-
Τη καλημέρα μου και χρόνια πολλά! Έχω κυριολεκτικά αιώνες να γράψω εδώ(έχω αναφέρει ότι δούλευα και σε αντιπροσωπία ιαπωνικού κατασκευαστή για μικρό διάστημα), αλλά δεν έχω σταματήσει να διαβάζω το forum. Θα ήθελα τη βοήθεια πιο έμπειρων από εμένα(κυριώς με οικογενειακά βάρη), στο θέμα εύρεσης καινούριου οχήματος(αγορά μάλλον από Ιανουάριο, χωρίς να αποκλείω νωρίτερα, αν υπάρξει κάποια καλή προσφορά). Λόγω επαγγέλματος(πωλητής), έχω διαθέσιμο ένα C3 1.5 diesel επαγγελματικό(δηλαδή, ΧΩΡΙΣ πίσω θέσεις), που προφανώς και βολεύει καθημερινές ανάγκες(ψώνια, βόλτες κλπ). Στη παρούσα φάση, έχω πρόσβαση και στα 2 αυτοκίνητα των γονιών μου(ένα i20 1.0T DCT 100ps και μια 'κούρσα') αλλά κάνοντας όμως το επόμενο βήμα στη ζωή μου(συμβίωση κλπ), θα ήθελα ένα καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα:
-
έχει τιμή μέχρι περίπου 17000 ευρώ(εξαιρώντας τέλη, pdi)
-
έχει επαρκείς χώρους(κυρίως αποσκευών), για μελλοντική οικογένεια με 2 παιδιά
-
κινείται με βενζίνη(ή 2πλό καύσιμο)
Ο λόγος που δεν θέλω diesel, είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Αυτή, στη παρούσα φάση, θα αφορά χρήση κυρίως Σ/Κ(με έμφαση μάλλον στις Κυριακές...), καθώς και σε διακοπές/εκδρομές, οπότε μιλάμε για λίγα km/έτος και σχετική ακινησία. Και στις 2 περιπτώσεις, αυτό θα συμβαίνει, επειδή στο υπάρχον εταιρικό, προφανώς και έχω περιορισμούς στη χρήση του σε μη εργάσιμες ημέρες/άδειες(έστω και θεωρητικά, αλλά θα ήθελα να μην εκτεθώ σε περίπτωση 'στραβής', στην εταιρεία μου). Μελλοντικά και εφόσον με αξιώσει ο Θεός, σχεδιάζω τη δημιουργία οικογένειας, οπότε το αυτοκίνητο που θα πάρω, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει και αυτό το ρόλο(τουλάχιστον για 2 παιδιά), γιατί δεν σκοπεύω να αλλάζω αυτοκίνητο συχνά.
Λόγω συχνής επαφής με το i20 της οικογενείας, έχω μια πολύ θετική εικόνα για KIA/HYUNDAI και έχω οδηγήσει το νέο i20 με τα 100(μου άρεσε και μάλλον θα κοίταζα το premium στα 16090), το bayon(με τα 84, θα το έλεγα αξιοπρεπές, αλλά όχι για ταξίδια με αυτό το κινητήρα, οπότε θα πήγαινα σε αυτό με τα 100 στη βασική με 17190 και πολυυυυυ οριακά στη premium) και το sandero stepway lpg(συμπαθητικό, με κινητήρα που θέλει παραπάνω στροφάρισμα σε σχέση με άλλα turbo, αλλά αν πάω προς τα εκεί, θα επιλλέξω το streetway με 14280+εξτρά και θα αφήσω τις μόδες και το life style κατά μέρους). Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το i30 1.5 dpi 110ps premium(που δεν υπάρχει διαθέσιμο για test), με τιμή καταλόγου με την ισχύουσα έκπτωση, στα 16690. Σε Kia, τo rio, αν και μου αρέσει, νομίζω πως υστερεί σε σχέση με i20 σε αρκετά(χώρος αποσκευών/πίσω θέσεων, παλαιότερη πλατφόρμα και υποκειμενικά σχεδάση), δεν είναι φθηνότερο του, ενώ κερδίζει στο θέμα εγγύησης και προγράμματος 5 χρόνων δωρεάν service(όπου δεν έχω πλήρη εικόνα του τι περιλαμβάνει). Το stonic(που έχω οδηγήσει παλαιότερα σε diesel και δηλώνω ενθουσιασμένος), δεν βλέπω να έχει κάποιο ισχυρό χαρτί σε χώρους(ειδικά αποσκευών είναι παρόμοιο με i20), ενώ και σε τιμή, τα 17490 στην optimum(δεν έχουν έκπτωση), είναι μάλλον αδικαιολόγητα για μια παλαιότερη πλατφόρμα και με μικρότερους χώρους από το παρόμοιων διαστάσεων και τιμής, bayon. Το ανανεωμένο ibiza, δείχνει ενδιαφέρον με την έκπτωση των 500 ευρώ(16090 το style με τα 110), αλλά βλέπω πως τα έχουν κάνει λίγο μαντάρα με τους εξοπλισμούς και τα extras(στη style δεν έχουν αισθητήρες parking, ούτε κάμερα, ενώ δεν προσφέρουν την optimum με 110 ps και χειροκίνητο...). Το tipo, μάλλον το αποκλείω σε σχέση με το i30, γιατί η αίσθηση μου είναι ότι είναι λιγότερο vfm από αυτό, πιο φθηνιάρικο, με χειρότερο εξοπλισμο στις πρώτες εκδόσεις και παρότι turbo με 100 άλογα, έχει αυτό το ρημάδι το 5αρι... Τέλος, λόγω και της πρότερης επαγγελματικής σχέσης, θα έριχνα και μια ματιά στο βασικό 2κινητο Vitara(17000), μόνο και μόνο για το κινητήρα του και ας έχει μανιβέλες πίσω και απουσία οθόνης. Δεν μπορώ να κρίνω όμως, αν θα είναι αρκετό για τις μεταφορικές ανάγκες που περιέγραψα. Θα ήθελα τις σκέψεις/γνώμες σας...
-
-
Τη καλημέρα μου και χρόνια πολλά! Έχω κυριολεκτικά αιώνες να γράψω εδώ(έχω αναφέρει ότι δούλευα και σε αντιπροσωπία ιαπωνικού κατασκευαστή για μικρό διάστημα), αλλά δεν έχω σταματήσει να διαβάζω το forum. Θα ήθελα τη βοήθεια πιο έμπειρων από εμένα(κυριώς με οικογενειακά βάρη), στο θέμα εύρεσης καινούριου οχήματος(αγορά μάλλον από Ιανουάριο, χωρίς να αποκλείω νωρίτερα, αν υπάρξει κάποια καλή προσφορά). Λόγω επαγγέλματος(πωλητής), έχω διαθέσιμο ένα C3 1.5 diesel επαγγελματικό(δηλαδή, ΧΩΡΙΣ πίσω θέσεις), που προφανώς και βολεύει καθημερινές ανάγκες(ψώνια, βόλτες κλπ). Στη παρούσα φάση, έχω πρόσβαση και στα 2 αυτοκίνητα των γονιών μου(ένα i20 1.0T DCT 100ps και μια 'κούρσα') αλλά κάνοντας όμως το επόμενο βήμα στη ζωή μου(συμβίωση κλπ), θα ήθελα ένα καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα:
-
έχει τιμή μέχρι περίπου 17000 ευρώ(εξαιρώντας τέλη, pdi)
-
έχει επαρκείς χώρους(κυρίως αποσκευών), για μελλοντική οικογένεια με 2 παιδιά
-
κινείται με βενζίνη(ή 2πλό καύσιμο)
Ο λόγος που δεν θέλω diesel, είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Αυτή, στη παρούσα φάση, θα αφορά χρήση κυρίως Σ/Κ(με έμφαση μάλλον στις Κυριακές...), καθώς και σε διακοπές/εκδρομές, οπότε μιλάμε για λίγα km/έτος και σχετική ακινησία. Και στις 2 περιπτώσεις, αυτό θα συμβαίνει, επειδή στο υπάρχον εταιρικό, προφανώς και έχω περιορισμούς στη χρήση του σε μη εργάσιμες ημέρες/άδειες(έστω και θεωρητικά, αλλά θα ήθελα να μην εκτεθώ σε περίπτωση 'στραβής', στην εταιρεία μου). Μελλοντικά και εφόσον με αξιώσει ο Θεός, σχεδιάζω τη δημιουργία οικογένειας, οπότε το αυτοκίνητο που θα πάρω, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει και αυτό το ρόλο(τουλάχιστον για 2 παιδιά), γιατί δεν σκοπεύω να αλλάζω αυτοκίνητο συχνά.
Λόγω συχνής επαφής με το i20 της οικογενείας, έχω μια πολύ θετική εικόνα για KIA/HYUNDAI και έχω οδηγήσει το νέο i20 με τα 100(μου άρεσε και μάλλον θα κοίταζα το premium στα 16090), το bayon(με τα 84, θα το έλεγα αξιοπρεπές, αλλά όχι για ταξίδια με αυτό το κινητήρα, οπότε θα πήγαινα σε αυτό με τα 100 στη βασική με 17190 και πολυυυυυ οριακά στη premium) και το sandero stepway lpg(συμπαθητικό, με κινητήρα που θέλει παραπάνω στροφάρισμα σε σχέση με άλλα turbo, αλλά αν πάω προς τα εκεί, θα επιλλέξω το streetway με 14280+εξτρά και θα αφήσω τις μόδες και το life style κατά μέρους). Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το i30 1.5 dpi 110ps premium(που δεν υπάρχει διαθέσιμο για test), με τιμή καταλόγου με την ισχύουσα έκπτωση, στα 16690. Σε Kia, τo rio, αν και μου αρέσει, νομίζω πως υστερεί σε σχέση με i20 σε αρκετά(χώρος αποσκευών/πίσω θέσεων, παλαιότερη πλατφόρμα και υποκειμενικά σχεδάση), δεν είναι φθηνότερο του, ενώ κερδίζει στο θέμα εγγύησης και προγράμματος 5 χρόνων δωρεάν service(όπου δεν έχω πλήρη εικόνα του τι περιλαμβάνει). Το stonic(που έχω οδηγήσει παλαιότερα σε diesel και δηλώνω ενθουσιασμένος), δεν βλέπω να έχει κάποιο ισχυρό χαρτί σε χώρους(ειδικά αποσκευών είναι παρόμοιο με i20), ενώ και σε τιμή, τα 17490 στην optimum(δεν έχουν έκπτωση), είναι μάλλον αδικαιολόγητα για μια παλαιότερη πλατφόρμα και με μικρότερους χώρους από το παρόμοιων διαστάσεων και τιμής, bayon. Το ανανεωμένο ibiza, δείχνει ενδιαφέρον με την έκπτωση των 500 ευρώ(16090 το style με τα 110), αλλά βλέπω πως τα έχουν κάνει λίγο μαντάρα με τους εξοπλισμούς και τα extras(στη style δεν έχουν αισθητήρες parking, ούτε κάμερα, ενώ δεν προσφέρουν την optimum με 110 ps και χειροκίνητο...). Το tipo, μάλλον το αποκλείω σε σχέση με το i30, γιατί η αίσθηση μου είναι ότι είναι λιγότερο vfm από αυτό, πιο φθηνιάρικο, με χειρότερο εξοπλισμο στις πρώτες εκδόσεις και παρότι turbo με 100 άλογα, έχει αυτό το ρημάδι το 5αρι... Τέλος, λόγω και της πρότερης επαγγελματικής σχέσης, θα έριχνα και μια ματιά στο βασικό 2κινητο Vitara(17000), μόνο και μόνο για το κινητήρα του και ας έχει μανιβέλες πίσω και απουσία οθόνης. Δεν μπορώ να κρίνω όμως, αν θα είναι αρκετό για τις μεταφορικές ανάγκες που περιέγραψα. Θα ήθελα τις σκέψεις/γνώμες σας...
-
-
Για 4μελης οικογένεια προφανώς ένα Β suv είναι το κατώτερο που θα πρέπει να κοιτάξεις, και όχι όλα, όπως σωστά είπες το Stonic είναι από τα μικρά, το Bayon βγήκε γι' αυτόν ακριβώς το σκοπό, ένα μικρό B suv με ικανοποιητικούς χώρους και αποσκευές για 4μελης οικογένεια και με πολύ φιλική τιμή.
Tα αντίστοιχα Bayon σε PSA είναι τα Crossland/Aircross, τουλάχιστον από χώρους και αποσκευές έχουν την ίδια στόχευση. Πρακτικά, μικρά B suv με πολύ καλή διαχείριση χώρων και σχετικά χαμηλές τιμές σε σχέση με τα πιο lifestyle μοντέλα (π.χ Moka).
Βγάλε μία λίστα με 3-4 και πήγαινε να τα δεις και να τα οδηγήσεις.
Το Vitara είναι πάντα μία πολύ καλή επιλογή και πραγματικά ο κινητήρας του έχει πολύ ενδιαφέρον.
Σε τιμή ανά μέγεθος το Duster παίζει επίσης γερή μπάλα, απλά οι πρόσφατες ανατιμήσεις έχουν κόψει λίγο από τον value for money χαρακτήρα του, αλλά και πάλι τέτοιο μέγεθος με τόσα χρήματα δεν βρίσκεις.
-
Για 4μελης οικογένεια προφανώς ένα Β suv είναι το κατώτερο που θα πρέπει να κοιτάξεις, και όχι όλα, όπως σωστά είπες το Stonic είναι από τα μικρά, το Bayon βγήκε γι' αυτόν ακριβώς το σκοπό, ένα μικρό B suv με ικανοποιητικούς χώρους και αποσκευές για 4μελης οικογένεια και με πολύ φιλική τιμή.
Tα αντίστοιχα Bayon σε PSA είναι τα Crossland/Aircross, τουλάχιστον από χώρους και αποσκευές έχουν την ίδια στόχευση. Πρακτικά, μικρά B suv με πολύ καλή διαχείριση χώρων και σχετικά χαμηλές τιμές σε σχέση με τα πιο lifestyle μοντέλα (π.χ Moka).
Βγάλε μία λίστα με 3-4 και πήγαινε να τα δεις και να τα οδηγήσεις.
Το Vitara είναι πάντα μία πολύ καλή επιλογή και πραγματικά ο κινητήρας του έχει πολύ ενδιαφέρον.
Σε τιμή ανά μέγεθος το Duster παίζει επίσης γερή μπάλα, απλά οι πρόσφατες ανατιμήσεις έχουν κόψει λίγο από τον value for money χαρακτήρα του, αλλά και πάλι τέτοιο μέγεθος με τόσα χρήματα δεν βρίσκεις.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αν καταλαβαίνω καλά, αποκλείεις με βάση τους χώρους όλα τα κατηγορίας B(και το sandero;); Σωστά;
Το crossland νομίζω είναι εκτός budget σε turbo, ενώ και το aircross, ξεκινάει 17750. Το Duster, θα μπορούσα να δω το sportive, μιας και είναι με τιμή 17180. Προβληματίζομαι στο θέμα κινητήρα με βάση το βάρος του... Πολύ 'σπάσιμο' πάντως οι ανατιμήσεις στη Dacia... Ειδικά όταν δεν παίζουν εκπτώσεις όπως σε άλλες μάρκες... Για το i30(μάλλον το ατμοσφαιρικό, καθώς για το turbo είμαι οριακά), ποια η άποψη σου; Είδα leasing στο επίπεδο που αναφέρομαι και ήταν πολύ ωραίο(καθόλου φτηνιάρικο).
-
Πολύ καλό το i30 και φυσικά κατηγορίας C. Γενικά Κορεατικα είναι άριστες επιλογές νομίζω, και τα άλλα που συζητήσαμε.
Όπως λέει και μία ψυχή, το Sandero έχει καλό πλάτος, αλλά προσωπικά θα απέκλεια όλα τα B, όπως είπες και εσύ έχεις το C3 (και εγώ έχω το C3 σαν δεύτερο) και λίγο μεγαλύτερο να είναι, είναι πάντα ένα B segment.
Κολλητός μου πήγαινε για Duster καρφωτος εδώ και 1-2 χρόνια, τελικά του πρότεινα Vitara και ξετρελαθηκε μετά τα τεστ drive και το αγόρασε. Εμάς το Duster μας φάνηκε τελείως ανεπαρκές για 4μελης οικογένεια και φόρτωμα, άλλοι φίλοι εδώ είναι ευχαριστημένοι. Προτείνω να κάνεις back to back Vitara με Duster και θα καταλάβεις για τι διαφορές μιλάμε.
Γι' αυτό σου λέω, κατέληξε σε 3-4, κάνε τεστ ντραιβ, τσέκαρε χώρους, είναι προσωπική υπόθεση, απλά κάποιες προτάσεις και εμπειρίες μπορούμε να μεταφέρουμε.
-
Χωρίς διάθεση απαξίωσης σε απόψεις υπέρ του duster(έχω οδηγήσει πριν κάποια χρόνια, το πετρέλαιο με τα 110), νομίζω η σύγκριση με το Vitara, είναι άδικη... To Vitara, είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο(δεν το πουλούσα μόνο, το οδηγούσα κιόλας!) και σε θέματα κρατημάτων, επιδόσεων κλπ, είναι σαν να συγκρίνεις berlingo με ds3... To Duster είναι τίμιο αλλά και άλλης στόχευσης αυτοκίνητο. Αν θέλουμε κιόλας, να είμαστε τυπικοί, το Duster, είναι ανταγωνιστικό του S-Cross(τουλάχιστον μέχρι να έρθει το νέο κατά τα Χριστούγεννα, που θα είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο από το τωρινό). Είναι και τα 2 C-SUV(έστω στο κάτω όριο της κατηγορίας). Το Vitara, σε 2κίνητο, είναι πιο κοντά σε Stepway(απλά οι κινητήρες δεν βοηθούν για σύγκριση). Παρεπιπτόντως, το sandero, δεν νομίζω να ξεχωρίζει μόνο σε πλάτος. Δοκιμάζοντας το, είδα ότι διαφέρει σημαντικά από το τυπικό B class(super-mini), τόσο σε 'αέρα' για τα γόνατα, όσο και σε χώρο αποσκευών. Θα έλεγα ότι πατάει ανάμεσα στις κατηγορίες B και C. Κάτι σαν Baleno ή το τελευταίο Note.
Το C3, μια χαρά αμαξάκι είναι(έχει και 6αρι αντί 5αρι που έχουν τα επιβατικά, κλασσικοί τρόμπες Γάλλοι...), αλλά είναι διθέσιο όπως είπα. Ακόμη και το επιβατικό όμως, δεν είναι για πολλά πολλά σε χώρους. Ειδικά πίσω κάθισμα.
-
Νομίζω τα δύο αυτοκίνητα που θα σου δώσουν τα περισσότερα για τα λεφτά τους, θα είναι ευρύχωρα και βολικά, με κινητήρες που δεν θα σέρνονται, είναι Tipo & Scala. Ειδικά το δεύτερο. Υπάρχουν κι άλλα μικρότερα καλά αυτοκίνητα, αλλά δεν είναι ο ρόλος τους 'οικογενειακό για ταξίδια' όπως περίπου το περιγράφεις. Σε b-suv σε αυτά τα χρήματα πρέπει να κάνεις πολλές υποχωρήσεις.
-
Νομίζω τα δύο αυτοκίνητα που θα σου δώσουν τα περισσότερα για τα λεφτά τους, θα είναι ευρύχωρα και βολικά, με κινητήρες που δεν θα σέρνονται, είναι Tipo & Scala. Ειδικά το δεύτερο. Υπάρχουν κι άλλα μικρότερα καλά αυτοκίνητα, αλλά δεν είναι ο ρόλος τους 'οικογενειακό για ταξίδια' όπως περίπου το περιγράφεις. Σε b-suv σε αυτά τα χρήματα πρέπει να κάνεις πολλές υποχωρήσεις.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Το scala και το Tipo, ήταν από τα πρώτα που σκέφτηκα. To ambition με τα 110 που είναι πραγματικά καλό αυτοκίνητο, δυστυχώς, ξεκινάει από τα 17900, οπότε είναι εκτός, λόγω τιμής. Φυσικά, αν γνωρίζεις για κάποια έκπτωση/προσφορά, αλλάζει το πράγμα. Αυτό με το 5αρι και τα 95, είναι μια βλακεία και μισή... Για το Tipo, ίσως μπω στη διαδικασία να το οδηγήσω. Νομίζω πιο vfm είναι το sedan από το HB. Με καλό εξοπλισμό πάντως, δεν το λες φθηνό... Για τις υποχωρήσεις, προφανώς και έχεις δίκιο... Εδώ κοιτάω για Vitara με μανιβέλες! χαχα
-
Ψηφίζω Vitara. Ναι μανιβέλες αλλά ΚΑΙ υβριδική τεχνολογία, χαμηλή κατανάλωση, adaptive cruise control, full led φώτα, ωραίο στην οδήγηση. Αλλά τι στα λέω; Αφού τα ξέρειςαπό πρώτο χέρι.
ΥΓ. Και πολύ καλή μεταπώληση.
ΥΓ2. Αφού βολεύεσαι με τα υπόλοιπα οχήματα και τα τέκνα αργούν κάποια χρόνια ακόμα, μήπως να βολευτείς για την ώρα και να ψωνίσεις σε 2-3-4 χρόνια;
-
Sette,ησουν στην αντιπροσωπεία στον Κηφισό; Νομίζω είχαμε μιλήσει για λίγο όταν είχα φέρει πέρσι το Scross για service.
Μαζί με sandero και vitara, συν τα δύο (scala,tipo) που σου πρότεινε ο piliourits, νομίζω είναι οι επιλογές σου για οικογενειακά.Επίσης και το C3aircross με 17.900 είναι κοντά τιμολογιακά και παίζουν κι εκπτώσεις στη Citroen. Αν όμως σ'αρέσει πιο πολύ το vitara,μια κι ήσουν εργαζόμενος στην αντιπροσωπεία δεν μπορούν να σου βρουν ένα vit . με καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού,σε καλή κατάσταση,καλά ελεγμένο,ελαφρώς μεταχειρισμένο;
-
Sette,ησουν στην αντιπροσωπεία στον Κηφισό; Νομίζω είχαμε μιλήσει για λίγο όταν είχα φέρει πέρσι το Scross για service.
Μαζί με sandero και vitara, συν τα δύο (scala,tipo) που σου πρότεινε ο piliourits, νομίζω είναι οι επιλογές σου για οικογενειακά.Επίσης και το C3aircross με 17.900 είναι κοντά τιμολογιακά και παίζουν κι εκπτώσεις στη Citroen. Αν όμως σ'αρέσει πιο πολύ το vitara,μια κι ήσουν εργαζόμενος στην αντιπροσωπεία δεν μπορούν να σου βρουν ένα vit . με καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού,σε καλή κατάσταση,καλά ελεγμένο,ελαφρώς μεταχειρισμένο;
Σωστά θυμάσαι! Σχετικά με τα 2 οικογενειακά που αναφέρεις, το scala είναι εκτός budget(ακόμη και το ambition των 95 ατίθασων με το 5αρι, βγαίνει στα 17300), ενώ το tipo, νομίζω πως αξίζει μόνο στη πλούσια έκδοση και μάλιστα ως sedan(17200 με 0 τέλη vs 17400 με 80κάτι τέλη το HB). Θα το οδηγήσω ώστε να δω τι παίζει(σαφώς και δεν με ενθουσιάζει το 5αρι...). Εκτός από αυτό, σε C, θα τσεκάρω όπως είπα και το i30 που μου αρέσει(μάλλον ατμόσφαιρα). Το C3 aircross, ακόμη και αν ήταν εντός budget(που δεν είναι ακόμη και με έκπτωση), δεν μου αρέσει. Το Crossland που με τραβάει, ξεφεύγει και αυτό. Προφανώς μιλάω για τις εκδόσεις turbo. Σχετικά με το Vitara, πιθανότατα να μπορούσα να βρω test drive GL+, αλλά δεν θέλω. Ειδικά για turbo αυτοκίνητο και έχοντας δει πως τα οδηγούν διάφοροι ούγκανοι(θυμάμαι τύπισσα με παρατεταμένο μιζάρισμα και ξεκίνημα με κόφτη. Όλα αυτά, με μηχανή κρύα και turbo χωρίς λίπανση... Μπρρρρ). Ίσως προκύψει κάποια προσφορά για S-Cross, όταν έρθει το νέο προς τέλος του έτους. Ακούγομαι παράξενος με το χρηματικό, αλλά κάπου πρέπει να μπει ένα όριο. Πάντα θα υπάρχει κάτι 500-1000 ευρώ ακριβότερο αλλά καλύτερο. Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να υπερβώ τα 17-17,5k με το κλειδί στο χέρι. Όχι το αν μπορώ.
@dimsabas στο ΥΓ.2 τα αυτοκίνητα που υπάρχουν ΤΩΡΑ διαθέσιμα, σύντομα δεν θα είναι και επιπλέον θα μου είναι δύσκολο να κάνω τράμπες, μιας και μετακομίζω αρκετά μακριά από το πατρικό. Αν το C3 ήταν επιβατικό και διαθέσιμο για κάθε περίσταση, προφανώς και θα μπορούσα να μείνω με αυτό. Επειδή όμως η αγορά νέου, είναι λίγο πολύ αναγκαστική, σκέφτηκα να πάρω κάτι που θα εξυπηρετήσει και μελλοντικά.
-
Sette καλησπέρα. Εχεις κάνει ένα πολύ ωραίο μεγάλο post και φαίνεται ότι έχεις κάνει έρευνα αγοράς και το έχεις ψάξει πολύ.
Η γνώμη μου που δε θα είναι αρεστή αλλά ειλικρινής είναι ότι δεν χρειάζεσαι στην παρούσα φάση αυτοκίνητο..
Κράτα τα λεφτά σου και όταν με το καλό έρθει η ώρα η καλή θα το καταλάβεις.. Μέχρι τότε θα έχεις και μεγαλύτερο κεφάλαιο να διαθέσεις για να πάρεις κάτι καλύτερο και θα γνωρίζεις καλύτερα τις ανάγκες σου..
Η αγορά αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή δεν είναι και στα καλύτερα της, μικρή διαθεσιμότητα και ανατιμήσεις δεν την κάνουν θελκτική στην παρούσα φάση.
Μέχρι να συμβιωσεις και κάνεις ένα δύο κουτσουβελα παίρνει χρόνο και δεν είναι κάτι που βάζεις σε πρόγραμμα τόσο εύκολα.. Μακάρι να ήταν έτσι
Θα έχεις ένα ακόμα έξτρα αμάξι που θέλει στάθμευση, πάγια έξοδα, έξοδα κίνησης και λιγοστή χρήση.
Το εταιρικό δε το κουνάς τα ΣΚ και καλά κάνεις αλλά τις καθημερινές μπορείς να κάνεις στάσεις για σούπερ μάρκετ και μικρόδιαδρομές. Και έχεις και σε άλλα αμάξια πρόσβαση όπως αναφέρεις..
Φιλικά από ένα συνάδελφο σύμβουλο πωλήσεων
-
Sette καλησπέρα. Εχεις κάνει ένα πολύ ωραίο μεγάλο post και φαίνεται ότι έχεις κάνει έρευνα αγοράς και το έχεις ψάξει πολύ.
Η γνώμη μου που δε θα είναι αρεστή αλλά ειλικρινής είναι ότι δεν χρειάζεσαι στην παρούσα φάση αυτοκίνητο..
Κράτα τα λεφτά σου και όταν με το καλό έρθει η ώρα η καλή θα το καταλάβεις.. Μέχρι τότε θα έχεις και μεγαλύτερο κεφάλαιο να διαθέσεις για να πάρεις κάτι καλύτερο και θα γνωρίζεις καλύτερα τις ανάγκες σου..
Η αγορά αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή δεν είναι και στα καλύτερα της, μικρή διαθεσιμότητα και ανατιμήσεις δεν την κάνουν θελκτική στην παρούσα φάση.
Μέχρι να συμβιωσεις και κάνεις ένα δύο κουτσουβελα παίρνει χρόνο και δεν είναι κάτι που βάζεις σε πρόγραμμα τόσο εύκολα.. Μακάρι να ήταν έτσι
Θα έχεις ένα ακόμα έξτρα αμάξι που θέλει στάθμευση, πάγια έξοδα, έξοδα κίνησης και λιγοστή χρήση.
Το εταιρικό δε το κουνάς τα ΣΚ και καλά κάνεις αλλά τις καθημερινές μπορείς να κάνεις στάσεις για σούπερ μάρκετ και μικρόδιαδρομές. Και έχεις και σε άλλα αμάξια πρόσβαση όπως αναφέρεις..
Φιλικά από ένα συνάδελφο σύμβουλο πωλήσεων
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Αυτά που αναφέρεις, είναι και λογικά και με βρίσκουν σύμφωνο. Εκεί που από λάθος μου, δεν έγινα κατανοητός(το εξήγησα και στο φίλο από επάνω), είναι ότι από τέλη Σεπ., δεν θα έχω πια πρόσβαση σε άλλο αυτοκίνητο πέραν του εταιρικού. Αυτό σημαίνει ότι, για Σ/Κ, εκδρομές, διακοπές, μεταφορά >2 ατόμων κλπ, θα χρειαστώ αυτοκίνητο. Αφού λοιπόν δεν γλυτώνω αγορά(θεωρώ πως μπορώ να το καθυστερήσω μέχρι Ιαν.), ας πάρω κάτι που θα μπορέσει να καλύψει και μελλοντικές ανάγκες. Προφανώς και δεν προγραμματίζονται όλα, ενώ μπορούν να υπάρξουν αλλαγές που μας βγάζουν εντελώς εκτός πλάνων. Όσο μπορώ, προσπαθώ να εξασφαλίσω ότι οι μελλοντικές μου ανάγκες, θα μπορούν να εξυπηρετηθούν με το όχημα που θα επιλέξω τώρα(και όταν κάποια πράγματα τα θέλεις, πχ παιδιά, τα βάζεις και στα πλάνα), καθώς δεν είμαι διατεθειμένος να ψάχνω για νέα αγορά σε 2-3 χρόνια. Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, η όποια αγορά, θα ενέχει συμβιβασμούς. Το ζήτημα του post μου είναι, ποια αυτοκίνητα με βάση τα κριτήρια που θέτω, θα καλύψουν πληρέστερα τις ανάγκες μου(τωρινές και μελλοντικές). Προφανώς και σαν συναδελφος, η γνώμη σου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα...
