-
Λοιπόν παιδιά έχω ένα Rover 414 GSI του 1992 και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα το οποίο όπου το έχω πάει δεν μπορουν να το φτιάξουν ή απλά βαριούνται να ψάχνουν.. τι να πω...
Όταν πατώ γκάζι, και ελάχιστα να πατήσω, με το που ανεβαίνουν οι στροφές και αρχίζουν να πέφτουν μόλις αφήνω το γκάζι, βυθίζεται το ρελαντί μέχρι και τις 300 με 200 μόνο στροφές όπου πάει να σβήσει κιόλας.. και μετά ανεβαίνει και σταθεροποιείται στις 1200 !!!!!!! Εξαιρετικά εκνευριστικό μα πιο εκνευριστικό να μη μπορεί κανείς μάστορας να το φτιάξει ή όπως προείπα αδιαφορούν να ασχοληθούν.. Ευχαριστώ παιδιά για κάθε βοήθεια που θα μου δώσετε.
-
Λοιπόν παιδιά έχω ένα Rover 414 GSI του 1992 και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα το οποίο όπου το έχω πάει δεν μπορουν να το φτιάξουν ή απλά βαριούνται να ψάχνουν.. τι να πω...
Όταν πατώ γκάζι, και ελάχιστα να πατήσω, με το που ανεβαίνουν οι στροφές και αρχίζουν να πέφτουν μόλις αφήνω το γκάζι, βυθίζεται το ρελαντί μέχρι και τις 300 με 200 μόνο στροφές όπου πάει να σβήσει κιόλας.. και μετά ανεβαίνει και σταθεροποιείται στις 1200 !!!!!!! Εξαιρετικά εκνευριστικό μα πιο εκνευριστικό να μη μπορεί κανείς μάστορας να το φτιάξει ή όπως προείπα αδιαφορούν να ασχοληθούν.. Ευχαριστώ παιδιά για κάθε βοήθεια που θα μου δώσετε.
-
Δες για αισθητήρα λάμδα, ή κάτι πιο ψαγμένο... Αυτοματο του δυναμό.
-
Δες για αισθητήρα λάμδα, ή κάτι πιο ψαγμένο... Αυτοματο του δυναμό.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτόματο του δυναμό τι ειναι; Πρώτη φορά το διαβάζω. Να το πάω λες σε ηλεκτρολόγο;
-
Ναι για πάνε μια βόλτα και απο εκεί. πολλες φορες όταν τα παίζει αυτό το εξάρτημα δεν μπορεί να δώσει σωστη τροφοδοσία σε ταση ρευματος στις χαμηλες στροφές και ρελαντί. Στις πιο ψηλές στροφές που γυρίζει το δυναμο δεν έχει θέμα.
Ένα βοήθημα για να δεις αν προκειται για αυτό είναι να ανοίξεις και το κλιματιστικό. Αν δεις ότι δεν μπορεί να το Ενεργοποησει και συνεχώς ανοιγοκλείνει ο κομπρεσορας... (Θα ακους τσακ και τσακ) τότε ίσως να ειναι αυτη η βλάβη, δηλαδή το αυτόματο του δυναμο
-
Ναι για πάνε μια βόλτα και απο εκεί. πολλες φορες όταν τα παίζει αυτό το εξάρτημα δεν μπορεί να δώσει σωστη τροφοδοσία σε ταση ρευματος στις χαμηλες στροφές και ρελαντί. Στις πιο ψηλές στροφές που γυρίζει το δυναμο δεν έχει θέμα.
Ένα βοήθημα για να δεις αν προκειται για αυτό είναι να ανοίξεις και το κλιματιστικό. Αν δεις ότι δεν μπορεί να το Ενεργοποησει και συνεχώς ανοιγοκλείνει ο κομπρεσορας... (Θα ακους τσακ και τσακ) τότε ίσως να ειναι αυτη η βλάβη, δηλαδή το αυτόματο του δυναμο
Θα το πάω και σε ηλεκτρολόγο. Ευχαριστώ φίλε μου μόνο μία ερώτηση να κάνω ακόμη. Αυτόματο του δυναμό έχουν όλα τα αμάξια; Και λέγεται έτσι ή έχει και κάποια άλλη ονομασία; ΑC δεν έχει το αμάξι για να κάνω το τεστ που λες. Μπαταρία έβαλα καινούργια πριν ένα μήνα και τσέκαραν και το δυναμό και ήταν οκ όπως μου είπαν...
-
https://www.autospark.gr/αυτόματος-δυναμού/
Δες εδω τι κανει.
Πολλες φορες στην αρχή ο αυτόματος δίνει σωστή τάση και μετά απ λίγο τα παιζει...
-
Δες εδω τι κανει.
Πολλες φορες στην αρχή ο αυτόματος δίνει σωστή τάση και μετά απ λίγο τα παιζει...
Α ευχαριστώ πολύ φίλε.Μπορεί τελικά να είναι και αυτό που λες γιατί πχ όταν βάζω τα αλάρμ και έχω αναμένα τα φώτα, βλέπω πως αυξομειώνεται η ένταση τους παρόλο που έχω αλλάξει μπαταρία. Επίσης όταν ανάβω τα φώτα πέφτει λίγο και το ρελαντί. ίσως τελικά να είναι αυτός ο αυτόματος του δυναμό. Θα το πάω τις ερχόμενες μέρες σε ηλεκτρολόγο. Ευχαριστώ και πάλι και θα ενημερώσω.
-
Ααα καλά... Δίνω μεγάλες πιθανότητες τότε σε αυτό. Ένα συμπτωμα ειναι και αυτό που λες... Δεν το ανέφερα πιο πρι.
Πρόβλημα με ρελαντί. Όπου το έχω πάει δεν μπορούν να το φτιάξουν!!!