-
Καλησπέρα διαβαζω χρόνια σποραδικά αλλά είναι πρώτη φορά που γράφω. Είμαστε μια τριμελής οικογένεια με ένα μικρούλη 2 ετών και άλλο ένα παιδάκι είναι στο δρόμο. Μέχρι στιγμής βολευόμασταν με ένα suzuki splash 1.2 με μπαγκαζιέρα πολύ οικονομικά. Αυτό το αμάξι προ κορονοιου έκανε καθημερινά 80χλμ προς τη δουλειά της γυναίκας μου συν καλοκαιρινές και χειμερινές εξορμήσεις. Πλεον 1/3 των χιλιομετρων λόγω απομακρυσμένης εργασίας. Τα δεδομένα
-τιμή μέχρι 16 ταβάνι. Ιδανικά 11-12 για κάτι VFM
-δε με ενδιαφέρει καθόλου το σπορ κομμάτι, υπάρχει μοτο γι αυτή τη δουλειά. Εδώ θέμε άνεση χώρους και ανάρτηση σουμιέ.
- ιδανικα χαρακτηριστικα: αυτοματο, ξεχωριστο ντιζαιν μεσα εξω, πολλά μπλιμπλίκια και μεγιστη αξιοπιστια.
-σε δυο χρόνια τα καθημερινά χλμ θα μειωθούν δραστικά
-χρονολογίες 12+ Κυβικα μεχρι 1800
-οχι στεισον και σεντανάρες παλιάς κοπής-μοτερ αγνωστο..βενζίνη; Ντιζελ; Υβριδικο;; τι συμφέρει πια; αν ειναι ντιζελ τουλαχιστον euro6?
-Η κυρά θέλει σουβ, εγώ δεν τρελαίνομαι. Τα τρια κύρια παρκαρισμενα αυτη τη στιγμη ειναι ds5 (σχεδιαρα μεσα εξω) Volt-ampera(ακριβως πανω στις αναγκες μου μοτερικα), c4 Picasso(καλό compromise) αλλά γενικά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις.
Αν μπορούσατε να βοηθησετε με καμια προταση-γνωμη θα ημουν ευγνωμων.
-
Καλησπέρα διαβαζω χρόνια σποραδικά αλλά είναι πρώτη φορά που γράφω. Είμαστε μια τριμελής οικογένεια με ένα μικρούλη 2 ετών και άλλο ένα παιδάκι είναι στο δρόμο. Μέχρι στιγμής βολευόμασταν με ένα suzuki splash 1.2 με μπαγκαζιέρα πολύ οικονομικά. Αυτό το αμάξι προ κορονοιου έκανε καθημερινά 80χλμ προς τη δουλειά της γυναίκας μου συν καλοκαιρινές και χειμερινές εξορμήσεις. Πλεον 1/3 των χιλιομετρων λόγω απομακρυσμένης εργασίας. Τα δεδομένα
-τιμή μέχρι 16 ταβάνι. Ιδανικά 11-12 για κάτι VFM
-δε με ενδιαφέρει καθόλου το σπορ κομμάτι, υπάρχει μοτο γι αυτή τη δουλειά. Εδώ θέμε άνεση χώρους και ανάρτηση σουμιέ.
- ιδανικα χαρακτηριστικα: αυτοματο, ξεχωριστο ντιζαιν μεσα εξω, πολλά μπλιμπλίκια και μεγιστη αξιοπιστια.
-σε δυο χρόνια τα καθημερινά χλμ θα μειωθούν δραστικά
-χρονολογίες 12+ Κυβικα μεχρι 1800
-οχι στεισον και σεντανάρες παλιάς κοπής-μοτερ αγνωστο..βενζίνη; Ντιζελ; Υβριδικο;; τι συμφέρει πια; αν ειναι ντιζελ τουλαχιστον euro6?
-Η κυρά θέλει σουβ, εγώ δεν τρελαίνομαι. Τα τρια κύρια παρκαρισμενα αυτη τη στιγμη ειναι ds5 (σχεδιαρα μεσα εξω) Volt-ampera(ακριβως πανω στις αναγκες μου μοτερικα), c4 Picasso(καλό compromise) αλλά γενικά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις.
Αν μπορούσατε να βοηθησετε με καμια προταση-γνωμη θα ημουν ευγνωμων.
-
Toyota prius mk3 στα 10 καφετιά και με τα ρέστα πακοτίνια.
-
Τα τρία που έχεις ξεχωρίσει έχουν τρελές αποκλίσεις σε θέμα χώρων. Αν το Volt σε ικανοποιεί, τότε προχώρα το. Θα κινείσαι καθημερινά ηλεκτρικά, η μπαταρία του είναι ΑΘΡΑΥΣΤΗ και θα ταξιδεύεις ξένοιαστα, εκεί που οι πλήρως ηλεκτρικοί θα πρέπει να κάνουν ασκήσεις επί χάρτου. Και δεν πρόκειται να δεις δεύτερο στο δρόμο, όσα χρόνια το κρατήσεις.
-
Το έχω ξεψαχνίσει το volt και αν ειχα λιγοτερες αναγκες απο χώρους δε θα το συζητούσα, οι τυποι ηταν 15 χρονια μπροστα. Είναι και θα είναι για καμια 10ρια χρόνια ακόμα απλά η τέλεια αρχιτεκτονική για τον μέσο αστό που έχει πρόσβαση σε πρίζα. Δε σου κρυβω πάντως ότι και αυτή η μοναξιά που αναφέρεις δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Ανταλλακτικά; Σερβις; Πας σε νησί και παθαινεις κάτι, ποιός βάζει χερι; Και η μπαταρια ασπαστη αλλά είναι 10 χρονών..Σιτ χαπενς με τις ζέστες μας.. Ίσως το δω σύντομα. Αν βγάζει τα 80χλμ μετά από 11 χρόνια..
Το πριους το χω σε μια ακρούλα κρατημένο αλλά...δε βλέπεται..και καιει σαν το blueHDI..
-
Επειδή το γλυκοκοίταζα παλιότερα, θυμάμαι ότι η μπαταρία του είναι υπόδειγμα. Υπάρχουν μοντέλα με μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα κι έχουν χάσει ελάχιστη αυτονομία.
Πώς το καταφέρνει; Είναι απλό, ενώ έχει 16 kWh χωρητικότητα, σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις τα 8. Δηλαδή η μπαταρία δουλεύει συνέχεια στο εύρος 30-80%, ό,τι κι αν κάνεις εσύ. Αν μάλιστα ΔΕΝ επιτρέπει σοβαρή ταχυφόρτιση (σόρι, δε θυμάμαι τι κάνει στον συγκεκριμένο τομέα), η μπαταρία δε ζορίζεται ποτέ και δε χαλάει.
-
Αφού μιλάς για άνεση , πας κατ΄ ευθείαν Σιτροέν .
Κοιτάς όμως σχετικά πρόσφατα μοντέλα , από αντιπροσωπεία που έχουν ακόμα κάποια χρόνια εγγύηση .
Αφού ακουμπάς τα 16000 τότε δες αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35926210-citroen-c3-aircross
Επίσης
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/30809613-citroen-c4-cactus
με άνετη ανάρτηση , πιο άνετη από το αιρκρος , ωραία καθίσματα , αλλά και τις εμμονές με τα πίσω παράθυρα και το στροφόμετρο.
Γενικά να αποφύγεις παλία μτχ , γιατί γίνεται χαμός με τα λήζινγκ
Τέλος το DS5 είναι μεταμφιεσμένο το παλιό 3008 το πολυμορφικό . Ακριβό για αυτό που είναι .
-
Αφού μιλάς για άνεση , πας κατ΄ ευθείαν Σιτροέν .
Κοιτάς όμως σχετικά πρόσφατα μοντέλα , από αντιπροσωπεία που έχουν ακόμα κάποια χρόνια εγγύηση .
Αφού ακουμπάς τα 16000 τότε δες αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35926210-citroen-c3-aircross
Επίσης
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/30809613-citroen-c4-cactus
με άνετη ανάρτηση , πιο άνετη από το αιρκρος , ωραία καθίσματα , αλλά και τις εμμονές με τα πίσω παράθυρα και το στροφόμετρο.
Γενικά να αποφύγεις παλία μτχ , γιατί γίνεται χαμός με τα λήζινγκ
Τέλος το DS5 είναι μεταμφιεσμένο το παλιό 3008 το πολυμορφικό . Ακριβό για αυτό που είναι .
Φαινεται εξαιρετικό το c3 aircross.
-
αξιόπιστη μάντρα ;
-
πολλά δεν ζητάει ;
-
-
-
Αν δεν κάνω λάθος ο αντιπρόσωπος της Σιτροέν είναι . Υποτίθεται ότι το αμάξι έχει 5 χρόνια εγγύηση μέχρι το 8/2023 .
-
Σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο 21400 και το μεταλλικό σχεδόν 22000 . Αλλά τώρα έχουμε το shine pack που είναι στα 23500, αλλά έχει και κάποια παραπάνω πράγματα και βέβαια 10 άλογα παραπάνω πλέον. Βάλε 1000 έκπτωση που παίζει συνήθως πάμε 21-22000, ως καινούργιο . Για τόσα λίγα χλμ νομίζω αν το πάρει στα 16000 καλά είναι .
-
-
- Αν δεν κάνω λάθος ο αντιπρόσωπος της Σιτροέν είναι . Υποτίθεται ότι το αμάξι έχει 5 χρόνια εγγύηση μέχρι το 8/2023 .
- Σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο 21400 και το μεταλλικό σχεδόν 22000 . Αλλά τώρα έχουμε το shine pack που είναι στα 23500, αλλά έχει και κάποια παραπάνω πράγματα και βέβαια 10 άλογα παραπάνω πλέον. Βάλε 1000 έκπτωση που παίζει συνήθως πάμε 21-22000, ως καινούργιο . Για τόσα λίγα χλμ νομίζω αν το πάρει στα 16000 καλά είναι .
Σε αυτά μπορούν να γυρίσουν χιλιόμετρα η ν αποκρύψουν τρακάρισμα ;
-
Αφού μιλάς για άνεση , πας κατ΄ ευθείαν Σιτροέν .
Κοιτάς όμως σχετικά πρόσφατα μοντέλα , από αντιπροσωπεία που έχουν ακόμα κάποια χρόνια εγγύηση .
Αφού ακουμπάς τα 16000 τότε δες αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35926210-citroen-c3-aircross
Επίσης
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/30809613-citroen-c4-cactus
με άνετη ανάρτηση , πιο άνετη από το αιρκρος , ωραία καθίσματα , αλλά και τις εμμονές με τα πίσω παράθυρα και το στροφόμετρο.
Γενικά να αποφύγεις παλία μτχ , γιατί γίνεται χαμός με τα λήζινγκ
Τέλος το DS5 είναι μεταμφιεσμένο το παλιό 3008 το πολυμορφικό . Ακριβό για αυτό που είναι .
Thnx cruiser. Νομίζω ότι θέλω λίγο περισσότερο χώρο, απ το C3 τουλάχιστον. Το στριμωγμα το φαγαμε καλά μέχρι τώρα οπότε σε αυτή τη φάση θελω πιο άπλες. Γιατί προτιμάς bluehdi εναντι του 1.2 puretech? Επίσης, θεμε αυτόματο. Γνωμη για το ΕΑΤ6 εναντι του sensodrive και του dsg7 που εχω εμπειρία;
-
Το 3 αιρκρος έχει μακράν τον μεγαλύτερο χώρο από τα ΣΟΥΒ κατηγορίας Β . Πλησιάζει αυτά της επόμενης κατηγορίας .
Προφανώς σε σχέση με ένα 4 Πικάσσο υστερεί , αλλά εκείνο ήταν πολύ άνετο επίσης σε χώρους .
Σε σχέση όμως με το DS5 δεν υστερεί ιδιαίτερα εκτός από πλάτος . Σκέψου ότι εγώ πριν από αυτό είχα την τελευταία C5 με 4,78 μ. μήκος .
Απλά προτιμώ να βρώ αμάξι που έχει ακόμα εγγύηση , παρά να ψάχνομαι με τελειωμένα λήζινγκ ή εισαγωγής .
Το θέμα bluehdi - puretech είναι θέμα χιλιομέτρων που κάνεις . Αν κάνεις πολλά πας σε ντίζελ , αλλιώς βενζίνη.
Τώρα λες για αυτόματο . Αυτόματο λιγοστεύει τις επιλογές σου .
Το ΕΑΤ6 είναι κλάσεις ανώτερο του sensodrive . Οσο για τα dsg έχουν γράψει εδώ πολλά πράγματα .
Το ΕΑΤ6 είναι της γιαπωνέζικης Αισίν και θεωρείται κορυφαίο αυτή την εποχή , όπως και η εξέλιξη του το ΕΑΤ8.
Το δικό μου 3 Αιρκρος είναι το 1.2 με το ΕΑΤ6 και είμαι ευχαριστημένος και πλησιάζω τα 50000 χλμ .
Βέβαια επειδή κάνω χλμ , είμαι όπως ξέρουν τα παιδιά εδώ σε σκέψεις για αλλαγή με το facelift σε αυτόματο ντίζελ , αλλά αμάξια θα έλθουν τον Νοέμβριο και τα χρήματα είναι αρκετά .
Πάντως σε αυτόματο κιβώτιο το Αιρκρος έχει λίγα αμάξια , από 17000 .
Εναλλακτικά υπάρχει ένα με διπλή αγγελία στα 17900 που είναι πιο φτωχή έκδοση , αλλά σχεδόν καινούργιο .
Αυτόματα Σιτροέν από το 2014 και μετά βγάζει 83 αμάξια μέχρι 17500 €. Οπότε θέλει ψάξιμο
Μτχ για 4μελή οικογένεια εν έτει 2021 (ως 16κ)