Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault megane 2011 ανεβάζει θερμοκρασία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Renault megane 2011 ανεβάζει θερμοκρασία
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      instyy last edited by

      Καλησπέρα σας, έχω πάρει πρόσφατα μεταχειρισμένο ένα Renault megane 2011 1400 130 άλογα με βενζίνη.. Πριν ένα μήνα πήγα ταξίδι και έκανα περίπου 400 χιλιόμετρα και στην επιστροφή εκεί που είχε κίνηση μου ανέβασε θερμοκρασία και έχασε όλα τα υγρά τού ψυγείου. Το πήγα στο μηχανικό είδε πως εβρισκαν δύο σωληνάκια και τους έβαλε ένα κολαρο να τα χωρίζει . Από τότε και για κάνα μήνα δεν είχα θέμα ούτε χάνει ούτε ανεβάζει θερμοκρασία το μόνο που είχα προσέξει είναι ότι κρατάει τα υγρά του ψυγείου ακόμα και αν το αφήσω ακίνητο για μέρες. Αν ξεβιδωσω το καπάκι τα πετάει πάνω και είναι στην ένδειξη max πάλι. Μέχρι που πριν κάτι μέρες ενώ το είχα ακίνητο και ανοιχτό με air condition είδα ότι ανέβασε θερμοκρασία πάλι. Το θεώρησα λογικό να ανέβει μια γραμμή επειδή ήταν ακίνητο και είχε ζεστη.. Προχωράμε στη χθεσινή μέρα που πήγα μέχρι ελληνικό από Πειραιά περίπου 20 χιλιόμετρα δηλαδή και στην επιστροφή πάλι είδα ότι όταν άνοιξα το air condition ανέβασε θερμοκρασία πάλι..όταν ανεβάζει θερμοκρασία ακούω τη μηχανή σαν να είναι ανοιχτό το air condition,σαν να ζορίζεται δηλαδή. Όταν έγινε αυτό και ανέβασε θερμοκρασία χθες το έβαλα στο ζεστό το  air condition και έπαιζε η θερμοκρασία από το κανονικό στο λίγο πιο ζεστό όταν το έκλεινα. Πάλι έλεγξα τα υγρά του μετά από καμία ώρα και πάλι είχε πίεση,χωρίς να έχει χάσει υγρό.. Καμία ιδέα; συγνώμη για τη μακροσκελη περιγραφή απλά μπορεί κάποιο από αυτά να δείχνει που είναι το πρόβλημα.. Το αυτοκίνητο είναι από σέρβις αλλαγμενα λάδια υγρά κτλ.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        instyy last edited by

        Καλησπέρα σας, έχω πάρει πρόσφατα μεταχειρισμένο ένα Renault megane 2011 1400 130 άλογα με βενζίνη.. Πριν ένα μήνα πήγα ταξίδι και έκανα περίπου 400 χιλιόμετρα και στην επιστροφή εκεί που είχε κίνηση μου ανέβασε θερμοκρασία και έχασε όλα τα υγρά τού ψυγείου. Το πήγα στο μηχανικό είδε πως εβρισκαν δύο σωληνάκια και τους έβαλε ένα κολαρο να τα χωρίζει . Από τότε και για κάνα μήνα δεν είχα θέμα ούτε χάνει ούτε ανεβάζει θερμοκρασία το μόνο που είχα προσέξει είναι ότι κρατάει τα υγρά του ψυγείου ακόμα και αν το αφήσω ακίνητο για μέρες. Αν ξεβιδωσω το καπάκι τα πετάει πάνω και είναι στην ένδειξη max πάλι. Μέχρι που πριν κάτι μέρες ενώ το είχα ακίνητο και ανοιχτό με air condition είδα ότι ανέβασε θερμοκρασία πάλι. Το θεώρησα λογικό να ανέβει μια γραμμή επειδή ήταν ακίνητο και είχε ζεστη.. Προχωράμε στη χθεσινή μέρα που πήγα μέχρι ελληνικό από Πειραιά περίπου 20 χιλιόμετρα δηλαδή και στην επιστροφή πάλι είδα ότι όταν άνοιξα το air condition ανέβασε θερμοκρασία πάλι..όταν ανεβάζει θερμοκρασία ακούω τη μηχανή σαν να είναι ανοιχτό το air condition,σαν να ζορίζεται δηλαδή. Όταν έγινε αυτό και ανέβασε θερμοκρασία χθες το έβαλα στο ζεστό το  air condition και έπαιζε η θερμοκρασία από το κανονικό στο λίγο πιο ζεστό όταν το έκλεινα. Πάλι έλεγξα τα υγρά του μετά από καμία ώρα και πάλι είχε πίεση,χωρίς να έχει χάσει υγρό.. Καμία ιδέα; συγνώμη για τη μακροσκελη περιγραφή απλά μπορεί κάποιο από αυτά να δείχνει που είναι το πρόβλημα.. Το αυτοκίνητο είναι από σέρβις αλλαγμενα λάδια υγρά κτλ.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          margm last edited by

          Καλησπέρα σας, έχω πάρει πρόσφατα μεταχειρισμένο ένα Renault megane 2011 1400 130 άλογα με βενζίνη.. Πριν ένα μήνα πήγα ταξίδι και έκανα περίπου 400 χιλιόμετρα και στην επιστροφή εκεί που είχε κίνηση μου ανέβασε θερμοκρασία και έχασε όλα τα υγρά τού ψυγείου. Το πήγα στο μηχανικό είδε πως εβρισκαν δύο σωληνάκια και τους έβαλε ένα κολαρο να τα χωρίζει . Από τότε και για κάνα μήνα δεν είχα θέμα ούτε χάνει ούτε ανεβάζει θερμοκρασία το μόνο που είχα προσέξει είναι ότι κρατάει τα υγρά του ψυγείου ακόμα και αν το αφήσω ακίνητο για μέρες. Αν ξεβιδωσω το καπάκι τα πετάει πάνω και είναι στην ένδειξη max πάλι. Μέχρι που πριν κάτι μέρες ενώ το είχα ακίνητο και ανοιχτό με air condition είδα ότι ανέβασε θερμοκρασία πάλι. Το θεώρησα λογικό να ανέβει μια γραμμή επειδή ήταν ακίνητο και είχε ζεστη.. Προχωράμε στη χθεσινή μέρα που πήγα μέχρι ελληνικό από Πειραιά περίπου 20 χιλιόμετρα δηλαδή και στην επιστροφή πάλι είδα ότι όταν άνοιξα το air condition ανέβασε θερμοκρασία πάλι..όταν ανεβάζει θερμοκρασία ακούω τη μηχανή σαν να είναι ανοιχτό το air condition,σαν να ζορίζεται δηλαδή. Όταν έγινε αυτό και ανέβασε θερμοκρασία χθες το έβαλα στο ζεστό το  air condition και έπαιζε η θερμοκρασία από το κανονικό στο λίγο πιο ζεστό όταν το έκλεινα. Πάλι έλεγξα τα υγρά του μετά από καμία ώρα και πάλι είχε πίεση,χωρίς να έχει χάσει υγρό.. Καμία ιδέα; συγνώμη για τη μακροσκελη περιγραφή απλά μπορεί κάποιο από αυτά να δείχνει που είναι το πρόβλημα.. Το αυτοκίνητο είναι από σέρβις αλλαγμενα λάδια υγρά κτλ.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

          To αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικά ; Είναι πραγματικά καθώς το πήρες μετ/σμενο ;

          Θα ξεκινούσα απο τα πιο απλά , ο θερμοστάτης είναι ηλετρονικά ελεγχόμενος ;

          Τα λάδια του είναι καθαρά ;

          Eάν ξανα έκανε τα ίδια μετά θα κοίταζα το κύκλωμα ψύξης , δηλαδή ψυγείο , τάπα ψυγείου , και αντλία νερού .

          Έχεις αλλάξει απο τότε που το πήρες αντιψυκτικό με ότι προδιαγραφή δίνει ο κατασκευαστής ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • I
            instyy @margm last edited by

            instyy wrote:

            Καλησπέρα σας, έχω πάρει πρόσφατα μεταχειρισμένο ένα Renault megane [2011 1400 130](tel:2011 1400 130) άλογα με βενζίνη.. Πριν ένα μήνα πήγα ταξίδι και έκανα περίπου 400 χιλιόμετρα και στην επιστροφή εκεί που είχε κίνηση μου ανέβασε θερμοκρασία και έχασε όλα τα υγρά τού ψυγείου. Το πήγα στο μηχανικό είδε πως εβρισκαν δύο σωληνάκια και τους έβαλε ένα κολαρο να τα χωρίζει . Από τότε και για κάνα μήνα δεν είχα θέμα ούτε χάνει ούτε ανεβάζει θερμοκρασία το μόνο που είχα προσέξει είναι ότι κρατάει τα υγρά του ψυγείου ακόμα και αν το αφήσω ακίνητο για μέρες. Αν ξεβιδωσω το καπάκι τα πετάει πάνω και είναι στην ένδειξη max πάλι. Μέχρι που πριν κάτι μέρες ενώ το είχα ακίνητο και ανοιχτό με air condition είδα ότι ανέβασε θερμοκρασία πάλι. Το θεώρησα λογικό να ανέβει μια γραμμή επειδή ήταν ακίνητο και είχε ζεστη.. Προχωράμε στη χθεσινή μέρα που πήγα μέχρι ελληνικό από Πειραιά περίπου 20 χιλιόμετρα δηλαδή και στην επιστροφή πάλι είδα ότι όταν άνοιξα το air condition ανέβασε θερμοκρασία πάλι..όταν ανεβάζει θερμοκρασία ακούω τη μηχανή σαν να είναι ανοιχτό το air condition,σαν να ζορίζεται δηλαδή. Όταν έγινε αυτό και ανέβασε θερμοκρασία χθες το έβαλα στο ζεστό το  air condition και έπαιζε η θερμοκρασία από το κανονικό στο λίγο πιο ζεστό όταν το έκλεινα. Πάλι έλεγξα τα υγρά του μετά από καμία ώρα και πάλι είχε πίεση,χωρίς να έχει χάσει υγρό.. Καμία ιδέα; συγνώμη για τη μακροσκελη περιγραφή απλά μπορεί κάποιο από αυτά να δείχνει που είναι το πρόβλημα.. Το αυτοκίνητο είναι από σέρβις αλλαγμενα λάδια υγρά κτλ.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

            To αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικά ; Είναι πραγματικά καθώς το πήρες μετ/σμενο ;

            Θα ξεκινούσα απο τα πιο απλά , ο θερμοστάτης είναι ηλετρονικά ελεγχόμενος ;

            Τα λάδια του είναι καθαρά ;

            Eάν ξανα έκανε τα ίδια μετά θα κοίταζα το κύκλωμα ψύξης , δηλαδή ψυγείο , τάπα ψυγείου , και αντλία νερού .

            Έχεις αλλάξει απο τότε που το πήρες αντιψυκτικό με ότι προδιαγραφή δίνει ο κατασκευαστής ;

            Λάδια ψυκτικο κτλ όλα αλλαγμενα στο σέρβις που γράφω . τα χιλιόμετρα είναι 130.000 περίπου πραγματικά και θερμοστάτη είχα ελέγξει όταν έγινε το πρώτο περιστατικό που έχασε τα υγρά του

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              margm @instyy last edited by

              margm wrote:

              instyy wrote:

              Καλησπέρα σας, έχω πάρει πρόσφατα μεταχειρισμένο ένα Renault megane [2011 1400 130](tel:2011 1400 130) άλογα με βενζίνη.. Πριν ένα μήνα πήγα ταξίδι και έκανα περίπου 400 χιλιόμετρα και στην επιστροφή εκεί που είχε κίνηση μου ανέβασε θερμοκρασία και έχασε όλα τα υγρά τού ψυγείου. Το πήγα στο μηχανικό είδε πως εβρισκαν δύο σωληνάκια και τους έβαλε ένα κολαρο να τα χωρίζει . Από τότε και για κάνα μήνα δεν είχα θέμα ούτε χάνει ούτε ανεβάζει θερμοκρασία το μόνο που είχα προσέξει είναι ότι κρατάει τα υγρά του ψυγείου ακόμα και αν το αφήσω ακίνητο για μέρες. Αν ξεβιδωσω το καπάκι τα πετάει πάνω και είναι στην ένδειξη max πάλι. Μέχρι που πριν κάτι μέρες ενώ το είχα ακίνητο και ανοιχτό με air condition είδα ότι ανέβασε θερμοκρασία πάλι. Το θεώρησα λογικό να ανέβει μια γραμμή επειδή ήταν ακίνητο και είχε ζεστη.. Προχωράμε στη χθεσινή μέρα που πήγα μέχρι ελληνικό από Πειραιά περίπου 20 χιλιόμετρα δηλαδή και στην επιστροφή πάλι είδα ότι όταν άνοιξα το air condition ανέβασε θερμοκρασία πάλι..όταν ανεβάζει θερμοκρασία ακούω τη μηχανή σαν να είναι ανοιχτό το air condition,σαν να ζορίζεται δηλαδή. Όταν έγινε αυτό και ανέβασε θερμοκρασία χθες το έβαλα στο ζεστό το  air condition και έπαιζε η θερμοκρασία από το κανονικό στο λίγο πιο ζεστό όταν το έκλεινα. Πάλι έλεγξα τα υγρά του μετά από καμία ώρα και πάλι είχε πίεση,χωρίς να έχει χάσει υγρό.. Καμία ιδέα; συγνώμη για τη μακροσκελη περιγραφή απλά μπορεί κάποιο από αυτά να δείχνει που είναι το πρόβλημα.. Το αυτοκίνητο είναι από σέρβις αλλαγμενα λάδια υγρά κτλ.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

              To αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει συνολικά ; Είναι πραγματικά καθώς το πήρες μετ/σμενο ;

              Θα ξεκινούσα απο τα πιο απλά , ο θερμοστάτης είναι ηλετρονικά ελεγχόμενος ;

              Τα λάδια του είναι καθαρά ;

              Eάν ξανα έκανε τα ίδια μετά θα κοίταζα το κύκλωμα ψύξης , δηλαδή ψυγείο , τάπα ψυγείου , και αντλία νερού .

              Έχεις αλλάξει απο τότε που το πήρες αντιψυκτικό με ότι προδιαγραφή δίνει ο κατασκευαστής ;

              Λάδια ψυκτικο κτλ όλα αλλαγμενα στο σέρβις που γράφω . τα χιλιόμετρα είναι 130.000 περίπου πραγματικά και θερμοστάτη είχα ελέγξει όταν έγινε το πρώτο περιστατικό που έχασε τα υγρά του

              Τότε θα κοίταζα το ψυγείο του , μήπως και είναι βουλωμένο και τη αντλία νερου . Τη αντλία νερού τήν έχεις αλλάξει σε αυτά τα χιλιόμετρα ; Παρατήρησε και με φακό σε κολλάρα και γενικά στο χώρο του κινητήρα να δείς , μήπως χάνει αντιψυκτικό .

              Θέλει ψάξιμο πάντως .

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr