Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    καδενα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. καδενα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    94
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos314 last edited by

      καλησπερα παιδια εχω το cherolet spark 1200cc 2011 εχω 10 χρονια ειμαι ο πρωτος οδηγος ειναι το full extra LT με esp το πηρα καινουργιο τα σερβις του ειναι κανονικα οτι λεει ο κατασκευαστης και ιδιος τα λαδια τα αλλαζω παντα 2000 χιλιομετρα πριν δηλαδη ερθει η ωρα για αλλαγη και γενικα ειναι αθορυβο και καλοσυντηριμενο δεν εχω κανενα προβλημα.ποτε δεν ειχα.Σημερα πηγα στο συνεργειο για το προγραμματισμενο σερβις τα χιλιομετρα στο αμαξι μου ειναι 80000 χιλιαδες και με ρωταει ο μαστορας οτι πρεπει να δουμε και την καδενα γιατι βλεπω οτι εχεις 10 χρονια που το εχεις εεε και εγω τον ειπα οκ δες το και ξαφνικα εκει που πηγα στο κανονικο σερβις μου λεει πρεπει να αλλαξουμε ολο το σετ καδενας γιατι ειναι χαλαρη και με παταει ενα νουμερακι 500 ευρω.εμεινα καγκελο και δεν ξερω τι πρεπει να γινει δεν αλλαξε ο θορυβος του κινητηρα μονο καμια φορα στο ρελαντι ειχε μια πολυ γρηγορη αυξωμιωσει ρελαντι οχι μεγαλη ωστε να σβηση μικρη και γενικα παει ρολοι το αμαξι τι να κανω δεν ξερω ? εσεις τι λετε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panos314 last edited by

        καλησπερα παιδια εχω το cherolet spark 1200cc 2011 εχω 10 χρονια ειμαι ο πρωτος οδηγος ειναι το full extra LT με esp το πηρα καινουργιο τα σερβις του ειναι κανονικα οτι λεει ο κατασκευαστης και ιδιος τα λαδια τα αλλαζω παντα 2000 χιλιομετρα πριν δηλαδη ερθει η ωρα για αλλαγη και γενικα ειναι αθορυβο και καλοσυντηριμενο δεν εχω κανενα προβλημα.ποτε δεν ειχα.Σημερα πηγα στο συνεργειο για το προγραμματισμενο σερβις τα χιλιομετρα στο αμαξι μου ειναι 80000 χιλιαδες και με ρωταει ο μαστορας οτι πρεπει να δουμε και την καδενα γιατι βλεπω οτι εχεις 10 χρονια που το εχεις εεε και εγω τον ειπα οκ δες το και ξαφνικα εκει που πηγα στο κανονικο σερβις μου λεει πρεπει να αλλαξουμε ολο το σετ καδενας γιατι ειναι χαλαρη και με παταει ενα νουμερακι 500 ευρω.εμεινα καγκελο και δεν ξερω τι πρεπει να γινει δεν αλλαξε ο θορυβος του κινητηρα μονο καμια φορα στο ρελαντι ειχε μια πολυ γρηγορη αυξωμιωσει ρελαντι οχι μεγαλη ωστε να σβηση μικρη και γενικα παει ρολοι το αμαξι τι να κανω δεν ξερω ? εσεις τι λετε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thodoris91 last edited by

          Έχεις παρατηρήσει να κροταλιζει στις κρυες εκκινήσεις? Αν χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με τα opel της εποχής έχει μια ευπάθεια στον συγκεκριμένο τομέα....Πάντως και πρόβλημα να έχει το ποσό είναι εξωπραγματικό...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • P
            panos314 @thodoris91 last edited by

            Έχεις παρατηρήσει να κροταλίζει στις κρύες εκκινήσεις? Αν χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με τα opel της εποχής έχει μια ευπάθεια στον συγκεκριμένο τομέα....Πάντως και πρόβλημα να έχει το ποσό είναι εξωπραγματικό...

            δεν έχω ακούσει τέτοιον θόρυβο γιατί το πρωί που πάω στην δουλεία μου 5 το πρωί έχει απόλυτη ησυχία και θα ακουγόταν πιστεύω αν άλλαζε κάτι στο θορυβο.Το πήρα το αμάξι δεν άλλαξα καδένα και όταν πήγα να το πάρω εχθές το βράδυ ο μάστορας μου λέει ότι εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα αντέχει αλλά 100.000 χιλιάδες χιλιόμετρα ενώ το πρωί μου έλεγε θέλει αλλαγη.Βγαλε συμπερασμα.Και σήμερα που το έβαλα μπροστά δεν άκουσα τίποτα είναι ο ίδιος θόρυβος που ακούω εδώ και 10 ετη.Σε 3 συνεργία ρώτησα και η τιμή που με είπανε αν θέλει όντως λέει αλλαγή είναι το πολύ 280ευρω που 280 και που 500ευρω φυσικά δεν θα το αφήσω έτσι θα το ψάξω και όταν μπορέσω και όντως θέλει αλλαγή θα την αλλάξω σετ όλην.

            ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • M
              margm last edited by

              καλησπερα παιδια εχω το cherolet spark 1200cc 2011 εχω 10 χρονια ειμαι ο πρωτος οδηγος ειναι το full extra LT με esp το πηρα καινουργιο τα σερβις του ειναι κανονικα οτι λεει ο κατασκευαστης και ιδιος τα λαδια τα αλλαζω παντα 2000 χιλιομετρα πριν δηλαδη ερθει η ωρα για αλλαγη και γενικα ειναι αθορυβο και καλοσυντηριμενο δεν εχω κανενα προβλημα.ποτε δεν ειχα.Σημερα πηγα στο συνεργειο για το προγραμματισμενο σερβις τα χιλιομετρα στο αμαξι μου ειναι 80000 χιλιαδες και με ρωταει ο μαστορας οτι πρεπει να δουμε και την καδενα γιατι βλεπω οτι εχεις 10 χρονια που το εχεις εεε και εγω τον ειπα οκ δες το και ξαφνικα εκει που πηγα στο κανονικο σερβις μου λεει πρεπει να αλλαξουμε ολο το σετ καδενας γιατι ειναι χαλαρη και με παταει ενα νουμερακι 500 ευρω.εμεινα καγκελο και δεν ξερω τι πρεπει να γινει δεν αλλαξε ο θορυβος του κινητηρα μονο καμια φορα στο ρελαντι ειχε μια πολυ γρηγορη αυξωμιωσει ρελαντι οχι μεγαλη ωστε να σβηση μικρη και γενικα παει ρολοι το αμαξι τι να κανω δεν ξερω ? εσεις τι λετε?

              Εάν βάζεις μέτρια πρός καλή ποιότητα λιπαντικού και με τις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής , δέ έχεις θέμα. Καλό είναι κάθε 8500 χιλιόμετρα αλλαγή λαδιών μαζί με φίλτρο.

              Στα 500€ που σου είπε τι άλλο σου είπε θα αλλάξει ; Είναι λίγο υψηλή η τιμή . Mήπως θα αλλάξει και αντλία νερού και άλλα πράγματα .

              Μπορείς να βρείς σέτ χρονισμού καλής ποιότητας έξω στο εμπόριο σαφώς και η κάθε εταιρεία δεν κατασκευάζει .

              Εάν έχει κινητήρα Opel που γράφτηκε παραπάνω , είχαν μια ευπάθεια γύρω στις 150,000 χιλιομετρα και ξεκίναγε ξεχείλωνε η καδένα και ακουγόταν στην πρωινή εκκίνηση μέχρι να ανέβουν και τα λάδια .

              Δέ γνωρίζω εάν διαθέτει σημείο , ωστε να δουν πιθανή φθορά . Ρώτησε και σε άλλο συνεργείο .

