Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 49
    • 50
    • 44 / 50
    Περί αυτοκίνησης
    62
    993
    34306
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @tsofras last edited by

      @tsofras said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      @piliourits said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      @gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ola-ta-mystika-To-xeirotero-apo-ta-7-gallika-mikra-SUV_237934.asp

      Περιμένω με ενδιαφέρον τα σχόλια

      Τα σχόλια είναι, ότι το ένα έχει 2 χιλιοστά παραπάνω για τα γόνατα των επιβατών από το άλλο, κι αυτό είναι ισοδύναμο για τη θέση στη βαθμολογία με το να έχει 2 λίτρα μικρότερη κατανάλωση ή 20 ίππους περισσότερους;
      Ή ότι συγκρίνουν ένα χειροκίνητο μοντέλο 2017 των 21.000€ με ένα 8ταχυτο αυτόματο μοντέλο τέλους 2021 των 30.000€ ;
      Κλασικές σκιτζήδικες μαντράδικες λογικές στις οποίες μας έχει συνηθίσει το οτοτρίτη για να ζητάει "λύτρα" απ τους διαφημιζόμενους, δεκαετίες τώρα...

      Έβαλαν 9 στο PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps στην Οδική Συμπεριφορά που τα παιδιά μου ξέρναγαν στα λιμανάκια χωρίς να τρέχω και δεν μπορούσα ούτε εγώ να κρατηθώ σε ευθεία, γελάνε και οι πέτρες . Δλδ στα υπόλοιπα πρέπει να κλείνεις το παράθυρο για να μην βρεθείς απέξω?

      Και για να προλάβω τους ιδιοκτήτες που θα πέσουν να με φάνε, όχι δεν το έκανα test drive το αγόρασα και το πούλησα στις 3 εβδομάδες. Αφρός η ανάρτηση αλλά όχι και σε κατηγορία "Στρίβει καλύτερα" βαθμολογία 9

      Από τα συγκεκριμένα φυσικά και είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα (μαζί με το Moka που είναι το ίδιο πράγμα σχεδόν..). Τα υπόλοιπα είναι άλλης εποχής.. Δεν σου είπε να συγκρίνεις με όλα τα αυτοκίνητα του πλανήτη...και ναι, στην κατηγορία του είναι για πολύ κόσμο ο καλύτερος συμβιβασμός μεταξύ άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς.

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Δυστυχώς τα suv ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες. Το έχουν διαπιστώσει πολλοί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tsofras @dublin last edited by tsofras

          @dublin said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

          @tsofras said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

          @piliourits said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

          @gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

          https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ola-ta-mystika-To-xeirotero-apo-ta-7-gallika-mikra-SUV_237934.asp

          Περιμένω με ενδιαφέρον τα σχόλια

          Τα σχόλια είναι, ότι το ένα έχει 2 χιλιοστά παραπάνω για τα γόνατα των επιβατών από το άλλο, κι αυτό είναι ισοδύναμο για τη θέση στη βαθμολογία με το να έχει 2 λίτρα μικρότερη κατανάλωση ή 20 ίππους περισσότερους;
          Ή ότι συγκρίνουν ένα χειροκίνητο μοντέλο 2017 των 21.000€ με ένα 8ταχυτο αυτόματο μοντέλο τέλους 2021 των 30.000€ ;
          Κλασικές σκιτζήδικες μαντράδικες λογικές στις οποίες μας έχει συνηθίσει το οτοτρίτη για να ζητάει "λύτρα" απ τους διαφημιζόμενους, δεκαετίες τώρα...

          Έβαλαν 9 στο PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps στην Οδική Συμπεριφορά που τα παιδιά μου ξέρναγαν στα λιμανάκια χωρίς να τρέχω και δεν μπορούσα ούτε εγώ να κρατηθώ σε ευθεία, γελάνε και οι πέτρες . Δλδ στα υπόλοιπα πρέπει να κλείνεις το παράθυρο για να μην βρεθείς απέξω?

          Και για να προλάβω τους ιδιοκτήτες που θα πέσουν να με φάνε, όχι δεν το έκανα test drive το αγόρασα και το πούλησα στις 3 εβδομάδες. Αφρός η ανάρτηση αλλά όχι και σε κατηγορία "Στρίβει καλύτερα" βαθμολογία 9

          Από τα συγκεκριμένα φυσικά και είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα (μαζί με το Moka που είναι το ίδιο πράγμα σχεδόν..). Τα υπόλοιπα είναι άλλης εποχής.. Δεν σου είπε να συγκρίνεις με όλα τα αυτοκίνητα του πλανήτη...και ναι, στην κατηγορία του είναι για πολύ κόσμο ο καλύτερος συμβιβασμός μεταξύ άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς.

          Δηλαδή η βαθμολογία 1-10 εφόσον η σύγκριση γίνεται σε αυτή την 7άδα , το 10 ποιο είναι ?
          Δεν έγραψε για άνεση , η κατηγορία ήταν Οδική συμπεριφορά με τίτλο ποιο στρίβει καλύτερα.

          Τέλος πάντων εγώ δεν χρειάζεται να δικαιολογήσω κάτι , είπα θα πειραχτούν αρκετοί κάτοχοι με την προσωπική γνώμη (κάτι που δεν θα έπρεπε γιατί είναι η γνώμη μου)
          Όποιος θεωρεί ότι δικαίως πήρε 9 στην οδηγική συμπεριφορά καλά κάνει και το πιστεύει

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            andya3 last edited by

            Στα λιμανάκια με Q2 έχω πάει τρένο στις στροφές, ανεπαίσθητη η διαφορά με το α3. Πιθανότατα παρόμοια θα συμπεριφέρεται και το T-Roc, ίσως και το Puma.
            Οπότε δεν είναι σωστό να γενικεύουμε ότι όλα τα B-SUV δεν στρίβουν ή ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες.

            T L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Όχι δεν ζαλίζουν όλα. Κάποια όμως τους τσακίζουν την μέση...😁

              Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsofras @andya3 last edited by

                @andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                Στα λιμανάκια με Q2 έχω πάει τρένο στις στροφές, ανεπαίσθητη η διαφορά με το α3. Πιθανότατα παρόμοια θα συμπεριφέρεται και το T-Roc, ίσως και το Puma.
                Οπότε δεν είναι σωστό να γενικεύουμε ότι όλα τα B-SUV δεν στρίβουν ή ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες.

                Για τους πίσω δεν έχω εμπειρία να σου πω εκτός απο το 2008 που το είχα.
                Σε τεστ ντραιβ που έχω κάνει (δεν είπα ότι δεν στρίβουν είπα ότι γίνεσαι φραπες όταν στρίβεις) αυτά που μου έδωσαν την ίδια αίσθηση ήταν τα C3 Aircross , C5 Aircross , T-Cross
                To Audi Q3 ήταν αρκετά καλύτερο με κάποιες κλίσεις
                Το Cupra Formentor ακόμη καλύτερο απο το Q3 και η κορυφή αν και δεν ξέρω αν θα το έλεγα SUV το mini Countryman
                Δεν έχω οδηγήσει κάποιο άλλο για να έχω γνώμη
                Είναι γεγονός ότι αυτά που είχαν κλίσεις ήταν και τα πιο άνετα στο δρόμο , χρυσή τομή για τα δικά μου γούστα θα έλεγα το Q3

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andya3 @tsofras last edited by

                  @tsofras said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                  @andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                  Στα λιμανάκια με Q2 έχω πάει τρένο στις στροφές, ανεπαίσθητη η διαφορά με το α3. Πιθανότατα παρόμοια θα συμπεριφέρεται και το T-Roc, ίσως και το Puma.
                  Οπότε δεν είναι σωστό να γενικεύουμε ότι όλα τα B-SUV δεν στρίβουν ή ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες.

                  Για τους πίσω δεν έχω εμπειρία να σου πω εκτός απο το 2008 που το είχα.
                  Σε τεστ ντραιβ που έχω κάνει (δεν είπα ότι δεν στρίβουν είπα ότι γίνεσαι φραπες όταν στρίβεις) αυτά που μου έδωσαν την ίδια αίσθηση ήταν τα C3 Aircross , C5 Aircross , T-Cross
                  To Audi Q3 ήταν αρκετά καλύτερο με κάποιες κλίσεις
                  Το Cupra Formentor ακόμη καλύτερο απο το Q3 και η κορυφή αν και δεν ξέρω αν θα το έλεγα SUV το mini Countryman
                  Δεν έχω οδηγήσει κάποιο άλλο για να έχω γνώμη
                  Είναι γεγονός ότι αυτά που είχαν κλίσεις ήταν και τα πιο άνετα στο δρόμο , χρυσή τομή για τα δικά μου γούστα θα έλεγα το Q3

                  Είναι αυτό το touch που έχουν τα άτιμα τα audi στο πάτημα, ούτε εγώ μπορώ να το εξηγήσω μετά από τόσα χρόνια. Αρκετά σπορτίφ για να πηγαίνεις ικανοποιητικά γρήγορα και πολύ άνετα ταυτόχρονα.
                  Είναι και ο κύριος λόγος που επέλεξα παλιότερα το α3 απ' το golf, πέραν της εμφάνισης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ρε προσκυνημένο,τα αυδι έχουν πάτημα;;;;θα μας τρελάνεις;;;;
                    Σε σύγκριση με κανα οπελ,ντατσια μπορεί,με όλα τ'άλλα είναι για κλωτσιές!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gtsartsal last edited by

                      Σχετικά με την δοκιμή, εντύπωση μου έκανε η τελευταία θέση στα περισσότερα του ds.

                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab @gtsartsal last edited by

                        @gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                        Σχετικά με την δοκιμή, εντύπωση μου έκανε η τελευταία θέση στα περισσότερα του ds.

                        Μη σε μπερδεύουν τα λούσα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @andya3 last edited by lap

                          @andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                          Στα λιμανάκια με Q2 έχω πάει τρένο στις στροφές, ανεπαίσθητη η διαφορά με το α3. Πιθανότατα παρόμοια θα συμπεριφέρεται και το T-Roc, ίσως και το Puma.
                          Οπότε δεν είναι σωστό να γενικεύουμε ότι όλα τα B-SUV δεν στρίβουν ή ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες.

                          Από τις πίσω θέσεις το οδηγούσες το q2?

                          Εσείς η vagιτες έχετε θεματακια....παραδεξου το.

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andya3 @lap last edited by

                            @lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                            @andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                            Στα λιμανάκια με Q2 έχω πάει τρένο στις στροφές, ανεπαίσθητη η διαφορά με το α3. Πιθανότατα παρόμοια θα συμπεριφέρεται και το T-Roc, ίσως και το Puma.
                            Οπότε δεν είναι σωστό να γενικεύουμε ότι όλα τα B-SUV δεν στρίβουν ή ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες.

                            Από τις πίσω θέσεις το οδηγούσες το q2?

                            Εσείς η vagιτες έχετε θεματακια....παραδεξου το.

                            Γιατί, υπάρχει περίπτωση να μη νιώθεις έντονες κλίσεις μπροστά και οι πίσω να κάνουν βαρκάδα?
                            Έχεις θέμα με τα vag, παραδέξου το...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Σαφέστατα υπάρχει περίπτωση. Είδες που δεν ξέρεις.

                              Σε πολλά suv οι πίσω ζαλίζονται περισσότερο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • V
                                vagkirk last edited by

                                Ναι βρε παιδιά είναι εντελώς διαφορετική η αισθηση για τους πίσω , ακόμη και απο την θέση του συνοδηγου είναι διαφορετική η αίσθηση.
                                Ο οδηγός λόγω του ελέγχου του αυτοκινητου απο τα χειριστήρια προυπολογίζει - περιμένει τις αντιδράσεις ας πούμε ενστικτωδώς ο εγκεφαλός του λίγο πριν την στροφή , βλέποντας , μια λακούβα , κλασματα δεπτερολέπτου πριν ξεκινήσει να επιταχύνει ή να φρενάρει κλπ και είναι προετοιμασμένο το σώμα του και ο εγκέφαλος του.
                                Πολλές φορές γλιστρύματα σε μια στροφή σε βραγμένο οδόστρωμα ή σε σπινάρισμα δεν κάνουν καμία αίσθηση στον οδηγό καθως είναι σαν να γνωρίζει αυτόματα την μικρή επικινδυνότητα αλλά οι επιβάτες τα ψιλοχρειάζονται λίγο.

                                Ως προς τις κλίσεις στα SUV για τους πίσω η διάθεση των μικρών παιδιών και οι ναυτίες είναι αλάνθαστα κριτήρια, ειδικά δυστυχώς σε οδηγούς με άτσαλο στύλ όπως εγώ που με ένα χαμηλό κρύβεται και συγχωρείται ενώ με τα πιο ψηλά θέλει πιο απαλές κινήσεις στα χειριστήρια και γλυκές γραμμές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • L
                                  lap last edited by

                                  alt text

                                  Λογικά το επόμενο ch-r

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Άλλη μια ωραία ιδέα για ένα πρακτικό kei car από το μακρινό πλέον 1999

                                    alt text

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      alt text

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser @lap last edited by

                                        @lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                        Άλλη μια ωραία ιδέα για ένα πρακτικό kei car από το μακρινό πλέον 1999

                                        alt text

                                        Το έχουμε εμείς εδώ και χρόνια σε διάφορες εκδόσεις..
                                        0f51b0c7-7fc8-4c25-b03e-6b7ed8f48837-image.png

                                        feef6578-8102-4cee-833e-fc29d34d37a5-image.png
                                        f4796f82-e66c-4196-94e6-7db42de2948f-image.png
                                        522b196c-d422-4068-8d1d-520874936e41-image.png

                                        Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          lap συμπάθα με, πρακτικά ο.κ. δε λέω, αλλά ακόμη κι η λέξη "περίπτερα" γι αυτά τα τροχοφόρα είναι προσβλητική για τα αληθινά περίπτερα.. 😀

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            alt text

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 44 / 50
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr