-
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα! χωρίς να το ξέρετε το τελευταίο 2-3μηνο έχω διαβάσει αρκετά στο φόρουμ και σας ευχαριστώ για την ενημέρωση!!
Ήρθε η ώρα και για μένα να αγοράσω το καινούριο μου αυτοκίνητο και έχω κάποιες απορίες που θα χαρώ να συζητήσουμε.
Λίγα πράγματα για μένα (όχι δεν είναι αγγελία γνωριμίας απλά να έχετε υπ όψιν το προφίλ)
οδηγός toyota corrolla 98 (με τα στρογγυλά φανάρια το κουκλί) και yaris 08, έχω μεγάλη αγάπη για toyota/japan λόγω αξιοπιστίας.
το προφίλ ιδιοκτησίας μου είναι:
1: δεν θέλω να ασχολούμαι καθόλου με συνεργεία / μία φορά το χρόνο τα σέρβις και αυτό είναι (ούτε λάδια δεν αλλάζω τόσο άχρηστος)
2: το αυτοκίνητο το αγοράζω καινούριο και το κρατάω όσο αντέχει (10-12χρόνια μέσος όρος) - είμαι αρκετά άσχετος από μηχανικά/μηχανολογικά για να έχω άποψη και επειδή δεν έχω κοντινούς μηχανικούς κλπ, αποφεύγω μεταχειρισμένα (θέλω να ξέρω πως ότι πάθει φταίω εγώ!!)
- θέλω να έχει φούλ tech/gadgets για να ευχαριστηθώ - δεν με ενδιαφέρει τόσο η γρήγορη οδήγηση κλπ, θα με χαρακτήριζα eco οδηγό - δεν σανιδώνω σχεδόν ποτέ- θα προτιμήσω το eagle eye view στο παρκάρισμα απο την αεροτομή πχ η τα +10 άλογα.
και ερχόμαστε στο θέμα μας
Έχω φάει έρωτα με το yaris cross - κυρίως απο ότι εχω δεί για εξοπλισμό - περιμένω Σεπτέμβρη να το δω και στην έκθεση.
πήγα είδα το puma (μου φάνηκε λίγο κλειστοφοβικό ), vitarra ( ωραίο και φτηνό αλλά low tech), tucson (τικ μεγάλο και ακριβό το hybrid για το budget μου), kona ( το ν2 στη λίστα μου)
Η ιδέα είναι: σκέφτομαι suv / crossover για την ψηλή θέση οδήγησης - λεφτά 28-30κ - θέλω ασφάλεια οικονομία και άνεση στην οδήγηση (κυρίως 70-80% εντός πόλης αλλά ταυτόχρονα να μπορεί να βγεί άνετα στην εθνική). φέτος πήγα Ηγουμενίτσα με το yarisaki και σε κάποια σημεία δέν έδινε πάνω απο 120
όσο έψαχνα μου δημιουργήθηκαν 2 απόψεις (παρακαλώ διορθώστε με)
1: τα τούρμπο 1000άρια είναι της μόδας λόγω co2 αλλά όσο να χει είναι 1000άρια και άρα δεν θα έχουν να δώσουν πολύ.
1.β - τα τούρμπο, γενικά, είναι πιο απαιτητικά στη συντήρηση- επιρρεπή σε βλάβες και άρα όχι για μένα
- Κιβώτιο cvt vs dct : (ναί θέλω αυτόματο!!) το dct θέλει παραπάνω συντήρηση (κόστος) ή βγάζει βλάβες πιο εύκολα, άρα για μένα κοιτάζω cvt (??)
Με βάση τα παραπάνω θα χαρώ να ακούσω απόψεις / σχόλια / εναλλακτικές
το μόνο που με αγχώνει είναι να το δώ αντιπροσωπεία και να έιναι μικρούλι σαν το puma ( ανέβασα τη θέση οδήγησης τέρμα πάνω και πήγα να κουτουλήσω στον ουρανό - ύψος νορμάλ είμαι 1,80 με τη σόλα!!! )
ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα στην όμορφη παρέα! χωρίς να το ξέρετε το τελευταίο 2-3μηνο έχω διαβάσει αρκετά στο φόρουμ και σας ευχαριστώ για την ενημέρωση!!
Ήρθε η ώρα και για μένα να αγοράσω το καινούριο μου αυτοκίνητο και έχω κάποιες απορίες που θα χαρώ να συζητήσουμε.
Λίγα πράγματα για μένα (όχι δεν είναι αγγελία γνωριμίας απλά να έχετε υπ όψιν το προφίλ)
οδηγός toyota corrolla 98 (με τα στρογγυλά φανάρια το κουκλί) και yaris 08, έχω μεγάλη αγάπη για toyota/japan λόγω αξιοπιστίας.
το προφίλ ιδιοκτησίας μου είναι:
1: δεν θέλω να ασχολούμαι καθόλου με συνεργεία / μία φορά το χρόνο τα σέρβις και αυτό είναι (ούτε λάδια δεν αλλάζω τόσο άχρηστος)
2: το αυτοκίνητο το αγοράζω καινούριο και το κρατάω όσο αντέχει (10-12χρόνια μέσος όρος) - είμαι αρκετά άσχετος από μηχανικά/μηχανολογικά για να έχω άποψη και επειδή δεν έχω κοντινούς μηχανικούς κλπ, αποφεύγω μεταχειρισμένα (θέλω να ξέρω πως ότι πάθει φταίω εγώ!!)
- θέλω να έχει φούλ tech/gadgets για να ευχαριστηθώ - δεν με ενδιαφέρει τόσο η γρήγορη οδήγηση κλπ, θα με χαρακτήριζα eco οδηγό - δεν σανιδώνω σχεδόν ποτέ- θα προτιμήσω το eagle eye view στο παρκάρισμα απο την αεροτομή πχ η τα +10 άλογα.
και ερχόμαστε στο θέμα μας
Έχω φάει έρωτα με το yaris cross - κυρίως απο ότι εχω δεί για εξοπλισμό - περιμένω Σεπτέμβρη να το δω και στην έκθεση.
πήγα είδα το puma (μου φάνηκε λίγο κλειστοφοβικό ), vitarra ( ωραίο και φτηνό αλλά low tech), tucson (τικ μεγάλο και ακριβό το hybrid για το budget μου), kona ( το ν2 στη λίστα μου)
Η ιδέα είναι: σκέφτομαι suv / crossover για την ψηλή θέση οδήγησης - λεφτά 28-30κ - θέλω ασφάλεια οικονομία και άνεση στην οδήγηση (κυρίως 70-80% εντός πόλης αλλά ταυτόχρονα να μπορεί να βγεί άνετα στην εθνική). φέτος πήγα Ηγουμενίτσα με το yarisaki και σε κάποια σημεία δέν έδινε πάνω απο 120
όσο έψαχνα μου δημιουργήθηκαν 2 απόψεις (παρακαλώ διορθώστε με)
1: τα τούρμπο 1000άρια είναι της μόδας λόγω co2 αλλά όσο να χει είναι 1000άρια και άρα δεν θα έχουν να δώσουν πολύ.
1.β - τα τούρμπο, γενικά, είναι πιο απαιτητικά στη συντήρηση- επιρρεπή σε βλάβες και άρα όχι για μένα
- Κιβώτιο cvt vs dct : (ναί θέλω αυτόματο!!) το dct θέλει παραπάνω συντήρηση (κόστος) ή βγάζει βλάβες πιο εύκολα, άρα για μένα κοιτάζω cvt (??)
Με βάση τα παραπάνω θα χαρώ να ακούσω απόψεις / σχόλια / εναλλακτικές
το μόνο που με αγχώνει είναι να το δώ αντιπροσωπεία και να έιναι μικρούλι σαν το puma ( ανέβασα τη θέση οδήγησης τέρμα πάνω και πήγα να κουτουλήσω στον ουρανό - ύψος νορμάλ είμαι 1,80 με τη σόλα!!! )
ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Πολύ δύσκολα δε θα πάρεις CHR ή Yaris Cross σύμφωνα με το προφίλ σου..
-
Πάρε ένα Πϊτσος, ένα Ζανόυσι... κάτι τέτοιο αδιάφορο, αρκεί να έχει μεγάλη εγγύηση.
-
Πάρε C-HR και θα το ευχαριστηθείς.
Όσο πιο πλούσια έκδοση,τόσο καλύτερα εφόσον σου αρέσουν τα tech gadgets.
-
CHR τα χει όλα που θες στις πλούσιες εκδόσεις, είναι πολύ σκοτεινό μέσα. Το Yaris Cross θα είναι καλύτερο και λίγο μικρότερο ίσως, με καλύτερο χώρο αποσκευών. Μέσα στη πόλη είσαι συχνά σε σταμάτα ξεκίνα; Τότε αποφεύγεις τα διπλού συμπλέκτη και κοιτάς πρώτα τα full hybrid Toyota, μετά τα κλασικά αυτόματα (όπως στο Vitara, Opel, Peugeot, Citroën) ή cvt αλλά πλέον σπανίζουν (Honda ίσως; ). Το Vitara σε πλούσια έκδοση αυτόματο, δε νομίζω να του λείπει τίποτα, ίσως έχει και παραπάνω μπλιμπλικια από όλα τα υπόλοιπα, μόνο που δεν είναι τελευταίο μοντέλο κάμερα κι οθόνη (αλλά κι η Toyota δεν έχει σπουδαία) και θα καίει λίγο παραπάνω αλλά με καλύτερες επιδόσεις απ τα Toyota σε ανηφόρες κι επιτάχυνση.
Ο κυβισμός δεν σε ενδιαφέρει, μικρότερος πιο φθηνό φορολογικά, οι επιδόσεις σε ενδιαφέρουν. Μόνο τα φουλ υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ δεν είναι τούρμπο, που κι αυτό δεν θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει, η μακρύτερη εγγύηση πρέπει να σε ενδιαφέρει.
-
Νομίζω πας καρφί για yaris cross και θα πάρεις και ρέστα.
-
CHR τα χει όλα που θες στις πλούσιες εκδόσεις, είναι πολύ σκοτεινό μέσα. Το Yaris Cross θα είναι καλύτερο και λίγο μικρότερο ίσως, με καλύτερο χώρο αποσκευών. Μέσα στη πόλη είσαι συχνά σε σταμάτα ξεκίνα; Τότε αποφεύγεις τα διπλού συμπλέκτη και κοιτάς πρώτα τα full hybrid Toyota, μετά τα κλασικά αυτόματα (όπως στο Vitara, Opel, Peugeot, Citroën) ή cvt αλλά πλέον σπανίζουν (Honda ίσως; ). Το Vitara σε πλούσια έκδοση αυτόματο, δε νομίζω να του λείπει τίποτα, ίσως έχει και παραπάνω μπλιμπλικια από όλα τα υπόλοιπα, μόνο που δεν είναι τελευταίο μοντέλο κάμερα κι οθόνη (αλλά κι η Toyota δεν έχει σπουδαία) και θα καίει λίγο παραπάνω αλλά με καλύτερες επιδόσεις απ τα Toyota σε ανηφόρες κι επιτάχυνση.
Ο κυβισμός δεν σε ενδιαφέρει, μικρότερος πιο φθηνό φορολογικά, οι επιδόσεις σε ενδιαφέρουν. Μόνο τα φουλ υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ δεν είναι τούρμπο, που κι αυτό δεν θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει, η μακρύτερη εγγύηση πρέπει να σε ενδιαφέρει.
Στην πόλη τρώω κίνηση ναι! Peugeot , citroen και αυτά dct δέν είναι? (2008, c3 aircross /c4?) στο μυαλό μου και το vitarra dct το είχα - αλλά γενικά νομίζω θα καίει 7+ μέσα στην πόλη.
περί κυβισμού έχω στο μυαλό μου το χοντρικό όσο πιο πολλά κυβικά τόσο πιο άπλα. με το τούρμπο πιο πολύ αγχώνομαι μη θέλει παραπάνω συντήρηση (ή αν βγάζει βλάβες πιο συχνά).
Εγγύηση οκ αλλά επειδή αγοράζω για 10+ χρόνια, έχω στο μυαλο μου να είναι αξιόπιστη μάρκα γενικά για να μην τρέχω μετά. (η ford νομίζω δίνει καλή εγγύηση αλλά το φοβάμαι)
-
Νομίζω πας καρφί για yaris cross και θα πάρεις και ρέστα.
αυτό σκέφτομαι - λίγο το μεγαλύτερο ground clearance απο chr / λίγο και το ότι νομίζω θα είναι πιο ευρύχωρο πίσω.
είναι και το 2008 / στο μυαλό μου αλλά φοβάμαι τους γάλους (προκατάληψη, δεν ξέρω αν ισχύει)
-
Αφου το nickname σου είναι toyotakias τι συζητάς για Peugeot, ειδάλλως άλλαξε το σε Dublin 2
-
Αφου το nickname σου είναι toyotakias τι συζητάς για Peugeot, ειδάλλως άλλαξε το σε Dublin 2
χαχααχ ισχίει είμαι φούλ προκατειλημμένος υπέρ τογιότα. Αλλά είπαμε, επειδή δεν παρακολουθώ την αγορά και σίγουρα αρκετοί απο εδώ ξέρουν πολλά περισσότερα ήθελα να εκφράσω τον προβληματισμό μου!!
-
piliourits wrote:
CHR τα χει όλα που θες στις πλούσιες εκδόσεις, είναι πολύ σκοτεινό μέσα. Το Yaris Cross θα είναι καλύτερο και λίγο μικρότερο ίσως, με καλύτερο χώρο αποσκευών. Μέσα στη πόλη είσαι συχνά σε σταμάτα ξεκίνα; Τότε αποφεύγεις τα διπλού συμπλέκτη και κοιτάς πρώτα τα full hybrid Toyota, μετά τα κλασικά αυτόματα (όπως στο Vitara, Opel, Peugeot, Citroën) ή cvt αλλά πλέον σπανίζουν (Honda ίσως; ). Το Vitara σε πλούσια έκδοση αυτόματο, δε νομίζω να του λείπει τίποτα, ίσως έχει και παραπάνω μπλιμπλικια από όλα τα υπόλοιπα, μόνο που δεν είναι τελευταίο μοντέλο κάμερα κι οθόνη (αλλά κι η Toyota δεν έχει σπουδαία) και θα καίει λίγο παραπάνω αλλά με καλύτερες επιδόσεις απ τα Toyota σε ανηφόρες κι επιτάχυνση.
Ο κυβισμός δεν σε ενδιαφέρει, μικρότερος πιο φθηνό φορολογικά, οι επιδόσεις σε ενδιαφέρουν. Μόνο τα φουλ υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ δεν είναι τούρμπο, που κι αυτό δεν θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει, η μακρύτερη εγγύηση πρέπει να σε ενδιαφέρει.
Στην πόλη τρώω κίνηση ναι! Peugeot , citroen και αυτά dct δέν είναι? (2008, c3 aircross /c4?) στο μυαλό μου και το vitarra dct το είχα - αλλά γενικά νομίζω θα καίει 7+ μέσα στην πόλη.
περί κυβισμού έχω στο μυαλό μου το χοντρικό όσο πιο πολλά κυβικά τόσο πιο άπλα. με το τούρμπο πιο πολύ αγχώνομαι μη θέλει παραπάνω συντήρηση (ή αν βγάζει βλάβες πιο συχνά).
Εγγύηση οκ αλλά επειδή αγοράζω για 10+ χρόνια, έχω στο μυαλο μου να είναι αξιόπιστη μάρκα γενικά για να μην τρέχω μετά. (η ford νομίζω δίνει καλή εγγύηση αλλά το φοβάμαι)
Όχι, αυτά που αναφέρεις (γαλλικά εκτός Renault, οπελ, Βιτάρα) έχουν 'κλασσικό' κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, δηλαδή δεν έχουν καθόλου δίσκο-υλικά τριβής, είναι όλο το σύστημα υδραυλικό και μάλιστα το κιβώτιο είναι γιαπωνέζικο της Aisin, το καλύτερο για την πόλη και δύσκολες συνθήκες, εκεί υπερτερεί των Διπλού Δίσκου (DCT, DSG) και μόνο το φουλ υβριδικο ΤΟΥΟΤΑ συγκρίνεται ή είναι καλύτερο για την πόλη. Απλό CVT έχουν λίγα αυτοκίνητα γιαπωνέζικα, στη πόλη είναι καλό, σε όλα τα άλλα όχι και τόσο. Τα πρώτα cvt ήταν τα πιο αναξιόπιστα...
Εγώ πιστεύω πρέπει να δεις τα υβριδικα ΤΟΥΟΤΑ, μετά το Βιτάρα, μετά Peugeot ή Citroën αυτόματα. Το Puma είναι το καλύτερο οδηγικά, αλλά είναι διπλού συμπλέκτη, όπως και το Juke.
Με τα λεφτά που είσαι διατεθειμένος να δώσεις, παίρνεις αυτό που θεωρώ το καλύτερο αμάξι απ όλα, το αυτόματο Focus Active ΑΤ8, θα καίει παραπάνω απ τα ΤΟΥΟΤΑ αλλά είναι σε άλλο επίπεδο στα πάντα, με καλό κιβώτιο, μακροχρόνια εγγύηση, 'άπιαστες' επιδόσεις κι οδήγηση. Υπάρχει και βάγκον για πολλές αποσκευές.
-
Υπ'όψιν το puma έχει dct κιβώτιο και ήδη σε φόρουμ του εξωτερικού έχουν αναφερθεί προβλήματα υπερθέρμανσης.
-
Πάρε ανθρωπε μου το φουλ έξτρα Yaris cross .... Τέλος.
-
Πάρε ανθρωπε μου το φουλ έξτρα Yaris cross .... Τέλος.
Το σκέφτομαι δεν το κρύβω, απλα τώρα με το focus active μπηκα σε σκέψεις.
Σκέφτομαι πως τα λεφτα δεν είναι λίγα οπότε ιδανικά θα κοιτούσα και κάτι σε χατσ γεματο tech η με καλύτερους χώρους. Είδα και την κορολα αλλά νομίζω δεν έχει 1-2 πραγματακια (θερμαινόμενα καθίσματα / kick ηλεκτρικό πορτπαγκαζ / )
Και ισως με το cross παω και χωμα πιο ανετα (οχι κανα off road τρελό απλα για τις διακοπες σε βουνο να μπορώ να παρω κανα χωματόδρομο)
-
Α ψάχνεις πολλά εσύ... Κοίτα για εμενα το αυτοματο κιβωτιο του yaris είναι όλα τα λεφτά. Αυτό ειναι πραγματικά hi tech ολα τα αλλα προσωπικά εγώ δεν τα δίνω σημασία. Άσε που αν χαλάσουν κλαις με μαύρο δάκρυ για το κόστος επισκευής.
1300 ευρώ φανάρι σε γαλλικό suv, επειδή χάλασε ο μηχανισμος που κάνει αυτά τα σχέδιακια όταν το βαζεις μπροστά...... Χάλασε στα 2,5 ετη από την αγορά του. Ευτυχώς είχε εγγύηση. Οπότε καταλαβαίνεις....αστα να πάνε στα διαλα.
Και αναφέρω το yaris διοτι είπες ότι θα είσαι σχεδόν μονιμα εντος των τοίχων της πόλης. Οπότε, δεν θέλει και πολύ ερώτημα. Γνωστός έκλεισε το yaris cross πλούσιο εξοπλισμένο με 28-29.000
Αν όμως κινησε εκτός πόλης και δεν σε νοιαζει τόσο πολύ το αυτοματο, το focus είναι ΑΜΑΞΑΡΑ.
-
Συγνωμη και χωρίς ίχνος ειρωνιας δεν καταλαβαίνω τον λόγο που ρωτάς. Πάρε ενα οποιοδήποτε υβριδικό Τογιοτα (κάνεις 100% ιδανική χρήση για υβριδικό) και θα είσαι ευχαριστημένος το μέγιστο. Γιατι μπλέκεσαι και ψάχνεις!;!;
-
Συγνωμη και χωρίς ίχνος ειρωνιας δεν καταλαβαίνω τον λόγο που ρωτάς. Πάρε ενα οποιοδήποτε υβριδικό Τογιοτα (κάνεις 100% ιδανική χρήση για υβριδικό) και θα είσαι ευχαριστημένος το μέγιστο. Γιατι μπλέκεσαι και ψάχνεις!;!;
η αλήθεια είναι ότι προς τα εκεί τείνω, επειδή όμως δεν ασχολούμαι με την αγορά αυτοκινήτου ήθελα άποψη /σχόλια. ίσως υπήρχε κάτι αντίστοιχα ανταγωνιστικό (για παράδειγμα ήμουν πολύ κοντά στο κονα μέχρι που είδα οτι έχει dct) - ή τώρα το focus active θα περάσω να του ρίξω μια ματιά κλπ!
-
οτι σου ειπαν ηδη. πας σε υβριδικο toyota χωρις δευτερη σκεψη. Το μονο που εχω να πεοσθεσω ειναι πως αν πονας και λιγο τα λεφτακια σου, θα προτεινα yaris cross style. Και αυτο επειδη ειπες ιτι σου αρεσουν τα μπλιμπλικια. εχει αρκετα για να εισαι happy, και στα 23.500 ειναι οκ. πιο πολλα λεφτα για το cross ειναι πολλα κατα τη γνωμη μου ακομα και αν τα εχεις. Πρεπει να ειναι το τελειο αμαξι για σενα και να θες να το κρατησεις 15 χρονια για να πας σε εκδοσεις adventure/premiere και να δωσεις 27 χιλιαρικα+ πχ.
Αλλιως αν ειναι να ανεβεις καλυτερα το CHR πιστευω που παρα τα οποια μειονεκτηματα του ειναι πιο ποιοτικο και κουκλι σε bitone
-
Toyota δαγκωτό αν δεν σε πειράζει το ecvt (που εμένα δεν με πείραξε καθόλου), μειονέκτηματα θα το κρίνεις εσύ αν έχει, για μένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα λίγο πάνω από το πορτοφόλι μου το chr αλλά αμαξαρα
Αγορά suv(b-c?) 2021 χελππππ