-
Χαιρετώ, αν και βρήκα κάποια σχετικά θέματα στο forum δεν ήταν ίδιο με την περίπτωση μου, οπότε είπα να γράψω την περίπτωση μου.
Έχω ένα audi a3 2002 (8L πλατφόρμα) 1.8Τ quattro.
Αφού έβαλα βενζίνη 50€ και ενώ ήταν λίγο πριν την ρεζέρβα το άφησα κάτω από το σπίτι, και την άλλη μέρα πήρε μπροστά με την τρίτη προσπάθεια (ενώ πριν δεν είχε κάποιο πρόβλημα). Το βράδυ που πήγα να το ξαναπάρω δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα. Τελικά φώναξα οδική και το πήγα σε συνεργείο. Κατ ευθείαν έβγαλε την τρόμπα χωρίς να ψάξει κάτι άλλο και την δοκίμασε εκτός αυτοκινήτου και όντως δεν γύρναγε.
Τελικά αλλάξαμε μόνο το κάτω μέρος της αντλίας (την 'μπόμπα' μας την έλεγε αυτός με τα ανταλλακτικά). Η μάρκα είναι VDO που είναι η ίδια με της μαμάς του. Από ότι μας είπαν από τα ανταλλακτικά είναι ή ίδια με του S3 γιατί είναι quattro και έχει δυο ντεπόζιτα πίσω οπότε και η αντλία πρέπει να έχει δύο εισόδους.
Στα υπόψη αυτός από τα ανταλλακτικά μας είπε ότι υπάρχει γενικό πρόβλημα (Μάιος '21 το συμβάν) με τις βενζίνες σχεδόν σε όλα τα βενζινάδικα και πουλάει τρόμπες συνέχεια. Μου είπε να καθαρίσουμε οπωσδήποτε ντεπόζιτο και να αλλάξουμε φίλτρο. Παρόλα αυτά το συνεργείο μου είπε ότι η βενζίνη/ντεπόζιτο φαίνεται εντάξει, και δεν έκανε καμία κίνηση σχετικά με βενζίνη φίλτρο γιατί την θεώρησε περιττή.
Μετά την αλλαγή λοιπόν της αντλίας, την πρώτη φορά που δοκιμάσαμε δεν πήρε μπροστά και αποδείχθηκε ότι ήταν καμμένη η ασφάλεια (15A). Αλλάξαμε ασφάλεια και πήρε.Έφυγα το πήγα για πλύσιμο (οπότε σταμάτησε ο κινητήρας) έβαλα μπροστά (ίσως με μια μικρή δυσκολία) και έφυγα. Την άλλη μέρα το πρωί δεν έπαιρνε μπροστά. Κοιτάω την ασφάλεια καμμένη. Αλλάζω ασφάλεια την καίει πάλι.
Ξανά οδική το πάω σε άλλο συνεργείο πιο εξειδικευμένο σε audi/vw. Του τα εξηγώ όλα, του το αφήνω, το κοιτάει, με παίρνει μου λέει, τρόμπα . Ξαναπληρώνω τρόμπα (μόνο την 'μπόμπα') μου αδειάζει το ντεπόζιτο και το καθαρίζει από ότι μου είπε αν και δεν είχε ίζημα, αλλά δεν καθάρισε το 2ο ντεπόζιτο λόγω του ότι δεν μπορούσε να έχει πρόσβαση. Μου βάζει 20€ βενζίνη δική του, από ότι είδα μετά μου έβαλε και μια 20αρα ασφάλεια, το παίρνω και φεύγω.
Όλο το απόγευμα το έσβησα και ξαναέβαλα μπροστά 3-4 φορές χωρίς πρόβλημα. Το αφήνω 2 μέρες γιατί έλειπα ΣΚ, πάω να το βάλω μπροστά,** δεν παίρνει** (!!!). Κοιτάω την 20Α ασφάλεια (αντί για 15Α) δεν είναι καμμένη. Δοκιμάζω ξανά δεν παίρνει με τίποτα.
Α και κάτι έξτρα κάποια στιγμή είχε πρόβλημα το φλοτέρ μάλλον γιατί μετά από γέμισμα μέχρι πάνω έδειχνε λίγο ότι να 'ναι κάποιες φορές ο δείκτης.
Και η ερώτηση του 1ος εκατομμυρίου... Τι κάνω?? παρακαλώ βοηθήστε!!
-
Χαιρετώ, αν και βρήκα κάποια σχετικά θέματα στο forum δεν ήταν ίδιο με την περίπτωση μου, οπότε είπα να γράψω την περίπτωση μου.
Έχω ένα audi a3 2002 (8L πλατφόρμα) 1.8Τ quattro.
Αφού έβαλα βενζίνη 50€ και ενώ ήταν λίγο πριν την ρεζέρβα το άφησα κάτω από το σπίτι, και την άλλη μέρα πήρε μπροστά με την τρίτη προσπάθεια (ενώ πριν δεν είχε κάποιο πρόβλημα). Το βράδυ που πήγα να το ξαναπάρω δεν έπαιρνε μπροστά με τίποτα. Τελικά φώναξα οδική και το πήγα σε συνεργείο. Κατ ευθείαν έβγαλε την τρόμπα χωρίς να ψάξει κάτι άλλο και την δοκίμασε εκτός αυτοκινήτου και όντως δεν γύρναγε.
Τελικά αλλάξαμε μόνο το κάτω μέρος της αντλίας (την 'μπόμπα' μας την έλεγε αυτός με τα ανταλλακτικά). Η μάρκα είναι VDO που είναι η ίδια με της μαμάς του. Από ότι μας είπαν από τα ανταλλακτικά είναι ή ίδια με του S3 γιατί είναι quattro και έχει δυο ντεπόζιτα πίσω οπότε και η αντλία πρέπει να έχει δύο εισόδους.
Στα υπόψη αυτός από τα ανταλλακτικά μας είπε ότι υπάρχει γενικό πρόβλημα (Μάιος '21 το συμβάν) με τις βενζίνες σχεδόν σε όλα τα βενζινάδικα και πουλάει τρόμπες συνέχεια. Μου είπε να καθαρίσουμε οπωσδήποτε ντεπόζιτο και να αλλάξουμε φίλτρο. Παρόλα αυτά το συνεργείο μου είπε ότι η βενζίνη/ντεπόζιτο φαίνεται εντάξει, και δεν έκανε καμία κίνηση σχετικά με βενζίνη φίλτρο γιατί την θεώρησε περιττή.
Μετά την αλλαγή λοιπόν της αντλίας, την πρώτη φορά που δοκιμάσαμε δεν πήρε μπροστά και αποδείχθηκε ότι ήταν καμμένη η ασφάλεια (15A). Αλλάξαμε ασφάλεια και πήρε.Έφυγα το πήγα για πλύσιμο (οπότε σταμάτησε ο κινητήρας) έβαλα μπροστά (ίσως με μια μικρή δυσκολία) και έφυγα. Την άλλη μέρα το πρωί δεν έπαιρνε μπροστά. Κοιτάω την ασφάλεια καμμένη. Αλλάζω ασφάλεια την καίει πάλι.
Ξανά οδική το πάω σε άλλο συνεργείο πιο εξειδικευμένο σε audi/vw. Του τα εξηγώ όλα, του το αφήνω, το κοιτάει, με παίρνει μου λέει, τρόμπα . Ξαναπληρώνω τρόμπα (μόνο την 'μπόμπα') μου αδειάζει το ντεπόζιτο και το καθαρίζει από ότι μου είπε αν και δεν είχε ίζημα, αλλά δεν καθάρισε το 2ο ντεπόζιτο λόγω του ότι δεν μπορούσε να έχει πρόσβαση. Μου βάζει 20€ βενζίνη δική του, από ότι είδα μετά μου έβαλε και μια 20αρα ασφάλεια, το παίρνω και φεύγω.
Όλο το απόγευμα το έσβησα και ξαναέβαλα μπροστά 3-4 φορές χωρίς πρόβλημα. Το αφήνω 2 μέρες γιατί έλειπα ΣΚ, πάω να το βάλω μπροστά,** δεν παίρνει** (!!!). Κοιτάω την 20Α ασφάλεια (αντί για 15Α) δεν είναι καμμένη. Δοκιμάζω ξανά δεν παίρνει με τίποτα.
Α και κάτι έξτρα κάποια στιγμή είχε πρόβλημα το φλοτέρ μάλλον γιατί μετά από γέμισμα μέχρι πάνω έδειχνε λίγο ότι να 'ναι κάποιες φορές ο δείκτης.
Και η ερώτηση του 1ος εκατομμυρίου... Τι κάνω?? παρακαλώ βοηθήστε!!
-
Σ'αρμέξανε καλά.
-
Εντύπωση μου κάνει να καίγεται έτσι εύκολα η αντλία βενζίνης. Κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει και να καίει στην αντλία.
Θα πήγαινα εδώ (χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιηση): https://vagdynamics.gr/
Από μικρή εμπειρία που έχω, μου είχαν αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις.
-
Ναι ακριβώς και σε εμένα αυτό κάνει εντύπωση
Δηλαδη οκ να φταίει η βενζίνη όπως λέει το μαγαζί με τα ανταλλακτικά, αλλά να δουλεύει κανονικότατα το αυτοκίνητο και σε μια μέρα να μην παίζει η αντλία, και να γίνεται κατά πάσα πιθανότητα και προοδευτικά δηλαδή να μην παίρνει εύκολα μετά από μερικές ώρες και την άλλη μέρα καθόλου? Τι μπορεί δηλαδή να έχει μέσα η βενζίνη?
Σκεφτόμουν μήπως φταίει το φίλτρο να έχει μπουκώσει αλλά και στην οδήγηση δεν φαίνεται να έχει πρόβλημα και φυσιολογικά νομίζω δεν θα έκαιγε ποτέ την τρόμπα...
να είναι ηλεκτρολογικό μου φαίνεται και αυτό απίθανο...
σκέφτομαι ότι στις αντλίες που άλλαξα το μόνο που μένει ίδιο εκτός από το πάνω μέρος που μπαίνει η φίσα και είναι εκτός ντεπόζιτου, είναι ένα πλαστικό μπλοκ που έχει πάνω το φλοτέρ, που αυτό έχει δύο καλωδιάκια που πάνε στην αντλία και που ξέρω ότι είχε/έχει πρόβλημα να δείχνει σωστά στο καντράν την στάθμη στο παρελθόν, οπότε μήπως από αυτό προκαλεί κάποιο πρόβλημα
Το σίγουρο είναι έχουν βγει off τρεις τρόμπες μέχρι τώρα
Εντύπωση μου κάνει να καίγεται έτσι εύκολα η αντλία βενζίνης. Κάτι άλλο πρέπει να συμβαίνει και να καίει στην αντλία.
Θα πήγαινα εδώ (χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιηση): https://vagdynamics.gr/
Από μικρή εμπειρία που έχω, μου είχαν αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις.
-
Καλά δεν σου κάνει εντύπωση ότι καίει την ασφάλεια το ηλεκτρικό μέρος της αντλίας και εσύ αλλάζεις το μηχανικό κομμάτι, ?
Δηλαδή έχω πυρετό 40 και κάθομαι μπροστά στον ανεμιστήρα να δροσιστώ, ωραία λογίκή, πάρε παλικάρι μου μια ολόκληρη αντλία και άσε τις εγχειρίσεις, το μοτέρ είναι το πρόβλημα όπως το περιγράφεις και όχι το κομμάτι της αντλίας, οι αντλίες βενζίνης είναι μαγνητικές, δηλαδή το ηλεκτρικό μοτέρ δεν έχει μηχανική σύνδεση με το ιμπέλλερ της αντλίας, έχει μαγνητική σύνδεση. Αφού άλλαξες το τμήμα της αντλίας με καινούργιο και η ασφάλεια εξακολουθεί να καίγεται το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό, πιο ταληράκια δεν μπορώ να σου το κάνω.
-
Ευχαριστώ για τα τάληρα!
Πραμένει όμως το θέμα γιατί φτιάχνει κάθε φορά που αλλάζω το μοτερ, ενώ όταν δοκιμάζεται η αντλία εκτός, αμέσως μόλις βγει από το αυτοκίνητο δεν δουλεύει.
Ίσως μια λογική εξήγηση είναι ότι υπάρχει πρόβλημα στεγανότητας και σιγά σιγά βρέχεται και βραχυκυκλώνει σε κάποιο σημείο. Δεν ξέρω αν σκέφτεσαι άλλη εξήγηση?
-
Μηπως εχει φυγει πλαστικο απο καποιο ηλεκτρικο καλωδιο?
Πρεπει να βγαλεις την αντλια και να κανεις οπτικο ελεγχο και ελεγχο με μηχανημα να δεις που περναει ρευμα κλπ
Αλλαξε και τα φιλτα βενζινης ποσο ακριβα ειναι?
Υπαρχουν πολλα βιντεο στο youtube πως το κανεις.
-
Σε παρόμοια περίπτωση, σε άλλο αυτοκίνητο φυσικά, είχε κάποιο βαρχυκύκλωμα το καλώδιο του αυτοκινήτου που έδινε ρεύμα στην αντλία, με αποτέλεσμα να την καίει μετά από λίγο.
-
Σε ανάλογη συνθήκη, είχε βραχυκυκλώσει/καεί σε ένα σημείο (καρφάκι/ποδαράκι της φίσας) η φίσα του φλοτέρ. Αρχικά άλλαξα αντλία, και όταν συνέχισε το πρόβλημα και δεν έπαιρνε μπροστά, βρήκαμε ότι είχε πρόβλημα το φλοτέρ. Με το που το αλλάξαμε σταμάτησαν τα προβλήματα. Δεστο κι αυτό.
Γιατί καίγεται η αντλία μετά από ακινησία μίας ημέρας (Audi A3 8L)