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                panos314 @margm last edited by

                panos314 wrote:

                καλησπερα παιδια εχω το cherolet spark 1200cc 2011 εχω 10 χρονια ειμαι ο πρωτος οδηγος ειναι το full extra LT με esp το πηρα καινουργιο τα σερβις του ειναι κανονικα οτι λεει ο κατασκευαστης και ιδιος τα λαδια τα αλλαζω παντα 2000 χιλιομετρα πριν δηλαδη ερθει η ωρα για αλλαγη και γενικα ειναι αθορυβο και καλοσυντηριμενο δεν εχω κανενα προβλημα.ποτε δεν ειχα.Σημερα πηγα στο συνεργειο για το προγραμματισμενο σερβις τα χιλιομετρα στο αμαξι μου ειναι 80000 χιλιαδες και με ρωταει ο μαστορας οτι πρεπει να δουμε και την καδενα γιατι βλεπω οτι εχεις 10 χρονια που το εχεις εεε και εγω τον ειπα οκ δες το και ξαφνικα εκει που πηγα στο κανονικο σερβις μου λεει πρεπει να αλλαξουμε ολο το σετ καδενας γιατι ειναι χαλαρη και με παταει ενα νουμερακι 500 ευρω.εμεινα καγκελο και δεν ξερω τι πρεπει να γινει δεν αλλαξε ο θορυβος του κινητηρα μονο καμια φορα στο ρελαντι ειχε μια πολυ γρηγορη αυξωμιωσει ρελαντι οχι μεγαλη ωστε να σβηση μικρη και γενικα παει ρολοι το αμαξι τι να κανω δεν ξερω ? εσεις τι λετε?

                Εάν βάζεις μέτρια πρός καλή ποιότητα λιπαντικού και με τις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής , δέ έχεις θέμα. Καλό είναι κάθε 8500 χιλιόμετρα αλλαγή λαδιών μαζί με φίλτρο.

                Στα 500€ που σου είπε τι άλλο σου είπε θα αλλάξει ; Είναι λίγο υψηλή η τιμή . Mήπως θα αλλάξει και αντλία νερού και άλλα πράγματα .

                Μπορείς να βρείς σέτ χρονισμού καλής ποιότητας έξω στο εμπόριο σαφώς και η κάθε εταιρεία δεν κατασκευάζει .

                Εάν έχει κινητήρα Opel που γράφτηκε παραπάνω , είχαν μια ευπάθεια γύρω στις 150,000 χιλιομετρα και ξεκίναγε ξεχείλωνε η καδένα και ακουγόταν στην πρωινή εκκίνηση μέχρι να ανέβουν και τα λάδια .

                Δέ γνωρίζω εάν διαθέτει σημείο , ωστε να δουν πιθανή φθορά . Ρώτησε και σε άλλο συνεργείο .

                μονο σετ καδενα οχι αντλια νερου μονο σετ πληρης καδενας μου ειπε 250 ευρω μαστορικα και 250 σετ πληρης καδενας

                τα λαδια ειναι castrol 10-40 ημησυνθετικα αυτα βαζω παντα

                ειπα και πανω 10 χρονια το εχω παντα παω 2000 χιλιομετρα ποιο πριν και κανω σερβις εχω κανει ολα τα σερβις και με το παραπάνω.

                ναι εχω ρωτηση τηλεφωνικος μονο για τιμες και με ειπαν αν θελει αλλαγη θα το ψαξω παιδια σιγουρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  lancianos last edited by

                  ''...και με παταει ενα νουμερακι 500 ευρω.εμεινα καγκελο και δεν ξερω τι πρεπει να γινει ...''

                  Φιλε να αλλάξεις συνεργείο, αυτό πρέπει να γίνει σίγουρα !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    panos314 @lancianos last edited by

                    ''...και με παταει ενα νουμερακι 500 ευρω.εμεινα καγκελο και δεν ξερω τι πρεπει να γινει ...''

                    Φιλε να αλλάξεις συνεργείο, αυτό πρέπει να γίνει σίγουρα !

                    εχω αλλαξει συνεργειο ειναι η τελευταια φορα που το πηγα εκει.Μεχρι τωρα που τα πηγαινα στο συγκεκριμενο συνεργειο ολα ηταν καλα λογικες τιμες και εξυπηρετηση τι αλλαξε μετα απο 1 σχεδον χρονο μετα δεν ξερω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr