-
Ένα θέμα που νομίζω έχει συζητηθεί σε διάφορα σημεία παλιά, σκέφτηκα να ανοίξω ένα νέο θέμα για ανταλλαγή εμπειριών και απόψεων κλπ, χωρίς να χάνεται στη συζήτηση για μοντέλα ή άλλες τεχνολογίες. Εφόσον ακόμα και ο ειδικός τύπος (ντόπιος και ξένος) κάνει λάθη και λέει ανακρίβειες, ελπίζω να είναι χρήσιμο.
Ξεκινάω με παράθεση βίντεο από τον απίστευτο Weber Auto που κατέβασε ένα Prius 2017 και το εξηγεί βήμα βήμα:
Quick look στο 'κιβώτιο' P610 που αν δεν κάνω λάθος πρέπει να έχει και η Corolla 2019.
Δύο ώρες, λύσιμο του παραπάνω κιβωτίου
Αρχές λειτουργίας και συνεργασίας ΚΕΚ και ηλεκτροκινητήρων (από RAV4 αλλά παρόμοιο με το παραπάνω)
Από αυτά που βλέπω μέχρι στιγμής, από εμπειρία οδήγησης και από μελέτη στο ίντερνετ, κάποια συμπεράσματα δικά μου:
-
Το κιβώτιο μετάδοσης έχει σχεδόν αίσθηση ηλεκτρικού (αλλά με φασαρία από κινητήρα όταν παίρνει μπρος). Δεν υπάρχουν συμπλέκτες, δίσκοι, ιμάντες κλπ.
-
Ηλεκτρονικά περίπλοκη κατασκευή, μηχανικά όμως πιο απλή. Τα περισσότερα συστήματα που συμβατικά θα είχαν ιμάντες (από αντλίες, καλοριφέρ, εναλλάκτη, κλιματιστικό κλπ) είναι αυτόνομα με ηλεκτρικά μοτέρ.
-
Ο κάθε μάστορας που θα επέμβει σε αυτά τα συστήματα πρέπει να είναι πάρα πολύ μεθοδικός και άρτια εκπαιδευμένος. Αυτό μάλλον ισχύει σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα βέβαια.
-
-
Ένα θέμα που νομίζω έχει συζητηθεί σε διάφορα σημεία παλιά, σκέφτηκα να ανοίξω ένα νέο θέμα για ανταλλαγή εμπειριών και απόψεων κλπ, χωρίς να χάνεται στη συζήτηση για μοντέλα ή άλλες τεχνολογίες. Εφόσον ακόμα και ο ειδικός τύπος (ντόπιος και ξένος) κάνει λάθη και λέει ανακρίβειες, ελπίζω να είναι χρήσιμο.
Ξεκινάω με παράθεση βίντεο από τον απίστευτο Weber Auto που κατέβασε ένα Prius 2017 και το εξηγεί βήμα βήμα:
Quick look στο 'κιβώτιο' P610 που αν δεν κάνω λάθος πρέπει να έχει και η Corolla 2019.
Δύο ώρες, λύσιμο του παραπάνω κιβωτίου
Αρχές λειτουργίας και συνεργασίας ΚΕΚ και ηλεκτροκινητήρων (από RAV4 αλλά παρόμοιο με το παραπάνω)
Από αυτά που βλέπω μέχρι στιγμής, από εμπειρία οδήγησης και από μελέτη στο ίντερνετ, κάποια συμπεράσματα δικά μου:
-
Το κιβώτιο μετάδοσης έχει σχεδόν αίσθηση ηλεκτρικού (αλλά με φασαρία από κινητήρα όταν παίρνει μπρος). Δεν υπάρχουν συμπλέκτες, δίσκοι, ιμάντες κλπ.
-
Ηλεκτρονικά περίπλοκη κατασκευή, μηχανικά όμως πιο απλή. Τα περισσότερα συστήματα που συμβατικά θα είχαν ιμάντες (από αντλίες, καλοριφέρ, εναλλάκτη, κλιματιστικό κλπ) είναι αυτόνομα με ηλεκτρικά μοτέρ.
-
Ο κάθε μάστορας που θα επέμβει σε αυτά τα συστήματα πρέπει να είναι πάρα πολύ μεθοδικός και άρτια εκπαιδευμένος. Αυτό μάλλον ισχύει σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα βέβαια.
-
-
Όσο μελετάω την υβριδική υλοποίηση της Τογιότα, τόσο καταλαβαίνω πόσο έξυπνα και σωστά σχεδιασμένη είναι. Είναι απίστευτο πως τα έχουν σκεφτεί όλα αυτά και τα έχουν υλοποιήσει! Βλέπω των Car Care Nut που είναι Master Technician στα υβριδικά και τα εξηγεί όλα απλά και αναλυτικά. Είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη τεχνολογία και ταυτόχρονα τόσο αξιόπιστη.
Υβριδική τεχνολογία Toyota