Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KIA SPORTAGE 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. KIA SPORTAGE 2021
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 41 / 42
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    96
    833
    57407
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vdx last edited by

      Έχει ασχοληθεί κανείς με το hybrid σύστημα Hyundai/ Kia ?

      J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tkin73 last edited by tkin73

        Πάντως από κατανάλωση τα υβριδικα τουσον/σπορτατζ από ότι βλέπω έχουν μο ~6.7
        Όταν αντίστοιχα το cc που βέβαια είναι και μισή κατηγορία κάτω και λιγότερα άλογα έχει μο 5.4...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jamesd @vdx last edited by jamesd

          @vdx said in KIA SPORTAGE 2021:

          Έχει ασχοληθεί κανείς με το hybrid σύστημα Hyundai/ Kia ?

          Για το Tucson hev, αν δεις στο sprintmonitor τι reportαρουν σε συνθήκες πόλης, έχει αρκετούς με πολύ υψηλές τιμές...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tkin73 last edited by

            Τους μο είδα δεν είδα αναλυτικά, τι νούμερα διάβασες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jamesd last edited by jamesd

              Αν πας στις τελευταίες σελίδες και πατήσεις να δεις καταναλώσεις ανά χρήστη και χρήση θα δει και 9αρια+ σε συνθήκης μόνο πόλης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sabas_thess last edited by

                Σοβαρά τώρα; Υποτίθεται ότι εκεί πλεονεκτεί ένα HEV. Ότι νάναι...

                "I am what you made me", D.V.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Επειδή εγώ δεν μπόρεσα να βρω αυτές τις υψηλές καταναλώσεις στο σάιτ σε αστικό κύκλο , δεν ξέρω πως γίνεται τέτοιο σορταρισμα γιατί νούμερα μιλούν μέσα στην πόλη; 8-9λτ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • npapanik
                    npapanik last edited by

                    Στο Sprintmotor ο μέσος όρος των HEV Sportage σε δείγμα 59 χρηστών είναι 6,4l/100 και των HEV Tucson σε δείγμα 95 χρηστών 6,46l/100.

                    https://www.spritmonitor.de/en/overview/23-Kia/220-Sportage.html?constyear_s=2022&power_s=230&power_e=230&powerunit=2

                    https://www.spritmonitor.de/en/overview/19-Hyundai/189-Tucson.html?constyear_s=2022&power_s=230&power_e=230&page=8&powerunit=2

                    Παρεπιμπτόντως, η Hyundai έχει ήδη ανακοινώσει νέο HEV κινητήρα ο οποίος θα τοποθετηθεί στο Pallisade και θα ακολουθήσει στα επόμενα μοντέλα της γκάμας:
                    https://www.hyundai.news/eu/articles/press-releases/hyundai-unveils-next-generation-hybrid-system.html

                    Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                    Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • V
                      vdx last edited by

                      Η κατανάλωση των 6,4 λίτρων/100 χλμ. είναι εξαιρετική για ένα SUV στην κατηγορία του RAV4, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αποδίδει 230 ίππους και όχι 190, όπως άλλα υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι η Toyota έχει τουλάχιστον 10–15 χρόνια παραπάνω εμπειρίας στα full hybrid συστήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Άρα, το 6.4 δεν είναι απλώς “καλό” είναι εντυπωσιακό. Μην ξεχνάμε άτι αρκετοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές ΔΕΝ έχουν καταφέρει να προσφέρουν full hybrid!

                      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • npapanik
                        npapanik @vdx last edited by

                        @vdx said in KIA SPORTAGE 2021:

                        Η κατανάλωση των 6,4 λίτρων/100 χλμ. είναι εξαιρετική για ένα SUV στην κατηγορία του RAV4, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αποδίδει 230 ίππους και όχι 190, όπως άλλα υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι η Toyota έχει τουλάχιστον 10–15 χρόνια παραπάνω εμπειρίας στα full hybrid συστήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Άρα, το 6.4 δεν είναι απλώς “καλό” είναι εντυπωσιακό. Μην ξεχνάμε άτι αρκετοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές ΔΕΝ έχουν καταφέρει να προσφέρουν full hybrid!

                        Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι το εν λόγω μοτέρ αποδίδει 350Nm ροπής από τις 1500-4500rpm.

                        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vdx @npapanik last edited by vdx

                          @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

                          @vdx said in KIA SPORTAGE 2021:

                          Η κατανάλωση των 6,4 λίτρων/100 χλμ. είναι εξαιρετική για ένα SUV στην κατηγορία του RAV4, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αποδίδει 230 ίππους και όχι 190, όπως άλλα υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι η Toyota έχει τουλάχιστον 10–15 χρόνια παραπάνω εμπειρίας στα full hybrid συστήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Άρα, το 6.4 δεν είναι απλώς “καλό” είναι εντυπωσιακό. Μην ξεχνάμε άτι αρκετοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές ΔΕΝ έχουν καταφέρει να προσφέρουν full hybrid!

                          Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι το εν λόγω μοτέρ αποδίδει 350Nm ροπής από τις 1500-4500rpm.

                          Έτσι ακριβώς, δεν είναι 2.5 που αποδίδει 130 ίππους όπως της Toyota και έχει 5.5-6,5λτ.
                          Και ξαναλέω ολόκληρος VW όμιλος και ένα full hybrid δεν έχει βγάλει στην αγορά. Εκτός και αν μου διαφεύγει κάτι από Ευρώπη μόνο η Renault έχει full hybrid.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sabas_thess last edited by

                            Πώς να βγάλει ο VAG HEV όταν δεν είχε μέχρι προσφάτως αξιόπιστο downsized κινητήρα βάσης; Τους πήρε περί τα 25 να στρώσουν τον Tsi και το DSG. Και γύρω στα 5 χρόνια να στήσουν mh. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή στην επόμενη γενιά θα βγάλουν και αυτοί κάποιου είδους HEV, είτε στην τρόπο λειτουργίας των εν θέματι είτε range extender.

                            Σε κάθε περίπτωση, παρότι VAGιτης, επιμένω ότι στα HEV η επιλογή είναι μονόδρομος. Μόνο Toyota. Αν δεν σας κάνουν, για τους χ-ψ λόγους, τα της Toyota σεβαστό αλλά η προσωπική μου άποψη είναι πως για μια δεκαετία ακόμα θα πρέπει σε αυτή τη περίπτωση να αποφύγετε γενικότερα τα HEV. Και αν το κάνετε καλύτερα του Κορεατικού ομίλου παρά τα ευρωπαϊκά.

                            "I am what you made me", D.V.

                            V S 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                            • V
                              vdx @sabas_thess last edited by

                              @sabas_thess said in KIA SPORTAGE 2021:

                              Πώς να βγάλει ο VAG HEV όταν δεν είχε μέχρι προσφάτως αξιόπιστο downsized κινητήρα βάσης; Τους πήρε περί τα 25 να στρώσουν τον Tsi και το DSG. Και γύρω στα 5 χρόνια να στήσουν mh. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή στην επόμενη γενιά θα βγάλουν και αυτοί κάποιου είδους HEV, είτε στην τρόπο λειτουργίας των εν θέματι είτε range extender.

                              Σε κάθε περίπτωση, παρότι VAGιτης, επιμένω ότι στα HEV η επιλογή είναι μονόδρομος. Μόνο Toyota. Αν δεν σας κάνουν, για τους χ-ψ λόγους, τα της Toyota σεβαστό αλλά η προσωπική μου άποψη είναι πως για μια δεκαετία ακόμα θα πρέπει σε αυτή τη περίπτωση να αποφύγετε γενικότερα τα HEV. Και αν το κάνετε καλύτερα του Κορεατικού ομίλου παρά τα ευρωπαϊκά.

                              Τείνω να εμπιστεύομαι περισσότερο τις κινεζικές εταιρείες, όπως η BYD και η MG, δεδομένου ότι προς το παρόν αυτές διαθέτουν υβριδικά (HEV) μοντέλα, σε αντίθεση με τη VW.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
                                Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
                                Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
                                Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...

                                npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • npapanik
                                  npapanik @tkin73 last edited by

                                  @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

                                  Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
                                  Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
                                  Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
                                  Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...

                                  Όχι μόνο:
                                  The first powertrain to use the next-generation hybrid system uses a newly developed gasoline 2.5-litre turbo hybrid unit, enhancing the design and control technology of the existing 2.5 turbo gasoline engine to maximize efficiency. A new, next-generation gasoline 1.6-litre turbo hybrid powertrain will also be available.

                                  Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                  Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tkin73 last edited by tkin73

                                    Tα τουσον σπορτατζ σε κατανάλωση πρέπει να τα συγκρίνουμε με το rav 4 κανονικά όχι το cc . To υβριδικό ραβ 4 λοιπόν στο γνωστό σάιτ επί 118 υβριδικών έχει μο 6.13 το αντίστοιχο 6.40 που έχουν τα κορεατικά. Κοντά είναι με αυτό...
                                    Επίσης επειδή υπάρχει μια τάση να πιστεύουμε ότι μόνο η Τογιότα είναι πολλά χρόνια στο υβριδισμό να θυμίσουμε ότι η χιουνται έβγαλε το πρώτο της υβριδικό το 1999 στο sonata δλδ δεν είναι και τόσο χθεσινή ίσως δεν το έτρεξε τόσο εντατικά όσο η Τογιότα αλλά χθεσινή δεν είναι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vdx @npapanik last edited by

                                      @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

                                      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

                                      Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
                                      Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
                                      Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
                                      Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...

                                      Όχι μόνο:
                                      The first powertrain to use the next-generation hybrid system uses a newly developed gasoline 2.5-litre turbo hybrid unit, enhancing the design and control technology of the existing 2.5 turbo gasoline engine to maximize efficiency. A new, next-generation gasoline 1.6-litre turbo hybrid powertrain will also be available.

                                      Το new, next gen 1.6 θα μπει στο facelifed sportage και νέο Κ4; Βασικά αν είναι εύκολο στείλε το link.

                                      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • npapanik
                                        npapanik @vdx last edited by

                                        @vdx said in KIA SPORTAGE 2021:

                                        @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

                                        @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

                                        Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
                                        Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
                                        Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
                                        Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...

                                        Όχι μόνο:
                                        The first powertrain to use the next-generation hybrid system uses a newly developed gasoline 2.5-litre turbo hybrid unit, enhancing the design and control technology of the existing 2.5 turbo gasoline engine to maximize efficiency. A new, next-generation gasoline 1.6-litre turbo hybrid powertrain will also be available.

                                        Το new, next gen 1.6 θα μπει στο facelifed sportage και νέο Κ4; Βασικά αν είναι εύκολο στείλε το link.

                                        https://www.hyundai.news/eu/articles/press-releases/hyundai-unveils-next-generation-hybrid-system.html

                                        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          supergeorge @sabas_thess last edited by

                                          @sabas_thess said in KIA SPORTAGE 2021:

                                          Πώς να βγάλει ο VAG HEV όταν δεν είχε μέχρι προσφάτως αξιόπιστο downsized κινητήρα βάσης; Τους πήρε περί τα 25 να στρώσουν τον Tsi και το DSG. Και γύρω στα 5 χρόνια να στήσουν mh. Θεωρώ ότι κάποια στιγμή στην επόμενη γενιά θα βγάλουν και αυτοί κάποιου είδους HEV, είτε στην τρόπο λειτουργίας των εν θέματι είτε range extender.

                                          Σε κάθε περίπτωση, παρότι VAGιτης, επιμένω ότι στα HEV η επιλογή είναι μονόδρομος. Μόνο Toyota. Αν δεν σας κάνουν, για τους χ-ψ λόγους, τα της Toyota σεβαστό αλλά η προσωπική μου άποψη είναι πως για μια δεκαετία ακόμα θα πρέπει σε αυτή τη περίπτωση να αποφύγετε γενικότερα τα HEV. Και αν το κάνετε καλύτερα του Κορεατικού ομίλου παρά τα ευρωπαϊκά.

                                          Έβγαλε πρόσφατα η VW HEV, αν και στον τίτλο επίσημα το ανεφέρει ως mHEV. Πάει μέχρι ~60km/h ηλεκτρικά.

                                          Youtube Video

                                          Επίσης στο νέο T-ROC διάβασα ότι θα βάλουν πρώτη φορά HEV κινητήρα.

                                          Να προσθέσω στα Toyota και τα Honda για όποιον θέλει υβριδικό χωρίς φόβους για βλάβες κτλ.

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

                                            @vdx said in KIA SPORTAGE 2021:

                                            @npapanik said in KIA SPORTAGE 2021:

                                            @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

                                            Το θέμα είναι ότι η Τογιότα υβριδικό suv που να μην σέρνεται πρέπει να πας σε δίλιτρο που είναι αντικίνητρο για Ελλάδα.
                                            Οι άλλοι Κινέζοι κορεάτες που είναι νέοι στον χώρο κατέβηκαν στα 1.5 και 1.6 λίτρα.
                                            Τώρα βέβαια διαβάζουμε για νέο. hev χιουνται 2.5 τούρμπο...και αυτό δεν μας κάνει λόγω φορολογίας ...
                                            Οι κορεάτες με τον 1.6 τούρμπο τσεκαρουν πολλά κουτάκια, όχι ατμόσφαιρα, όχι βουητό , προσωπικά το 6.4 μο μου ακούγεται τελειο για για τον όγκο των αμαξιών , δεν ξέρω τι νούμερα γράφει εντός πόλης και γκρινιάζουν έξω...

                                            Όχι μόνο:
                                            The first powertrain to use the next-generation hybrid system uses a newly developed gasoline 2.5-litre turbo hybrid unit, enhancing the design and control technology of the existing 2.5 turbo gasoline engine to maximize efficiency. A new, next-generation gasoline 1.6-litre turbo hybrid powertrain will also be available.

                                            Το new, next gen 1.6 θα μπει στο facelifed sportage και νέο Κ4; Βασικά αν είναι εύκολο στείλε το link.

                                            https://www.hyundai.news/eu/articles/press-releases/hyundai-unveils-next-generation-hybrid-system.html

                                            The next-generation gasoline 1.6 turbo hybrid improves fuel efficiency by more than four percent in a mid-size SUV compared with previous models, increasing the system’s maximum rated torque output from 367 Nm to 380 Nm and improving acceleration response.

                                            Additionally, by incorporating the P1 motor into the Active Shift Control (ASC) hybrid transmission logic, the system achieves faster and smoother shifting performance than before. Enhanced control of the engine clutch further reduces time taken for the engine to engage when switching from EV mode, improving comfort and performance. The P1 motor is also utilized to reduce engine vibration and booming during battery charging situations while idle, enhancing interior refinement.

                                            Αν αυτός ο νέος βελτιωμένος 1.6 μπει στο fl Sportage στο best seller tucson που ήδη κυκλοφορεί το fl να θεωρήσουμε ότι θα το πάρει και αυτό ; Αν όχι αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα το κια

                                            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 41 / 42
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr