-
Έχει ασχοληθεί κανείς με το hybrid σύστημα Hyundai/ Kia ?
-
Πάντως από κατανάλωση τα υβριδικα τουσον/σπορτατζ από ότι βλέπω έχουν μο ~6.7
Όταν αντίστοιχα το cc που βέβαια είναι και μισή κατηγορία κάτω και λιγότερα άλογα έχει μο 5.4... -
@vdx said in KIA SPORTAGE 2021:
Έχει ασχοληθεί κανείς με το hybrid σύστημα Hyundai/ Kia ?
Για το Tucson hev, αν δεις στο sprintmonitor τι reportαρουν σε συνθήκες πόλης, έχει αρκετούς με πολύ υψηλές τιμές...
-
Τους μο είδα δεν είδα αναλυτικά, τι νούμερα διάβασες;
-
Αν πας στις τελευταίες σελίδες και πατήσεις να δεις καταναλώσεις ανά χρήστη και χρήση θα δει και 9αρια+ σε συνθήκης μόνο πόλης.
-
Σοβαρά τώρα; Υποτίθεται ότι εκεί πλεονεκτεί ένα HEV. Ότι νάναι...
-
Επειδή εγώ δεν μπόρεσα να βρω αυτές τις υψηλές καταναλώσεις στο σάιτ σε αστικό κύκλο , δεν ξέρω πως γίνεται τέτοιο σορταρισμα γιατί νούμερα μιλούν μέσα στην πόλη; 8-9λτ;
-
Στο Sprintmotor ο μέσος όρος των HEV Sportage σε δείγμα 59 χρηστών είναι 6,4l/100 και των HEV Tucson σε δείγμα 95 χρηστών 6,46l/100.
Παρεπιμπτόντως, η Hyundai έχει ήδη ανακοινώσει νέο HEV κινητήρα ο οποίος θα τοποθετηθεί στο Pallisade και θα ακολουθήσει στα επόμενα μοντέλα της γκάμας:
https://www.hyundai.news/eu/articles/press-releases/hyundai-unveils-next-generation-hybrid-system.html -
Η κατανάλωση των 6,4 λίτρων/100 χλμ. είναι εξαιρετική για ένα SUV στην κατηγορία του RAV4, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αποδίδει 230 ίππους και όχι 190, όπως άλλα υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι η Toyota έχει τουλάχιστον 10–15 χρόνια παραπάνω εμπειρίας στα full hybrid συστήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Άρα, το 6.4 δεν είναι απλώς “καλό” είναι εντυπωσιακό. Μην ξεχνάμε άτι αρκετοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές ΔΕΝ έχουν καταφέρει να προσφέρουν full hybrid!
-
@vdx said in KIA SPORTAGE 2021:
Η κατανάλωση των 6,4 λίτρων/100 χλμ. είναι εξαιρετική για ένα SUV στην κατηγορία του RAV4, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αποδίδει 230 ίππους και όχι 190, όπως άλλα υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι η Toyota έχει τουλάχιστον 10–15 χρόνια παραπάνω εμπειρίας στα full hybrid συστήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Άρα, το 6.4 δεν είναι απλώς “καλό” είναι εντυπωσιακό. Μην ξεχνάμε άτι αρκετοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές ΔΕΝ έχουν καταφέρει να προσφέρουν full hybrid!
Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι το εν λόγω μοτέρ αποδίδει 350Nm ροπής από τις 1500-4500rpm.
-
@npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:
@vdx said in KIA SPORTAGE 2021:
Η κατανάλωση των 6,4 λίτρων/100 χλμ. είναι εξαιρετική για ένα SUV στην κατηγορία του RAV4, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αποδίδει 230 ίππους και όχι 190, όπως άλλα υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι η Toyota έχει τουλάχιστον 10–15 χρόνια παραπάνω εμπειρίας στα full hybrid συστήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Άρα, το 6.4 δεν είναι απλώς “καλό” είναι εντυπωσιακό. Μην ξεχνάμε άτι αρκετοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές ΔΕΝ έχουν καταφέρει να προσφέρουν full hybrid!
Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι το εν λόγω μοτέρ αποδίδει 350Nm ροπής από τις 1500-4500rpm.
Έτσι ακριβώς, δεν είναι 2.5 που αποδίδει 130 ίππους όπως της Toyota και έχει 5.5-6,5λτ.
Και ξαναλέω ολόκληρος VW όμιλος και ένα full hybrid δεν έχει βγάλει στην αγορά. Εκτός και αν μου διαφεύγει κάτι από Ευρώπη μόνο η Renault έχει full hybrid. -
Πώς να βγάλει ο VAG HEV όταν δεν είχε μέχρι προσφάτως αξιόπιστο downsized κινητήρα βάσης; Τους πήρε περί τα 25 να στρώσουν τον Tsi και το DSG. Και γύρω στα 5 χρόνια να στήσουν mh. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή στην επόμενη γενιά θα βγάλουν και αυτοί κάποιου είδους HEV, είτε στην τρόπο λειτουργίας των εν θέματι είτε range extender.
Σε κάθε περίπτωση, παρότι VAGιτης, επιμένω ότι στα HEV η επιλογή είναι μονόδρομος. Μόνο Toyota. Αν δεν σας κάνουν, για τους χ-ψ λόγους, τα της Toyota σεβαστό αλλά η προσωπική μου άποψη είναι πως για μια δεκαετία ακόμα θα πρέπει σε αυτή τη περίπτωση να αποφύγετε γενικότερα τα HEV. Και αν το κάνετε καλύτερα του Κορεατικού ομίλου παρά τα ευρωπαϊκά.
-
@sabas_thess said in KIA SPORTAGE 2021:
Πώς να βγάλει ο VAG HEV όταν δεν είχε μέχρι προσφάτως αξιόπιστο downsized κινητήρα βάσης; Τους πήρε περί τα 25 να στρώσουν τον Tsi και το DSG. Και γύρω στα 5 χρόνια να στήσουν mh. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή στην επόμενη γενιά θα βγάλουν και αυτοί κάποιου είδους HEV, είτε στην τρόπο λειτουργίας των εν θέματι είτε range extender.
Σε κάθε περίπτωση, παρότι VAGιτης, επιμένω ότι στα HEV η επιλογή είναι μονόδρομος. Μόνο Toyota. Αν δεν σας κάνουν, για τους χ-ψ λόγους, τα της Toyota σεβαστό αλλά η προσωπική μου άποψη είναι πως για μια δεκαετία ακόμα θα πρέπει σε αυτή τη περίπτωση να αποφύγετε γενικότερα τα HEV. Και αν το κάνετε καλύτερα του Κορεατικού ομίλου παρά τα ευρωπαϊκά.
Τείνω να εμπιστεύομαι περισσότερο τις κινεζικές εταιρείες, όπως η BYD και η MG, δεδομένου ότι προς το παρόν αυτές διαθέτουν υβριδικά (HEV) μοντέλα, σε αντίθεση με τη VW.
-
Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω... -
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...Όχι μόνο:
The first powertrain to use the next-generation hybrid system uses a newly developed gasoline 2.5-litre turbo hybrid unit, enhancing the design and control technology of the existing 2.5 turbo gasoline engine to maximize efficiency. A new, next-generation gasoline 1.6-litre turbo hybrid powertrain will also be available. -
Tα τουσον σπορτατζ σε κατανάλωση πρέπει να τα συγκρίνουμε με το rav 4 κανονικά όχι το cc . To υβριδικό ραβ 4 λοιπόν στο γνωστό σάιτ επί 118 υβριδικών έχει μο 6.13 το αντίστοιχο 6.40 που έχουν τα κορεατικά. Κοντά είναι με αυτό...
Επίσης επειδή υπάρχει μια τάση να πιστεύουμε ότι μόνο η Τογιότα είναι πολλά χρόνια στο υβριδισμό να θυμίσουμε ότι η χιουνται έβγαλε το πρώτο της υβριδικό το 1999 στο sonata δλδ δεν είναι και τόσο χθεσινή ίσως δεν το έτρεξε τόσο εντατικά όσο η Τογιότα αλλά χθεσινή δεν είναι... -
@npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...Όχι μόνο:
The first powertrain to use the next-generation hybrid system uses a newly developed gasoline 2.5-litre turbo hybrid unit, enhancing the design and control technology of the existing 2.5 turbo gasoline engine to maximize efficiency. A new, next-generation gasoline 1.6-litre turbo hybrid powertrain will also be available.Το new, next gen 1.6 θα μπει στο facelifed sportage και νέο Κ4; Βασικά αν είναι εύκολο στείλε το link.
-
@vdx said in KIA SPORTAGE 2021:
@npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...Όχι μόνο:
The first powertrain to use the next-generation hybrid system uses a newly developed gasoline 2.5-litre turbo hybrid unit, enhancing the design and control technology of the existing 2.5 turbo gasoline engine to maximize efficiency. A new, next-generation gasoline 1.6-litre turbo hybrid powertrain will also be available.Το new, next gen 1.6 θα μπει στο facelifed sportage και νέο Κ4; Βασικά αν είναι εύκολο στείλε το link.
-
@sabas_thess said in KIA SPORTAGE 2021:
Πώς να βγάλει ο VAG HEV όταν δεν είχε μέχρι προσφάτως αξιόπιστο downsized κινητήρα βάσης; Τους πήρε περί τα 25 να στρώσουν τον Tsi και το DSG. Και γύρω στα 5 χρόνια να στήσουν mh. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή στην επόμενη γενιά θα βγάλουν και αυτοί κάποιου είδους HEV, είτε στην τρόπο λειτουργίας των εν θέματι είτε range extender.
Σε κάθε περίπτωση, παρότι VAGιτης, επιμένω ότι στα HEV η επιλογή είναι μονόδρομος. Μόνο Toyota. Αν δεν σας κάνουν, για τους χ-ψ λόγους, τα της Toyota σεβαστό αλλά η προσωπική μου άποψη είναι πως για μια δεκαετία ακόμα θα πρέπει σε αυτή τη περίπτωση να αποφύγετε γενικότερα τα HEV. Και αν το κάνετε καλύτερα του Κορεατικού ομίλου παρά τα ευρωπαϊκά.
Έβγαλε πρόσφατα η VW HEV, αν και στον τίτλο επίσημα το ανεφέρει ως mHEV. Πάει μέχρι ~60km/h ηλεκτρικά.
Επίσης στο νέο T-ROC διάβασα ότι θα βάλουν πρώτη φορά HEV κινητήρα.
Να προσθέσω στα Toyota και τα Honda για όποιον θέλει υβριδικό χωρίς φόβους για βλάβες κτλ.
-
@npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:
@vdx said in KIA SPORTAGE 2021:
@npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:
@tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:
Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...Όχι μόνο:
The first powertrain to use the next-generation hybrid system uses a newly developed gasoline 2.5-litre turbo hybrid unit, enhancing the design and control technology of the existing 2.5 turbo gasoline engine to maximize efficiency. A new, next-generation gasoline 1.6-litre turbo hybrid powertrain will also be available.Το new, next gen 1.6 θα μπει στο facelifed sportage και νέο Κ4; Βασικά αν είναι εύκολο στείλε το link.
The next-generation gasoline 1.6 turbo hybrid improves fuel efficiency by more than four percent in a mid-size SUV compared with previous models, increasing the system’s maximum rated torque output from 367 Nm to 380 Nm and improving acceleration response.
Additionally, by incorporating the P1 motor into the Active Shift Control (ASC) hybrid transmission logic, the system achieves faster and smoother shifting performance than before. Enhanced control of the engine clutch further reduces time taken for the engine to engage when switching from EV mode, improving comfort and performance. The P1 motor is also utilized to reduce engine vibration and booming during battery charging situations while idle, enhancing interior refinement.
Αν αυτός ο νέος βελτιωμένος 1.6 μπει στο fl Sportage στο best seller tucson που ήδη κυκλοφορεί το fl να θεωρήσουμε ότι θα το πάρει και αυτό ; Αν όχι αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα το κια
KIA SPORTAGE 2021