-
Σε κάθε περίπτωση, για οικογένεια, σαββατοκύριακο και να βγαίνεις απ την πόλη, και να το κρατήσεις χρόνια, κοιτάς τι προσφορά κι οικονομικό θα βρείς στη κατηγορία του i30 κι ας υπερβεις τα 17000€ όσο κοστίζει ένα κινητό τηλέφωνο, όχι να πας σε αυτοκίνητα πόλης. Μη κρίνεις βάση των δημοσιευμένων τιμοκαταλόγων, μόνο προσφορά έντυπη για συγκεκριμένο αμάξι και κυνήγι τις προσφορές σε ετοιμοπαράδοτα.
-
Είμαι στην ίδια ακριβώς φάση με σένα, έχω δει σχεδόν όλα τα σούπερμινι και κάποια b suv. Έκλεισα το i20 το οποίο μου φάνηκε ότι έχει τους μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω και ικανοποιητικό χώρο αποσκευών. Είναι πολύ value for money και οδηγικα από τα 15 λεπτά που το οδήγησα έμεινα αρκετά ευχαριστημένος. Το μόνο αρνητικο είναι ότι αν το βιάζεσαι θα περιμένεις 2-3 μήνες γιατί δεν υπάρχει αυτοκίνητο ούτε για δείγμα.
-
Κατανοητά όλα αυτά Sette και χωρίς να θέλω να υπερθεματίσω ίσως να κοίταγα και μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στην θέση σου με αρκετά λιγότερα χρήματα. Μια επιλογή για τη μεταβατική περίοδο μέχρι όλα τα υπόλοιπα να κατασταλάξουν και να μπούν στο αυλάκι. Έπειτα το πουλάς με μικρή χασούρα εφόσον έχει απαξιωθεί ήδη και ψωνίζεις 'κανονικά' σε ένα δύο χρονάκια..
Αν καταλήξεις σε καινούργιο σου έχουν κάνει ήδη αρκετά καλές προτάσεις.
-
Γράφοντας στο νημα της Κουλα, θυμήθηκα τα παλια.
Το απόλυτο αυτοκίνητο για τα θέλω σου ηταν η Κουλα. Αν έλεγες να πας και κάνα 1500αρι πιο πάνω το επαιρνες με εναν διαμαντι turbo κινητηρα , 6αρι aisin μετατροπεα ροπη με αυτάκια στο τιμονι, απίστευτοι χωρο(άλλο να σου λέω και άλλο να καθεσε μέσα... Τεράστιοι χωροι, μετρημένο με μεζούρα στα γόνατα των πίσω καλύτεροι και απo octavia..., μικρό μήκος 4μετρα,καταλανωση κοντά σε diesel, φουλ εξοπλισμός-τα πάντα όλα, και παρά πολυ φθηνά ανταλλακτικά.
Ήταν το απόλυτο αυτοκινητο για κάθε νέο οικογενειάρχη
Μια περίοδο το έδιναν και με 7 ετη εγγυηση.
Αχχχχ, ρε Κουλα, Αααααχχχ!
-
Εντός ολίγου έρχεται και ρο νεο Φαμπια... Γιατί δεν περιμενεις να το δεις κι αυτο Φαίνεται εξαιρετικο με αριστους χωρους....Και πολυ πιο τιμιο. Λογικα χωρίς να ξέρω τιμές.
-
Εντός ολίγου έρχεται και ρο νεο Φαμπια... Γιατί δεν περιμενεις να το δεις κι αυτο Φαίνεται εξαιρετικο με αριστους χωρους....Και πολυ πιο τιμιο. Λογικα χωρίς να ξέρω τιμές.
Το έχω υπόψιν μου, όπως και τη φημολογούμενη τιμή του(έχω διαβάσει τελείως εξωφρενικές τιμές)... Από χώρους κλπ, δείχνει πολύ δυνατό, ενώ και εμφανισιακά, είναι μια χαρά...
-
Φαντάζομαι τιμες τύπου Ιμπιζα φεισλιφτ.Δηλαδη κοντα στα 16 με ενα καλο επιπεδο εξοπλισμόυ.Δεν νομίζω να υπερβεί τις τιμές του Σκαλα.
Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας