, μένει να το δούμε στον δρόμο. Οι Κορεάτες πάντως έχουν μπει πολύ δυνατά στην κατηγορία..
-
Ανακοινωθηκαν οι τιμες του ev6. Οι τιμες ειναι τελικες μαζι με την κρατικη χορηγηση και την επιδοητηση της kia «Κινούμαι Ηλεκτρικά» 2.000 ευρω.
Πως σας φαινονται οι τιμες? Το titanium standar range πιάνει στα χρήματα το model 3 με 100 χλμ παραπανω αυτονομια και πολυ περισσοτερη δυναμη.
Platinum Standard Range 394km RWD 170PS 40.427 €
Titanium Standard Range 394km RWD 170PS 42.009 €
Platinum Long Range 528km RWD 229PS 43.990 €
Titanium Long Range 528km RWD 229PS 45.790 €
GT-Line Long Range 528km RWD 229PS 48.990 €
Titanium Long Range 484km AWD 325PS 48.990 €
GT-Line Long Range 484km AWD 325PS 52.190 € -
Καλές τελικές τιμές για την LR εκδοση (δεν έχει νόημα η απλή). Είναι τεράστιο αυτοκίνητο και από ότι διαβάζω και πάρα πολύ καλό. Δεν θα το αγόραζα, αλλά είναι αξιόλογο. Σε ηελκτρικό της κατηγορία θα έπαιρνα Mach-E.
-
Ωραίοι οι ΚΙΛ. Ανακοίνωσαν τιμές με βάση ένα πρόγραμμα κρατικής επιδότησης το οποίο έχει λήξει εδώ και ένα μήνα. Θα μου πείτε θα ξαναξεκινήσει τον Απρίλη. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι, μπορεί με την ίδια επιδότηση, μπορεί και με λιγότερη. Μπορεί και με παραπάνω.
Κοινώς, γράψε εκεί μια πίπα, και μέχρι τον Απρίλη, ή όποτε χρειαστεί θα δούμε τι θα κάνουμε. -
-
Kia EV6