-
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα! χωρίς να το ξέρετε το τελευταίο 2-3μηνο έχω διαβάσει αρκετά στο φόρουμ και σας ευχαριστώ για την ενημέρωση!!
Ήρθε η ώρα και για μένα να αγοράσω το καινούριο μου αυτοκίνητο και έχω κάποιες απορίες που θα χαρώ να συζητήσουμε.
Λίγα πράγματα για μένα (όχι δεν είναι αγγελία γνωριμίας απλά να έχετε υπ όψιν το προφίλ)
οδηγός toyota corrolla 98 (με τα στρογγυλά φανάρια το κουκλί) και yaris 08, έχω μεγάλη αγάπη για toyota/japan λόγω αξιοπιστίας.
το προφίλ ιδιοκτησίας μου είναι:
1: δεν θέλω να ασχολούμαι καθόλου με συνεργεία / μία φορά το χρόνο τα σέρβις και αυτό είναι (ούτε λάδια δεν αλλάζω τόσο άχρηστος)
2: το αυτοκίνητο το αγοράζω καινούριο και το κρατάω όσο αντέχει (10-12χρόνια μέσος όρος) - είμαι αρκετά άσχετος από μηχανικά/μηχανολογικά για να έχω άποψη και επειδή δεν έχω κοντινούς μηχανικούς κλπ, αποφεύγω μεταχειρισμένα (θέλω να ξέρω πως ότι πάθει φταίω εγώ!!)
- θέλω να έχει φούλ tech/gadgets για να ευχαριστηθώ - δεν με ενδιαφέρει τόσο η γρήγορη οδήγηση κλπ, θα με χαρακτήριζα eco οδηγό - δεν σανιδώνω σχεδόν ποτέ- θα προτιμήσω το eagle eye view στο παρκάρισμα απο την αεροτομή πχ η τα +10 άλογα.
και ερχόμαστε στο θέμα μας
Έχω φάει έρωτα με το yaris cross - κυρίως απο ότι εχω δεί για εξοπλισμό - περιμένω Σεπτέμβρη να το δω και στην έκθεση.
πήγα είδα το puma (μου φάνηκε λίγο κλειστοφοβικό ), vitarra ( ωραίο και φτηνό αλλά low tech), tucson (τικ μεγάλο και ακριβό το hybrid για το budget μου), kona ( το ν2 στη λίστα μου)
Η ιδέα είναι: σκέφτομαι suv / crossover για την ψηλή θέση οδήγησης - λεφτά 28-30κ - θέλω ασφάλεια οικονομία και άνεση στην οδήγηση (κυρίως 70-80% εντός πόλης αλλά ταυτόχρονα να μπορεί να βγεί άνετα στην εθνική). φέτος πήγα Ηγουμενίτσα με το yarisaki και σε κάποια σημεία δέν έδινε πάνω απο 120
όσο έψαχνα μου δημιουργήθηκαν 2 απόψεις (παρακαλώ διορθώστε με)
1: τα τούρμπο 1000άρια είναι της μόδας λόγω co2 αλλά όσο να χει είναι 1000άρια και άρα δεν θα έχουν να δώσουν πολύ.